June 14 2021 23:24:33
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 1
310_cibule

· Registrovaní piloti: 2,691
· Nejnovější pilot: Barney
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - editace misí DISKUSE
 Vytisknout diskuzi
zhoršení cz_ah serveru
VGR_cardas
clone9cz napsal:
je to tak, pak pride nejake "hovadko" s pomalym pocitacem, ktere ma rado hodne detailu, stromy, odlesky ve vode, skiny, velke rozliseni, proste spousty grafickejch efektu za cenu nizkeho FPS (tedy pretizeni celeho systemu) a svym prostym pripojenim se na AH vyhodi ostatnim uzivatelum, kteri do sveho PC investovali vice, pul milionu nekam do luftu

pocty jsou k tomu jednoduche, pokud to zacne letat (lagovat) stejne jako na vasem starem pocitaci, tak to jiste nebude ubytek vykonu menci nez o 10000kc ... 10000*49uzivatelu = ca 500000kc , coz je docela vykon, na jedno pomale PCMrknutí


takze kazdy, kdo chce litat na AH povinne poslat dxdiag, ktery bude posouzen velkou virtualni dzirgou a pak mu bude teprve (pripadne) povolen polet, na dobrovolnosti to moc nevidim Šklebící se
 
clone9cz
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
A hele novej způsob jak s*át lidi, asi vytasím starou dobrou 486 a dneska skočím na AHCool.

nezapomen si excludovat v antiviru C:\program files\ubisoft\ , aby ti to nelagovaloŠklebící se
 
http://www.wwii-illusion.net
rudidlo
clone9cz napsal:
je to tak, pak pride nejake "hovadko" s pomalym pocitacem, ktere ma rado hodne detailu, stromy, odlesky ve vode, skiny, velke rozliseni, proste spousty grafickejch efektu za cenu nizkeho FPS (tedy pretizeni celeho systemu) a svym prostym pripojenim se na AH vyhodi ostatnim uzivatelum, kteri do sveho PC investovali vice, pul milionu nekam do luftu
IMHO se to tyka jen těch věcí, co nejvíc zatěžujou procák. Jestli mají 800*600 nebo 1600*1200 - to už zatěžuje hlavně grafiku.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
clone9cz
rudidlo napsal:
clone9cz napsal:
je to tak, pak pride nejake "hovadko" s pomalym pocitacem, ktere ma rado hodne detailu, stromy, odlesky ve vode, skiny, velke rozliseni, proste spousty grafickejch efektu za cenu nizkeho FPS (tedy pretizeni celeho systemu) a svym prostym pripojenim se na AH vyhodi ostatnim uzivatelum, kteri do sveho PC investovali vice, pul milionu nekam do luftu
IMHO se to tyka jen těch věcí, co nejvíc zatěžujou procák. Jestli mají 800*600 nebo 1600*1200 - to už zatěžuje hlavně grafiku.

nedelej tu ze me blbce a najdi si na Internetu nejake testy zatizeni CPU pri ruznych rozlisenich ... takovych 5-10 procent rozdilu totiz muze stacit, aby ti to pretizilo celej system, kdyz nemas rezervu vykonu Mrknutí
 
http://www.wwii-illusion.net
313_Blc
Tý jooo a já si říkal, že na mojí 286 se max staženými detaily to jede nějak v klidu, ale ostatní kolem "jaxi" tancují Zamračený
 
rudidlo
clone9cz napsal:
rudidlo napsal:
clone9cz napsal:
je to tak, pak pride nejake "hovadko" s pomalym pocitacem, ktere ma rado hodne detailu, stromy, odlesky ve vode, skiny, velke rozliseni, proste spousty grafickejch efektu za cenu nizkeho FPS (tedy pretizeni celeho systemu) a svym prostym pripojenim se na AH vyhodi ostatnim uzivatelum, kteri do sveho PC investovali vice, pul milionu nekam do luftu
IMHO se to tyka jen těch věcí, co nejvíc zatěžujou procák. Jestli mají 800*600 nebo 1600*1200 - to už zatěžuje hlavně grafiku.

nedelej tu ze me blbce a najdi si na Internetu nejake testy zatizeni CPU pri ruznych rozlisenich ... takovych 5-10 procent rozdilu totiz muze stacit, aby ti to pretizilo celej system, kdyz nemas rezervu vykonu Mrknutí
Já z tebe blbce nedělám (..by to ani nešlo), jen vyjadřuji svůj názor, to se snad smí, ne?

EDIT: Při změně rozlišení je větší nárůst zátěže v procentuelních bodech na grafické kartě, nežli na CPU
Upravil/a rudidlo dne 02-08-2007 14:18
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
Jirka
Pravdu má náčelník !!! MrknutíŠklebící se
 
clone9cz
Jirka napsal:
Pravdu má náčelník !!! MrknutíŠklebící se

Tentokrát s tebou nemohu než souhlasit, náčelníku Mrknutí
Upravil/a clone9cz dne 01-08-2007 18:54
 
http://www.wwii-illusion.net
Jirka
clone9cz napsal:
Jirka napsal:
Pravdu má náčelník !!! MrknutíŠklebící se

Tentokrát s tebou nemohu než souhlasit, náčelníku Mrknutí


Dopiju kafe a jdu na brusle. Úsměv

Dedikáče všech zemí světa, vyližte si. Šklebící seŠklebící seŠklebící se
 
BP_Tyrl
A nepomohlo by třeba promazávání NetCache. V tom domácím počítači. ne na serveru. Tam se za pár dní může nastřádat giga skinů a to může počítač taky zmást. Já to pravidelně promazávám po každým letu ( abych se dozvěděl co za pastelkové paskvili jsou si lidé ochotní dát na letadlo ) a nikdy mi to nějak zásadně nelagovalo.
 
3BAP_Cassius Chaerea
Jednou sem to před asi rokem mazal, no vcelku tam bylo 1,6 giga skinů. Kdo by to byl řekl že ten il se vám po pár letech rozroste na disku téměř o třetinu. Teď už tam mám zase kolem 0,7 giga.Úsměv
 
rudidlo
BP_Tyrl napsal:
A nepomohlo by třeba promazávání NetCache. V tom domácím počítači. ne na serveru. Tam se za pár dní může nastřádat giga skinů a to může počítač taky zmást. Já to pravidelně promazávám po každým letu ( abych se dozvěděl co za pastelkové paskvili jsou si lidé ochotní dát na letadlo ) a nikdy mi to nějak zásadně nelagovalo.
No je pravda, že na oficiálním fóru někdo tvrdil, že to prý chod ILa urychlí. IMHO by to urychlilo chod ILa, pokud by klient procházel skiny sekvenčně, což nepředpokládám že by to tak šíleně v rusku naprogramovali.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
BP_Tyrl
rudidlo napsal:
což nepředpokládám že by to tak šíleně v rusku naprogramovali.


V Rusku lze předpokládat vše!!!!!!!Zamračený
 
CSL_Kocour
Když už to tady řešíte, tak můj názor:

Jsou dva typy serverů:

A: Servery pro tzv. "kochače" a

B: Servery, který nelagujou

Servery pro kochače (lidi, co se rádi kochají, klidně i na úkor plynulosti hry) mají zásadně tuny objektů, skiny, nový mraky a je na nich povolen přístup pro neúnosně vysoký počet lidí.

A pak jsou servery, který dělají inteligentní lidi, jako např. War Clouds nebo G1. Ještě jsem tam nezažil lagování ani škubání. Mají starý mraky, vypnutý skiny, objekty šetří a než určili strop pro počet uživatelů, dlouho a pečlivě testovali.

Takže můj tip na neškubající server: Dimenzovat na nejpomalejší možný uživatelský počítač, který připadá v úvahu. Počítat s tím, že ne všichni mají NASA PC a omezit "eyecandy" (mraky, skiny, objekty) na nezbytné minimum. Nepoužívat rychlopalný flak - to je záruka lagfestu. Nahradit flakem s menší kadencí a kompenzovat nastavením vyšší přesnosti střelby. např. Pokud už tam musí být letadlovky (další záruka lagů) lze u nich omezit intenzitu palby. Udělat zátěžový test na nejnáročnější mapě a podle něho omezit počet uživatelů tak, aby měl server nějakou rozumnou rezervu.

No a když už jsme u toho, tak pořádně nastavit limity letadel, aby se mapa neotáčela 15min po načtení. Pozemáky pro bombarďáky jsou sice fajn, ale rozumný minimum na rozumnou mapu je alespoň 60min a pod tento limit by žádná mapa jít neměla, nehledě na to, co se kde zničí nebo nezničí.

No a rozumná mapa, to je taková, ze který polovina lidí neodejde hned, jak začne, není problém to vysledovat nebo udělat anketu, kterou mapu nechat a kterou vyhodit.

Asi nejlepší je držet se zásady, že méně je někdy více. Míň map, ale kvalitních, který se nebudou muset otočit za 15min, aby začala nějaká "rozumná mapa. Míň kravinek, ale kvalitní FPS.

Tolik moje troška do mlýna.

Letu zdar.
 
http://czletka.zde.cz/
clone9cz
C: servery ktery jsou prazdny
 
http://www.wwii-illusion.net
Tajpan
clone9cz napsal:
C: servery ktery jsou prazdny

Mrknutí
 
Maxxis
souhlasim s kocourem, to ohledne serveru a map bych byl pro vyzkoušet a anketovat !
 
Hoper
ad Kocour - v něčem pravdu máš, ale AH komunita není jen o stíhačích
servery, které "navrhuješ" ty, jsou, dle mého mínění, především pro stíhače
za cenu malého lagování

"bombarďáci" si na nich tolik neužijou (když jsem tudle lítal v korzáru Koreu53, a viděl, kolik tam je kolon - ahoj Mungo :)) )
a myslím, že by bylo škoda je nějak "odstrkovat" nebo dokonce diskriminovat :))

si vem, že, jak sám píšeš, jsou mapy, co pár lidí (Enty, Kraken a spol) dokážou v bomberech otočit behem chvilky
to tam není až tak moc cílů

mnohdy je to škoda, že pak i třebas jinak zajímavá mapa skončí tak brzo

otázkou je, jestli je to způsobeno malým množstvím cílů, uměním bombarďáků nebo hloupostí obránců ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
Tajpan
CSL_Kocour napsal:

No a rozumná mapa, to je taková, ze který polovina lidí neodejde hned, ....

Stačí ked tam budú
Fokáče, Gé2, Lavočky a Spity.
A bude furt plno. VyděšenýMrknutí
 
rudidlo
Hopere, souhlasím - komunita není jen o stíhačích.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

11-06-2021 13:14
nemáš zač, rádo se stalo Úsměv

11-06-2021 10:41
Páni z CSW dik za včerajší polet, moc som si to užil Mrknutí Šklebící se

10-06-2021 20:25
Saldy, tak rychle to bejt nemuselo Úsměv

08-05-2021 09:40
IL2 Stalingrad

08-05-2021 09:39
Mám problém v nastavení bombardování a střelba raket, ze začátku byli značky na odpal raket a bombardování, přestali se objevovat i po potvrzení v nastavení. Dík Bruno

14-04-2021 19:19
sedm nebo osm těch mrch bylo, kroužili jak supy a nikoho si nevšímali ...

14-04-2021 19:14
Jo je to fajn, takové rušno. A ty štuky .. snad na ně taky někdy narazím.

14-04-2021 18:42
Náhodou je to drsné Úsměv úžasný moment byla obří formace štuk včera v noci

14-04-2021 13:06
To je opakovaně, já to viděl, asi se sníží počet befek na Pitomniku.

13-04-2021 21:49
Aktuální mapa (Bridge) je spíš iako masakr modrou pilou :-)

26,255,771 návštěv