September 28 2024 00:26:38
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
přistávání
spitfire
hej lidi pls jak se přistává klapky mam podvozek taky a stejně letadlo vždycky rozmlátim o runway čím to je?
 
Jp-
seš lama, ale neboj to se podá tady máš něco na čtení a soutam i tracky od arnieho na koukání tumáš

http://forum.1cs-...c.php?t=21
Upravil/a Jp- dne 03-01-2008 13:30
 
AH_Watson
Nesprávná rychlost, nespráný úhel přiblížení, prudké podrovnání, ... Záleží na typu letadla - s čím to zkoušíš ?
 
3BAP_Cassius Chaerea
AH_Watson napsal:
Záleží na typu letadla - s čím to zkoušíš ?
Typnu si Spitfire?Úsměv
Nevím třeba si správně vybaven, ale na složitější manévry, včetně přistávání na letišti, je dobré mít JOY a pak již jen trpělivost a snahu. Stačí sledovat sedající AI a dle toho to zkoušet, anebo na to přijít metodou pokusů a omylů.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 03-01-2008 13:36
 
Panek
A v Il2 je i návod. Prostě ti to tam pustí film s komentářem, jak kdy a co se má udělat. A jestli to nemáš v češtině, tak v souboru conf.ini změn parametr locale na locale=CZ
 
spitfire
3BAP_Cassius Chaerea
se spitfirem jsem to nezkoušel ani jednou...(má malej rozchod podvozku bylo by to s ním ještě složitější...
sedající AI jsem sledoval ale nezdá se mi (pro mě proveditelné sedat u hurricanu na všechny tři)
 
spitfire
AH_Watson
s mosqitem, mitchellem, hurrricanem a s mustangem stále stejný výsledek.
 
3BAP_Cassius Chaerea
spitfire napsal:
sedající AI jsem sledoval ale nezdá se mi (pro mě proveditelné sedat u hurricanu na všechny tři)
No zrovna tohle sem nemyslelMrknutí. AI než sedne letí dlouho rovně a nízko "docela na pádovce", nemusíš letět tak pomalu takovou dobu, ale v malé rychlosti nízko nad zemí, alespoň máš malou šanci že při přistání chcípneš. A v průměru sedat při rychlostech 150-200 km/h, je to u každýho letadla jiné, ale naprostá většina letadel je schopna normálně přistát při rychlosti 180km/h.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 03-01-2008 14:39
 
spitfire
a jestě něco , má třeba hurricane brzdy , jak je aktivovat?
 
606_Temp
najdi si v nastaveni ovladani slovo brzdy, pripadne brake a tu klavesu co u toho budes mit, tak tu mackej, az budes chtit brzdit Vyděšený
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
313_Blc
Správnou přistávací rychlost poznáš zhruba tak, že ti letadlo při finále při vysunutých klapkách a podvozku ani nestoupá ani neklesá. Pokud čumák klesá, trochu přidáš plynu a naopak. Přistávej na trochu větší rychlosti (cca 210 mil pro hurricane) a při nizkem pruletu nad drahou TROCHU uber plyn ... letoun ti sám klesne. Hlavně nevypínej při přistání motor, protože je tam moment a ztráta výkonu. Motor vypni až při výběhu. Brzdy jsou na B pokud to nemaš změněné.
 
310_Gringo
Když ti to nejde normálně,vem éro a vypozoruj na jaký rychlosti se začne propadat.Pak leť směrem na dráhu těsně nad zemí a na začátku dráhy uber pomalu plyn aby éro zpomalilo na vypozorovanou rychlost.Pak to jen drž ve směru a mašina sedne sama.
 
spitfire
dík doufejme že to bude fungovat! A jestě, zobrazí se aktivace brzd stejně jako třeba zapnunutí motoru?
 
313_Vity
spitfire napsal:
dík doufejme že to bude fungovat! A jestě, zobrazí se aktivace brzd stejně jako třeba zapnunutí motoru?

Nezobrazi ale kdyš to podržíš déle určitě to poznáš Úsměv hlavně si zapni pás Úsměv
 
Panek
Základ je ten, že když to nemáš v ruce, tak nikdy nepřistávej s plynem pod 15%

PS: Viděl jsem na videu jednoho vosla, co přistál s Befkem hned po loopingu a todle si dovolil udělat na speciálce. Že? Fajtl wole! Šklebící se
 
3BAP_Rohlos
606_Tempik napsal:
najdi si v nastaveni ovladani slovo brzdy, pripadne brake a tu klavesu co u toho budes mit, tak tu mackej, az budes chtit brzdit Vyděšený


Defaultně jsou kolový brzdy myslím klávesa "B" Až uslyšíš kvílení brzd, tak je to ono. Vzdušný brzdy mají jenom některý letadla, vesměs bombardéry a bitevníky. To si ale musíš nastavit. Jsou to Air brake
 
Rufu
Možná si zkus přistávat s P39 Airacobrou nebo spíš s P63 Kingcobrou (jsou to stíhačky a maj přední podvozek,pro modré- Pfejl je moc těžká krávaÚsměv) Neodskočí ti na vrtuli a při brždění se taky nepřeklopí na čumák.A přistávej ze začátku na betonové letiště.

Rozhodně se to neuč na Bf nebo Spitu-úzkej rozchod-překlopíš to na křídlo.
 
clone9cz
to sou rady ... mimochodem, spitfire neni zrovna nejlepsi nick pro pilota Luftwaffe ... ve 2km stahnes plyn a pri letu v levelu cekas az vyrtatis rychlost alespon na 250km/h, to uz je bezpecna rychlost na vysunuti klapek a podvozku, jenomze porad jeste nemas rychlost na to, aby si letadlo nemusel tlacit k zemi, vysunute klapky ti postupne ero brzdi a preklapi na cumak, vytrimujes si tedy ero trochu tezsi na zadek a pri rychlosti 200 zkousis jak reaguje na zasahy do ovladani
(nejnebezpecnejsi co snad muze byt je prudke pridani plynu, ale i to si vyzkousis, mas prece 2km vysky), jakmile si zvyknes na ovladani pri rychlosti 200km/h, prejdes na simulovane pristani, stazenim plynu zacnes opet vyrtracet rychlost za soucasneho drzeni vysky, pokud ho nestahnes moc, letadlo ti zacne pomalu klesat, tady je ale treba davat bacha na dosazeni padove ryclosti, pri ni totiz letadlo skutecne pada, az tedy zjistis, kdy letadlo nejde ovladat a riti se k zemi, pridas si k tomu jeste 20km/h a presne tou rychlosti pak budes sedat na drahu, pozor ale na jednu dulezitou vec, primo pri dosedani nebudes mit moc casu na sledovani budiku, posledni rychlost, kterou tedy uvidis na budiku, bude jeste o neco vyssi, s cimz je potreba pocitat

pristavat na 3 body je velmi slozita vec, clovek musi znat ero do puntiku, aby provedl dokonale tribodove pristani, obvykle se totiz stane, ze dosedne ostruhove kolecko drive nez hlavni podvozek, pri snaze o tribodak, to se odrazi a ero dopadne tvrde na hlavni podvozek a zacne poskakovat, je dobre tedy zacit s mekkym dosednutim hlavniho podvozku a nasledne uhel nabehu zvysovat az se ten tribodak jednou podari, ale i tak se muze cele ero odrazit do vzduchu a poskakovat, clovek totiz nesmi bejt skudlil na benzin a trochu toho plynu tam nechat, protoze cim pomalejsi rychlost pri pristani, tim tvrdsi dopad na prdel

pristavajici AI bych rozhodne jako priklad nebral, dle meho totiz pristavaji podle nejakeho scriptu a ne podle letoveho modelu, proto se vetsinou pri nejakem poskozeni spis vysekaj, nez aby kompenzovaly neblahy vliv diry v kridle


... a jak to delam ja ?
priletim k letisti v 1000-2000m rychlosti 500+, stahnu plyn na 0 a zacnu vytracet rychlost zatackama, pri 400km/k uz lze vysunovat klapky, ale nesmi se pokracovat v klesani, coz by je zaseklo nez se vysunou, pak vykopnu smerovku co to de a ritim se rychlosti 250..300 na prah drahy, pri rychlosti nebezpecne na pristani udelam sudovy vykrut rovnou ve skluzu (tim se da vytratit tak 100km/h), v teto fazi uz se nesnazim spolehat na motor, casto v nem bejva i dira, a misto dosednuti ridim vcasnym prerusenim skluzu, idealne prerusim skluz 5m nad zemi pri rychlosti 180 a mekce dosednu na hlavni podvozek
 
http://www.wwii-illusion.net
1stCL_Pospa
Kua tohle je mi vlákno Šklebící seŠklebící se
 
http://www.aeroklub-sumperk.cz/
WT_Horrido
Rufu napsal:
Možná si zkus přistávat s P39 Airacobrou nebo spíš s P63 Kingcobrou (jsou to stíhačky a maj přední podvozek,pro modré- Pfejl je moc těžká krávaÚsměv) Neodskočí ti na vrtuli a při brždění se taky nepřeklopí na čumák.A přistávej ze začátku na betonové letiště.


Me-262 nebo He-162 je na pristani dobrej Vyděšený
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,681,922 návštěv