Možná by stálo za to uvážit o pokračování SM, pátek večer/sobota odpoledne a nebo třeba sobota večer/neděle odpoledne, je to úplně šumák, jak je to pro většinu lepší. Všichni se nesejdem asi nikdy, to prostě nejde. A samozřejmě překopat systém SM z šíleného molochu na trošku víc user friendly koncept?? Určitě by to šlo poladit a trošku odspeciálkovat Absence generálů, by šla nahradit skupinou zodpovědných vedoucích, kteří si dají před letem krátkej brífink jak budou postupovat. Skriptování či generálské úvahy by šlo částečně narušit slosováním úkolů, jo zní to ujetě ale mějme třeba 7 cílů(továrny,města,letiště, konvoje apod.) s cílem by mohla být vázána nějaká podmínka(čas do splňení, typ letounů nebo maximální povolené ztráty pro připsání splnění úkolu ) , tímto by ani organizátor netušil co a jak to bude vypadat. Různé druhy jednotek od průzkumu,bitevníků, bombrů, cover stíhačů, obrany. každý by si určitě vybral dle svého stylu lítání co je mu milé.
A klasicky omezená munice, letouny, letiště atd. atd. fantazii se meze nekladou a věcnou diskusí by šlo s tim navrhem něco udělat.
1stCL_Fucida napsal:
...
K té převaze modrých mašin nad červenými - nad 7 km výšky nemají Fw 190 A a Bf 109 do G-6 nejmenší šanci nějak rozumně bojovat s Mustangy, Thunderbolty, Spitfiry..apod. A tady se bavíme právě o akci ve velké výšce.
...
jen tak mmch - jak často se létalo nad 7km ? ;)
resp oprava - jak často byly specky, kdy červení měli bombery, se kterýma se dalo vystoupat do 7km, aby pak v 8-10km nad nima byli stíhači ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
MK_KaiN napsal:
Mám za to že to všechno co se týká speciálek, je zbytečnšě komplikovaný. V jiných hrách co hraju se taky pořádá něco jako specky. Ale jinak a úplně jednoduše. S využitím už hotových map. Když to převedu do řeči ila tak například by to mohlo bejt takhle.
MK, WT a 1stCL za stávající situace mají za to, že nejlepší piloty maji va svých řadách právě a jen oni. Ostatní letky nestojí za nic. Zvlášty co mají v názvu numero 3.
Pokud nám chcete dokázat opak, dostavte se dne 25,5,08 na WT server, mapa Stalingrad.
Planeset:
Blue
10-Bf109
5 -WF190
10 štuk
5- Bf 110
Reds
10- La
5 - Jak
10 -Il
5 -PE2
Hraje se u stíhačů na 1 život. Bitevníci a bombři na 2.
Podmínky pro vítězství
Otočení mapy, nebo vystřílení pilotů.
Jednoduché, hratelné kdykoli, a žádná zbytečná práce okolo. Specka, si myslím je spíš o atmosféře než o tom kdy a v čem se letí.
nevím jak u jiných, ale tohle mi zavání (možná) vydařenou koopkou / řežbou (za podmínky, že druhé kolo se to opravdu otočí )
ale ne speciálkou...
GC3_Messik napsal:
Možná by stálo za to uvážit o pokračování SM, pátek večer/sobota odpoledne a nebo třeba sobota večer/neděle odpoledne, je to úplně šumák, jak je to pro většinu lepší. Všichni se nesejdem asi nikdy, to prostě nejde. A samozřejmě překopat systém SM z šíleného molochu na trošku víc user friendly koncept?? Určitě by to šlo poladit a trošku odspeciálkovat Absence generálů, by šla nahradit skupinou zodpovědných vedoucích,...
já si myslím, že generálové se vždycky najdou...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Jako asi nejaky jsou. Zcela bezne na nase bombery z roku 41 padaji nejen Tempesty, ale i pokrocilejsi letadla :-)
Co pak Vaše bombery krásně padaj do roku 43, pak nám sundaj eresy a stojí to už za tu chlupatou potvoru v rozkroku. Defacto za sověti opravdu v dobách eresů je to bych řekl snažší toho bombra dát, než třeba později v Yaku-9 či Lavině-5.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 30-04-2008 15:06
Jasně, ale nebude to tím, že máš rád právě tu rychlou akci/řežbu ?
Neříkám, že by se toto nemohlo zkusit (sem zvědavej na ty planesety ;) ), ale tohle není (dle mého) speciálka...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
GC3_Messik napsal:
Možná by stálo za to uvážit o pokračování SM, pátek večer/sobota odpoledne a nebo třeba sobota večer/neděle odpoledne, je to úplně šumák, jak je to pro většinu lepší. Všichni se nesejdem asi nikdy, to prostě nejde. A samozřejmě překopat systém SM z šíleného molochu na trošku víc user friendly koncept?? Určitě by to šlo poladit a trošku odspeciálkovat Absence generálů, by šla nahradit skupinou zodpovědných vedoucích,...
já si myslím, že generálové se vždycky najdou...
no zatim jsem měl za to, že je to problém. Najít někoho kdo stráví víkend na zemi a veme na sebe tu zodpovědnost, aby ho pak skupina pindalů tahala po fóru
Jako asi nejaky jsou. Zcela bezne na nase bombery z roku 41 padaji nejen Tempesty, ale i pokrocilejsi letadla :-)
Co pak Vaše bombery krásně padaj do roku 43, pak nám sundaj eresy a stojí to už za tu chlupatou potvoru v rozkroku. Defacto za sověti opravdu v dobách eresů je to bych řekl snažší toho bombra dát, než třeba později v Yaku-9 či Lavině-5.
jestli se nemýlím, na nějaké akci se Rusům eresy zakázaly, neb to mohlo znamenat pro nepřítele pohromu... :DD
a při tom s nima (nebo jen podvěsama) byl Jak ještě nemotornější a Išak ještě pomalejší...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
jen tak mmch - jak často se létalo nad 7km ?
resp oprava - jak často byly specky, kdy červení měli bombery, se kterýma se dalo vystoupat do 7km, aby pak v 8-10km nad nima byli stíhači ? )
Spíš dlouho tady ta možnost nebyla..teď tady už je. Ale jinak stratosférický souboj není na dogfightech v dnešní době už nic výjimečného - a LW samozřejmě těžce dostává.
Hoper napsal:
já si myslím, že generálové se vždycky najdou...
no zatim jsem měl za to, že je to problém. Najít někoho kdo stráví víkend na zemi a veme na sebe tu zodpovědnost, aby ho pak skupina pindalů tahala po fóru :p
stálo by to za vyzkoušení ;)
a pokud by nebyl jen jeden generál pro jednu stranu, ale dva, už by se možná nějací odvážlivci našli ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
jestli se nemýlím, na nějaké akci se Rusům eresy zakázaly, neb to mohlo znamenat pro nepřítele pohromu... D
a při tom s nima (nebo jen podvěsama) byl Jak ještě nemotornější a Išak ještě pomalejší...
Jop, RS a Mk.108 se ve speckách zakazují běžně. U RS je to jasný, protože Išak je sice ještě pomalejší a jak ještě nemotornější, jenže Blues potřebují, aby Išak byl nemotornější a Jak pomalejší
Hoper napsal:
já si myslím, že generálové se vždycky najdou...
no zatim jsem měl za to, že je to problém. Najít někoho kdo stráví víkend na zemi a veme na sebe tu zodpovědnost, aby ho pak skupina pindalů tahala po fóru
stálo by to za vyzkoušení
a pokud by nebyl jen jeden generál pro jednu stranu, ale dva, už by se možná nějací odvážlivci našli
no jo ale to pak, když už máme čistě hypoteticky dva generály na každé straně, tak jim můžem dát éro a jsou z nich piloti co generálujou. Mít akci pro 40 lidí a k tomu 4 co neletájí.. to nevím nevím
Ale celkem živě si umím představit vylosovanej úkol Zaútočte na letiště XyZ nebo ZYX 3.Bombardovací skupinou, podmínkou k útoku zničte nejdříve flaky tady a tady bitevníky, ale nejdřív proveďte průzkum o aktivitě na letišti, které je aktivní. Čas na splnění bla bla, ztráty bla bla. No a plánovač má pak s ohledem na aktuální stav posádek zorganizovat a sladit všechny složky letectva.. Druhá strana klíďo obdrží nějakou indícii o plánovaném útoku, ale ne přímo souřadnice, páč nechceme mega dogfight.
Upravil/a GC3_Messik dne 30-04-2008 15:28
2 Fucida:
Naprosto rozumim tomu ze 100 vs 1 stihac nebude zadna zabava.
Jedinej kdo tady ale mluvi o takovejch extremnich (realnejch) pomerech jses ty.
Ja tu mluvim o pomerech jako 1:2 nebo 2:3
Když tam dáš nějaká soudobá letadla (klidně G-6 vs. Temp), tak se klidně budu vyžívat v pilotáži dané stíhačky a budu dělat vše proto, abych bombardéry ochránil. A ano: Do značné míry jsem schopný zaručit i těm Heinkelům ochranu.
Jetli je G6ka proti Tempovy stejnej Pain jako Yak-1 proti FW190 tak ti drzim palce.
Jako asi nejaky jsou. Zcela bezne na nase bombery z roku 41 padaji nejen Tempesty, ale i pokrocilejsi letadla :-)
Ne ze by Pozdeji henkely na tom byli nejak lip a ne ze by bylo moc spojeneckejch letadel ktery aj tezsi vyzbroj nez tempest
311_Tank napsal:
Naprosto rozumim tomu ze 100 vs 1 stihac nebude zadna zabava.
Jedinej kdo tady ale mluvi o takovejch extremnich (realnejch) pomerech jses ty.
Ja tu mluvim o pomerech jako 1:2 nebo 2:3
No..ale tyhle poměry jsou víceméně dodržované na speciálkách už roky, tedy pak nechápu, co je zde k probírání Tedy nekoukej se na počet přihlášených lidí, ale na konkrétní situace, ke kterým docházelo - jak moc velké % záchytných stíhačů bylo puštěno k útoku na bombardéry.
Vždycky útočí menší množství záchytných stíhačů na větší skupinu bombardérů a stíhačů. Jestli je jedněch dohromady dvojnásobek, nebo o polovinu víc, to už nejsou tak extrémní rozdíly.
Jetli je G6ka proti Tempovy stejnej Pain jako Yak-1 proti FW190 tak ti drzim palce.
Jak-1 proti 190ce je velkej masakr, ale tahle letadla se moc nepotkávala v reálu a co vím, tak v žádné dosud organizované specce také ne. A ani v budoucí mnou organizované se neobjeví. Jak-1B proti Fw 190 A-4 už je trochu jiná písnička..to už jsou stroje, které spolu v podmínkách východní fronty víceméně dokážou velmi slušně zabojovat.
S Bf 109 G-6 se proti Tempestovi trochu bojovat dá. Není to žádná výhra, ale když jsi šikovný a ten v Tempestu moc ne, dá se to i vyhrát.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 30-04-2008 16:03
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Co je poprvé na to se Tajpane nezapomíná.
áno, tak sa hovorí...
lenže...
NR a WS sa ak sa dobre pametám letelo viac krát 3-4 krát. A pritom to bolo stále to isté, ten istý briefing, mapa, ciele i stroje boli skoro to isté.
Ano , boli aj updaty, pribudali stroje, i boli aj nové možnosti ale v podstate to bolo stále to isté, dokola. A bolo na počudovanie, ludí bolo stále dosť.
jedine u WS , už bolo tochu menej ludí, čo bolo trochu na škodu. Lebo NR a WS sa leteli v ten jeden večer , hned za sebou, takže bolo pochopitelné , že dost ludí po polnoci odpadlo.
Ako čítam , Cutora a Kraken vyhoreli, takže zalietať si aspon ešte raz WS a to pri plnom počte ludí asi zostane utopiou. Je to škoda, B25. zameniť za B24, Moskytá-značkovače, Bf210-tky, a dokonca na AAA som zaregistroval nejaku zmienku o tvorbe skutočnej nočnej Bf110G-2.
škoda.
Mam ted trochu konkretnejsi dotaz ohledne specialek.
Jakou linku a jaky harware je potreba pro vetsi akce? Kolik je strop, co engine sturma utahne? Kolik pozemaku a krovi je rozumne davat?
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
606_Tempik napsal:
Mam ted trochu konkretnejsi dotaz ohledne specialek.
Jakou linku a jaky harware je potreba pro vetsi akce? Kolik je strop, co engine sturma utahne? Kolik pozemaku a krovi je rozumne davat?
To je individuální pro mapy i situace. Obecně platí, že čím více letadel soustředíš na jednom místě, tím hůře, ale na druhou stranu není tak velký problém s velkým množstvím lidí roztroušených všemožně po mapě. Nejhorší jsou lagy, které vznikají převážně v důsledku Refly (jiné lagy bývají minimální a jejich dopad na ostatní je proti Reflyovým zanedbatelný). Další lagiádu dělají flaky (především ty, u kterých se vykreslují trasírky a mají velmi vysokou kadenci).
Pokud máš upload dnes poměrně běžných 512kb, pak můžeš myslím bez větších potíží hostnou i pro těch 32 lidí.
Ale jak jsem psal - není možné udělat jednoduchou tabulku, vše se odvíjí od konkrétní situace, tedy většinou přítomnosti určitého počtu objektů/letadel/flaků v jedné scenérii.
MK_KaiN napsal:
Mám za to že to všechno co se týká speciálek, je zbytečnšě komplikovaný. V jiných hrách co hraju se taky pořádá něco jako specky. Ale jinak a úplně jednoduše. S využitím už hotových map. Když to převedu do řeči ila tak například by to mohlo bejt takhle.
MK, WT a 1stCL za stávající situace mají za to, že nejlepší piloty maji va svých řadách právě a jen oni. Ostatní letky nestojí za nic. Zvlášty co mají v názvu numero 3.
Pokud nám chcete dokázat opak, dostavte se dne 25,5,08 na WT server, mapa Stalingrad.
Planeset:
Blue
10-Bf109
5 -WF190
10 štuk
5- Bf 110
Reds
10- La
5 - Jak
10 -Il
5 -PE2
Hraje se u stíhačů na 1 život. Bitevníci a bombři na 2.
Podmínky pro vítězství
Otočení mapy, nebo vystřílení pilotů.
Jednoduché, hratelné kdykoli, a žádná zbytečná práce okolo. Specka, si myslím je spíš o atmosféře než o tom kdy a v čem se letí.
...tyyy voe, kurwa drat...ja si snad hned zejtra pujdu koupit konecne masinu na litani, mozna zacnu znova litat, zavolam kamosum do brooklynu at vezmou kleste a letlampu a tvoje p... p... s...
...mimochodem...jak to tak procitam, tak mam pocit ze i samo toto vlakno dost vypovida o tom v cem je problem se speckama...totiz ze kdyz nekdo prijde s jasnym a nekdy razantnim navrhem hned se najde hromada chytrousu a jeden "CML", kteri ho povetsinou zacnou peskovat az ho upeskuji...chytraci se premnozili a prostoducha zabava hyne na ubyte...
Upravil/a 310_Ikar dne 30-04-2008 21:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.