skusam urobit nejake COOP misie, ale vzdy mi to totalne zhavaruje (no, to nie je adekvatne slovo ) na AI.
Je to na niektorej z tych "plastickejsich" map a ked tam dam AI bombardery, ci uz "level" alebo strmhlave, tak dochadza k nasledovnemu:
- AI nedodrzuje letovu vysku. Proste im dam 2500 metrov a oni hned od zaciatku stupaju niekam hore, aj ked hned 1. waypoint je v 2500m
- nedrzia formaciu, ak sa to vobec formaciou da nazvat. Proste letia v linii za sebou s odstupmi 600 metrov aj viac a pokojn sa pocas letu roztrhaju. Dokonca ani neletia v 1 vyske.
- level bombery pri utoku klesaju na ciel
- dive bombery zahaja utok, zurivi v dive krutia okolo pozdlznej osi a odhodia pocas tohoto krutenia bombu, ktora odleti niekam daleko do strany
celkovo je to skor prehlad Umelej Demencie nez Umelej Inteligencie. Da sa to nejako ovplyvnit? Vyskou letu, vzdialenostou waypointu "GAttack" od skutocneho ciela?
Ako?
a to kdybys viděl, co mi dělá torpédový Heinkel... :))
level bombery mají útočit ne na bodový cíl, ale na "plochu" - čili nepřiřazuješ mu nějaký přesný target, ale jen waipont nad cílem změníš na GAttack
mezi předchozím WP a útočným WP má být "dostatečná" vzdálenost. jak dostatečná netuším, ale 10km zaručeně stačí :))
střemhlavé útočení - to asi děláme stejně - taky se mi při tom to moje SBD podivně vrtělo.
Ale přeci nechceš, aby se precizně trefovali jako Jiříčkovi Kameraden ;)
po startu bombery vždycky stoupají. nevím proč (vytší přiřazená rychlost tomu nepomáhá), ale to stoupání není nijak tragické...
formaci pro level attack držely stupňovitou vpravo, pro dive byly za sebou...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Pokud nadefinuješ rychlost letu příliš velkou era automaticky vystřelí nahoru po narození. Optimální je na trase mít jenom tři waipointy - jeden start, druhej attack, a pak landing. AI si pak přebere jak sklesat a jakou rychlostí. Pozor na rozdíl mezi attack a gattack..chování je jiný...měla by tam být ikona bomby...u každého cíle musíte nastavit konkrétní cíl...jenom gattack na waipointu nestačí..je to zelená ikona.
nezapomen na to, že ero s AI nestihne na 10 km provýst stoupání o 2000m ani sklesat z 5km..při nastavení attack pointů musíš najít tu správnou vejšku.
Tak ako vy dvaja? Staci dat GAttack, alebo pre ten GAttack musim nastavit nejaky konkretny ciel na zemi (auticko a pod.)?
Ja som nastavil WP-y a od jedneho som klikol na "Set" a natiahol zeleny kruzok na ciel. Automaticky to priradilo GAttack. Lenze ked prislusny WP bol dalej od ciela, tak proste bombardery po jeho dosiahnuti vysypali bomby a leteli dalej. Ked bol o maly kusok blizsie, tak zacali prudko klesat na ciel, podrovnali a vysypali bomby a zacali stverat hore ako opice.
Let vo formacii za sebou.
Lekk - co je to "spravna" vyska? 2500 m Pre Ki-21 ani 5000 pre B-29 by nemali byt "moc"
P.S. Hoper - to nie, ale videl som, co stvara Betty s torpedom. Plul som krv.
Mungo napsal:
Tak ako vy dvaja? Staci dat GAttack, alebo pre ten GAttack musim nastavit nejaky konkretny ciel na zemi (auticko a pod.)?
Ja som nastavil WP-y a od jedneho som klikol na "Set" a natiahol zeleny kruzok na ciel. Automaticky to priradilo GAttack. Lenze ked prislusny WP bol dalej od ciela, tak proste bombardery po jeho dosiahnuti vysypali bomby a leteli dalej. Ked bol o maly kusok blizsie, tak zacali prudko klesat na ciel, podrovnali a vysypali bomby a zacali stverat hore ako opice.
Let vo formacii za sebou.
Lekk - co je to "spravna" vyska? 2500 m Pre Ki-21 ani 5000 pre B-29 by nemali byt "moc"
P.S. Hoper - to nie, ale videl som, co stvara Betty s torpedom. Plul som krv.
level bombing jsem si odzkoušel, než jsem to odeslal - pokud potřebuješ bombardovat továrnu, most, oblast uskupení stojícho vojska, tak dle mého postupu (bez SET)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Tak to funguje. Akurat mi bombardery celu trasu letia s otvorenou bombovnicou. Ked im pridam jede waypoint pred bod odhodu, tak ju maju zavretu, ale nasledne ju otvaraju v az ked su nad cielom a zacinaju tocit na odletovy kurz - bomby lietaju do stran.
Maddox su proste frajeri.
ed: sice to s WP nepřeháním, ale klidně jim tam ten poodhozový (v kurzu) ještě přidej...
Upravil/a Hoper dne 13-09-2007 14:53
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Barma. Ki-21
Ja som ho tam dal, ale aj tak tymi masinami "zacukalo"; kusok zase zacali stupat, aj ked som im nezmenil letovu vysku.
Proste sa chovaju nejako divno.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.