May 17 2024 09:45:15
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
SPECIÁLKA - LEVEL-HIGH 2
1stCL_Bumik
Hlavně aby tam byl, aby si člověk alespoň trošku připadal jako chlap, ne jak spojenec.....Cool
 
Hoper
Spojenci holt ten kanon mají jinde, než na letadle... :PPP
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Bumik
Naštvaný
 
606_Sleeper
prosim o briefing pro Jugy, dankeMrknutí
 
http://606.klikej.org/news.php
606_hayes
606_Sleeper napsal:
prosim o briefing pro Jugy, dankeMrknutí

a ty sa nevies normalne podakovat?Šklebící seŠklebící se
 
http://606.klikej.org/news.php
Hoper
SE PROZRADIL!!!
JE TO NASTRČENEJ ŠPIJÓN!!!
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
jak to bude s TS ?
rozdělení / šeptání ...

co ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
Nepoletím, bohužel mi do toho na poslední chvíli přišlo něco neočekávaného, byť tedy dosti příjemného. V kokpitu mě doufejme slušně nahradí (E)CL/Morris.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
ZVP_PAZI
Můj start nejistý, přeřaď mě mezi náhradníky. dík
 
AH_Watson
Tak první let jsem odletěl s B-17, jako číslo 3. Podle severního kraje mapy, pak otočka na jih a odhoz na Fuerstewalde. Napadli nás, leader Doktrokop ztratil směrovku a předčasně jsem ho odepsal. Chopil jsem se velení a namířil si to na východ, kam mě srdce táhlo. Ale včas mě obrátili na správný kurs a pak podle jižního kraje až domů. Druhý let, radši nemluvit. V prvním letu jsem lagy neměl.
 
606_Sleeper
sorry chlapi za muj pocatecni high ping...Jinak strasna skoda druhyho poletu, zacalo nas to vykopavat zrovna, kdyz jsme odhalili pozici bombardovaciho svazu, to by byl masakrSmutný
 
http://606.klikej.org/news.php
57thMH_Edison
.....První let byl velice úspěšný. Celou dobu jsme měli spojení s našimi ochránci, kteří svému poslání dělali čest (díky pánové). Po nastoupání výšky 29500ft mimo bojovou oblast jsme zamířili severní cestou k sektoru G8, kde jsme se začali rovnat a nasazovat na útok ( trasa viz dole ).
.....Asi tak 5 minut před odhozem, byly spatřeny dva doty, které si vzali do parády naši stihači. Sem tam nám břicho cinklo nějakým tím šrapnelem, někomu i do motorů a nádrží. Další nepřátelská letadla se do nás pouští, kulky létají okolo i trefují svůj cíl. Jeden stroj se odpoutává z formace jelikož je trochu pošramocen a jeho motory nemají daný výkon pro udržení rychlosti a výšky pro útok.
.....Vidím cíl v zaměřovači, odhoz přibližně za 2 minuty. Znovu překontroluji údaje pro odhoz, výška 29700ft, rychlost 260mil TAS. Jelikož potřebujeme trefit cíl i na druhém břehu ve směru náletu druhá polovina našeho malého svazu bude odhazovat o 2 sekundy později. Necelá minuta do odhozu.
.....Naši stihači se zatím vypořádali z nepřítelem a dávají nám info, za chvilku budeme opět READY, Úhloměr klesá 50°,40°,35°,30° a už se to valí ven jeden, druhej, třetí pár ........ ať si náckové pochutnaj. Hned po 2 sekundách druhá část svazu hlásí odhoz. Chvilku netrpělivě čekáme na výsledek našeho snažení. BUM, PRÁSK, ŠVING, šéf skladu ložisek mi mává, když nás těsně míjí kolem mého levého křídla. Musela to být trefa za všechny prachy. Pod námi je vidět kupa trosek a rozvalin.
.....Probíhá info o poškození všech účastníků zájezdu. HLAVNĚ TY HNĚDÝ PODŠÁLKY VRACEJTE ... ŽE JO KARLE !!!!!
Ok, všichni jsou schopni pokračovat v návratu domů. Jen musíme trochu klesat a zpomalit, aby všichni dokázali držet krok. A už je to tu zase !!! Copak už to tu nebylo několikrát ? Něco se na nás řítí z 6 HODINY. Jejda jeden se neohroženě všem vysmeká a míří za námi. Ostatní si vezmou do parády naši stihači. Zadní střelci B-24-řek nekompromisně toho troufalce, co se nám lepí na zádě posílají k zemi.
.....Pak už jen v klidu opouštíme bojovou zónu sice pošramoceni, ale přeživší.



Druhý let byl spíše ukázkou UFO a dalších speciálních vizuálních efektů.


THX VŠEM ZŮČASTNĚNÝM I AUTORŮM !!!!!

Upravil/a 57thMH_Edison dne 05-05-2008 00:47
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
1stCL_PETRAS
Omluva za "nucený odchod" z prvního letu.po útoku a sestřelu jedné B-17 ( druhé jsem uloupnul pouze směrovku ) se mi zastavil obraz.Nešlo s tím nic udělat pouze soft reset Smutný

pak už mi nechtěl naskočit IL...

Ale souboje v 9K potřebují Ta čko ...
 
Rufu
B17 sou skvělé stroje.Velitelství nás poslalo bombardovat někam. Telegrafista u poručíka Tajpana dostal obálku s rozkazy omylem ,ale naštěstí si do ní nezabalil svačinu.Takže po startu ji v aktovce s kodama našel.

Poté už proběhl let do cílové oblasti bez problémů.Stíhači s námi komunikobvali a pěkně hlídali.
Bohužel po nastavení bombardovacích souřadnic z 21000ft a odpočítávání se na nás přihnalo několik banditů.Výsledek Doktorkop bez směrovky,a já bez potahu směrovky a odstřeleného levého vnitřního motoru.
Alespoň jsem trefil seřaďovací nádraží a útočníka sestřelil Premon.

Po zmatcích s návatem do Ruska mi začla hořet pravá křídelní nádrž.Ale stále jsem se ploužil za ostatními.Bohužel přišel druhý útok a to už křídlo nevydrželo.Taky něco dostal Tajpan,ale ten podle zpráv odbojářů se kterými jsem mluvil doletěl s ostatními.


Druhý let radši nemluvit
Místo abychom letěli jako jedna byť roztáhnutá skupina tak se ta naše neustále snažila dohnat tu první a pak přišlo vykopávání a tuhnutí.Smutný

Ps:Lekku díky ,příště prosím někomu rozkazy do PM jako je poslal Pospa u Hydra a hlavně aspoň nějaké foto cíle nebo napsat že bombardujem jen kobercově.Už z té naší výšky 7 km se nám objekty vykreslily cca 10sec před odhozem.
 
doktorkop
Tak jsem se dostal k velení skupiny B-17 jako slepej k houslím.Ale alespoň se mi podařilo zaslechnout co vlastně máme bombardovat.
První let.Po mírně chaotickém začátku jsme se vydali po severní straně mapy do prostoru vstupu.Pak zatáčka a už jsme byli na ose náletu.Ve chvíli odhozu bomb na nás zaůtočili stíhači a přišel jsem o směrovku i kýlovku.Takže dál jsem pokračoval klouzavým letem ze stany na stranu a ještě štěstí,že jsem nemusel přistávat.
Druhý let byl náletem kompletního svazu na Berlín a zase jsem se ocitnul v čele,ale po pár minutách mi totálně zamrznul IL a pomohl až tvrdý restart.Po znovunarození jsem se snažil dohonit svaz a to se nakonec podařilo,ale vzledem k obrovské vykopávací úmrtnosti nás bombardovalo jen velice málo.

Škoda toho vykopávání v druhém letu.Nemohlo by to mít nějakou souvislost s konkrétní mapou nahranou na DF?První let byl naprosto v pohodě.

Jen taková malá.Z velkých výšek je cílené bombardování(alespoň u mě)nemožné.Včera jsem zaměřoval jenom na jinak zbarvený povrch,který je pod továrnami.A budovy mi naskočily chvilku před odhozem
A koukám,že už to popsal RufuÚsměv

Jinak díky všem za polet a Lekkovi za organizaci
Je snadné být přečíslen,když je někdo nula.
Že?
 
311_Rampa
děkuji všem za skvělej polet v B24. Jen mě mrzí že jsem rozhodil formaci kvůli lagu a už jsem do ní pak pořádně nedokázal ustálit Smutný

Thx B-24, thx P51 za cover

Thx tvůrci Mrknutí
 
Wulfi
včera super pohled na formaci bomberu. jeden průlet - puštění paliva indiánovi a opuštění prostoru..v 210 asi nic jiného nešloÚsměv
mít jinou mašinu MOŽNÁ to dopadlo jináč
díky kameraden ze 210 a všem.
 
AH_Poti
můžete prosím někdo někam postnout záznam letu
 
www.malovidy.cz
mha
Dobré ráno,

včera parádní polet s pěknou atmosférou, vůbec bych nebyl proti občas si nějaký ten nálet do srdce fatherlandu zopakovati! Mrknutí

Jinak z pohledu jednoho z vedoucích thunderů :

po narození se delší dobu dost zmateně formujeme nad svazem šesti b17 Úsměv společně ještě se čtyřmi mustangy (Tymur a jeho parta Šklebící se ), bohužel ztrácíme kvůli technickým problémům 606_Sleepera, který se musel pro poruchu motoru vrátit, pokračujeme tedy v sestavě VGR_mha + VGR_Rad, VGR_J4ck41 + VGR_Samklon, Noram + 310_Cibule a 606_Vocko podél severního okraje mapy.

Postupně se spojujeme s 310_Crowleym který hlásí že doprovází Liberátory, které letí na jiné cíle...

S tymurem jsme dohodnuti že mustangy zůstanou blíž k b17 a thundery poletí výš... Přesouváme se s Radem před čelo svazu a trošku zrychlujeme...

Po vlétnutí svazu na mapu pokračujeme na jich a po určité době zjišťujeme vysoké kontakty na jedné - druhé od svazu... S Radem jdeme na průzkum a jde o Liberátory! Jak je ten svět malý... Úsměv

Již se skoro otáčíme zpět, když v tom zahlídneme střelbu střelců Liberátorů, dotazujeme doprovodné mustangy zdali potřebují pomoc. Hlásí že by se i nějaká hodila a tak se s Radem přesouváme na pomoc Liberátorům, zbytek thunderů dostává rozkaz držet se b17tek.

Mírně sklápím čumák a svištíme přímo ke svazu Liberátorů, vybírám si jednu 210ku a zasahuji ji do levého motoru, kouří a odpoutává se od Liberátorů, následně poškozuji lehce další a také přerušuje stíhání stěhováků, je to tu dost nepřehledné, jsme promícháni s mustangy a navíc ještě s fuckewulfy... Situace se uklidňuje znovu se s Radem řadíme, poslední útok provádí jeden fuckáč, ale střelci a mustafové se o něj postarají a zapalují ho... Chudák shořel do extra křupava... Šklebící se

Po zbytek letu zůstáváme s Radem u Liberátorů, neboť vůbec nevíme kde jsou b17ky, snad se o ně kucí postarali... Pak už jen přelet do výsadkové zóny a hups ven... Mrknutí

PS :

pro příště by to chtělo včas dohodnout cíle a způsob jak se poletí, do konce jedné třetiny jsme prakticky nevěděli kam přesně a jak poletí bombardéry...

Díky pánové za pěkný polet, S! Úsměv
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
310_Gringo
A jak to viděli piloti mustangů?

Ze sáhodlouhého seřaďování formací vyplynulo, že p-51 poletí s Liberatory a P-47 s pevnostmi.No ale polovina mustangů zůstala s T-bolty u pevností a vypadalo to asi takhle: "Hej padre vydíš ty B-17? Ne jsou nějak v zadu s těma T-boltama.Ok zůstanem u B-24. Hej padre, kolik nás tu vidíš? Ty woe jsem tu jen čtyři mustafy tak to dostanem po kulích." (Crowley, já ,313_OTTO a 313_Santy)
Načež se nám ozývá tuším Podrs ze svazu Liberátorů,že mají tak skvělou formaci, že si němci stejně neprdnou.Ok jdem na to.

Po vstupu do prostoru v místě které už popisoval Edie se na naše velké bratry pouští 3 BF-109. Crowley bere dvojku já trojku OTTO se Santym zůstavají o 500m výš a sledují cirkus. Němcům létají kule kolem hlavy a zdrhají dolů.Paráda první útok odražen!

Než se nadějem vidíme před svazem další 4 doty.Hlásí se nám VGR_Mha(tuším), že vidí naši šou a posílá nám z deváté na pomoc dva T-Bolty,dík za něMrknutíOTTO ze Santym protože nestratili éčka v předchozím setkání s BF tak padají na první dva němce.Já s Crowleym se dotahujem na druhou dvojku která pokud chce za svaz,musí nám akorát před laufy.Jsou to Me-210 a nakonec dostanou co si zaslouží.

Pak se ale do hry vkládají FW-190 a začíná být poněkud horko.Ale kluci v T-Boltech dělají svou práci na jedničku.Jeden Fw-190 se mi podaří oprášit než mi dojde munice.......Hotovo němcům došel dech.

Cesta domů.Pohoda Jazz koukám na stíhačky,který pomalu dotahujou svaz a nikdo si nevšiml, že jedna z nich je fokáček.Klidně si tam valí skoro ve formaci z mustangama,dělá jako by nic a dotahuje na Liberatory.Od bombrů přijde hláška že mají jednoho banditu na 6 a že se máme dobře koukát co se stane. Takovej ohňostroj jsem ještě neviděl.FW-190 v těch stopovkách není ani vidět.Aby to nebylo málo masíruje ho tam ještě jeden T-Bolt ze zadu.Ten chlap musel mít odvahu,budiž mu země lehká.Šklebící se

Neztratili jsme ani jeden Liberator a ani jeden Mustang.Vyděšený

Děkuji autorovi a všem zůčastněným.Moc mě to baviloMrknutí
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,892,027 návštěv