June 04 2023 00:28:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 1
Richi

· Registrovaní piloti: 2,734
· Nejnovější pilot: Placek
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poznej ty fotky..
pSipi
Tiez znamy ako F21 Lion
 
WT_Horrido
Tohle jistě pozná každý Šklebící se


aviadejavu.ru/Images6/AK/AK2000-07/9-4.jpg
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
magot
WT_Horrido napsal:

IAI Kfir jako "nepřátelský" stroj pro trénink.

Ano, šlo svého času měl F-21 US Navy v rámci agresorského stroje představovat nepřátelský Mig-23. Úsměv
 
ringlett
WT_Horrido napsal:

Tohle jistě pozná každý Šklebící se


aviadejavu.ru/Images6/AK/AK2000-07/9-4.jpg


Ta-Go
jednosměrný taxík, myslím ...
 
WT_Horrido
Ano, Kokusai Ta-Go. Měli s tím útočit při invazi na americkou pěchotu a tanky.

www.valka.cz/attachments/217/tago-1.jpg
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
LesniHU
Scimitar byl spravne, mimochodem, to odklapeni nosu se pouzivalo bezne, treba pokazde, kdyz to bylo potreba protahnout vytahem :-)

Co je to?
i.redd.it/7rg8dzn8dfe91.jpg
 
magot
Nevím, ale od oka tomu stroji musela jít vodní tříšť do nasávání ...
 
alfik
Saunders ROE SR A1?
Pokud je to on, a vypadá to tak, tak mu nasávání vody nevadilo - měl automatické rozšiřování ústí aby se to na hladině vyřešilo.
Projekt byl ukončen protože se přestal vyrábět motor na který byl projektován, a když se nepodařilo předělat to na jiný, tak finíto.
"Hloupý muž naříká nad děravou kapsou. Moudrý muž ví, že děravá kapsa se hodí na podrbání vajec." Pche C´
 
LesniHU
Jj, je to SR A/1. O automatickem rozsirovani usti slysim prvne, na fotkach nic pohyblive nevypada, tim myslis, ze vstupni kanal byl uvnitr nejak vychytrale tvarovan? Ja bych se toho tedy moc nebal, voda caka vzdy dozadu.

Myslim, ze nasledujici jsme tu uz meli, ale ne z tak fascinujiciho uhlu:
www.armedconflicts.com/files/img_4782b_167.jpg
 
pSipi
Jak 36
 
alfik
LesniHU napsal:

Jj, je to SR A/1. O automatickem rozsirovani usti slysim prvne, na fotkach nic pohyblive nevypada, tim myslis, ze vstupni kanal byl uvnitr nejak vychytrale tvarovan?

Byla to kombinace tvarování a automatických (dnes na každém letadle kvůli rozdílu v hltnosti, a tím pádem rozdílu množství vzduchu dod. do motoru) přisávacích klapek. Ty tam byly vyřešeny tak, aby voda protekla dolů a vzduch se nasál v protisměru.
Co to je: Např. na Migu-21, až zase pojedeme na srazu do muzea, si můžeš všimnout, že ten kužel na předku je na některých vysunutý a na některých zasunutý. To je to autom. ovl. množství vzduchu. No a např. na F-15 jsou na fotkách viditelné velké klapky na horní straně sacích kanálů, tam mají kromě té fce ovl. mn. vzduchu ještě fci pohyblivé náběžné hrany křídla. Na Harrieru je jich spousta malých, okolo sacího kanálu, tam jsou to prostě klapky s pružinou, takže automatika jak za Krále Klacka. Ale bezporuchové a naprosto spolehlivě automatické Šklebící se
No a na tom experimentálu byly umístěny a tvarovány tak, aby umožnily odvod přebytečné vody.
Podle knížek co mám teda, já to letadlo v reálu nikdy neviděl Úsměv
Pouze přebytečné, nutno poznamenat. Nezapomínejme, že:
1) nějaká voda se během komprese vypařila a tudíž to nevadilo
2) aspoň nemuseli přisávat vodu pro chlazení kompresorovaného vzduchu - pro vyšší hmotnost při stejném tlaku. Takový Harrier si na to vozí cisternu vody Úsměv
"Hloupý muž naříká nad děravou kapsou. Moudrý muž ví, že děravá kapsa se hodí na podrbání vajec." Pche C´
 
WT_Horrido
Na co byla na tom Jaku ta tyč? Měli na to nabodávat imperialisty?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Coffin Corner
Tuším že to byla vzduchová tryska pro ovládání podélného náklonu letadla ve visu...
...taky sem si nemyslel že bych mohl sestřelit německý letadlo. Dva roky po válce se mi to konečně podařilo.
Abraham Simpson
 
pSipi
To nabodavanie imperialistov mi pride ako lepsi a aj pravdepodobnejsi ucel. Šklebící se
 
LesniHU
alfik napsal:

LesniHU napsal:

Jj, je to SR A/1. O automatickem rozsirovani usti slysim prvne, na fotkach nic pohyblive nevypada, tim myslis, ze vstupni kanal byl uvnitr nejak vychytrale tvarovan?

Byla to kombinace tvarování a automatických (dnes na každém letadle kvůli rozdílu v hltnosti, a tím pádem rozdílu množství vzduchu dod. do motoru) přisávacích klapek. Ty tam byly vyřešeny tak, aby voda protekla dolů a vzduch se nasál v protisměru.
Co to je: Např. na Migu-21, až zase pojedeme na srazu do muzea, si můžeš všimnout, že ten kužel na předku je na některých vysunutý a na některých zasunutý. To je to autom. ovl. množství vzduchu. No a např. na F-15 jsou na fotkách viditelné velké klapky na horní straně sacích kanálů, tam mají kromě té fce ovl. mn. vzduchu ještě fci pohyblivé náběžné hrany křídla. Na Harrieru je jich spousta malých, okolo sacího kanálu, tam jsou to prostě klapky s pružinou, takže automatika jak za Krále Klacka. Ale bezporuchové a naprosto spolehlivě automatické Šklebící se
No a na tom experimentálu byly umístěny a tvarovány tak, aby umožnily odvod přebytečné vody.
Podle knížek co mám teda, já to letadlo v reálu nikdy neviděl Úsměv
Pouze přebytečné, nutno poznamenat. Nezapomínejme, že:
1) nějaká voda se během komprese vypařila a tudíž to nevadilo
2) aspoň nemuseli přisávat vodu pro chlazení kompresorovaného vzduchu - pro vyšší hmotnost při stejném tlaku. Takový Harrier si na to vozí cisternu vody Úsměv
Dik. zajimave, ze se jim podarilo vyrestit to, ze voda sla ven, zatimco podtlak nasaval vzduch dovnitr. Mimochodem, prototyp Harrieru mel nafukovaci limec kolem sani motoru, aby se zvetsil radius a tim usnadnilo proudeni vzduchu.

Co tam stoji (stalo)?
https://twitter.c...6806608897
 
WT_Horrido
Něco tam vypadá že to má asi dvě směrovky takže snad rodina Su-27. To ostatní MiG-23 a to větší světlé Su-24?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Horrido
MiG-23 a 27 už ovšem nemají mít ve vyzbroji.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
magot
Su-24 a Mig-35.
 
WT_Horrido
MiG-35? Jako všech osm postavených? Šklebící se
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
pSipi
Obrazok bol odstraneny. Co tam bolo?
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-05-2023 23:17
tajemství Prigožina odhaleno! https://pbs.twimg...me
=900x900

04-05-2023 18:30
Heatblur nepřímo ohlásil, že pracuje na DCS:A-6E

04-05-2023 16:54
Microprose odkoupil zpět práva na Falcon. BMS prý nechá žít.

02-05-2023 20:12
Salut! Čeká mne jedna malá sranda (https://www.l410s
imulator.cz/), poradíte, co si nenechat utéct?

14-04-2023 17:05
Do 20. dubna je Star Citizen k vyzkoušení zdarma, kdyby někdo měl zájem.

10-03-2023 13:55
Číňané odmítli zakázku na výstavbu 400 km dálnic v ČR. Prý se jim nevyplatí sem na týden jezdit.

24-02-2023 20:50
https://www.youtub
e.com/watch?v=Rf9K
vQyL7A8 zajímavý rozhovor o majdanu s člověkem, který tam byl

12-02-2023 14:04
Jo, tak díky za info. Jsem sehnal kartu a vyměnil v ní doslova vše. Tak mě zajímalo, jestli to je o.k.

12-02-2023 13:53
Ano Jaromíre. U mne 2080ti je na tom stejně. U mne max teploty jdou někam k 79 st. Běžná zátěž kolem 62 st.

09-02-2023 08:15
Teplotní limit je 89 stupňů. "Optimální" maximum je 84 stupňů. Takže je to v pohodě.

32,764,415 návštěv