May 17 2024 06:51:41
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
KURLAND 1944
311_Tank
Tak mighty Laggwaffe nas dostala vsechny !
Upravil/a 311_Tank dne 16-05-2008 22:14
 
310_Gringo
Tak můj report, z letu:

20 min let pak Transfering.Druhých 20min,druhý transfering.Třetí let,totál zamrznuto.

Salám alejkum.

 
310_Podrs
B17: Odstartovali jsme, napadl nás hned po startu zákeřňák transfering mission, chtěli jsme čekat na odpadnuvší, zaútočil na nás podruhé, vydali jsme se na cíl po menších skupinkách, cíl našli, zbombardovali, cestou do Rigy si nás ta svině našla všechny... Šklebící se
 
http://www.310raf.com
j4ck41
jako nahradnik v Lavine prvni let: minimalne pulka Lavin vykopnuta predtim nez se objevili fakace, zasah od Wedge na motor, nouzak 5 km od Mittau ... druhej let vybuch pri narozeni, opetovnej vybuch pri narozeni, presun na jiny letiste a navrat na Mittau, start sledovani vykopavani a frezze

nechci bejt rejpavej, ale vypada to, ze tema velkejch specialek je vyreseno - minimalne do ty doby nez je bude na cem litat
 
Rufu
Oba lety v Ilovi pěkné.Při prvním letu útok na provizorní letiště(silnici)trochu moc zaflakováno -seskok na vlastním území padákem.
Druhý let transferring
Třetí let sice smrt z rukou stíhače,ale předtím pěkný útok na letiště.

http://leteckapos.../859235153
track útoku na letiště u Libau.
 
606_hayes
este stastie ze som to nakoniec neletelVyděšený
 
http://606.klikej.org/news.php
Hoper
VGR_j4ck41 napsal:
...
nechci bejt rejpavej, ale vypada to, ze tema velkejch specialek je vyreseno - minimalne do ty doby nez je bude na cem litat

bohužel mne napadlo něco podobného
ale řekl bych, že to není serverem, ale spíše kódem šturma...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
czs_scharck
První let: start v E1 Labiau - doprovod He-111. Po cestě několikrát serverem "zmražen a vykopnut" (mimo jiné) 606 black_knight z naší party hic, za polovinou cesty "zmrazen a vykopnut" fírer CZS_Vonty a následně CZS_Grun. Nad letiště v Libau jsem nad Heinkelama doletěl sám a během jejich přistání, kdy jsem je sledoval cca 2 km nad letištěm, jsem byl "zmrazen a vykopnut" taky......po té co byl takto hybernován asi každý, CZS_Vonty odchází . . . .

Druhý let: Obrana Libau. Myslím že jsme mohli čekat šturmy připlácnuté k zemi. Hlídkovali jsme ale ve výšce 4 a 6 tisíc . . . .
Horní BeFka byla napadena výškovým zajištěním chvilku před tím než Heinkely ohlásily že jsou na letišti pod palbou. My 3 jsme spadli na letiště mezi Ily a jejich spodní doprovod. Okolo letiště zmatek a lagy až hrůza. Flaky střílely, Ily střílely, jejich střelci taky a střílely i střelci z Heinkelů. Našel jsem toho "svýho" Ila a zblízka vypálil - v ten moment opět lag jak kráva a po lagu jsem o pár set metrů dál a Iloň nepoškozen taky. Nacházím jiného - střelba z blízka, zásah . . . a Iloň si letí dál . . . asi Il-10. Vyhýbám se srážce (pořád to cuká jako kráva) ve stoupání si všímám že je někdo za mnou, cink - cink, směrovka v háji. . . . na co směrovku Úsměv , dajvem mizím zpět do chaosu nad letištěm. V chaosu mi kdosi "hodil hroudu bláta na kabinu" a pak následoval čelní střet s kýmsi - křídlo v háji a já v zemi......

Třetí let: Start v Libau - plná nádrž + bomba 250, dálkový let v noci na Rigu. Riga nalezena, bombou zničena jedna B-17. 2 letadla ostřelují zaparkované B-17 palubními zbraněmi. Přidávám se a asi 3 ničím. Dochází palivo - návrat na letiště Windau. Při cestě potkávám Heinkely ve 4-5 litrech. Navzájem jsme se asi trochu lekli. Úsměv
Šetřím s palivem jak se dá. 30 km od pobřeží už svítí hladový woko. Letím v 5 literch abych mohl plachtit. Windau nalezeno - při přistání zahozen podvozek - co s ním . . . . Úsměv

Třetí let byl z mého pohledu asi nejhezčí - minimum lagů, vystřelil jsem si a byl to napínák - jestli to navigačně zvládnu a jestli mi vystačí palivo.

Má první specka - zatím pocity smíšené, posledním letem zatím ovlivněné spíš k dobru.
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
Hiltos
Let prvni: moc pekny lagy asi tak 20 minut, pak se dalo neco delat. let ve skupine. kurtis modra smrt, po odzasobovani freeze.
Druhy let: neletel sem
Treti let: jako vyhlidkovy let pekny, jako bojovy ukol totalne zbytecny. 6 He111 vybaveno dohromady 12xSC1000 napadlo letiste nevybavene jedinym flakem s mene nez 6 cili rozmistenymi po cele plose letiste. Srovnany se zemi zbytky rozstrilenych vraku a vykopany odpadni diry pro nove latriny.

Zhodnoceni:
nejdriv lagy, pak nuda. Snad to zitra bude lepsi.
Upravil/a Hiltos dne 17-05-2008 02:22
 
czs_scharck
Smutný Tímto se omlouvám bomabrdýrům za vyžrání třech B-17-tek na letišti v Rize. Nevěděl jsem, do doby než se ozval jeden z autorů, že je tam vulching zakázaný a že s Heinkely míříte taky tam. Smutný
Upravil/a czs_scharck dne 17-05-2008 02:46
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
alfik
1. let - Il-10 - dva flaky zničeny. Odporně zaflakované letiště Šklebící se
2. let, napřed vyhráli Lagwaffen, úplný zámrz až na úroveň systému. Po modré smrti rychlý start, zjištění že fšici jsou už v Mexiku, rychle za nimi směr Libava. Potkali jsme se až právě tam. V plném kvaltu za jednu 111ku, pálím ze všeho, Cloňák mizí v ohnivém oblaku, trosky jeho letadla se mi zasekávají mezi paroží... a je po ptákovi - tedy po mně Šklebící se
3. let - Lisunov. Měli jsme letět 4, odstartovali 3, letěli 2. Jeden (já) stál na cílovém letišti 10 minut, a tedy vyloženo cca 2/3 dodávky, pak jeden modrásek stíhač a bum. Ani jsem to neviděl, páč jsem si zrovna zalejval kafo. Kolega stál 15 min, vyložil, odlétl, a na zpáteční cestě jej taky dostali...
4. a 5. let - Il-2, přesun na cílové letiště. Ježto Po-2 letěly pomalu a důkladně, sedl jsme do Ila a přesunul se sám. Poté co Po-2 přistály, rychlá domluva se šéfem a zase do Ila. 4 kousky, rychle a bezpečně na místě určení. Celkem tedy 5.
No, myslím Fuči, že i kdyby se zítra (hmmm vlastně už dnes) už vůbec nic nepodařilo, tak tě stejně budu za tuhle specku chválit a do nebe vynášet Šklebící se Máš za ni u mně paňáca na příští vožíračce.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
WinteR
1.let start v roji složeném z VGR_mhy,VGR_Rada, druhé dvojce mě a Butise
ukol zněl hlídka v oblasti Tukum po cestě to vykoplo dva z nás tak jsem na chvíli převzal velení...Kontakt s nepřítelem nízkoletící JABO Fw-190 a jejich cover rovněž Fw-190...mha myslím sestřelil jednoho fokouše, mam dojem Williho.Souboj s dvěma fokouši, jendoho jsem naháněl a druhej (kterého jsem neviděl) mě sundal.Z letounu bez ocasu jsem vyskočil a dopadl na zahradu jednoho domku v Tukkumu... Hlásím čtyři lavičky zničeny dva piloti nezvěstní nebo zabiti...

2.let po restartu mapy se roj složený z 3.IAP_Nordom,mě,3.IAP_Valec a Jacq, jenž měl za ukol cover Il2 nad Libau.
Po příletu nad Libau hlášen kontakt s Bf-109tkami hlásím jeden stroj poškozen myslím že to byla černá 7 (1stCL/Fajlow) na befku jsem pozoroval zásahy na ocase a taky křídle.Nárokuji si tento stroj jako poškozený.Návrat bez problémů a přistání až po všech skupinách na Schaultenu.Žádné ztráty lavoček.

PS:kdo má tracky at mi je pls pošle na mail...
Upravil/a WinteR dne 17-05-2008 09:27
 
3BAP_Cassius Chaerea
Start v Il-2 lagy jak prase, což se časem urovnalo. Přílet nad cíl (rozvědka by potřebovala zastřelit, místo tankových kolon nějaké polní letiště, na což samořejmě Il-2 neměli výbavu), kupodivu flak nestřílel, bez tak ily byly decimované AAA, při druhém útoku se mi z čista jasna objevil nápis "výškovku máte v p*deli". Řekl bych že celkovej počet flaků nebyl nikterak vysoký, ale jelikož to očividně server nestíhal, tak flaky stříleli aniž by sme my viděli stopovky, a pohybovat se nad cílem aniž by šturm věděl, kde a čemu se vyhybat a kde a na co útočit, je dost drsné.
Noční let v Li-2, to mě trochu nas*alo, ale několika tunová velklá dakota není kukuružník, umístit je na zarostlou mýtinu se zablácenou lesní cestou, zrovna dobrej nápad nebyl. Když sem se prodral na "cestu", jsem při startu vosekal koncem křídla blízkej les, hodil smyka a dal si čelíčko s blízkou sosnou.
 
310_Podrs
Když to tak čtu, tak akce zatím splnila úkol...většina se bavila a kdo ne tak se aspoň baví při čtení reportů Šklebící se
 
http://www.310raf.com
Merten
Let 1.cesta k cíly proběhla bez problému těsně u cíle dva ze čtyř hlásí modrou smrt dobře odhodíme dva a zbytek zvládnou s další skupinou jenže na zemi vidím prd tak až při třetím průletu odhazuji a beztak na už zničenej vlak mízně pocuchán od flaku s tekoucí nádrží mířím domů.Sliším že má za sebou Willi lavočku ale než se tam dostanu vidím jen jak padá k zemi tak ve snaze se pomstít za kamaráda ji zkouším dohnat ale bez výsledku pak koukám a je tu druhá já tak 400m za nimi a oni o mě neví Šklebící se tak radši mizím že.Pro nedostatek PHM přistání na záložním letišti (drobátko tvrdší) a pak jen přelet.

Let 2.Hlídkování v sektorech ale bez kontaktu s přídavnýma nádržema takže na dlouho nejdřív bolí ruka pak záda a nakonec prdel Šklebící se.Hladké přistání.

Let 3.Přesun k cíly bez problému doteď nechápu že jsme se nesrazily Úsměv po odhozu a zničení jedné B17 mizím kurz západ sleduju jak Bumík ukázkově zrušil dakotu a pak někdo ukázkově zrušil mě nebudu jmenovat naštěstí nouzově sedám celý a zdráv a mám spoustu času na přemýšlení během mé menší pěší tůry zpět na letiště takže dávám kurz 280 mapu a kompas do ruky a vycházím tak snad dojdu.

Celkově bych řekl že dobrý Mrknutí.Uvidíme dnes ....
Upravil/a Merten dne 17-05-2008 09:58
 
3IAP_Dryjo
Akce byla v pohode..po par pivech sem se skamaradil s jakem, pajou i cardasem, jen mechyr me na konci malem zradil..jinak pekny vyhlidkovy lety..nikoho sme nepotkali [nastesti]..Šklebící se takze vsechno dobry, tesim se na dnesni polet..
 
CSW_Butys
Včera jsem letěl za La5. První let hlídka u Tukumu v 6km, pak předávání úkolu. Vracím se zpět a letím k Tukumu. U města mnoho kontaktů a zjišťuji, že z naší letky jsem ve vzduchu sám. Za chvíli dva fakáči za mnou. Jeden mě zasahuje do motoru, který následně ztácí otáčky, vyskakuju na naše území. Druhý let jsem kvůli častěčně technickým problémům a lagům neletěl. Je možné tedy letět dnes?
 
3BAP_Bugs
Keď som včera pred polnocou končil - a neletel nočnú časť, na ktorú som sa fakt tešil - jediný výrazný pocit, ktorý prevládal bol, že ma príšerne bolí huba!Cool Ani niekoľko liečivých destilátov z čistej prírody nepomáhalo. Som sa tolko na TS nenakacal ako včera, ešte že je 3.IAP/BAP stredne veľká letka. Ináč by som potreboval hovorcu!

Všeobecný lagfest na úvod bol nepríjemný a pravdepodobne spôsobený starými známmymi chorobami IL2. Avšak po reštarte sa to aspoň čo sa môjho pohľadu na vec týka, výrazne zlepšilo. BTW mali ste všetci stiahnutrý skinpack a tí čo nie, mali ste vypnuté sťahopvanie skinov? Len sa pýtam.

1. Let Čo sa IL10 a IL2 týka, aj keď s lagujúcimi problémami, ale sa vzlietlo a letelo podľa plánu. Nad cieľom neboli spozorované žiadne hliadkujúce stíhačky, takže som zvolil 2.variantu a letel nad cieľ priamo, čo nás ale priviedlo priamo nad zaflakované letisko. Z hlásenia priesklumu som nesprávne vyrozumel polohu a stav letiska. Nevedel som, že ide o cestu hneď východne od dediny. Plánovači počítali, že v tejto oblasti bude silnejšia obrnená jednotka a tak sme mali naložené protitankové podvesy, ktoré boli ale menej vhodné na tú flakovú spŕšku. Posielam druhú skupinu IL2 na hlásené tanky v dedine a mojich 5 ilov točí na letisko, zameriavam ľahký flak, keď tu zrazu "Transfering mission" A to som si hovoril ako super sa letí, ani tie lagy nie sú až tak hrozné. Niekoľko ilov poškodených, ale nechali sme tam Pánka a Cassia, dvoch najskúsenejších sturmanov letky. Tak to bude ten druhý let asi "zábavnejší"

2.let Nebudem opakovať staré známe lagovanie, rodenie v gejzíroch ohňa a dymu, len skonštatujem ešte raz, po reštarte sa to zlepšilo.
Po zhliadnutí mapy, plánujem trasu letu, sektory zrazu s Jak9 a La5. Skupina IL2 sa zredukovala na 5ks, IL10 na 3 po KIA z 1.letu a odchodoch niektorých pilotov na "ošetrovňu". Prvý bod stretnutia s coverom dosiahnutý do 7min, a krúžime a krúžime a rkrúžime. Ešte jedna otočka a budem musieť otvoriť kabínu a ten super obed čo sme fasovali pred letom, z nevôľou "vyhodiť" na nič netušiacich civilov. Našťastie je cover tu aj opozdilci v IL10, nasadzujeme kurz na ďaľší bod obratu. Let prebiueha v pohode v priateľskej veselej a bojovej atmosfére, stratnutie s La5 úspešné. Po poslednom obrate na kurz priamo na letisko Libau posielam dopredu Jak9M, La5 a onmedlho po nich aj IL10. Na južnom letisku u Libau sa prekvapenie zdarilo mimoriadne a nachytali sme modráskov s gatami na pol žrde!Mrknutí Prvým preletom vypíname takmer všetky ľahké flaky a po obrate sa púšťame najskôr do štartujúcich strojov, ktoré ešte nestihli dostať IL10 a Jak9T, Keď je letisko čisté od pohybujúcich sa strojov púšťame sa do odstavených mašín. Po 2-3 obratoch nemienin naďalej vystavovať zbytočnému riziku bitevníky, ktoré sboju úlohu splnili a preto celú skupinu sťahujem na odletový kurz. Ešte nás prenasleduje jedno befko a na neštastie mu padne za obeť Rufu, ale to je zo strany LW všetko. Po odlete zisťujem straty, prišli sme o dve IL10 - jednu v lagu - a dve IL2. Myslel som, že to bude horšie. Koľko strojov odpísala LW zatiaľ neviem. Sám som dostal jedného He111 na dráhe, jedného poškodil pri vzlete a myslím, že ho Rufu dorazil. Zničené dva flaky, dve statické lietadlá. Let domov bez akýchkoľvek vzrušujúcich okamihov, doprovods sa pridáva v poriadku a na potešenie zisťujem, že bez strát. Aj keď Rohlo túžobne privoláva výjvet LW a dúfa, že muskrátia trépenie spiatočného letu cca 150km, ale jeho prosby neboli vyslišené, takže nakoniec sa skupina 3 IL2 a 1IL10 bez úhony vracia na letisko, kde IL2 sedajú v slušnej formácii, nasledovaný IL10, Jak9 a nakoniec La5. Aj keď sme utrpeli straty na sturmoch, pričom ma najviac mrzí práva moja dvojka Rufu, myslím, že tento let bol z tých úspešnejších. BTW nepozoroval som nad letiskom pri tom kolotoči žiadne výrazné lagy či iné problémy.

Vďaka za dobrý let a teším sa na dnešné torpéda! Len by som rád požiadal organizátorov o včasné doručenie rozkazov. Plánovanie a organizovanie náletu skupiny cca 24 lietadieľ dá trochu práce a za 5 min je to dosť náročné!
 
http://3iap.org
CZS_Grun
Moja prvá špecialka. Mám zmiešané pocity. Príprava, brífing, rozdelenie do rojov - super, super, super. Nápad, historická presnosť - super, super, super.

Všetko, čo to kazilo, boli tie lagy a zamrznutie, prípadne modrá smrť.
Včera som útočil na éro, nevidel som jeho znaky, ani kríže, ani hviezdy(ani po roku lietania ešte nerozoznám, čo to je za éro). Nestrielal som. Škoda, keď som ho preletel, spustil palbu. Ak dnes neuvidím kríže, budem strielať....
Druhý raz som už tú chybu nespravil. Vidím ozrutu, trhám. V noci som si cestou na Rigu zavulčoval. Ospravedlňujem sa, nevedel som, že je to zakázané.
Upravil/a CZS_Grun dne 17-05-2008 11:40
 
mha
Zdravim,

tak si take neco prihodim...

Start z Mitau v cele osmi Lavicek smerem chranit vzdusny prostor nad mestem Tukkum, po ceste jsem dostal modrou smrt, restart znovu se pripojuji a letim opet smer k Tukkumu, mezitim dostal modrou smrt Butys a za chvili i Noram, parada, diky tomu jsme se kompletne roztrhali... Naštvaný

Po priletu do oblasti Tukkumu zjistuji nizky kontakt - nejspis Jabofw, pronasleduji ho a v neuveritelnych lazich ho sestreluji, pridava se ke me Rad, mezitim vysoke Lavicky hlasi kontakty - dalsi fuckace, s Radem se snazime najit Butyse, ktery hlasi ze sam bojuje s fuckaci, hledame, hledame, z seste na nas pada Wedge a zabiji Rada, me za chvili zhasina Fuci... Predavam veleni Noramovi a jdu nasrany pryc...

Kdyby nebylo tech lagu a modrych smrti ktere nas uplne rozhodili tak hodnotim akci v poho i byt jsem zemrel, takhle hodnotim ze to stalo za starou backoru, z meho pohledu skoro neletatelne... Naštvaný Pritom skinpack jsem si vcas nahral a i muj hw je v pohode... Mnohem horsi lagovani nez na Level High...
Upravil/a mha dne 17-05-2008 12:00
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,891,017 návštěv