March 05 2024 09:30:32
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poznej ty fotky..
Hoper
tak tu Betty sem teda nepoznal :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
První jste poznali, to je samozřejmě WGr.21. Fw 190 teoreticky mohl nosit i tři, obvykle ale nosil buď dvě pod křídlem, nebo jednu pod trupem.
Petras, ohřívání náběžné hrany není úplná pitomost - podobnej systém měly Ju 88, tam se pomocí jednoduchého kanálu přiváděl podél celé náběžné hrany ohřátý vzduch od motoru (na konci byl kanál otevřený a vzduch tak unikal do vnitřních partií křídla).
Ale v tomhle má pravdu Gringo, je to kanál přivádějící horký vzduch od motoru na ohřev munice. Kdyžtak je to popsané i v mé monografii Mrknutí.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
BP_Joe_de_Miro
Petras to není pitomost,protože tento systém odmrazování se používá dosudMrknutí
 
Panek
Ale pravdu má Fučida, taky mohl přijíd pozdějc. Tady máte schéma.
[img]http://img225.imageshack.us/img225/3976/schusswaffenanlage1xk8.jpg[/img] is not a valid Image.
 
310_Gringo
Teda když vidím tu artillerii tak mi z toho běhá mráz po zádech...brrrrr.Myslím že na čelňák s fokáčem už nikdy nepůjduPff
 
1stCL_Fucida
Ne že bych si chtěl upírat slávu, která mi samozřejmě poprávu náleží, ale první to téměř přesně trefil Gringo Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Panek
Jo je to tak sem si nevšiml. Takže Gringo gratulace! Vyhráváš čtyřhodinový výslech od kontrarozvědky, kde vysvětlíš to, že jako člen 310. máš takové detailní znalosti o nepřátelské technice. Šklebící se
 
clone9cz
310_Gringo napsal:
Teda když vidím tu artillerii tak mi z toho běhá mráz po zádech...brrrrr.Myslím že na čelňák s fokáčem už nikdy nepůjduPff

a vsim sis tech zasobniku na munici ? Úsměv
 
http://www.wwii-illusion.net
310_Gringo
3BAP_Panek napsal:
Jo je to tak sem si nevšiml. Takže Gringo gratulace! Vyhráváš čtyřhodinový výslech od kontrarozvědky, kde vysvětlíš to, že jako člen 310. máš takové detailní znalosti o nepřátelské technice. Šklebící se



Tyto informace jsme dostaly od sestřeleného německého pilota.Když ucítil anglický čaj a ještě jsme ho párkrát plácli přes kušňu slaninou tak za mohutného slintání vše prozradilŠklebící se
 
Panek
A kdo první napíše, na co se koukáme tady, tak dostane flašku (dle dohody).

[img]http://img525.imageshack.us/img525/2106/mvc014fgs5.jpg[/img] is not a valid Image.

EDIT: Uzávěrku dám do 21.9.07 18:00 SEČ Vyděšený
Upravil/a Panek dne 21-09-2007 12:58
 
CR_PETRAS
Má to zuby,tak to bude asi jemerický,je to asi z muzea,protože vzadu je další letadlo,ale je to kurva těžký Mrknutí
 
http://avionika.webpark.cz
XXX_Dazz
P-40 řek bych něco z prvních verzí takže B nebo C.
 
Hiltos
To je suspenzor Herr Bumiksonna!!
 
Panek
Dazz, má flašku!

EDIT: Sem si myslel, že to vydrží aspoň hodinu.
Upravil/a Panek dne 21-09-2007 13:30
 
XXX_Dazz
Ještě nápověda, na levé straně od otvoru chladiče jse vidět kousek křídla s klasickou kapkou na náběžné haraně kde je ukryt mechanismus zatahování podvozku. Klasika v podání P-40. Šklebící se

Glo, glo glo glo glória Cool
 
Kurtis
310_Gringo napsal:
Tyto informace jsme dostaly od sestřeleného německého pilota.Když ucítil anglický čaj a ještě jsme ho párkrát plácli přes kušňu slaninou tak za mohutného slintání vše prozradilŠklebící se

V tom případě to ale nebyl německý pilot. Ten by místo čaje chtěl tupláka čtrnáctečky a místo slaniny klobásku.
Co vás ta kontrarozvědka učí?
 
1stCL_Fucida
Dáváte sem drobet moc jednoduchý věci.. Co tohle? Předesílám, že to nemusí být nutně druhá světová, ale možná je to o trochu pozdější.."možná" Mrknutí

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/cojeto.jpg[/img] is not a valid Image.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Panek
Evidentně něco dvoumotorovýho s hvězdičáky.Úsměv
 
Hanss
Moskito?
 
1stCL_Fucida
Pokud skutečně myslíš Moskito, tedy Ta 154, pak ne-e. Má to ale něco "překopírovaného" z britského Mosquita (DH.98), ale ani Mosquito to není. Panek správně odhadl, že to má dva motory. Ale hvězdicáky to nejsou.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

21-12-2023 15:49
V nejhorším budeš muset aditivovat, např: https://www.profig
araz.cz/provozni-k
apaliny-a-udrzba/a
ditivum-do-benzinu
-150ml-e10--1-1000
-v-dx/

34,469,636 návštěv