September 21 2025 03:42:16
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Captured German Aircraft
clone9cz
Captured German Aircraft (Youtube video)
Upravil/a clone9cz dne 10-12-2007 19:32
 
http://www.wwii-illusion.net
clone9cz
JG 54 Focke-Wulf Fw 190 Captured by Soviets (Youtube video)
 
http://www.wwii-illusion.net
Pavloun
Supr videjo Mrknutí

Rikaji tam, ze fokac nema krome chladiciho dmychadla se stalym prevodem od hrideme motoru, zadne zarizeni k regulaci chlazeni motoru.

Volba otevirani chladice v ILovi pak asi neni zcela koser?
Mozna klapka na chladici oleje?
 
WT_Horrido
A-4 nemela otviratelne klapky za motorem takze v pripade A-4 volba "otevirani chladice" opravdu neni koser. Úsměv
Chladicem oleje je olejova nadrz samotna.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Hans-Assi
Vsiml jsem si u obou ukazek zajimave veci. Jak FW A-3 v prvni, tak FW A-4 ve druhe ukazce maji vnitrni kryty kol hlavniho podvozku. Zajimave je, ze se kryty vysouvaji jen pri vysunuti/zasunuti podvozku, i na zemi zustavaji zatazene! V Il-2 je mame standartne pri vysunutem podvozku otevrene, stejne tak je to videt na plastikovych modelech. Je mozne, ze mnoho fokacu A-2 - A-5 na dobovych fotografiich vypada jako by mela kryty odstraneny a pritom je ma proste zatazeny? Videl jsem i fotky s otevrenymy kryty... Jak ten podvozek vlastně fungoval? Je nebo neni to ve hre koser? (nemluvim o A-6-9). Diky Zamračený
 
Hans-Assi
Mám dojem, že podobný systém je i u Mustangů a je ve hře namodelován Smutný
 
alfik
Pokud mě je známo tak se otevíraly jen při vysouvání/zasouvání podvozku. Je ale možné že to bylo u nějaké verze jinak - odborníci na FW, můžete?
 
WT_Horrido
[img]http://www.wtigers.org/extra/048.JPG[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
clone9cz
pozor, to uz v jinem vlakne, dik
 
http://www.wwii-illusion.net
alfik
Horrido: Ano, takhle to znám i já. Čili - ve šturmu je to špatně?
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
WT_Horrido
Neni, oboji je dobre, protoze to lanko bylo v akci na obtiz (dalsi mechanismus k udrzbe) takze se proste ufiklo a pak dvirka byla otevrena a zavirala je jen zatazena pneumatika.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Hans-Assi
Dík oběma, v nákresu je mechanismus úplně jasný. Šlo tedy jen o to, jestli ufikli jen lanko a dvířka fungovala na principu samospád (otevření) - pneumatika (zavření) nebo rovnou odmontovali celá dvířka...
Dle mého soukromého názoru čím déle válka trvala, tím se to zjednodušovalo, takže nejdřív se používal systém komplet, postupem doby odpadalo lanko a nakonec i dvířka. Potvrzují to i mladší série A6-9 bez vnitřních dvířek a s upraveným krytováním podvozkové nohyMrknutí
 
alfik
Ahááá, díky Úsměv
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
1stCL_Fucida
WT_Horrido napsal:
A-4 nemela otviratelne klapky za motorem takze v pripade A-4 volba "otevirani chladice" opravdu neni koser. Úsměv
Chladicem oleje je olejova nadrz samotna.


Už jsem kdesi kdysi viděl informaci, že i některé A-4 mohly mít regulovatelné "žaluzie". Ale podrobnosti žádné, jestli přímo poslední výrobní série, nebo letouny po generálkách. Stejně to pořád beru jako obvykle nejvíce patrný rozdíl mezi A-4/A-5 Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,064,158 návštěv