Germany 43 ( Frankfurt)
|
BP_Tyrl |
Přidané 20-03-2008 23:56
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Nešlo by na této mapě posunout mraky z 1.500m cca na 3.000 - 4.000m? Ve výšce kde jsou, jsou poslušným bombrum, kteří letí v předepsané výšce úplně na prd. A když už se člověk proplazí Fokáčovským očistcem, tak bum a nad cílem mrak. Pokud mají v této výšce sloužit jako krytí navrátilcům, tak raději budu bez mraků při cestě zpátky, než rozebraný už cestou tam. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 21-03-2008 00:03
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Nejde. Mrkni sám do Mission builderu, jaká je maximální nastavitelná výška mraků..
Ale ta mapa byla hodně fajn, jsem si tam v Bf 109 G-6 docela hezky zalétal
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Noram |
Přidané 21-03-2008 00:48
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 30.09.05
|
já sem si tam zase ke konci udělal pěknej cover dvěma B17kám co letěli poslušně v 6.5km a já nad nima osamocen v P47D10 jenom odháněl dotěrný hmyz,
škoda že to vetšina červených nepochopila,že to je o tom lítat vysoko a letěli k cíli ve výšce v které se narodí,nemluvím teď o Tyrlovi,
kua hned bych si zalítl znovu speciálku berlin když už máme ty Heavy
Upravil/a Noram dne 21-03-2008 00:50
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 21-03-2008 08:18
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
No jo, opravdu nešlo. Taková školácká chyba. Tak co je tedy úplně odstranit?
Letím, letím, střílím, skopčáky odháním, chrchlám, čoudím, stoupám, přibelhávám k Frankfurtu, šteluji letadlo, zapínám stabilizátor, dolaďuji zaměřovač, zaměřuji. Mrak, mrak, mrak, díra, Frankfurt na levoboku, asi mě to nad mraky sneslo. Úprava kurzu, rozhození zaměřovače. Ruční odhoz. Pochvalné hulákání ze zadu. Ano, trefil jsem Frankfurt. Nejspíš klubovnu HJ. Otočka, chrchlání domů, nadržený Fokáč na zadku. Ticho, čtyři stojící vrtule, nadržený sprejer zuřivě pálí na poklidně plachtící B-17. Konečně má štěstí a dostanává se mu tolik kýženého výbuchu. Nový let Fokáče tentokrát operují hned u základny a zobou novorozence. Jinak je let dost podobný předešlému. Jen ten Frankfurt se nekonal. Asi to na této mapě bude chtít od červených lepší (hromadnější) spolupráci, pokud možno bez mraků.
Upravil/a BP_Tyrl dne 21-03-2008 08:20
|
|
|
|
313_Sheddan |
Přidané 21-03-2008 08:27
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 215
Založený: 08.02.07
|
A nejde to obejít stejně jako vejška narození v COOP misi?
1. udělat misi s marakama v 1500m,
2. uložit,
3. otevřít v notepadu a pšepsat CloudHeight třeba na 3500.
PS: http://313.cz/for...93&start=0 |
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 21-03-2008 09:53
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
BP_Tyrl napsal:
Nešlo by na této mapě posunout mraky z 1.500m cca na 3.000 - 4.000m?
Jde. Ale muselo by se zhoršit počasí. A to je ten problém. To by změnilo celou mapu v něco co neodpovídá letecké válce nad Evropou roku 1943. Jak se ukázalo na mapě kyushu_1945 virtualní pilot se nechová jako normální pilot. Normální pilot oblast špatného počasí obletí a když to nejde, tak vystoupá nad ni. Virtualní pilot si myslí že mraky jsou nějaká zeď a jako magor létá v tom nejhorším počasí, diví se že nic nevidí, že s ním hází turbulence a vede nesmyslné rozpravy o tom jak je to špatné, místotoho aby protě přidal plyn a jako každý normální pilot vystoupal nad mraky kde svítí sluníčko a není žádná turbulence. Proto tuto mapu jsem udělal tak jak je, protože to co chceš Tyrle by znamenalo jedině to že zase všichni budou letát jak magoři v tom humusu někde 500m nad terénem což je pro Německo roku 1943 nesmysl.
Ty mraky krom toho že dělají zeď pro virtualní piloty jsou tam taky jako taková kulisa. Nemají za úkol chránit bombardéry před stíhači. Za WWII se letálo ve výškách jednak pro to, že to bylo z hlediska obrany před flakem a stíhačům výhodnější, ale taky pro to že ve většině případů počasí vršky mraků končí někde v 4000m (s vyjímkou bouřek atd.) Když si člověk uvědomí že letěly ve svazu stovky bombardérů a stíhačů, tak mraky bylo to poslední co potřebovali k udržení svazu pohromadě, obzvláště když se jim počasí mohlo několikrá změnit při té vzdálenosti co mezi GB a Německem je. Prot na té mapě jsou mraky jak jsou a je to jak jsem už napsal spíš kulisa. |
|
|
|
mha |
Přidané 21-03-2008 09:58
|
Uživatel
Příspěvek: 608
Založený: 10.12.05
|
Mno včera jsem ji letěl poprvé a rozhodně musím říct že není špatná , prováděli jsme s kolegou (VGR_Samklon) výškové stíhání v P47D22 v oblasti Frankfurtu a docela jsme tam pár germaňců načapali... Ale jest fakt že by to chtělo výrazně lepší spolupráci ze strany červených, prakticky jsme nad Frankfurtem nepotkali vysoko letícího červeného stihače...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 21-03-2008 10:44
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
AH_Kraken napsal:
BP_Tyrl napsal:
Nešlo by na této mapě posunout mraky z 1.500m cca na 3.000 - 4.000m?
Jde. Ale muselo by se zhoršit počasí. A to je ten problém.......... Proto na té mapě jsou mraky jak jsou a je to jak jsem už napsal spíš kulisa.
Chápu. Nešlo by tedy tu kulisu odstranit? Kupodivu se kupí přímo nad cílem a překáží při zaměřování. |
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 21-03-2008 11:03
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
To se musím Tyrle přiznat že se mě nechce. Já jsem chtěl aby se muselo v některý případech bombardovat "naslepo", jak tomu častokrát ve skutečnosti bylo. Spíš uvažuji o tom že cíl nějak zvýrazním pomocí ohňů, protože se mi zdálo že ten popis cíle v brifingu je asi nedostatečný a většina bombardérů má problém určit na co se má vlastně útočit i když je to plošný cíl. |
|
|
|
Noram |
Přidané 21-03-2008 11:27
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 30.09.05
|
VGR_mha napsal:
Ale jest fakt že by to chtělo výrazně lepší spolupráci ze strany červených, prakticky jsme nad Frankfurtem nepotkali vysoko letícího červeného stihače...
prakticky jsem nepotkal červeného na TS |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 21-03-2008 11:33
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
No v popisku je, že se má útočit na město, Třeba by stačilo konkretizovat, zda se jedná o celé město, nebo jeho tovární čtvrť na jihu, nebo za řekou. Nebo kam vlastně. Přesnější popis by asi byl zbytečný. Navrch ohně ze 4 km už stejně nejsou vidět a mohly by působit potíže při počítání vyřazených cílů. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 21-03-2008 11:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Skvelá mapa!!!! Autorovi 3krát hip hip hurá!!!
Paráda, túto mapu by som lietal aj tri dni v kuse.
prvý dojem bol trochu rozpačitý, : kde je fronta??? ale stačilo chvílku a bol hned jasný zámer autora. Salute!!!
Ale chcelo by ju poriadne upraviť a prekopať.
1. prehodiť strany a ciel.
teraz sa letí zo západu na východ a ciel pre spojencov FrANKFURT.
aby som sa vyhodl respawnovacím-vulchovačom vo Fw190 ,tak som letel obchádzkou smerom na sever. A ten zážitok, B17 letím na Berlín , hned som mal chuť odhodiť bomby na sídlo H a jeho parchantov, aj ked to nie je ciel mapy.
takže ak sa pracuje na podobnej mape Germany 1944, nech je cielom Berlín. pjosím, pjosím.
2. Pridať viac letísk na pristávanie pre reds, aj viac smerom na západ od respawnovacích letísk. To jedno letisko je málo, nenažraných fokáčov je tam vela, ktoré čakajú na pristávanie B17/B24.
3. Pridať viac lahkého flaku pre Reds. Nenažrané fokáče si tam kludne zoomujú zrodené B17.
4.Ciel Frankfurt, targest je bombardovať továrne.
Sú tam minimálne 3 zony tovární.
Sú všetky cielom?
Aj ked je to nerealistické, pomohlo by , ak by do každej cielovej
zony sa dal nejaký ohen, nech sa vie kam s má bombardovať. i ked neviem , či ho uvidím z 6,5km.
2Tyrl:nad Frankfurtom sa dá pekne bombiť. len ti nesmie prvý nalet vyjsť a treba ho zopakovať smeron z východu na západ.
Pekne sa triafa.Plný zásah do zony.
Tyrle ,trafil si mesto aj to sa ráta.
2Noram: Videl som to potvrdzujem. Ako vždy , bol si skvelý. 3B17, plus 1xP47 1xP38 verzus 15xFw190/Bf109/Bf110. A prežili sme. Salute!
Vrchol hnusu som ale zažil na tejto mape. myslel som že vulchovanie respawnovacích lietadiel, úmyslená strelba do vlastných, strelba na padák, kradnutie zostrelov atd.
útočiace nenažrané fokáče útočiace na pristávajúcu B17 (po skoro hodinovom lete) , to je vám teda hnus , velebnosti.
2HOLUBY: kašlite na rodinu, na ženy, na prácu , na osobný život.
ŠPECIALKU,ŠPECIALKU, ŠPECIALKU!!!!
BERLIN 2: HEAVY BOMBERS verzus nenažrané fokáče.
|
|
|
|
mha |
Přidané 21-03-2008 12:32
|
Uživatel
Příspěvek: 608
Založený: 10.12.05
|
Noram napsal:
VGR_mha napsal:
Ale jest fakt že by to chtělo výrazně lepší spolupráci ze strany červených, prakticky jsme nad Frankfurtem nepotkali vysoko letícího červeného stihače...
prakticky jsem nepotkal červeného na TS
Mno byl jsem s kolegou na našem TS... Přiznávám že na společný TS AHček moc nechodíme...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
|
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 21-03-2008 15:16
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
BP_Tyrl napsal:
No v popisku je, že se má útočit na město, Třeba by stačilo konkretizovat, zda se jedná o celé město, nebo jeho tovární čtvrť na jihu, nebo za řekou. Nebo kam vlastně. Přesnější popis by asi byl zbytečný. Navrch ohně ze 4 km už stejně nejsou vidět a mohly by působit potíže při počítání vyřazených cílů.
V brifingu pro červené je napsané cituji:
"Panové,
cílem pro dnešní den je průmyslová oblast města Frankfurt an der Oder.
Vystoupejte do výšky 4000m (14 000ft) a zautočte na jižní průmyslovou část města ..."
Myslím že je to dostatečné určení cíle, ale ukazuje se známá bolest virtualních letců. Brifingy se prostě nečtou
Tajpan napsal:
takže ak sa pracuje na podobnej mape Germany 1944, nech je cielom Berlín. pjosím, pjosím.
Toto je jen první zkušební mapa na ověření toho zda se dá na dogfightovém serveru udělat mapa která alespoň trochu navodí atmosferu strategického bombardování. Jestli se ukazuje že tento koncept je přijatelný, tak kromě jiných se připravuje mapa s pracovním názvem JG400_1944.
2. Pridať viac letísk na pristávanie pre reds, aj viac smerom na západ od respawnovacích letísk. To jedno letisko je málo, nenažraných fokáčov je tam vela, ktoré čakajú na pristávanie B17/B24.
Ano mám stejný názor a toto se na tu mapu připravuje. |
|
|
|
BP_Shark_7 |
Přidané 21-03-2008 16:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 107
Založený: 29.05.06
|
....přeji map - tvůrcům, aby se nápad ujal
...,tímto přidám svůj hlas za bod 2 a 3 v příspěvku kolegy Tajpana !!
(Jsem rozmazlený uživatel BP_servru, a proto mám rád přesnější
specifikace cílů, jak doufám tomu bylo i za války )
|
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 21-03-2008 16:34
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Shark_7 napsal:
. . . mám rád přesnější specifikace cílů, jak doufám tomu bylo i za války )
. . . "zničit krtka !!" . . . nestačí ?
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 21-03-2008 18:02
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
AH_Kraken napsal:
...Jak se ukázalo na mapě kyushu_1945 virtualní pilot se nechová jako normální pilot. Normální pilot oblast špatného počasí obletí a když to nejde, tak vystoupá nad ni. Virtualní pilot si myslí že mraky jsou nějaká zeď a jako magor létá v tom nejhorším počasí, diví se že nic nevidí, že s ním hází turbulence a vede nesmyslné rozpravy o tom jak je to špatné, místotoho aby protě přidal plyn a jako každý normální pilot vystoupal nad mraky kde svítí sluníčko a není žádná turbulence....
ehm... teď si nejsem jistý, esli mluvíš o "té" samé mapě Kjúšú, na kterou nadávám mmj i já. Protože jestli ano, tak teď tak nějak nevíš, co povídáš... Ano, jde vystoupat nad mraky, a taky jsem to několikrát udělal - je príma pak v dírách "lovit" co to po tobě z vody střílí...
Ale pokud je primárním úkolem této mapy ničit a bránit letiště "stíhačkama", pak jistě sám uznáš, že minimálně kus od cíle musíš těma sračkama letět a útočit těsně pod turbulencí
takže nevím na co tu teď narážíš...
ed: a jestli si dobře pamatuju, sami (s Čutorou) jste řekli, že toto blbé počasí nejde udělat sektorové, ale že je na celé mapě - takže obletět se jaksi nedá
Upravil/a Hoper dne 21-03-2008 18:04
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 21-03-2008 18:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
Hoper právě jsi předvedl že ten kdo netuší očem mluví jsi ty.
Na té mapě o které píšeš nikdo nemá "lovit něco co z vody na tebe střílí".
Není potřeba pro útok na letiště letět v marací či pod nima. Protože i F4U-1 má aerodynamické brzdy pro strmý sestup.
A nikdo vám netvrdí že máte počasí obletět, ale nadletět jako to udělá každý normální pilot když oblast špatného počasí nemůže obletět.
Prostě vy jste si vsugerovali že se nad mrakama létat nedá a místo aby jste to řešili jako skuteční piloti tenkrát při prvních náletech z letadlových lodí na Japonsko, kde panovalo ještě horší počasí, tak brečíte jak malé děti. Skutečný pilot si nemohl stěžova někde na SVK protože takové počasí prostě bylo a nic s tím stejně neudělal a musel vymyslet způsob jak splnik daný úkol.
A až sem někdo zase bude chtít psát že není skutečný pilot a že je to hra. Tak to laskavě pište do nějaké vlákna které si na to vytvoříte a tam se o tom můžeme bavit a neničte tohle vlákno něčím co sem nepatří.
Děkuji
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 21-03-2008 18:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Skutečný pilot hlavně v takovém počasí (Kjúšú) vůbec nestartoval. Ale to už je od.
Takže pokud je v breefingu napsáno na jakou fabriku mám házet a dá se trefit skrz mraky naslepo, již nemám námitek.
To druhé letiště se připravuje na mapu Frankfurt, nebo na mapu Berlin? |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 21-03-2008 19:54
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Frankfurt 1943 Germany http://image.dayp...778436.jpg
http://image.dayp...724994.jpg
Upravil/a Tajpan dne 21-03-2008 19:56
|
|
|