Veřejná zakázka
|
313_Blc |
Přidané 31-01-2008 01:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 25.02.06
|
Já Blc druhý vyhlašuji veřejné výběrové řízení (tzn. mezisquadronové) na kvalitní opensouce/freeware software na GNU/Linux popřípadě SHIT Windows. Jedná se o to , že jsem se na staré roky zbláznil a Winy vyhazuji z disku a přecházím na 1000 % alternativu a to GNU/Linux.(Kdo jednou vyzkoušel GNU/Linux, tak se nebude divit - proti Windowsům je to nesrovnatelně lepší systém). Problém je v tom, že jsem začátečník a hledám různé alternativy k Win programům. Existují možnosti na WWW.ABCLINUXU.CZ , ale není tam vše co potřebuji. Jedná se mi o:
1)Zkušenosti s distribucemi GNU/Linuxu - tzn. subjektivní pocit s jednotlivými distribucemi a jejich výhody a nevýhody. Složitost nebrat v úvahu, vše se doučím.
2)Možnosti nastavení distribucí GNU/Linuxu ... např. u GNU/Linux distribuce PCLinuxOS nejde zapnout sowtwarová myš - Big problém při Vine.
3)Nutná podpora dvou programů z Win. a to 1) IL2 a za 2) Programovací jazyk založený na Visual C++ (Gamestudio A7 PRO)
4)Pokud někdo zná Opensource letecký simulátor (popřípadě jiný vojenský kromě výborného WinSPWWII) a nebude se jednat o nerealistický FLight Gear, nechť se ozve
Pokud to někdo dočetl až sem a má možnost pomoci, tak P.L.E.A.S.E.
S pozdravem UnterLama Blc
Upravil/a 313_Blc dne 31-01-2008 01:07
|
|
|
|
Jirka |
Přidané 31-01-2008 08:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1553
Založený: 02.11.05
|
Toťka sem na něco narazil
http://mission4to...pic&t=2793 |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 31-01-2008 08:08
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
LOL. Hele a proc jako neco "hledas" kdyz je to ta 1000% alternativa a nesrovnatelne lepsi system? Voni to snad vyrobci softu nevidi nebo co?
Pardon, nemohl jsem si pomoct. Preji ti hodne nadseni a trpelivosti pri hledani.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Jp- |
Přidané 31-01-2008 09:02
|
Uživatel
Příspěvek: 688
|
Il a linux eee zkus cutoru ten se v tom vrtal dost |
|
|
|
torr |