Mini COOP mise - Norsko 43
|
Rufu |
Přidané 29-04-2008 14:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Já nepotřebuji jsem jen střelec. Ale hodilo by semi vědět na jaké mapě se to letí,když už mám někam navigovat. |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 29-04-2008 14:56
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
Mapa Nórsko |
|
|
|
Hiltos |
Přidané 29-04-2008 15:57
|
Uživatel
Příspěvek: 863
Založený: 28.04.06
|
Nestiham, nestacim |
|
|
|
57thMH_Edison |
Přidané 29-04-2008 18:29
|
Uživatel
Příspěvek: 942
Založený: 30.09.05
|
Pro stíhače nebo nestíhače tady máme naše skiny. ID na trupu dle jména. Dejte si je tam všechny at se nemusí stahovat a neměňte jejich názvy !!!!
http://www.moused...Marlet.exe
cca 2,8MB Edison
Upravil/a 57thMH_Edison dne 29-04-2008 18:31
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
|
|
|
|
1stCL_Bumik |
Přidané 29-04-2008 19:13
|
Uživatel
Příspěvek: 752
Založený: 14.02.06
|
Neprijde mi to zrovna jako dobrej napad zverejnovat skiny hodinu a pul pred startem
a navic na letadla se kteryma se vubec neleti........ |
|
|
|
57thMH_Edison |
Přidané 29-04-2008 19:28
|
Uživatel
Příspěvek: 942
Založený: 30.09.05
|
TY template jsou totožné tak je to šuma fuk stačí si je jen kopnout do FM-2 složky !!!!!!!
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-04-2008 19:45
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
57thMH_Edison napsal:
TY template jsou totožné tak je to šuma fuk stačí si je jen kopnout do FM-2 složky !!!!!!!
Nejsou. Ale hlavně je problém v tom, že jsi poslal skiny po vydání skinpacku (to je nestandardní postup). Já bych použil jen ty ve skinpacku a ty nové ne..ale ať rozhodne organizátor akce.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_PETRAS |
Přidané 29-04-2008 22:08
|
Uživatel
Příspěvek: 875
Založený: 30.10.07
|
No tak díky všem
Mělo to atmosféru , zápletku a finále ... bez jednoho motoru.
Nebýt zaměřovací služby,tak už se někde koupeme v mrazivé vodě.
Po tom,co jsem v prokleté mlze ve výšce 800m dolétl ke konvoji a krátkou dávkou poučil Ediho křídlo ,se mi někdo juknul do motoru.
Na jeden motor jsem opustil bojiště a po hodině letu přistál bezpečně na téměř neviditelné dráze,kterou již blokoval "Kondom" tedy Kondor od velkých bratrů a pan Bumíček s panem Fučidou a jejich pošramocená 110
Pospa,ještě jednou dík ... mě se to líbilo. |
|
|
|
Ucho |
Přidané 29-04-2008 22:29
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
To že nenajdeme cílové lodě, s tím jsem trochu počítal, ale to že nenajdem vlastní letadlovky, no to je hrozný :-))
Jinak dobrej nápad, mě se to taky líbilo. |
|
|
|
AH_Watson |
Přidané 29-04-2008 22:30
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 467
Založený: 30.09.05
|
Tak to máme za sebou. Dneska nám vyšlo, leader Doktorkop nás odvedl těsně pod mraky kamsi na východ. Chvíli jsem doufal, že mi tajný plán vyjde a když otevřu oči, budu ve Švédsku. Ale všiml si toho a točil na sever. Motali jsme se nad vodou a vyhlíželi lodě, které vyhlíželi nás. Jestli se ta stodesítka, která vzápětí poslala leadra dolů vyloupla z mraků, nebo nás sledovala už dlouho, vůbec netuším. Zběsile jsem otočil na jih a kličkoval mezi kopci směrem ke kanálu. Bugs se pak prodral k velení a to bylo naše štěstí. Po další rundě dokola Permon hlásil lodě, identifikovali jsme ty bachratější a zahájili útok. Nemám rád vodu, tak jsem se držel nahoře a nechal to na odvážnějších a otužilejších, ale došlo i na mně. První loď šla rychle ke dnu a svobodný Francouz Chroust platí rundu. Druhá ale odolávala. Poslední, komu zbyly bomby jsem byl já, takže jsem sestoupil tak nízko, jak mi odpor k vodě dovolil, pokřižoval se a odhodil. Vyšlo to a platím druhou rundu. Okamžitě jsme nasadili kurs 270 a drželi se ho s nadějí, že lodě jedou tam, co mají. Cestu nám zpestřily pobřežní flaky a asi i flaková loď, ale stříleli jen aby se neřeklo. Po přerušení rádiového klidu jsme opravili kurs na 300 a zjistili, že nikdo neměří čas od pobřeží. Ve chvíli kdy jsem propadal panice ohlásili ostatní lodě ideálně na eleven o´clock. Bez ohledu na kolegy raněné do močového měchýře jsem se vrhnul na první palubu, kterou jsem v tom sajrajtu uviděl, s tou starou bednou praštil jen natolik, abych zítra chodil a bedna už ne a s řevem upaloval, plný radosti že jsem to zase jednou přežil. Vzhůru do bezvědomí, ale fakt nevím jestli ta Hitlerova fuchtle za to stála a jestli to celé nebyl Bárové komplot. |
|
|
|
1stCL_Bumik |
Přidané 29-04-2008 22:43
|
Uživatel
Příspěvek: 752
Založený: 14.02.06
|
3 Sekunden......víc leader nedostal
Ostatně Váš úspěch zaručili o den dřív Vaši kolegové, kteří nám potopili loď se zásilkou MK 108 |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 29-04-2008 22:47
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
Vďaka za super polet.
Síce sa štandartne štartovalo po pol hodine od ofic štartu a ešte sa to aj opakovalo, ale stálo za to si počkať
štart všetkých SBD aj stíhacieho coveru v poriadku, po dvoch okruhoch nad loďami vyrážame kurzom 160° vo výške cca 1000-1200 ft. Po 10 min letu otáčame stále vo formácia 2xV na kurz 90°. Po cca 20 min letu sa dostávame nad pobrežie, kde sme napadnutí prvou skupinou 110. časť je napadnutá stíhacím sprievodom, ale jeden sa prešmykol a dostal veliteľa letu. Úhybné manévre rozhodili formáciu a pokope sa drží ďalej len 3 SBD, dvaja ostávajú vzadu. Po upresnení polohy zisťujeme, že sme južne od fjordu, kde by mal byť cieľový konvoj. Ešte raz sme napadnutý 110 ale tentokrát sme všetci OK. Môj strelec opätuje palbu 110. Otáčame na kurz 0° a dostávame sa nad fjord. Stáčame pozvolna pravú na východ a potom na JZ. Pridávajú sa k nám opozdené SBD a celá formácia prečesávajúc fjord od jedného brehu k druhému letím JZ kurzom. Nakoniec a nám podarilo konvoj objaviť. A po opakovanýcvh útokoch šli obe dopravné lode vďaka presným zásahom Chrousta a Watsona ku dnu. Po útokoch odlietame 270°. Nad pobrežím nás ešte otravuje pomerne dotieravý flak, ktorému sa podarilo nejakým zázrekom načechrat Watsonovi pěšinku, ale našťastie letí ďalej. Ani neviem ako dlho sme leteli týmto kurzom, keď sme začali točiť na 330° a po pár minútach Sme - div sa svete - nad lietadlovkami. S alternatívou, že potopíme ciel a k llietadlovkám sa vráti 5 SBD a 4 FM2 nikto z nás nepočítal. Radíme sa do kruhu, prvý sadá Watson, mal by nasledovať Permon, ale Plooskie celý spotený kričí do éteru niečo o utrhnutom mechúre, takže dostáva prednosť. Zbytočne. Jeho 1. pristátie bolo dlhé - sa mi tak videlo - takže sadá Permon. A toto bol asi najtragickejší okamžik letu, keď správne neodhadol vzdielnosť a rýchlosť lode a rozbil sa o palubu.
Pristávam hneď za nim - upratovacie čata stačila neporiadok po jeho SBD už upratať - chytám lano asi vniekde v strede lán. Sedíme! Môj strelec hlási poškodenie jednej 110.
Za mou ešte sadá Plooskie, ktorý opäť pristátie opakoval, Chroust - nadšené jačanie jeho strelca dáva jasne najavo s akým výsledkom - a opäť Plooskie.
S 6 SBD pristáli 4, jeden stratený pri útoku 110, 2. po neúspešnom pristátí. Obe lode potopené!
Výborná práca!! Tak na atómku si Áda musí ešte počkať!
A aj keď to mala byť mini špeciálka, počtom cca 35 zúčastnených taká istotne nebola. Organizačne pekne zvládnutá a účasť 110% Ja som nezaznamenal žiadne lagy, všetko bolo ako má byť.
Ešte raz vďaka!
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 29-04-2008 22:53
|
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 29-04-2008 22:47
|
Uživatel
Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
Díky za účast pánové. A smekám před rudou bandou fakt se vám to povedlo parchanti. Eva Braunová s plácačkou těžké vody ovšem prokřehlá doplavala na břeh. Ještě že norové ví za kterým balvanem se skrývá. To už je ale témá na další akci ...
A ted ještě briefingy obou stran:
RED
http://img512.ima...webwh2.jpg
BLUE
http://img100.ima...webrx1.jpg
Ale počasí bylo náš společný nepřítel
Upravil/a 1stCL_Pospa dne 29-04-2008 22:48
|
|
|
|
doktorkop |
Přidané 29-04-2008 22:53
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
Přez pčáteční zmatky a tradiční zpoždení ostrého startu(což se asi u coop misí bude stávat pořád)jsme nakonec odstartovali v pohodě.Letěli jsme v marastu nahoru a dolu až konečně výška kolem 2000 stop se ukázala být neházející.
Pak jsme se ztočili na východ a v klidu pokračovali směr cíl.
K pobřeží jsme doletěli zhruba ve stejnou dobu,jako se ukázaly první hlídkující bf-110.Pak byl chvilinku klid a pak mi nějak přestala fungovat směrovka,výškovka a křidýlka.Ještě jsem zařval na střelce,že padáme,ale vzhledem k malé výšce to byl tvrdej dopad.
Pak už jsem umřel a nic si nepamatuju
Ale jinak naše výborné posádky splnily svůj úkol se ctí.Vody Norského fjordu trochu ztěžkly těžkou vodou a všichni se vrátili domů a skoro všichni úspěšně přistáli.
Ještě se těším na reporty našich stíhačů(o kterých nevím jak dopadli)a reporty Befek(o kterých to nevím taky)
Díky za pěknou akci,fakt se povedla po sránce organizace i účasti
edit-pravopis
Upravil/a doktorkop dne 29-04-2008 23:00
Je snadné být přečíslen,když je někdo nula.
Že?
|
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 29-04-2008 23:19
|
Uživatel
Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
Velení Luftwafe se muselo zbláznit. Naše skvělé stroje se pohybují po dráze už při odbrždění. Ale co letíme a snad se i vrátíme. Držím se mého navigačně vyspělejšího vedoucího Herr Petrase, který již pár dní usíná s mapou Norska v jedné ruce a stopkama v druhé. Nascházíme optimální výšku pod základnami kde na sebe vidíme a moc to neháže. Neomylně nacházíme naše vodou naložené svěřence dlouho se nic neděje. Jsme téměř na odletu když nám hlídkový stroj Herr Hanse a Fajlowa hlásí velkou formaci směřující do našeho sektoru. Střelcům vydáváme rozkazy at mají oči na stopkách. Bumíkova dvojice již hlásí kontakt a v tom na deváté zpozorujem střelbu. Vrháme se do boje ale ty prokletí stíhači jsou všude. A co víc střílí po nás i zadní střelci z SBD. Naštěstí to vapadá že na tyhle pozice na poslední chvilku naverbovali někoho z lodní kuchyně protože vše šlo vedle Po krátkém boji dostáváme rozkaz k návratu a s větráním v kabině točíme kurz home base. Dlouhý let nad mořem ostrůvků a nesčetným dotazem na vektrování přestávám doufat že to letiště ještě existuje. Ale naštěstí se za chvilku setkáváme s zbytkem 110. Zjišťujeme že celou dobu hledáme letiště přímo nad ním. Ovšem dráhu blokuje FW200 který měl asi obdobné problémy. Bumík a jeho střelec za mohutného povzbuzování sedají i s jedním motorem po té následuje Petras. Na mě je řada nakonec. Spatřím dot v dálce prolétávám kolem dalšího kondora který je poškozen a dotahuje se na jeden motor. Řeknu vám že proti těm mrakům to byl impozantní pohled. Ale ten šmejd mi obsadil i zbytek přistávací dráhy .... při mém nejistém finále jsem přišel o pravé křídlo a podvozek. A můj střelec prošel kremací ...sry Wulfi
P.S: díky všem za účast na naší akci
Upravil/a 1stCL_Pospa dne 29-04-2008 23:24
|
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 29-04-2008 23:27
|
Diskutující
Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Pospa napsal:
A co víc střílí po nás i zadní střelci z SBD. Naštěstí to vapadá že na tyhle pozice na poslední chvilku naverbovali někoho z lodní kuchyně protože vše šlo vedle
Prej lodní kuchyně... V chatu hláška Pospa se rozmáznul při nouzáku do pole a umě ve střelišti se rozsvítil nápis Enemy Aircraft Destroyed. |
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 29-04-2008 23:29
|
Uživatel
Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
1stCL_Pospa napsal:
A co víc střílí po nás i zadní střelci z SBD. Naštěstí to vapadá že na tyhle pozice na poslední chvilku naverbovali někoho z lodní kuchyně protože vše šlo vedle
Prej lodní kuchyně... V chatu hláška Pospa se rozmáznul při nouzáku do pole a umě ve střelišti se rozsvítil nápis Enemy Aircraft Destroyed.
No vidíš a to jsou kecy ja se rozplácnul na dráze |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-04-2008 23:47
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
Bylo to moc hezký Zase jsem si vyzkoušel něco jinýho Bumík mi chvilkami připadal jako by trpěl nějakým trochu stresem - ale jakmile se objevil první bombardér, tak se v palubní vysílačce ozvalo jen "Meinen!" a já už jen sledoval, jak kolem mě prolétají plechy
No a všichni se samozřejmě můžeme smát Pospovi, který ač jediný v podstatě nepoškozený, tak provedl dokonalé trojné salto s jedenácti vruty a rozmázl se o dráhu
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 30-04-2008 00:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Sakrááá...zatr.práce...opožděná omluva - 15 minut před akcí mě odvolali do koncentráku...já bych brečel. závist jen zbývá. |
|
|
|
mha |
Přidané 30-04-2008 00:28
|
Uživatel
Příspěvek: 608
Založený: 10.12.05
|
Zdravim, povedena akce, po dlouhe dobe polet s peknou atmosferou!
A nyni k akci.
Start a zformovani stihacu probehlo bez vetsich organizacnich zmatku , bohuzel po urcite dobe stracime radiove spojeni s velitelem letky Edisonem. Pokracujeme spolecne s SBD a snazime se udrzet vizualni kontakt. Po zmene kurzu na 090 posilame dvouclenou hlidku - MK_Ucho a MK_JP na volne stihani po smeru letu, zbytek doprovodu se drzi dal pobliz SBD. Po cca 25 minutach zjistujeme dot na devate hodine ktery s Radem jdeme zkontrolovat, slo o JU88 kterou ale radeji nestihame z duvodu ztraty kontaktu se svazem a vracime se k SBD. Dotahujeme svaz a v tom utoci z prevyseni dvojice 110tek a pak snad jeste dalsi... Boj je dost neprehledny, ztracime Rada, ale vzal sebou jednu 110ku a stihl jeste vyskocit, vsichni doufame ze se o nej postara norsky odboj... Dalsi utok 110tek, otacim proti dvojici 110tek a prvni zasahuji v celnim pruletu do motoru, snad jsem ji poskodil... Edi hlasi ze prisel o kridilka, a vraci se tedy smerem k letadlovym lodim. Mezitim hlasi i dvojice provadejici volne stihani kontakt z jednou 110kou a poskozuji ji, nasledne otaceji smer homebase. Zbytek Martletu se pripojuje k SBD, ktere se po utocich opet zformovali a s ulevou zjistujeme ze jsme prisli jen o jedno... Bohuzel z neznamych duvodu ztracime Cardase ktery se zritil do more... Po urcite dobe nachazi svaz konvoj a SBD likviduji vsechny dopravni lode, pak uz jen navrat k letadlovym lodim a pristani. SBD S!
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
|
|
|