vzhledem k tomu, ze se v nekterych pripadech vyskytuji potize s vykonem IL2, dovolil bych si navrhnout novy benchmark (ntrk), ktery by mel postihovat veskere problemove situace, v nichz dochazi ke snizeni FPS, aby jim bylo mozne predchazet vcasnou optimalizaci konfigurace conf.ini, AA a AF
samozrejme, udelat benchmark video jen tak pro sebe nema smysl, zajima me tedy, kdo by se chtel podilet na navrhu a pripadne vyrobe, aby byl tento siroce akceptovany
co by takovy benchmark mel obsahovat (poradi je irelevantni)
1. prulet formaci nekolika desitek bombarderu (empty)
2. prulet jinou formaci o stejnem poctu bombarderu (default)
3. prulet jinou formaci o stejnem poctu kondenzujicich bombarderu (empty)
4. prelet nad mestem (sirokouhly pohled)
5. prelet nad mestem (maximalni zoom)
6. prulet pod sestrelenymi balony (10-15)
7. prulet cakancema ve vode po srazce dvou letadel
8. prulet nad mistem, kde je provadeno kobercove bombardovani
9. prulet nad mistem se spoustou generovaneho ohne (objekt v editoru)
nejake napady ?
ucelem je nasimulovat standardni situace a pak na nestandardnich IL2 poradne zatopit
ja zkousel neco podobneho, jenze jsem narazil na dost velkej problem. Kdyz poustis track, tak ti jede vzdycky podstatne lip. Pri hrani online mam klem 20-30 fps (obcas klesne i na 15), ale v tracku mi to vzdycky sviha 40-50 stejna scena. nevim, jestli to brzdi procak ATHLON XP @ 2000MHz, nebo 128?B ATI 9600pro
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
jj, urcite taky, ale ikdyz das offline polet, tak ti jeho track poleti podstatne rychlej. Prece jen kdyz to jede z tracku, tak se engine hry nezatezuje tim, ze musi prepocitavat tvoje ovladani, AI a vypocitavat fyziku. jen to prehrava. V podstate z tracku je pak jen test grafiky a ne celku pri hre.
to mate jiste pravdu, ale vzdycky to lze prepocitat nejakym tim koeficientem, ktery by pak vratil priblizna cisla pri online letani a pokud tvrdite, ze to bude pulka FPS, tak nebudete daleko od pravdy, je to totiz realny stav i u jinych on-line her
... treba u WWIIonline se staci pripojit i 100km za frontou a hned mate polovinu FPS oproti off-line, kde neni ani noha - pritom grafika stejna
Eště bych tam vrznul ,nějaký mraky ...když mám na kartě AA 6x .tak vše běží v poho 30-50 fps a buď pohled na město nebo na mraky způsobí pád fps i na 5-10 ....
clone9cz napsal:
vzhledem k tomu, ze se v nekterych pripadech vyskytuji potize s vykonem IL2, dovolil bych si navrhnout novy benchmark (ntrk), ktery by mel postihovat veskere problemove situace, v nichz dochazi ke snizeni FPS, aby jim bylo mozne predchazet vcasnou optimalizaci konfigurace conf.ini, AA a AF
samozrejme, udelat benchmark video jen tak pro sebe nema smysl, zajima me tedy, kdo by se chtel podilet na navrhu a pripadne vyrobe, aby byl tento siroce akceptovany
co by takovy benchmark mel obsahovat (poradi je irelevantni)
1. prulet formaci nekolika desitek bombarderu (empty)
2. prulet jinou formaci o stejnem poctu bombarderu (default)
3. prulet jinou formaci o stejnem poctu kondenzujicich bombarderu (empty)
4. prelet nad mestem (sirokouhly pohled)
5. prelet nad mestem (maximalni zoom)
6. prulet pod sestrelenymi balony (10-15)
7. prulet cakancema ve vode po srazce dvou letadel
8. prulet nad mistem, kde je provadeno kobercove bombardovani
9. prulet nad mistem se spoustou generovaneho ohne (objekt v editoru)
nejake napady ?
ucelem je nasimulovat standardni situace a pak na nestandardnich IL2 poradne zatopit
je to starej engin.. navic spatne optimalizovanej.. kdyz si zoomnes Novorosijsk tak to cuka stejne jak na 9800Pro tak na 8800.. to se asi doladit uz nepodari..
Upravil/a MK_RED13 dne 03-09-2007 16:37
napadl me scenar, kdy by byla velka mapa, pobrezni vetsi mesto, v ni zakotvene dve/tri bitevni lode, na brehu se projizdeli vozitka. Na lode by nalitavali nejake B17 s bombami z vysky a beuforty s raketami a nad tim vsim by se rezali 109ky a spity. Celek rekneme 50 letadel, byla by tam voda i zem, budovy, zaflakovano uz jen od tech lodi (me osobne jak potkam velkou lod s flakem, tak mi lezou FPS rapidne dolu) Hlavne udelat jen jeden test, 10 testu nikdo chtit zkouset nebude.
Me osobne treba zajima, jestli ma vliv na vykon IL2 spis grafika, nebo CPU atd
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.