páár otázek
|
Sawik |
Přidané 10-09-2008 18:49
|
Nováček
Příspěvek: 12
Založený: 08.09.08
|
Zdar,
potřebuju se na neco zeptat....
1.Jak mužu video z IL2,ktere si uložim,přenest do jineho tvaru?Tak aby se dalo prehrat?Anebo jaky program je na prehrani techtto videi?
2.Neznáte nějaký web,kde by byly tapety BF109?
3.PLS,jak miřili piloti např Bfka s velkou bombou?Jak zamiřili cíl?
Sry,už tu to team bylo,ja tu daval par tech otazek,ale nemuzu ho najit |
|
|
|
Rufu |
Přidané 10-09-2008 19:10
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
1. použiješ program FRAPS který ti to uloží do formátu avi a pak už si s tím dělej co chceš.
2Jaké tapety chceš reálné ze současnosti se povalují všude ve fotkách od lidí co byli na airshow na západ od nás.Historické stačí zadat do google image,a malované v podstatě ke všem skinům Me je udělanej náhledovej obrázek.Vyloženě velký tapety třeba na širokoúhlej monitor moc nejsou.
3.Prostě to naklopíš střemhlav cca v úhlu 35-45stupňů a ve chvíli kdy máš cíl v zaměřovači alespoň 2sec stabilního letu to odhodíš.. |
|
|
|
310_Gringo |
Přidané 10-09-2008 19:29
|
Uživatel
Příspěvek: 550
Založený: 28.03.07
|
2: Mrkni sem
http://www.simmer...photopost/ |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 10-09-2008 20:36
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
rufu, tys to zase moc zjednodusil, takhle nic netrefi
add 3
predne je potreba vedet, co bombardujes a jakym zpusobem
jednou variantou je strme klesani a druhou nizky horizontalni let
pri te prvni se vyuziva naucenych uhlu (od 20° az do 60°) klesani v kombinaci s rychlosti, ktera je primo dana vyskou, ze ktere se prechazi do stremhlaveho letu - jednotny manual na to ale neni a u vetsiny mazaku je to spis bombardovani na cit, v praxi jde vlastne jen o to umet zopakovat stale stejne podminky pri odhozu, aby bomba dopadla na stejne misto v zamarovaci jako vcera
pri bombardovani v horizontu nizkym letem nad zemi se pak spoleha na to, ze se odhozena bomba o cil primo zastavi, musi tedy dopadnout na zem jeste pred cilem - tim padem si pilot muze dovolit vetsi tolerance pri odhozu vzhledem ke vzdalenosti od cile, zato menci vzhledem ke smeru
pritom u obou pripadu by mela bejt kulicka uprostred, coz nam zaruci, ze ero leti primym smerem a nijak nevybocuje do strany
|
|
|
|
alfik |
Přidané 11-09-2008 00:57
|
Diskutující
Příspěvek: 4788
Založený: 21.04.06
|
Ahoj Sawiku. To ti je tak složitá věc na vysvětlování, že je zapotřebí zpětná vazba. Protože kdokoli z nás Ti to popíše, nebude vědět, čemu z toho popisu rozumíš a čemu ne.
Doporučuju šupat na online, ale samozřejmě s TeamSpeakem (program na mluvení - jako vysílačka), on se Ti určitě někdo rád a ochotně bude věnovat a vysvětlí Ti co a jak a případně i ukáže.
Existuje dokonce přímo tréninkový server, jmenuje se AH spec, a tam můžeš trénovat až do zblbnutí
Najdeš ho tady: http://www.aholub...server.php
Našel bys určitě i jiné podobné servery, já mám dobré zkušenosti s Asfaltovými holuby, proto Ti je doporučuju.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Sawik |
Přidané 14-09-2008 19:00
|
Nováček
Příspěvek: 12
Založený: 08.09.08
|
diky všem |
|
|
|
Pat_65 |
Přidané 28-10-2008 13:13
|
Nováček
Příspěvek: 4
Založený: 24.04.08
|
Přifařím svůj dotaz sem.Mám problém s Bf 109-e7, totiž každou chvilku mám zadřený motor. Přidávám plyn pomalu s citem ale výsledek je téměř vždy stejný. Neví někdo co dělám špatně? Ostatní éra jsou v poho, dal jsem si kampaň za Slováky, ale tohle s tím motorem nechápu. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 28-10-2008 13:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Pat_65 napsal:
Přifařím svůj dotaz sem.Mám problém s Bf 109-e7, totiž každou chvilku mám zadřený motor. Přidávám plyn pomalu s citem ale výsledek je téměř vždy stejný. Neví někdo co dělám špatně? Ostatní éra jsou v poho, dal jsem si kampaň za Slováky, ale tohle s tím motorem nechápu.
jedná sa o GM-1. Goringova zmes.
treba ju zapínať len až od 7000m. alebo od 5000m? terazky neviem z hlavy, |
|
|
|
Holt |
Přidané 28-10-2008 13:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 153
Založený: 29.05.06
|
Pat_65 napsal:
Přifařím svůj dotaz sem.Mám problém s Bf 109-e7, totiž každou chvilku mám zadřený motor. Přidávám plyn pomalu s citem ale výsledek je téměř vždy stejný. Neví někdo co dělám špatně? Ostatní éra jsou v poho, dal jsem si kampaň za Slováky, ale tohle s tím motorem nechápu.
Špatně je už to, že lítáš vůbec s Bf 109
I´m sorry, neodolal jsem
A co třeba chladič??
Upravil/a Holt dne 28-10-2008 13:27
|
|
|
|
Pat_65 |
Přidané 28-10-2008 13:32
|
Nováček
Příspěvek: 4
Založený: 24.04.08
|
Jsem z toho fakt hotovej, nechám éro pilotovat AI pak přepnu, že pilotuju sám a většinou do 5 sekund je motor zadřený aniž bych s čínkoliv hnul. Nechápu. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 28-10-2008 14:28
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
u Befka a Dory nesmieš mať nastavenu vrtulu na 100% resp ako u spojencov. Vždy len na Automatiku. |
|
|
|
Merten |
Přidané 28-10-2008 14:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Otevřít chladič,vrtule na auto a je to bez problému.Platí pro emily kromě E7Z tam by se měl zapínat GM1 tuším nad 7000m ale to mě kdyžtak ostatní opraví |
|
|
|
Rufu |
Přidané 28-10-2008 18:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Jinak chladič je R -radiator a to GM1 je jen na chvilku nejde stím létat déle jak cca 3 min v kuse. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 28-10-2008 18:10
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
S GM1 se dá létat poměrně dost dlouho v kuse..spíš jde o přehřátí motoru.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 29-10-2008 14:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
GM1 od 9 km a pak s nim lítej jako s normálem i u země.- jinak klasika je přehřátí při 100% propitch...dříve to fungovalo ted už ne.
Podivej se jestli nemas v joy profilu nějakou kolizi s klavesama. třeba plyn s pitchem, nebo macro na plný plyn s boostem. Jinak u MV50 platí nezapínat nad 2500 otáček nadějného DB werku
Upravil/a Lekk dne 29-10-2008 14:23
|
|
|
|
FK_Rychtyg |
Přidané 29-10-2008 14:56
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 467
Založený: 20.01.07
|
VGR_Lekk napsal:
GM1 od 9 km a pak s nim lítej jako s normálem i u země.- jinak klasika je přehřátí při 100% propitch...dříve to fungovalo ted už ne.
Podivej se jestli nemas v joy profilu nějakou kolizi s klavesama. třeba plyn s pitchem, nebo macro na plný plyn s boostem. Jinak u MV50 platí nezapínat nad 2500 otáček nadějného DB werku
GM1 od devítí km?? Toto zařízení se bez hrozícího nebezpečí následného zadření motoru zapíná již v 6500m...S tou MW50 si nejsem jistej zda je to přesně 2500 o/min, u nás se to učí tak, že pilot stáhne na volnoběh, zapne MW50 a poté opět zvyšuje tah motoru. Je to z důvodu toho, že né vždy je čas sledovat otáčkoměr (zvlášť v soubojích) a za druhé, piloti si nemusí přesně pamatovat, při jakých otáčkách toto zařzení mohou zapnout, bez toho aniž by odpálili motor
Upravil/a FK_Rychtyg dne 29-10-2008 15:05
|
|
|
|
Jirka |
Přidané 29-10-2008 15:34
|
Uživatel
Příspěvek: 1553
Založený: 02.11.05
|
FK_Rychtyg napsal:
VGR_Lekk napsal:
GM1 od 9 km a pak s nim lítej jako s normálem i u země.- jinak klasika je přehřátí při 100% propitch...dříve to fungovalo ted už ne.
Podivej se jestli nemas v joy profilu nějakou kolizi s klavesama. třeba plyn s pitchem, nebo macro na plný plyn s boostem. Jinak u MV50 platí nezapínat nad 2500 otáček nadějného DB werku
GM1 od devítí km ?? Toto zařízení se bez hrozícího nebezpečí následného zadření motoru zapíná již v 6500m...S tou MW50 si nejsem jistej zda je to přesně 2500 o/min, u nás se to učí tak, že pilot stáhne na volnoběh, zapne MW50 a poté opět zvyšuje tah motoru. Je to z důvodu toho, že né vždy je čas sledovat otáčkoměr (zvlášť v soubojích) a za druhé, piloti si nemusí přesně pamatovat, při jakých otáčkách toto zařzení mohou zapnout, bez toho aniž by odpálili motor
U vás se to učí ? Co je na tom tzv. MW50 za vědu ? No já nevím jak vy,ale já to už celý leta prostě zapnu a letim. MW50 je klasická olegovina kterak udělat z letadýlka o trochu rychlejší. Nic víc. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 29-10-2008 15:34
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Lekk sa myslím trafil. tiež si myslím (ak odrátam už veci spomenuté viz.hore) , že sa jedná o nejaký ten konflikt joystika/plynovka(ak je) a klávesnica v nastavení controls. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 29-10-2008 15:34
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
zapinani MW50 nema s otackama nic spolecnyho, zalezi pouze na plnicim tlaku, prenesene na poloze plynove paky pri zapnuti MW50
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 29-10-2008 16:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Ano a ten plnící tlak a jeho vliv na motor má Oleg fakt vychytanej... Jakože rich of peak a lean of peak a všechny tyhle věci..
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|