Liptow napsal:
Podla mna to nie je tak zle. Neviem si predstavit ze by 6DOF Kamov 50 s top avionikou, klikable kokpitom, graficky spickovymi ground units nacpali do Lock On, ktoreho starsie modely su na zaplakanie (pozrite si taku AI F-14). Nad samostatnym Hokumom som tiez trochu vahal, ale na ceste je AH-64, A-10 a snad aj Su-25T so 6DOF. Cobra sa bude dat online letiet ako dvojmiestny stroj pilot-zbranovy operator, solo pilot BS bude mat zrejme plne ruky prace ten zazrak len upilotovat. Nahanat sa na vrtulnikoch pomedzi panelaky Novorossijska musi byt fun.
místo Su-25T spíše čekej F-16...
F-16 modelovaná v Lock Onu, resp. na tom enginu? Opravdu? Kdyby to mělo avioniku na úrovni Falconu 4.0, tak by to stálo za hřích
Myslím, že by se to mohlo chytit, pokud bude mít hra možnost volit obtížnosti tak by z toho mola být i arkáda pro pakoše, tak snad úspěch.
Jestli se do addonu vejdou 2 - 4 nové typy mohlo by to být zajímavé. Doufám, že se autoři budou věnovat především vrtulníkům je jich dost a dost.
Edit: to bych pak musel přikoupit druhé CHáčko
Upravil/a XXX_Dazz dne 20-10-2007 10:01
Liptow napsal:
Podla mna to nie je tak zle. Neviem si predstavit ze by 6DOF Kamov 50 s top avionikou, klikable kokpitom, graficky spickovymi ground units nacpali do Lock On, ktoreho starsie modely su na zaplakanie (pozrite si taku AI F-14). Nad samostatnym Hokumom som tiez trochu vahal, ale na ceste je AH-64, A-10 a snad aj Su-25T so 6DOF. Cobra sa bude dat online letiet ako dvojmiestny stroj pilot-zbranovy operator, solo pilot BS bude mat zrejme plne ruky prace ten zazrak len upilotovat. Nahanat sa na vrtulnikoch pomedzi panelaky Novorossijska musi byt fun.
místo Su-25T spíše čekej F-16...
Myslel jsem, ze argument prave pro Ka50 byly stejne zbranove systemy/elektronika jako u Su25T, takze to pujde mnohem rychleji vyprogramovat. Neco se zmenilo, nebo tu jde o presvedceni, ze neco zapadniho se bude mnohem lepe prodavat?
XXX_Dazz napsal:
Myslím, že by se to mohlo chytit, pokud bude mít hra možnost volit obtížnosti tak by z toho mola být i arkáda pro pakoše, tak snad úspěch.
Jestli se do addonu vejdou 2 - 4 nové typy mohlo by to být zajímavé. Doufám, že se autoři budou věnovat především vrtulníkům je jich dost a dost.
Edit: to bych pak musel přikoupit druhé CHáčko
třeba někdo dostatečně úchylný vyprodukuje cykliku s kolektivem
nebo nějaký místní bastlič poradí, jak upravit dva levné joye na pořádný řízení...
Já jsem se na Akulu strašně těšil, teda s tím, že bude v LockOnu. Ale pokud to dopadne tak, že bude v prvotní edici jen ona, a pak dejme tomu co půlrok vyjde další éro za cenu původní hry, tak to opravdu jdu od toho. To potom je opravdu sim jen jednoho, dvou kousků a online to bude nuda.... FC mi vydrží ještě na dlouho
XXX_Dazz napsal:
Myslím, že by se to mohlo chytit, pokud bude mít hra možnost volit obtížnosti tak by z toho mola být i arkáda pro pakoše, tak snad úspěch.
Jestli se do addonu vejdou 2 - 4 nové typy mohlo by to být zajímavé. Doufám, že se autoři budou věnovat především vrtulníkům je jich dost a dost. ;)
Edit: to bych pak musel přikoupit druhé CHáčko :o
Dazzi, nevím jak to bude funfovat ve skutečnosti, ale v jednom addonu má být jedno letadlo (viz link z SVZ)
LesniHU napsal:
Hoper napsal:
místo Su-25T spíše čekej F-16...
Myslel jsem, ze argument prave pro Ka50 byly stejne zbranove systemy/elektronika jako u Su25T, takze to pujde mnohem rychleji vyprogramovat. Neco se zmenilo, nebo tu jde o presvedceni, ze neco zapadniho se bude mnohem lepe prodavat?
Samozřejmě že jako placený addon se lépěji prodá emerické letadlo, navíc "poprvé" lítatelné - vem si, jestli bys byl ochoten zaplatit za Su-25, které máš už koupené 2x - v Lomacu a FC...
Joe Hallenbeck napsal:
Me ten vrtulnik nelaka, ale Su-27, Mig-29 si s klikatelnym kokpitem klidne poridim :D I tu F-14, tu bych si snad pral nejvice. :D
měl bys zvažovat co zde píšeš ;)
Pak budou běhat fámy, že dalšíma letadlama bude opět Su-27 a MiG nebo nedej bože F-14...
Pokud něco takového bude, myslím, že si na to hooodně dlouho počkáme. To by ten sim ale musel mít "úspěšnost" a životnost jako Šturm...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Liptow napsal:
Podla mna to nie je tak zle. Neviem si predstavit ze by 6DOF Kamov 50 s top avionikou, klikable kokpitom, graficky spickovymi ground units nacpali do Lock On, ktoreho starsie modely su na zaplakanie (pozrite si taku AI F-14). Nad samostatnym Hokumom som tiez trochu vahal, ale na ceste je AH-64, A-10 a snad aj Su-25T so 6DOF. Cobra sa bude dat online letiet ako dvojmiestny stroj pilot-zbranovy operator, solo pilot BS bude mat zrejme plne ruky prace ten zazrak len upilotovat. Nahanat sa na vrtulnikoch pomedzi panelaky Novorossijska musi byt fun.
Hm by me hrozne zajimalo dle ceho si overim ze TOP avionika (tedy relanost avioniky) KA-50 odpovida skutecne realu. Zatimco u Janes Longbow 2 a Enemy Engaged CH se da overit avionika AH-64 Apache s volne dostupnych zdroju, u KA-50 to asi tezko pujde. Tedy dejte mi link, ja na ni nenarazil.....avionika SU-27/Mig-29 se da taky overit z urcitych zdroju ale u heli ktera se teprve zavadi do RUS army...fakt nevim.
Mimochodem LockOnu fandim ale silne pochybuji ze avionika F-16 (pokud vyjde) bude na urovni Falcona 4.0 AF, natoz pak na urovni Open Falcon/Free Falcon 4(Red Viper).
Zatim teda zkusenosti rikaji ze tvurci LO:FC avioniku dost zjednodusuji, byt FC je pokrok oproti zakladu LO.
Liptow napsal:
Podla mna to nie je tak zle. Neviem si predstavit ze by 6DOF Kamov 50 s top avionikou, klikable kokpitom, graficky spickovymi ground units nacpali do Lock On, ktoreho starsie modely su na zaplakanie (pozrite si taku AI F-14). Nad samostatnym Hokumom som tiez trochu vahal, ale na ceste je AH-64, A-10 a snad aj Su-25T so 6DOF. Cobra sa bude dat online letiet ako dvojmiestny stroj pilot-zbranovy operator, solo pilot BS bude mat zrejme plne ruky prace ten zazrak len upilotovat. Nahanat sa na vrtulnikoch pomedzi panelaky Novorossijska musi byt fun.
místo Su-25T spíše čekej F-16...
F-16 modelovaná v Lock Onu, resp. na tom enginu? Opravdu? Kdyby to mělo avioniku na úrovni Falconu 4.0, tak by to stálo za hřích
Jo ale tohle neni mackani spouste ve Sturmoviku, kde nic jineho nepotrebujes dohromady vedet. U Open Falcona si nejprve musis precit 1000 strankovy manual(y) jak ovladat avioniku F16, nacvicit postupy nazpamet, naprogramovat HOTAS a vyzkouset si co to je ve skutecnosti dynamicke bojiste (to LOCKON neni ani nahodou).
S LOCKON se to vubec neda srovnavat. LO klade mnohem mensi naroky na znalost avioniky letadla nez Falcon.
A Sturmovik? WW2 je jen o strileni, tedy presne musce a taktice a poctu odlitanych hodin. Na budiky se ve Sturmu fakticky rezignuje. Pro nas piloty modernich simu easy simulator ta WW2 familia Sturmovik.
Rapier, ked uz, porovnavas 2 odlisne koncepcie. Sturmovik je skor o bojovani, nez o leteckej vojne - ale to je aj dane moznostami pocitacov v dobe, ked vznikol.
Dnes by v tejto oblasti nebol problem vyrobit sim, kde budiky hraju ulohu a k tomu "lietaniu a strielaniu" ti pribudne letecka navigacia (ziaden falconacky GPS), budiky (staci vypnut speedbar), dynamicke bojisko a letovi navodcici.
Lenze prave v tomto su WW2 hry narocnejsie. AI musi byt ozaj schopna pilotovat lietadlo, pretoze musi zasiahnut gulometmi, nie jet-AI, kde sa staci dostat do obalky odpalu Sidewindera, alebo letiet rovno a odpalit R-77. Bomby za nu tiez neodhodi pocitac, utoky na pozemne ciele su "na telo" a teda vsetko s pilotazou v kritickych rezimoch.
Rapier napsal:
Jo ale tohle neni mackani spouste ve Sturmoviku, kde nic jineho nepotrebujes dohromady vedet. .......
...A Sturmovik? WW2 je jen o strileni, tedy presne musce a taktice a poctu odlitanych hodin. Na budiky se ve Sturmu fakticky rezignuje. Pro nas piloty modernich simu easy simulator ta WW2 familia Sturmovik.
Dosť mylná predstava. Ide o to, ako sa k tomuto simu postavíš. Ak sa plácaš po bezduchých DF serveroch s ikonami atď., tak je to pravda.
Rapiere - něco málo dostupných info o Ka-50 je (díky TC), takže lze poznat určité možnosti vrtulníku, vyplývajíci ze simulované verze...
ed: fuj ble :)
Upravil/a Hoper dne 22-10-2007 07:43
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
1stCL_Fucida napsal:
Mungo, Rapier létal i Šturma, byť jen krátce a dosti neúspěšně. Asi není třeba mu ale vysvětlovat rozdíl mezi moderními a historickými simy.
Nevysvetlujem mu rozdiel medzi vrtulovym a turbinovym simom. Kedze porovnaval Sturma s LOMAC / Falcon4, snazil som sa ho upozornit najma na rozdiel v koncepcii tychto 2 simulatorov, aj spolu s tym, ako sa nad nich podpisala doba vzniku.
Korektny simulator WW2 na urovni nebude az tak jednoduchsi na pilota, nez simulator moderneho lietadla - ale budu tam ine poziadavky.
Samotny Sturm je skor dogfight simulator brzdeny moznostami vtedajsieho HW.
Ciste sukromne - clovek, ktoremu sa zda byt ww2 moc jednoducha by si mal polozit nasledovnu otazku: Dokazal by som (v korektne naprogramovanom - FM, teren atd) simulatore doviest Lancaster na priehrady v Poruri alebo Halifax s vysadkarmi na konkretne miesto v Protektorate?
V oblacnosti/dazdi a vetre?
Samotny Sturm je skor dogfight simulator brzdeny moznostami vtedajsieho HW.
Ciste sukromne - clovek, ktoremu sa zda byt ww2 moc jednoducha by si mal polozit nasledovnu otazku: Dokazal by som (v korektne naprogramovanom - FM, teren atd) simulatore doviest Lancaster na priehrady v Poruri alebo Halifax s vysadkarmi na konkretne miesto v Protektorate?
V oblacnosti/dazdi a vetre?
Podobnou otázku si můžeš položit (ve stejně korektně naprogramovaným) i v moderním simu.
Aha, takze kdo lita Sturma je tupy mackac spouste, - prumerny inteligent se k tomu ovsem nespusti - za to pozivatel vysoce sofistikovanych modern air combat simu a ctenar 1000 stran manualu ma teprve duchaplnou zabavu.
Obecne, s tim jak Sturm starne si je treba na zvyknout na to, ze letani Sturma a pohybovani se na DF je dnes jiz chovani temer hodne jen arkadoveho blba (?)
Liptow napsal:
Podla mna to nie je tak zle. Neviem si predstavit ze by 6DOF Kamov 50 s top avionikou, klikable kokpitom, graficky spickovymi ground units nacpali do Lock On, ktoreho starsie modely su na zaplakanie (pozrite si taku AI F-14). Nad samostatnym Hokumom som tiez trochu vahal, ale na ceste je AH-64, A-10 a snad aj Su-25T so 6DOF. Cobra sa bude dat online letiet ako dvojmiestny stroj pilot-zbranovy operator, solo pilot BS bude mat zrejme plne ruky prace ten zazrak len upilotovat. Nahanat sa na vrtulnikoch pomedzi panelaky Novorossijska musi byt fun.
místo Su-25T spíše čekej F-16...
F-16 modelovaná v Lock Onu, resp. na tom enginu? Opravdu? Kdyby to mělo avioniku na úrovni Falconu 4.0, tak by to stálo za hřích
Jo ale tohle neni mackani spouste ve Sturmoviku, kde nic jineho nepotrebujes dohromady vedet. U Open Falcona si nejprve musis precit 1000 strankovy manual(y) jak ovladat avioniku F16, nacvicit postupy nazpamet, naprogramovat HOTAS a vyzkouset si co to je ve skutecnosti dynamicke bojiste (to LOCKON neni ani nahodou).
S LOCKON se to vubec neda srovnavat. LO klade mnohem mensi naroky na znalost avioniky letadla nez Falcon.
A Sturmovik? WW2 je jen o strileni, tedy presne musce a taktice a poctu odlitanych hodin. Na budiky se ve Sturmu fakticky rezignuje. Pro nas piloty modernich simu easy simulator ta WW2 familia Sturmovik.
Takze kde driv (ve WW2) byly potreba schopnosti a zkusenosti, tak dnes je treba pouze si precist manual a namemorovat postupy?
Cooooool :-)
1stCL_Fucida napsal:
Mungo, Rapier létal i Šturma, byť jen krátce a dosti neúspěšně. Asi není třeba mu ale vysvětlovat rozdíl mezi moderními a historickými simy.
Nevysvetlujem mu rozdiel medzi vrtulovym a turbinovym simom. Kedze porovnaval Sturma s LOMAC / Falcon4, snazil som sa ho upozornit najma na rozdiel v koncepcii tychto 2 simulatorov, aj spolu s tym, ako sa nad nich podpisala doba vzniku.
Korektny simulator WW2 na urovni nebude az tak jednoduchsi na pilota, nez simulator moderneho lietadla - ale budu tam ine poziadavky.
Samotny Sturm je skor dogfight simulator brzdeny moznostami vtedajsieho HW.
Ciste sukromne - clovek, ktoremu sa zda byt ww2 moc jednoducha by si mal polozit nasledovnu otazku: Dokazal by som (v korektne naprogramovanom - FM, teren atd) simulatore doviest Lancaster na priehrady v Poruri alebo Halifax s vysadkarmi na konkretne miesto v Protektorate?
V oblacnosti/dazdi a vetre?
Rapier skutecne letal pul roku Sturma vyhradne online (zadne treningy doma) s Liony za nemce Sturmovika. Na kratkou a neuspesnou karieru jsem asi nebyl tak spatny pilot, kdyz jsem v online kampani ktera se tehdy letala mel asi 4-6 sestrelu a docela slusny pomer mrtvy/dotahl na zakladnu (myslim ze me sestreliliza tech cca 15-20 misi jen 2-4x).
Tolik k Fucimu upresneni me neuspesne kariery.
Pozdeji jsem letal chvili s Faitlem s 313 (docela uspesne za rusy v online kampani zadny nebo jeden sestrel ale taky zadna ztrata, JAK-1 jsem u Stalingradu i pres pocaci pod psa=nizke mraky, mlha a dohlednost 100m (+fakt ze jsem za rusy letal sotva tyden) dotahl i bez partaka jenz se mi ztratil z dohledu zpet na letiste s pristanim bez pozkozeni za sileneho vetru, deste, a velmi omezenou viditelnosti pri zemi) ale vratil se k jetum.
Ci-li klasicky neuspesny pilot jetu co nebyl ochoten obetovat xxx hodin trenovanim strelby, manevru, protoze v IL-2 vice nez u jet simu plati kdo vice leta leta obvykle lepe....v jetech se rozdil da setrit vhodnou taktikou, ikdyz i to chce zkusenosti jako vsude.
A k tomu porovnani jet vs WW2.
Myslel jsem to tak ze IL-2 klade mnohem mensi naroky na skutecnou pripravu pilota na let, neni treba zadna nebo velmi omezena znalost avioniky (hlavne kompas/vario a max. ryhlomer/stav naboju). Take se nemusis zajimat o taktiku jak podletet SAM nebo uletet raketam na tebe odpalenym z jinych letadel.....nezajima te zadny Radar a udaje na nem, neresil zadne submody radaru na pohybujici se cile na zemi a na mori.
IL-2 je ale tezsi v umeni nekoho sestrelit na kanony, ikdyz toto je stejne tezke v LOCK ON nebo Falcon 4.0. A to jsou ve hre stale dogfigt rakety + BVR rakety.
Je pravda ze IL-2 je mnohem vice o streleckem umeni kanonu, schopnosti uhybat (v IL-2 kanonu v LO a F4 raketam) ale zase moderni simy to bohate vyvazuji desitkami informacemi(RWR, datalink, radar) co se na tebe vali a fakt ze ta SAM nebo R-27 de dostihne do pul minuty, ci-li nemas moc casu na vymysleni reseni protiakce.
Ja jsem drive slysel od WW2 komunity ze strileni v LO a F4 je snadne jen se mackaji spouste Kdyby to bylo tak lehke je kazdy jet pilot ESO. Fakta jsou uplne jina.. zamerit neco na radaru, udrzet to do zasahu cile a pritom jeste vymevrovat R-77/27 co na tebe leti je dost tezke. Minimalne tak tezke jako sundat nekoho na kanony v Ilovi.
No ale k tomu podstatnemu. IL-2 pilot nemusi za letu zdaleka tolik vyhodnocovat nejruznejsi informace z elektornickych zarizeni (RWR, Radar, datalink, HUD, rusicky, a pod,....) protoze samozrejme takove hracky nemel. Take nemusi pred letem znat predletovou pripravu F-16 (studeny start) a umet postup jak na MFD nacvakat LGB a kde zapnout laser a kdy na HUDU spravne zmacknout spoust aby LGB zasahla cil.....
Letani v IL-2 je tezke zvlast proti hracum co maji odletane stovky hodin. A natrenovane sestrely ze vsech moznych i nemoznych uhlu.
Ve vsem ostatnim je ale jednodussi, zdaleka IL-2 neklade takove naroky na tebe a informacni valku jako v kokpitu F-16.
Piloti IL-2 by si meli povinne zaleta Falcona 4.0 AF nebo lepe Open Falcon aby pochopili proc pisu co pisu. Kdo neletal pravdepodobne nepochopi. LOCK ON neni Falcon a jeho dynamicke bojiste (o avionice nemluve). Presto je LOCK ON dost tezky.
PS: IL-2 jsem uz neletal tak 2 roky. Vlastne od dob odchodu z 313.
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.