Captured German Aircraft
|
clone9cz |
Přidané 27-11-2007 03:11
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Captured German Aircraft (Youtube video)
Upravil/a clone9cz dne 10-12-2007 19:32
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 10-12-2007 19:29
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
JG 54 Focke-Wulf Fw 190 Captured by Soviets (Youtube video) |
|
|
|
Pavloun |
Přidané 13-12-2007 09:50
|
Nováček
Příspěvek: 16
Založený: 29.11.07
|
Supr videjo
Rikaji tam, ze fokac nema krome chladiciho dmychadla se stalym prevodem od hrideme motoru, zadne zarizeni k regulaci chlazeni motoru.
Volba otevirani chladice v ILovi pak asi neni zcela koser?
Mozna klapka na chladici oleje? |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 13-12-2007 10:04
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
A-4 nemela otviratelne klapky za motorem takze v pripade A-4 volba "otevirani chladice" opravdu neni koser.
Chladicem oleje je olejova nadrz samotna.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Hans-Assi |
Přidané 15-12-2007 22:51
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 208
Založený: 07.05.06
|
Vsiml jsem si u obou ukazek zajimave veci. Jak FW A-3 v prvni, tak FW A-4 ve druhe ukazce maji vnitrni kryty kol hlavniho podvozku. Zajimave je, ze se kryty vysouvaji jen pri vysunuti/zasunuti podvozku, i na zemi zustavaji zatazene! V Il-2 je mame standartne pri vysunutem podvozku otevrene, stejne tak je to videt na plastikovych modelech. Je mozne, ze mnoho fokacu A-2 - A-5 na dobovych fotografiich vypada jako by mela kryty odstraneny a pritom je ma proste zatazeny? Videl jsem i fotky s otevrenymy kryty... Jak ten podvozek vlastně fungoval? Je nebo neni to ve hre koser? (nemluvim o A-6-9). Diky |
|
|
|
Hans-Assi |
Přidané 15-12-2007 23:46
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 208
Založený: 07.05.06
|
Mám dojem, že podobný systém je i u Mustangů a je ve hře namodelován |
|
|
|
alfik |
Přidané 16-12-2007 12:55
|
Diskutující
Příspěvek: 4818
Založený: 21.04.06
|
Pokud mě je známo tak se otevíraly jen při vysouvání/zasouvání podvozku. Je ale možné že to bylo u nějaké verze jinak - odborníci na FW, můžete? |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 16-12-2007 20:16
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
[img]http://www.wtigers.org/extra/048.JPG[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 16-12-2007 20:38
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
pozor, to uz v jinem vlakne, dik
|
|
|
|
alfik |
Přidané 17-12-2007 01:38
|
Diskutující
Příspěvek: 4818
Založený: 21.04.06
|
Horrido: Ano, takhle to znám i já. Čili - ve šturmu je to špatně?
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 17-12-2007 13:39
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Neni, oboji je dobre, protoze to lanko bylo v akci na obtiz (dalsi mechanismus k udrzbe) takze se proste ufiklo a pak dvirka byla otevrena a zavirala je jen zatazena pneumatika.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Hans-Assi |
Přidané 17-12-2007 19:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 208
Založený: 07.05.06
|
Dík oběma, v nákresu je mechanismus úplně jasný. Šlo tedy jen o to, jestli ufikli jen lanko a dvířka fungovala na principu samospád (otevření) - pneumatika (zavření) nebo rovnou odmontovali celá dvířka...
Dle mého soukromého názoru čím déle válka trvala, tím se to zjednodušovalo, takže nejdřív se používal systém komplet, postupem doby odpadalo lanko a nakonec i dvířka. Potvrzují to i mladší série A6-9 bez vnitřních dvířek a s upraveným krytováním podvozkové nohy |
|
|
|
alfik |
Přidané 18-12-2007 11:29
|
Diskutující
Příspěvek: 4818
Založený: 21.04.06
|
Ahááá, díky
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-12-2007 12:47
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
WT_Horrido napsal:
A-4 nemela otviratelne klapky za motorem takze v pripade A-4 volba "otevirani chladice" opravdu neni koser.
Chladicem oleje je olejova nadrz samotna.
Už jsem kdesi kdysi viděl informaci, že i některé A-4 mohly mít regulovatelné "žaluzie". Ale podrobnosti žádné, jestli přímo poslední výrobní série, nebo letouny po generálkách. Stejně to pořád beru jako obvykle nejvíce patrný rozdíl mezi A-4/A-5
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|