Tak čtu, že si všichni našli své cíle a užili si to! To je paráda, stíhači totiž byli na jednom kanále a bombardéry na druhém, takže jsem je během akce skoro neslyšel. Bylo to prima, díky všem. Jak by vypadala odveta - útok FW 200 a Ju 88 na konvoj do Ruska, nebo třeba evakuace z Norska - hypoteticky ?
Ak mi to pošleš cez uschovna.cz na bugs@3iap.org, hodím to na FTP a môžete si to stiahnuť, prípadne by mohol pomôcž Fučida ak ešte majú svoje FTP.
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 30-04-2008 09:10
tak pánové, díky všem za luxusní polet. Díky počasí (samozřejmě nejenom) to bylo vysoce zajímavé od začátku až do mého (trochu předčasného) konce.
Přes ne úplně ideální letové počasí byl start Ok, my maníci od FAA jsme zvyklí na horší Držím se vedoucího zuby nehty abych ho v tom marastu neztratil (zvlášť když to vzal na chvíli do mraků nebo naopak v deseti metrech nad hladinou, že herr Mha?) a korzujeme okolo svazu SBD. Občasnými těsnými průlety jim dodáváme pocit "bezpečí a jistoty". My jsme naopak rádi, že je vidíme, protože víme, že vědí kde jsou, což zase nevíme my. Ta 88ka nás sice trochu zdržela, ale kontrolovat se to musí. Svaz jsme dotáhli těsně po přeletu pobřeží a pak začalo tóčo. Vidím jak z díry v mracích vypadla rozjetá 110ka a uhání za SBDčky. Vytáčím mojí hvězdu do maximálních otáček a jdu po ní. Najednou koukám, že si to rozmyslela, zatočila za jedním Martletem, zkracuju, on jde nahoru a říkám si že půjde do mraků. Těsně pod pod nima se ale obrací a jde znova dolů po tom samým éru. Pak si mě všímá, pouští ho, točí levou dolů, tahá za to a stoupá. To vše mi pomohlo dostat se na dostřel. Snažím se džet pod jeho vejškovkou a zoomuju si pohled na max., abych aspoň viděl kam střílím (to byl taky základ pozdějšího konce). Pálím na levý křídlo, vidím zásahy (taky jsem něco chytil od střelce, ale naštěstí žádnej fatál, herr Grumman ví jak postavit odolný éro) a jdu blíž, ještě blíž... bohužel ten Martlet na vertikále manévruje trochu ztuha, neodhadl jsem to správně a odval udělal pozdě. Následkem teho jsme si podali konce křídel a fight skončil remízou 1:1. Ještě volám do rádia něco o lamách a pak už je čas vystoupit. Vidím jak jde befko dolů a hoši od Luftwafle taky skáčou. Dopadám vpořádku, zakopávám padák a jdu hledat norské odbojáře. Dáme čaj, whisku a bude dobře...
Fakt po všech stránkách povedená akce, takovou si vždycky rád zaletím. Díkes autorům, stálo to za to.
Těsně po tom,co jsem ošil Ediho křídlo jsme jí schytali s mým střelcem do levého motoru.Ještě že jsem neposlechl střelce který řval větu : "Neběží nám ani jeden motooooor" !!!!!!
Kdybych nekontroloval údaje motorových přístrojů,otáčky ,teplota ,palivo pravého motoru, už bych se houpal na padáku.Z mého pohledu on-line totiž pravý motor v pohodě běžel.Z pohledu střelce oba motory stály.
Ale nakonec jsem to dotáhli až k nám na základnu.
Modlil jsem se celou cestu ... i když jsem bezvěrec.
1stCL_PETRAS napsal:
Já bych jen doplnil technické info.
Těsně po tom,co jsem ošil Ediho křídlo jsme jí schytali s mým střelcem do levého motoru.Ještě že jsem neposlechl střelce který řval větu : "Neběží nám ani jeden motooooor" !!!!!!
Kdybych nekontroloval údaje motorových přístrojů,otáčky ,teplota ,palivo pravého motoru, už bych se houpal na padáku.Z mého pohledu on-line totiž pravý motor v pohodě běžel.Z pohledu střelce oba motory stály.
Ale nakonec jsem to dotáhli až k nám na základnu.
Modlil jsem se celou cestu ... i když jsem bezvěrec.
Mno Petrasi to jsem musel být jáááá.... Střílej jsem v průletu na 110ku a zahlédl nějaké zásahy, jinak v tracku když jsem na to koukal, tak Ti po mém útoku stáli oba motory, ale nekouřili... A odlétal jsi pryč... Divné...
Upravil/a mha dne 30-04-2008 10:35
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
VGR_Lekk napsal:
Sakrááá...zatr.práce...opožděná omluva - 15 minut před akcí mě odvolali do koncentráku...já bych brečel. závist jen zbývá.
V poho Lekku, nahradili jsme Tě z vlastních zdrojů, vzal to za tebe Čardáš, takže si změny prakticky nikdo nevšiml... Jen mi pak bylo divné, jak se tam vlastně vzal...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
VGR_Lekk napsal:
Sakrááá...zatr.práce...opožděná omluva - 15 minut před akcí mě odvolali do koncentráku...já bych brečel. závist jen zbývá.
V poho Lekku, nahradili jsme Tě z vlastních zdrojů, vzal to za tebe Čardáš, takže si změny prakticky nikdo nevšiml... Jen mi pak bylo divné, jak se tam vlastně vzal...
to vite pane, to jsou technicke zazraky dnesni doby ... Lekk vola asi 20 minut pred akci, kdyze se to leti, pak chvilku nadava ze nepoleti bo nestiha, no a ja pak volam Cardasovi a ten je pro zmenu veselej, ze poleti
jinak akce z pohledu strelce vedouciho SBD neni nijak zajimava ... vzlet, toceni se ve strelisti, chvilkovy vzruseni z akce, parkrat zmacknuta spoust a pak najednou kolem letajici trasirky, nez stihnu natocit kulomety vyhoupnula ze zpoza ocasnich ploch 110 s kouricim motorem a stoupala nad nas v mrtvym uhlu, takze jsem ji to ani nemoh vratit ... pak uz jenom koukam, ze mirnou levotocivou zatackou opoustime formaci a klesame dolu ... doktor zkusil vyskocit, ja se podival jak jsme vysoko, postezoval si do TS "Kurva, ja jsem mrtvej" a pak BUM
Upravil/a j4ck41 dne 30-04-2008 11:42
VGR_Lekk napsal:
Sakrááá...zatr.práce...opožděná omluva - 15 minut před akcí mě odvolali do koncentráku...já bych brečel. závist jen zbývá.
V poho Lekku, nahradili jsme Tě z vlastních zdrojů, vzal to za tebe Čardáš, takže si změny prakticky nikdo nevšiml... Jen mi pak bylo divné, jak se tam vlastně vzal...
to vite pane, to jsou technicke zazraky dnesni doby ... Lekk vola asi 20 minut pred akci, kdyze se to leti, pak chvilku nadava ze nepoleti bo nestiha, no a ja pak volam Cardasovi a ten je pro zmenu veselej, ze poleti
Tak to jóóó... Tak to tedy bylo...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
Po drobných technických problémech (restart po lag smrti když kolegové stíhači se my smáli, že sem se prej normálně rozmáz, proti čemuž se důrazně ohrazuji). Start z letadlovky a zformování v pořádku, akorát veliteli stíhačů (Edison) vypad při startu z otevřený kabiny mikrofón i kyslíková maska, ale vzhledem k důkladné přípravě se bez problémů pokračovalo dál. Let v bouři pod mraky se spodní hranicí mraků ve výšce 1450 stop, s formací SBD až na první otočku kurzem 160 cca 10 min., kde se naše dvojce odpojila a letěla napřed kurz 90. Po cca 5 minutách letu jsme uviděli dot, ale v husté oblačnosti jsme ho nenašli předpokládám, že se jednalo o něm. průzkum. Po dalších cca 10ti minutách jsme našli první ostrov (h8) s majákem a dle rozkazu jsme hledali lodě, nebo letadla, ale bez většího úspěchu. Vítr a navigační problémy nás snesly dost na jih od cíle a v době, kdy již zbytek našich stíhačů úspěšně odrazil zoufalé pokusy nepřátel o likvidaci bombardérů a bombardéry díky neobyčejné navigační zdatnosti našich posádek, našly a potopily cílové lodě, jsme narazili na samotnou vracející se Me-110, která se na nás zbaběle pokusila zaútočit ze zadní polosféry. Moje číslo MK_Ucho jí však včas viděl. Ihned jsme se dali do jejího pronásledování a po střídavých útocích jsme me-110 těžce poškodili (ustřelená část kormidel a prostřílené benzínové nádrže), po vyčerpání střeliva a mém poškození motoru palbou střelce (pokles otáček na 2000rmp, max. rychlosti na 100 mil/h a zhoršená ovladatelnost stroje) jsme se vydali nazpátek k lodím. Zde nastal jediný problém neb naprosto selhalo radarové navedení na letadlovou loď a po vyčepání paliva, z důvodu naprosto špatné radarové navigace z let. lodí, jsem byl nucen sednou na vodu. Po ½ hodině jsem byl v pořádku vytažen službu konajícím torpédoborcem. Žádám o vyšetření uvedené ztráty tří strojů z důvodu chybné navigace.
Nároky ½ pravděpodobný sestřel Me-110 ve spolupráci s MK_Ucho. Vlastní letoun zničen při nouzovém přistání na vodu. Pilot nezraněn.
Ps: počasí naprosto tragicky hnusný. Bombardéři sou kabrňáci, že ty lodě našli.
Upravil/a Jp- dne 30-04-2008 13:04
Mno ... vzhledem k tomu, že minimálně v mém případě vyšel Fučimu tajný plán, tzn. neustálýma průtahama před startem nás všechny vožrat, tak si z toho moc nepamatuju. Tudíž vám děkuji za vaše popisy, alespoň vím, jak skvělé akce jsem se zúčastnil.
Velké poděkování autorům za myšlenku, Fučimu za bezproblémoý hosting, stíhačům za cover, mocné Luftwaffe za pidlookost, Doktorkopovi za navigaci až za hrob, Bugsovi za nalezení konvoje a letadlovek ... prostě díky všem, bylo to super ... S:
1stCL_PETRAS napsal:
Já bych jen doplnil technické info.
Těsně po tom,co jsem ošil Ediho křídlo jsme jí schytali s mým střelcem do levého motoru.Ještě že jsem neposlechl střelce který řval větu : "Neběží nám ani jeden motooooor" !!!!!!
Kdybych nekontroloval údaje motorových přístrojů,otáčky ,teplota ,palivo pravého motoru, už bych se houpal na padáku.Z mého pohledu on-line totiž pravý motor v pohodě běžel.Z pohledu střelce oba motory stály.
Ale nakonec jsem to dotáhli až k nám na základnu.
Modlil jsem se celou cestu ... i když jsem bezvěrec.
Mno Petrasi to jsem musel být jáááá.... Střílej jsem v průletu na 110ku a zahlédl nějaké zásahy, jinak v tracku když jsem na to koukal, tak Ti po mém útoku stáli oba motory, ale nekouřili... A odlétal jsi pryč... Divné...
Tak to je jasný. Petras je čaroděj nebo........ehm........a já mu díky, že jsem se nemusel koupat.
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.