May 18 2024 07:57:21
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » DS BlackPanthers
 Vytisknout diskuzi
FW 190 A 6 až 8 a styl létání do 4000m
BP_Imelman
Vyděšený
 
1stCL_Fucida
Ještě dodatek k motoru:

Vrtule nastavená pořád na AUTO, "Erhöhte Notleistung" u Fw 190 A-5 a A-6 zapnuté pořád, u A-8 a A-9 jen v nouzi. Chladiče otevřené pořád na maximum, jen v případě nouze zavřené. Trimovat se snažím tak, aby to letělo rovně, tedy ani nestoupalo ani neklesalo. U Fw 190 není třeba zatáčku podporovat trimem, jako u Bf 109 na vysoké rychlosti.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
3BAP_Cassius Chaerea
606_Tempik napsal:
Samozrejme netvrdim, ze je FM v il2 100% poradku, ale problem je podle me hlavne ve stylu hry, ktery sedi vic spitum, jak fokacum. 1)Kdyby mela byt nejaka sestava UFO v il2, tak by na tom meli byt hur nez spit snad vsechny ruske stroje. 2)Je az s podivem, ze za valky si nemci na vychode delali prakticky co chteli a v il2 je to presne naopak. Hned je poznat, ze oleg uz v mladi cetl Kožedubovo "Sloužím vlasti" a oblibil si hlavne serii Lavocek.
Cejtím dobrej flejm.
1)A copak nejsou? I ty Laviny měli velmi podobné výkony jako maj v ilovi, jen byly mnohem více poruchovější a méně kvalitní než západní stroje, což ale il nebere v potaz stejně jako neustálé lítání na wep a jiné přídavné směsi, převážně u zapadních mašin. Třeba takové Yaky jsou na tom v zatáčkách hůře než laviny, přičemž to údajně dle skutečnosti bylo naopak.
Tady převzato část příspěvku od jednoho člověka z jiného fora je zajímavé srovnat s IL-2 Compare.

Ruské údaje z knihy CAGI což jsou zprůměrované hodnoty z různých testů/zdrojů jak jmiňuju dále v tématu , některé hodnoty jsou z přímých testů konkrétních mašin (třeba La7, La7-3x kanon)

Rozdílné hodnoty u některých letadel jsou dány buď odlišnými výsledky z různých testů nebo rozdílem v zatáčení vpravo a vlevo.

časy 360° zatáčky v 1000m :

I-15bis :...............10,5
I-153....................11,4-14
I-16 typ5...............14-15
I-16 typ10.............16-18
I-16 typ17.............17-18
I-16 typ24.............17-18
I-16 typ29.............16-17
La5 :.....................19 (spíš kolem 24-25)
La-5F.....................21
La5FN:...................19.............................................295m
La7 :......................20-21......27-28 v 5000m
Jak 1 :...................17-19........................................277m
Jak-1 (I-26-3).........20-21s
Jak-1B...................20
Jak-1M...................17
Jak 3:....................17
Jak-3 (1941)...................................................19-20 (1km).......35-45 (8km)
Jak-h7; (h2;i0;-107h0; smíšená konstrukce)................17-18s (1km)......23-24 (5km)
Jak-3 (h2;i0;-107h0; celokovová konstrukce)............20s (1km)...........25,5 (5km)
Jak 9 :...................17-18........................................290m
Jak-9C (M-106-lcK)..18
Jak-9D...................19
Jak 9T:..................18-19
Jak 9U:..................19
MiG-1.....................23
MiG-3.....................23
LaGG-3 (1941)........24,5
LaGG-3 (1943)........18-19
Po-2......................17

2)Skutečnost je taková že nejenom letadly bylo dáno to co němci na východě dělaliMrknutí.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 01-10-2007 10:29
 
WT_Horrido
1stCL_Fucida napsal:
Ještě dodatek k motoru:

Vrtule nastavená pořád na AUTO, "Erhöhte Notleistung" u Fw 190 A-5 a A-6 zapnuté pořád, u A-8 a A-9 jen v nouzi. Chladiče otevřené pořád na maximum, jen v případě nouze zavřené. Trimovat se snažím tak, aby to letělo rovně, tedy ani nestoupalo ani neklesalo. U Fw 190 není třeba zatáčku podporovat trimem, jako u Bf 109 na vysoké rychlosti.


Jen doplnim ze pri klapkach chlazeni na "6" vydrzi Fokac valit na 100% vecnost, tedy dost dlouho na to, aby to znechutilo vetsinu souperu.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
310_Ikar
MK_KaiN napsal:
.....
V jiných hrách se využívání bugů a chyb ve hře považuje za čítování Úsměv


...no, dyk si tady na tom taky spousta es vybudovala karieru ne..Mrknutí
 
www.310raf.com
CR_PETRAS
Alespoň se tu "nejumpuje" jako třeba v COD2 nebo nelehá jako v BF2 Šklebící se

Ale zase se tu "varpuje,laguje,printscreenuje" atd. Mrknutí
 
http://avionika.webpark.cz
310_Ikar
CR_PETRAS napsal:
Alespoň se tu "nejumpuje" jako třeba v COD2 nebo nelehá jako v BF2 Šklebící se

Ale zase se tu "varpuje,laguje,printscreenuje" atd. Mrknutí

..no treba ja v RO skacu jako kdyby me kousla tarantule nebo co, ale stejne to nepomaha, naopak v ILovi to pomaha hlavne kdyz ztratis kridlo nebo co..
 
www.310raf.com
Lekk
Tohle vlákno je podle mě kapku o ničem...jelikož FW je zoom zabiják..co dokáže na jeden prulet rozprásknout cokoliv. Pokud budeš zooomovat se staženým plynem..budeš navíc i neslyšitelnejVyděšený...pokud budeš porád v převýšení nebo v převaze rychlosti..nic tě nemuže dostat.

takže moje rady se budou týkat jen a pouze escape manevrů..tj. když něco poděláš a eště se tomu divíš:

základem je začít z bodu nula.:

Tj stáhnout nepřáítele na co nejmenší rychlost (obvykle stačí jen si ho vzít do protipohybu a nechat ho at se snaží dotočit.

U země: (tož tos to už vážně posral!)

Nužky: (vertikal i horizontal)
Nůžky s fokynou..jsou nejstrašlivější zbraní, která deklasuje jakéhokoliv pilota spitu na uroven lamy.

-využívá se roll rate FW - který je neuvěřitelný
-ale chce to koule a kliku a TIR.

Ve 3 km
Jediný skutečně zaručený zpusob escape lítání je zpomalit spita na 250 km/h a pak si to rozdat v dajvu...u země vybrat a pak už jen mávat a zdrahat..nestoupat dokud nezmizí z dohledu.
A samozřejmě volat partáky k hostině. není u země rychlejšího era než FW krom Mustangu III (bavíme se samozřejmě o adekvátní době) - nemužeš na A4 pustit 25libráka..a pak mi nadávat za kecání.Šklebící se

Takže shrnuto do koule:
nemáš li rychlost - vyrob si jí...nemužeš li si ji vyrobit - seber ji svýmu okolí.

A abys nemusel furt escapovat..tak se nauč střílet v zoomu. pak nebudeš muset řešit většinu problémů.Cool
Ale popravdě..pokud tě trefí byt i jen jedna kulička...začni se modlit. (ztratíš totiž nejmín 40Km/h)!!!!Šklebící se
 
Lekk
hehe..Ikare..hezkej podpis...
 
1stCL Pepan
VGR_Lekk napsal:
hehe..Ikare..hezkej podpis...



To on se jenom tak vytahuje aby na sebe upozornil - žádnej Leader už totiž není!!!Šklebící se
 
Panek
Tak já vám něco povím pánové. Když jste s FW ve sra..problémech, tak to dělejte jako já. Nakopnu plynovku, vytrimuju éro a letím rovně. To je základ. Ale tím nejdůležitějším je zvuk, ano zvuk. Ten zvuk má pracovní název Pánek na TS. Členové 3.IAP/BAP, kteří mají bojové zkušenosti v mé přítomnosti jistě vědí. Mrknutí
Upravil/a Panek dne 01-10-2007 18:40
 
BP_Imelman
JO zvuk zvuk.... kde jsou ty doby kdy jsem hlásil Daimler Benz za sebou... teď to někdy i se stejným zvukem přilétá Lavina! Jinak pár poznatků dobrý, ale všechny se snažím dodržovat.Mrknutí Jen mne překvapí že BF 109 G2 létá v horizontále rychleji v Ilovi než Fw 190 A4. Zatí co já po startu na auto vrtuli a 50% paliva letím a stoupám zhruba rychlostí 380km/h panáček od nás z letky s 75% paliva s G2 420km/h a né a né ho doletět.Naštvaný
 
MK_Paja
Teda Imelmane, G2 je naše jediná záchrana, naše jediný UFO, a ty to takle proflákneš !!! Naštvaný
 
1stCL_Fucida
BP_Imelman napsal:
JO zvuk zvuk.... kde jsou ty doby kdy jsem hlásil Daimler Benz za sebou... teď to někdy i se stejným zvukem přilétá Lavina! Jinak pár poznatků dobrý, ale všechny se snažím dodržovat.Mrknutí Jen mne překvapí že BF 109 G2 létá v horizontále rychleji v Ilovi než Fw 190 A4. Zatí co já po startu na auto vrtuli a 50% paliva letím a stoupám zhruba rychlostí 380km/h panáček od nás z letky s 75% paliva s G2 420km/h a né a né ho doletět.Naštvaný


G-2 stoupá výborně a ve větších výškách je i o dost rychlejší, než náš "derated" Fw 190 A-4. Ale Fokáč drží své tradiční karty, tedy skvělou ovladatelnost ve velkém rozsahu rychlostí, kvalitní výhled do stran a do zadu, silná výzbroj s velkým množstvím munice. Slušné "energo" charakteristiky, ale ty má i ta G-2.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_Podrs
1stCL Pepan napsal:
VGR_Lekk napsal:
hehe..Ikare..hezkej podpis...



To on se jenom tak vytahuje aby na sebe upozornil - žádnej Leader už totiž není!!!Šklebící se


Prej mu to sebrali ňáký hajzli z třistajedenáctky... Šklebící se
 
http://www.310raf.com
310_Ikar
311_BleskovejPodrs napsal:
1stCL Pepan napsal:
VGR_Lekk napsal:
hehe..Ikare..hezkej podpis...



To on se jenom tak vytahuje aby na sebe upozornil - žádnej Leader už totiž není!!!Šklebící se


Prej mu to sebrali ňáký hajzli z třistajedenáctky... Šklebící se


...to vyresi dva kanystry benzinu!!! Mrknutí
 
www.310raf.com
1stCL Pepan
310_Ikar napsal:
311_BleskovejPodrs napsal:
1stCL Pepan napsal:
VGR_Lekk napsal:
hehe..Ikare..hezkej podpis...



To on se jenom tak vytahuje aby na sebe upozornil - žádnej Leader už totiž není!!!Šklebící se


Prej mu to sebrali ňáký hajzli z třistajedenáctky... Šklebící se


...to vyresi dva kanystry benzinu!!! Mrknutí


Ano a nejlépe do hnízdečka kde teďkon bydlím!!!Šklebící seŠklebící seŠklebící se
 
310_Ikar
1stCL Pepan napsal:
310_Ikar napsal:
311_BleskovejPodrs napsal:
1stCL Pepan napsal:
VGR_Lekk napsal:
hehe..Ikare..hezkej podpis...



To on se jenom tak vytahuje aby na sebe upozornil - žádnej Leader už totiž není!!!Šklebící se


Prej mu to sebrali ňáký hajzli z třistajedenáctky... Šklebící se


...to vyresi dva kanystry benzinu!!! Mrknutí


Ano a nejlépe do hnízdečka kde teďkon bydlím!!!Šklebící seŠklebící seŠklebící se


neser!! Šklebící se
koukej uklizet!!! Šklebící se
 
www.310raf.com
Lekk
Ikare..u VGR je porád místa dostŠklebící seŠklebící seŠklebící se
 
mha
VGR_Lekk napsal:
Ikare..u VGR je porád místa dostŠklebící seŠklebící seŠklebící se


Á koukám že náš verbíř funguje, jen tak dál! Teď ještě Fučiho a někoho o IAP/BAP, nejlépe z velitelství divize a je to v kapse... Šklebící se
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,901,004 návštěv