vazeni,
prej se tu v lete nudite, tak copak tam jeste pridame ?
nemelo by toho byt moc a u vetsiny by melo byt napsano proc (novacek neni ovce) !
... samozrejme, vymyslet lze cokoliv, ale tezke je rozhodnout, zda je to az tolik dulezite, aby nam z toho nevznikl roman nebo jen kopie tisteneho manualu, to bych nerad
tise se predpoklada, ze jste obeznameni s doporucenou konfiguraci (nikoliv minimalni) a takovou sestavu odpovidajiciho vykonu mate
0. vyberte disk s dostatkem místa - instalace ma necele 4GB
nahrávání videí, ntrk, a automatické stahování skinů při připojení na on-line servery může adresář se šturmovikem nafouknout o 1GB za rok i víc
1. nainstalujte správnou verzi programu IL-2 Sturmovik
většinou poslední, nikoliv vsak beta verzi
viz. úvodní stránka http://vwings.net/
2. nainstalujte klientský program TeamSpeak, který se běžně užívá pro hlasovou komunikaci, a vypněte integrovanou hlasovou komunikaci v IL-2 Sturmovik
hlasová komunikace vám umožní velice rychle dostat odpovědi právě na začátečnické otázky. Pokud se vám nikdo v danou chvíli nebude věnovat, řekněte alespoň kdo jste a zeptejte se, kdy by mel na vás čas, případně zkuste jiný kanál TeamSpeaku (ne každý, kdo je na TS, je skutečně přítomen nebo má čas právě na vás).
Nikdy pak neobtěžujte cíleně jen jednoho pilota, pokud se vám nenabídne sám s pomocí, většinu odpovědí získáte od každého.
3. používejte sluchátka
hluk z reproduktorů snímaný mikrofonem ruší komunikaci
4. nainstalujte alespoň jeden program, který vám umožní snadné vyhledávání serverů
Hyperlobby
Xfire
5. ovládaní letadla patří mezi základní znalosti, prohledněte si tedy nastavení kláves a případně některé chybějící doplňte
ne všechna letadla jsou stejná, na některých ovládací prvky chybí, protože nemají odpovídající zařízení, některá ho mají, ale ovládané automatikou
je třeba namapovat
- výběr motorů (jdou startovat pouze po jednom)
- manuální vysouvaní a zasouvání podvozku
- ovládaní bombardovacího zaměřovače po bombardování v levelu
- aktivace hasícího zařízení motoru
a spoustu dalších
6. bojovat začněte až poté, co se vám podaří ovládnout letadlo
(dobrovolně povinná literatura)
pokud chcete jen létat nad krajinou, či se vozit v bombardéru, tak pro vás následující odkazy nemají praktický význam, v případě opačném ale počítejte s tím, že se s odkazovaným obsahem již seznámil váš nepřítel a umí ho dokonce použít i v praxi
. . . a pročpa toto, pane předsedo ??
Už dlouho a celkem často na některé ruské chodím (nemívají tam pacifik ) a dá se tam slušně potrénovat taktika a střelba. Nepotkal jsem tam ještě žádného čítera, který by mi to tam znechutil. Jen ta azbuka se už pomalu zapomíná.
Dokud fungoval G1 server tak jsem tam býval několikrát v týdnu. (registrace, slušný statistiky, vyrovnaný planeset)
V současnosti. Foreman ( MODs, registrace, vyrovnaný planeset, těžší obtížnost, slušné statistiky, chodí tam dobře spolupracující "gardové letky" a to je pak ku*va těžké ) Alexserver (ne MOD, vyrovnaný planeset, lehká obtížnost) CoCos ( MODs, stále 1 mapa, lehká obtížnost, pouze dog fight, na okolních letištích si běžně týpci domlouvají 1 vs 1)
Na rozdíl od "západních" serverů ( Warclouds, skies of valor/fire, UK Ded 1, 2, 3 atd . . . . . ) tam neúspěšní/sestřelení protivníci tak často NEPLÁČOU do chatu, jak ten či onen, kdo ho sundal nehrál fair-play a jiný nářky . . . . . např. včera naše smečka CSL na serveru UK Ded 3.
Jeden z adminů serveru byl sestřelen během stoupání, mimo letiště a okamžitě začal plakat jak to nebylo fair-play protože mu nebylo umožněno dostoupat do naší výšky aby to bylo férový. (Spit IXe vs FW-190 A-5) Asi si myslel že ho s devítkou Spitem necháme aby nás dostoupal nebo i přestoupal a necháme se od něj v A-5 vošívat. Vyměnili jsme si pár názorů na fair play Spit IXe vs. A-5 a sli jsme pryč.
A takovýhle uplakánci snad i vedou nějaký statistiky na masáž svýho EGA . . . .
Zlatí drsňáci ze Sibiře - ti to berou jak to je - přežij nebo chcípni.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.