Do sekce [Buildings] v souboru s misi jdou zapsat i platy (to jsou ty placate veci lezici na zemi), tedy jako jde napsat napriklad
0_bld House$3Duby_Hangar_01 1 96697.49 237028.91 390.00
funguje i
492_bld Plate$ConcreteTurn 1 67949.98 246300.06 360.00
Pak to muze vypadat treba takhle nejak:
[img]http://lesnihu.wz.cz/sklad/plates.jpg[/img] is not a valid Image.
jezdit se po nich da jako po normalni runwayi.
FMB je zobrazuje, ale neumi je ani vytvaret, ani ukladat misi, kde jiz jsou. Problemy s nalezenim nejlepsiho zpusobu editace proto necham na vas :-). Ale jestli ve sve misi touzite po zeleznicni vlecce az do domu, tohle je moznost, jak to udelat.
Jedine celkem uchazejici reseni je toto:
Pripravit si template tak, ze po predchozim zamereni velikosti Plate vuci nejakemu jinemu standardnimu objektu (treba budovy, ktera je stejne, nebo priblizne velka) rozmistit tyto na mape.
Mis. file ulozit a rucne prepsat vsechny radky do formatu Plate.
Mis file zatim odlozit a dodelat KOMPLETNI mapu, na kterou chcete, napr. doplnkovou runway vlozit. Upozornuji, ze mapa musi byt opravdu kompletni, protoze po vlozeni pripraveneho Template uz na mapu nic nevlozite (tedy vlozite, ale mapa nejde ulozit pres FMB ) !!!
Na zaver pres textak vlozite pripavene objekty z Template a potom vsechno funguje.
Je to pracne, ale pro fajnsmekry pouzitelne...
EDIT: Preklepy
Upravil/a WT_Pedropan dne 24-07-2008 12:12
no, noooo, na to, ze ste u WTcek nejchytrejsi, tak bych to resil jinak
piplacku s ukladanim objektu bych obesel zjistenim presne velikosti bloku runway, pak bych umistil 2 baraky na predpokladany konec a zacatek, zjistil vektor posunu dvou sousedicich bloku a z nej pak vypocital pozice vsech n bloku
Clone, my nejsme nejchytrejsi, ale mozna nejpragmatictejsi...
Takze zatimco ty se budes piplat s vypoctem vektoru, ja to tam plesknu pomoci MetaMis behem vteriny, at je tech objektu treba 500, no a ten zbytek mame nastejno. Oba to budeme jako paka editovat, nebo vkladat rucne...
Takze, zase jsi nam to nalozil...
Btw: On pocit vlastni dokonalosti je holt nekdy svina...
Ja bych asi pouzil Pedropanovu metodu, ale nechal tam ty objekty po celou dobu editovani mapy (aby byly videt a dalo se s nimi manipulovat) - urcite se najde nejaky nepouzivany domecek, kus mostu nebo tak. Nahradil bych je az na konci po zazalohovani vysledku.
A vubec, uz nekdo vyzkousel, jak ktery vypada? Ty Kronstadty?
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.