Battle of Britain 2: Wings of Victory
|
Pipo785 |
Přidané 22-08-2007 08:24
|
Nováček
Příspěvek: 9
Založený: 09.03.06
|
Jaké máte zkušenosti s tímto simem? Já si ho pořídil, nainstaloval poslední patche a nezdá se mi tak špatný. Grafika i zvuky jsou skvělé a hlavně co se týče zvuků je to bomba! Spit má báječný merlin. Il2 se může jít hodit. To mě u Ilu nejvíc vadí. Přeci nelítám se šicím strojem! Je docela obtížné sestřelit nepřítele. Líbí se mi, že 109 uteče před spitem piké dolů a než spit přebere svůj plovákový karboš, tak je fuč, ale při vyšší rychlosti je 109 těžká na výškovky. Grafika terénu je taky obstojná. Nemá to multiplayer, takže tím to hodně ztrácí. Jen mě mrzí, že v žádném pořádném simu není offline kampaň jako byla např. v Red Baron 2. Snad v BOB bude. |
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 22-08-2007 08:29
|
Diskutující
Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
Pipo785 napsal:
1)Líbí se mi, že 109 uteče před spitem piké dolů a než spit přebere svůj plovákový karboš, tak je fuč, ale při vyšší rychlosti je 109 těžká na výškovky. Grafika terénu je taky obstojná. Nemá to multiplayer, takže tím to hodně ztrácí. 2)Jen mě mrzí, že v žádném pořádném simu není offline kampaň jako byla např. v Red Baron 2. Snad v BOB bude. 1)No v ilovi si vystačíme s išakem a befko nemusí ani pikovat aby uteklo.
2)Offline, kde sem to slovo jen slyšel. Už si nevzpomínám. |
|
|
|
1stCL_Pospa |
Přidané 22-08-2007 08:37
|
Uživatel
Příspěvek: 990
Založený: 03.11.05
|
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Pipo785 napsal:
1)Líbí se mi, že 109 uteče před spitem piké dolů a než spit přebere svůj plovákový karboš, tak je fuč, ale při vyšší rychlosti je 109 těžká na výškovky. Grafika terénu je taky obstojná. Nemá to multiplayer, takže tím to hodně ztrácí. 2)Jen mě mrzí, že v žádném pořádném simu není offline kampaň jako byla např. v Red Baron 2. Snad v BOB bude. 1)No v ilovi si vystačíme s išakem a befko nemusí ani pikovat aby uteklo.
2)Offline, kde sem to slovo jen slyšel. Už si nevzpomínám.
asi tak |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 22-08-2007 08:39
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Grafika je uchazejici, ma to skvele AI (proti sturmu OPRAVDU DOKONALE), letovy model neni spatny, Kampan je bohuzel stejna jako v puvodnim BoB od Rowanu, technicky sucha bez jakekoliv atmosfery.
Ve srovnani se sturmem mi tam ale stale neco chybelo. I pres to jak to predelali je to porad ten stary BoB. Ale stoji urcite za vyzkouseni.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Panek |
Přidané 22-08-2007 09:32
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Hm taky to podporuje 6DOF |
|
|
|
Pipo785 |
Přidané 22-08-2007 10:05
|
Nováček
Příspěvek: 9
Založený: 09.03.06
|
No s ilem se to nedá srovnávat. Nevím proč ale Oleg nenajal někoho schopnějšího pro samplování zvůků. Když si pustím video letu 109 a pak vlezu v ilovi do kabiny 109, tak se to nedá srovnávat a to myslím dokresluje atmosféru.
No nebyla by to paráda?
http://www.youtub...vw7q60OWTI
http://www.youtub...ISJ2NlLIug
Upravil/a Pipo785 dne 22-08-2007 10:19
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 22-08-2007 10:14
|
Diskutující
Příspěvek: 2446
Založený: 29.09.05
|
Asi byla, ale zatím se musíme spokojit s ILem. |
|
|
|
3BAP_Rohlos |
Přidané 22-08-2007 11:03
|
Uživatel
Příspěvek: 816
Založený: 08.01.07
|
Jo tohle je žrasoo. No zvuk dělá hrozně moc, alespoň pro mě. Dodává to aspoň třetinu atmosféry lítání a tyhle edity zvuků jsou nádherný. |
|
|
|
3BAP_Rohlos |
Přidané 22-08-2007 11:06
|
Uživatel
Příspěvek: 816
Založený: 08.01.07
|
Pipo785 napsal:
Jen mě mrzí, že v žádném pořádném simu není offline kampaň jako byla např. v Red Baron 2.
Tohle mě taky mrzí. To byla nejlíp udělaná kampaň co jsem kdy hrál. Detailně vymakaný. Nejlepší bylo, jak se tvůj virtuální život prolínal s historicky skutečnějma událostma... skápla mě slza... |
|
|
|
Panek |
Přidané 22-08-2007 11:22
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
3BAP_Rohlos napsal:
Pipo785 napsal:
Jen mě mrzí, že v žádném pořádném simu není offline kampaň jako byla např. v Red Baron 2.
Tohle mě taky mrzí. To byla nejlíp udělaná kampaň co jsem kdy hrál. Detailně vymakaný. Nejlepší bylo, jak se tvůj virtuální život prolínal s historicky skutečnějma událostma... skápla mě slza...
V RB2 se nic do průběhu války nepromítalo. Válka měla svůj děj a během něj probíhalo náhodné generování misí. Když člověk zabil Manfreda, tak si létak klidně dál a zemřel až ten den, kdy to měl v životopise. Zabít eso šlo v RB1. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 22-08-2007 11:51
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10590
Založený: 26.01.13
|
K těm motorům v ILovi: mně docela pomohlo 5 + 1 a pořádně vyhulit basy. Ty motory pak zní mnohem lépe, než třeba na dvou klasických repros, nebo nedejbože ve sluchátkách. Problém je, že pak není na TS moc dobře rozumnět hlasům
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 22-08-2007 12:06
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
3BAP_Panek napsal:
3BAP_Rohlos napsal:
Pipo785 napsal:
Jen mě mrzí, že v žádném pořádném simu není offline kampaň jako byla např. v Red Baron 2.
Tohle mě taky mrzí. To byla nejlíp udělaná kampaň co jsem kdy hrál. Detailně vymakaný. Nejlepší bylo, jak se tvůj virtuální život prolínal s historicky skutečnějma událostma... skápla mě slza...
V RB2 se nic do průběhu války nepromítalo. Válka měla svůj děj a během něj probíhalo náhodné generování misí. Když člověk zabil Manfreda, tak si létak klidně dál a zemřel až ten den, kdy to měl v životopise. Zabít eso šlo v RB1.
Ze eso umelo vstat z mrtvych byl otazka patche a to primo od Dynamixu. Pokud jsi pak nejake eso zabil, zustal dotycny spolehlive mrtvy. To ze ubohy stihac nemel jiny vliv na prubeh valky povazuju za klad.
Upravil/a WT_Horrido dne 22-08-2007 12:07
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Pipo785 |
Přidané 22-08-2007 12:14
|
Nováček
Příspěvek: 9
Založený: 09.03.06
|
Když člověk zabil Manfreda, tak si létak klidně dál a zemřel až ten den, kdy to měl v životopise .
Tak s tím si moc jistý nejsem. Vím, že to tak bylo u Aces over Europe. Tam jsi sejmul eso a pak jsi ho potkal dál. Spíš šlo o tu atmosféru. Vybereš jednotku, lítáš mise, povyšujou, vyznamenávají. Čím vyšší hodnost máš, tím máš víc pravomocí (vybírat piloty, misy, upravovat waypointy atd.). Můžou tě přeložit nebo ty sám zažádáš o přeložení. Kampaň se prolíná skutečným dějem (např. novinové články kde se co událo) nebo narazíš na misi, kterou ta jednotka skutečně provedla. Prostě děj. To mi chybí. A pokud by se to dalo zkombinovat s onlinem, tak bych se od poče neodlepil. Představa, že vytvoříš takovou virtuální jednotku se vším všudy je super. Snad to přijde. |
|
|
|
Panek |
Přidané 22-08-2007 12:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
V jedničce, když jsem sundal Manfréda, tak následoval novinový článek. A Manfréd zkončil. Zatímco ve dvojce si každé historické eso odbude svůj životopis, takže předčasná smrt ho nečeká.
V RB2 mne bavilo piplat si nějakého pilota z naší letky a udělat z něj eso. Na to sem ale potřeboval hodnost, abych mohl měnit mise, protože ty AI se nechali zabít zadním střelcem. Multiplayer mi nefungoval. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 22-08-2007 12:33
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10590
Založený: 26.01.13
|
Pipo785 napsal:
Představa, že vytvoříš takovou virtuální jednotku se vším všudy je super. Snad to přijde.
Tohle přece můžeš udělat v jakémkoliv online simu, ne? Prostě jen nabereš lidi a zorganizuješ je Je to v podstatě docela jednoduché
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 22-08-2007 12:38
|
Diskutující
Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Tohle přece můžeš udělat v jakémkoliv online simu, ne? Prostě jen nabereš lidi a zorganizuješ je Je to v podstatě docela jednoduché Jen bys je v případě neuposlechnutí rozkazu, nemohl zastřelit, což je výrazný nedostatek u sovětských letek. |
|
|
|
Pipo785 |
Přidané 22-08-2007 12:43
|
Nováček
Příspěvek: 9
Založený: 09.03.06
|
1stCL_Fucida napsal:
Pipo785 napsal:
Představa, že vytvoříš takovou virtuální jednotku se vším všudy je super. Snad to přijde.
Tohle přece můžeš udělat v jakémkoliv online simu, ne? Prostě jen nabereš lidi a zorganizuješ je Je to v podstatě docela jednoduché
Jasné, já rozumím. Tak to funguje u jiných, ale neprolíná se přímo s dějem hry a to mi vadí. |
|
|
|
Panek |
Přidané 22-08-2007 12:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Pipo785 napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Pipo785 napsal:
Představa, že vytvoříš takovou virtuální jednotku se vším všudy je super. Snad to přijde.
Tohle přece můžeš udělat v jakémkoliv online simu, ne? Prostě jen nabereš lidi a zorganizuješ je Je to v podstatě docela jednoduché
Jasné, já rozumím. Tak to funguje u jiných, ale neprolíná se přímo s dějem hry a to mi vadí.
Je vidět, že si nelétal virtuální válku Il2 WAR, LiW, AFW, ... |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 22-08-2007 13:08
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Online nenahradi nikdy offline kampan. Nevim o mnoha lidech kteri by byli ochotni po zabiti prestat letat a virtualne zemrit. Myslim ze styl DiD dokonce primo odporuje online rvackam.
V RB2 se stejne tak napise novinova zprava o uspechu a pokud byl souper zabit, (coz ne vzdy byl) uz 100% neozil. Nevim proc by to v RB2 nemelo fungovat.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 22-08-2007 13:09
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10590
Založený: 26.01.13
|
3BAP_Panek napsal:
Pipo785 napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Pipo785 napsal:
Představa, že vytvoříš takovou virtuální jednotku se vším všudy je super. Snad to přijde.
Tohle přece můžeš udělat v jakémkoliv online simu, ne? Prostě jen nabereš lidi a zorganizuješ je Je to v podstatě docela jednoduché
Jasné, já rozumím. Tak to funguje u jiných, ale neprolíná se přímo s dějem hry a to mi vadí.
Je vidět, že si nelétal virtuální válku Il2 WAR, LiW, AFW, ...
Přesně. Žádná offline kampaň nemůže nahradit nasazení živých lidí v nelineární online kampani. Nehledě na to, že s živými lidmi je přeci jen větší legrace, ale i starosti..prostě to žije.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|