May 17 2024 11:22:58
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 14

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
SPECIÁLKA - LEVEL-HIGH 2
Hoper
AH_Watson napsal:
Ale já jsem si o rozkazy říkal dvakrát a dostal jsem dvakrát prd.
...

pak se ti omlouvám
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
VGR_Rad napsal:
...
Fakt se mi to líbilo, konečně pravej vejškovej fight. Díky všem za polet, Lekkovi zvláště. Povedená specka. ;)

Nevím jak vysoko chtěl původně letět Lekk, skoro bych si ale tipnul, že výšku, ve které letěly B-24, "navrhnul" Edi :)

a píšu to po druhé, tohle byla akce, která když se doladí, by se mohla opakovat častěji ;)
samozřejmě s tím, že by se provedly minimálně dva nálety
ale pak by to nejspíše chtělo jiný termín, než neděli večer :(
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
Rufu napsal:
Kdo chce Ntrk http://leteckapos.../668725731 začíná cca 10min od startu.

díky...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Lekk
Watsne sry- asi jsem přehlídl tvuj mail - rozkazy byly klasický word a pro USAAF platilo, že pokud vstoupí na mapu mužou ji opustit jen v rozích - tj. LW měla mít větší šanci na několikanásobný útok. (to jen abyste se nedivili LW že sme letěli tak dlouhoŠklebící se)

co se týče letových koordinátů, tak moje představa když sem to stavěl byla letět 6 km a výše at nám to pěkně píše na modré nebe - nicméně jako tvurce jsem nemohl velet žádnému náletu - takže 9 km je jen a zcela Ediho zásluha (já do té doby ani netušil, že to ta břichatá kachna vubec dostoupáŠklebící se)

Bohužel jsem ve zmatku optimalizace mapy zapomněl dát kameru nad cíle - tj. potvrzení výsledků náletu bude až k nám dorazí ti osvobození zajatci POW Šklebící se - jinak ve fabrice byli autička..a mě to halásilo - direct shot - target destroyed - takže jsem něco trefil.

Dle zkouknutí tracku jsem jednoznačně letěl v Purple Heart Corner - páč takovejch děr sem eště neviděl. SM zauřadoval a ty zvuky při zásahu jsou užasně depresivní. Po zásahu trojky motoru sem se musel odvalit ze sestavy vpravo a chatit se na chvostě - naštěstí velitel užasně zorganizoval vyklesání, takže jsem se pak slavně dotahl na svoji pozici i se třema enginama. (nicméně na návrat do sladké Anglie bych to tak ružově nevidél - druhé kolo nad Hamburkem bych asi neustál)

Akce dle mě splnila přesně moje očekávání a absence lagu v první části a naopak lagfest v druhé mě jenom utvrdil v tom, že chyba bude jinde nikoliv u měŠklebící se

díkes všem zučastněným jak utočníkům tak obráncům, kteří to nevzdali i při nevýhodné konstelaci strojů, pozice a počtu. Jenom škoda, že jsem neviděl žádnou raketen v akci.

Good luck všem díky. Jinak mise je volně k dispozici a mužeme si jí kdykoliv zopakovat.Mrknutí
Upravil/a Lekk dne 06-05-2008 00:39
 
Hiltos
Hoper napsal:
[quote]VGR_Rad napsal:
a píšu to po druhé, tohle byla akce, která když se doladí, by se mohla opakovat častěji Mrknutí
samozřejmě s tím, že by se provedly minimálně dva nálety
ale pak by to nejspíše chtělo jiný termín, než neděli večer Smutný


Ano, doladit by rozhodne potrebovala :-)

1. restart mapy pote, co se nemecka letadla srovnala na draze ke startu byl super!
2. pri opakovanem pojizdeni to vzhledem k objevovani se davu cervenych dost lagovalo
3. radar mel byt simulovan/nahrazen tezkym flakem, pokud si to dobre pamatuju - dobra pohadka :-)
4. dat modrym sest cilu k hlidani a vynechat hlaseni polohy svazu znamena pouze to, ze na bombery budou utocit jednotlive hlidkove skupiny, ktere nemaji sanci cokoliv udelat. takze bud radar, nebo mene cilu na kryti.
5. 210 v 9km je na hovno, borci. leti to sotva rovne, natoz aby to dohnalo bombry ... a slibovany velky kanon take nebyl dodan! slibovany 313_fFajtl (pyco) take nebyl dodan!
6. z nabizenych letadel mohly mit rakety pouze fokace. 210 ma pouze bomby, coz vzhledem k vysce odhozu nemelo cenu ... befka maji gunpody nebo nadrze, tusim
7. pokud bombery letely mimo mapu az do J8 (jak tu nekdo psal), tak to povazuji minmalne za nestastne. to by takhle mohly mapu obletet a simulovat nalet z vychodu, ze jo. je jasne, ze bombery nastoupaji mimo mapu, ale prilet na mapu v sektoru J8 je ftipny. ciste hypoteticky, kdyz nejaka hlidka objevi skupinu bomberu mimo mapu jiz pri priletu, muze je pouze zdalky sledovat a cekat, az na ni spadne cover? protoze mimo mapu se nesmi utocit na velke hochy, ze? tohle by asi chtelo nejak osefovat!
8. ja bych samozrejme letel podruhe, ale pri nouzaku ve frankfurtu mi pul sekundy pred dosednutim explodovala nadrz, kterou mi nejaky had zapalil :-)
9. nejlepsi zazitek z cele mise byla vyhlidkova trasa ve formaci 210. uplnej tunel!! ten zbytek by se dal popsat jako neuspesna snaha dohnat z prevyseni B24, rozcazenej motor (na treti utok nejakyho jenkiho), zklesani k letisti a mala, ale efektne provedena exploze pul metru nad drahou
10. jinak to nebylo spatny, Lekku.
Upravil/a Hiltos dne 06-05-2008 01:00
 
1stCL_Fucida
Obecně u těchto akcí specializovaných na bombardéry by to chtělo asi nějakým způsobem používat vyladěné modely bombardérů - nabízí se LH mod.

Další věc je zamyšlení nad použitím letounů, jako Me 210. Ty jsou skoro nepoužitelné i v 5000 m. Verze bez těžkých kanonů není pro bombardéry nebezpečná vůbec a letět v tom nad 9000 m by pro mě asi bylo utrpení. To by chtělo od tvůrce mise asi trochu otestovat - zda to vůbec má smysl je do mise nasadit.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
j4ck41
FK_Rychtyg napsal:
Noram napsal:
nechtěl bys po německém zázraku moc v těch výškách v kterých se letělo Šklebící se


Nejsem si jist výškou, v které jsme momentálně operovali, ale pokud si dobře pamatuji (track jsem neviděl) výška byla okolo 6-7 km, protože jsem dost klesl kvuli nějakému Mustangu. V této výšce dosahuje Káčko pokud vím minimálně o 25km/h vyšší rychlosti, ale budiž, každopádně se P47 dal na útěk místo toho, aby rytířsky položil život za vlastVyděšenýŠklebící se


clovece myslim, ze kdyz jsem zacal jit smerem sever tak jsem mel urcite pres 20000 ft (byt treba minimalne) a stoupal jsem.

kazdopadne se ohrazuji pred narceni z uteku ... pouze jsem takticky zvysoval vzdalenost mezi mnou a tebou s vychytralym planem te odtahnout od ostatnich a pak te bez milosti sezenout destem kulek ... to ze si upustil od "pronasledovani" v dobe kdy jsem cumel do mapy bylo z tve strany naprosto nesportovni chovani Cool
 
Lekk
Hiltos, Fuči, - máte pravdu oba - nicméně na podzim 44 asi byly navíc Me410, nicméně ostatní era tam byla i hystericky. To že ste neměli výkon v této výšce si myslím je olegovina, kterou nevlivnim. Počty strojů byly dle mého adekvátní období - co se týče restartu mapy se musím omluvit - Edi špatně pochopil čas spuštění - pro vaši informaci - skutečně jsme měli scrambla time 20:15-20:30 a pak se šlo na server - pak to ovšem edi resnul a to už sme byli o 10 mínut dále.

Flaky sem musel minimalizovat kvuli lagum - ale pordá jich tam bylo dost (navéíc flaky nevidíte dřív než era) Návodčí nebyl - radar nebyl - psal jsem v zadání - ale zase jste věděli kde se rodíme akde budeme nastaoupávat - takže hlídka na okraji mapky bohatě stačila pro navedení ostatních na správné souřadnice. ale pokud se na tom shodnem, mužu příště určit body vstupu a výstupu z mapy. - to by mohlo pomoct.
prosím koment. Šklebící se
 
1stCL_PETRAS
Já bych jeden koment měl...příště prosím nasadit nějaké Me-163 .

Děkuji.... Mrknutí
 
mha
1stCL_PETRAS napsal:
Já bych jeden koment měl...příště prosím nasadit nějaké Me-163 .

Děkuji.... Mrknutí


Ale fuj! A Me262 by jsi náhodou nechtěl? Vyděšený Šklebící se
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
57thMH_Edison
1. restart mapy pote, co se nemecka letadla srovnala na draze ke startu byl super!

Za tuto křečkovinu se omlouvám, opravdu jsem to pochopil jinak než bylo míněno. SRY Edi
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
Rufu
1stCL_PETRAS napsal:
Já bych jeden koment měl...příště prosím nasadit nějaké Me-163 .

Děkuji.... Mrknutí
Souhlas 5 kometů a 60 bombardérů nebo 110ky s "muzikou".
 
1stCL_PETRAS
Ale fuj! A Me262 by jsi náhodou nechtěl?


Me 262 bych opravdu nechtěl....ale pár kometů jako pohotovostní start by se hodilo.Žádná hlídka v 9k ,ale ostrej start s bombardéry nad hlavou.Stíhači mohou lehce reagovat podle čáry za rourou a Me163 nemá tolik paliva,aby dělala ofuky kolem svazu.A navíc je bezbranná při přistávání...něco pro kotláře Vyděšený

Jen polemika,prosím nekamenovat
 
mha
1stCL_PETRAS napsal:
Ale fuj! A Me262 by jsi náhodou nechtěl?


Me 262 bych opravdu nechtěl....ale pár kometů jako pohotovostní start by se hodilo.Žádná hlídka v 9k ,ale ostrej start s bombardéry nad hlavou.Stíhači mohou lehce reagovat podle čáry za rourou a Me163 nemá tolik paliva,aby dělala ofuky kolem svazu.A navíc je bezbranná při přistávání...něco pro kotláře Vyděšený

Jen polemika,prosím nekamenovat


Mapa a jasne dana pravidla jsou, staci se jen sejit, pozmenit cile pro bombardery a lehce upravit planeset -> dat pryc me210 a nahradit je bf110 s raketama... To by mohlo byt docela zajimave... Úsměv Ale tech kometu by tam nesmelo byt moc... Mrknutí
Upravil/a mha dne 06-05-2008 19:38
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
1stCL_Fucida
VGR_mha napsal:
Mapa a jasne dana pravidla jsou, staci se jen sejit, pozmenit cile pro bombardery a lehce upravit planeset -> dat pryc me210 a nahradit je bf110 s raketama... To by mohlo byt docela zajimave... Úsměv Ale tech kometu by tam nesmelo byt moc... Mrknutí


A pak Bf 110 nahradit Schwalbinama a bude to fajn Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_Gringo
Sožééé?O čem to tu mluvíte?Cool
 
Hoper
1stCL_Fucida napsal:
A pak Bf 110 nahradit Schwalbinama a bude to fajn Úsměv

mno, já být váma, ještě si vydupám snížení maximální letové hladiny červených cca o 2-3km....
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
606_Sleeper
Ja tusil, ze jak nebudou mit modraskove era s vyssi dostupnosti letove hladiny, nebude plane set v poradkuŠklebící se
 
http://606.klikej.org/news.php
1stCL_Fucida
Hoper napsal:
mno, já být váma, ještě si vydupám snížení maximální letové hladiny červených cca o 2-3km....


No tak se hned nečerti Úsměv. Vždyť nám je to úplně putna, kde si poletíte..tedy až na tu botu s letem mimo mapu, to je napřesdršku, ale jinak, dělejte si pro mě za mě co chcete Úsměv.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 06-05-2008 21:51
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hiltos
606_Sleeper napsal:
Ja tusil, ze jak nebudou mit modraskove era s vyssi dostupnosti letove hladiny, nebude plane set v poradkuŠklebící se


Cajka ma tusim dostupnost kolem 15 km a cerveni maji mustangy vcelku bezne, takze tvuj argument je stupidni. Ale tusil sem, ze jakmile se ozvu s tim, ze by mise mohla byt trosku vyladena, tak se nejakej radoby chytrak ozve.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,892,689 návštěv