Track IR 4, umisteni, fps hry, rukavice
|
rodier |
Přidané 30-05-2007 09:46
|
Nováček
Příspěvek: 10
Založený: 30.05.07
|
Ahoj vsem
co se tyce litani jsem spise amater a kdyz uz litam tak hlavne FS2004 a FS-X :-)) IL2 jsem zkousel taky na Hyperlobby ale stve mne, ze se sotva udrzim ve vzduchu a hned mne nekdo sunda a ja nemam sanci se k nemu priblizit... pritom samozrejme SP mi celkem jde :-(
no ale muj dotaz.. premejslim o Track IR 4 a zajimalo by mne, jak moc musi byt v rovine s 6Dof cepickou? Jde o to, ze mam 19" CRT na relativne velkem podstavci (nebo jsem spise mensiho vzrustu ;-DD) a tak proste mam oci nekde ve 3/4 monitoru.. nebude to vadit?
Lze track IR 4 nejak postelovat aby, kdyz ho posadim na horni hranu CRT, koukal trosku smerem dolu pod urcitym uhlem?
Dale by mne zajimalo zda jste nekdo zkouseli vyuzitii i v FPS hrach nebo Third Person hrach.. strilecky.. rpg.. takticke.. ?
diky za odpoved.
Na zaver se vas chci zeptat co si myslite o tomhle..
http://www.vrealities.com/cymouse.html
a
http://www.vrealities.com/P5.html |
|
|
|
Jp- |
Přidané 30-05-2007 10:06
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
1) jo ten vršek trackiru je otočnej i směrem dolu takže bez problémů.
2) hlavně musí bejt parohy v zornym poli, kalibrace si pak stim vcelku poradí, já ho mám (kontrastní body ie.parohy) třeba líplej na headsetu a de to v poho. Teda když mi do toho nelezou vlasy
3) ne
Upravil/a Jp- dne 30-05-2007 14:23
|
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 30-05-2007 10:34
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
rodier napsal:
..., ze se sotva udrzim ve vzduchu a hned mne nekdo sunda ...
Sorry za off topic ale tohle Tir 4 bohužel nevyřeší |
|
|
|
Hoper |
Přidané 30-05-2007 11:08
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
s tím natáčením dolů si dej bacha, abys to neurval...
onehdá jsem přišel domů a snímač (sklo) leželo vedle podstavce
co se s tím dělo/stalo nevím
musel jsem to přilepit vteřiňákem
čiliž už to není naklopitelný
ale snímá to v poho - mám 19" CRT (krávu) a mám to o něco málo výš než hlavu (čelo)
jen dej bacha, abys za sebou neměl sklo (jiné odrazové plochy) :)
zkoušel jsem (jednou) Armu (demo) a moc mi to nešlo :))
ale patrně jde o zvyk a nakalibrování...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Rufu |
Přidané 30-05-2007 11:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Ohledně her podporujících TIR na stránkách Naturalpointu je seznam všech podporovaných.Teď třeba jsem ho zkoušel s Test drive unlimited,ale FPs je podporovaná asi jen ArmA ale kolekce se zvyšuje.
http://www.natura...s-all.html |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 30-05-2007 20:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Kde je problem ? :-)
[img]http://img255.imageshack.us/img255/3592/jakokravanj3.th.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 30-05-2007 21:08
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Hele,Flane co tomu repráku říká monitor ?? Netahá ti to někam barvy ?? |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 30-05-2007 22:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
CR_PETRAS napsal:
Hele,Flane co tomu repráku říká monitor ?? Netahá ti to někam barvy ??
V-ubec :-)
Treba moje zena...ta me utahla na vareny nudli, ale na monitor a jeho barvy ten reprak nema :-)
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 31-05-2007 01:21
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
jak to tak zkousim, TIR4 mam tyden, tak jde natocit ca 20° dopredu a 20° dozadu, coz by vyresilo problem s umistenim nad urovni oci, jak uz se tu psalo
osobne mam vrsek monitoru zaroven v urovni oci, TIR je o 5 cm vys a sklonen cca 5° smerem ke me, monitor ve vzdalenosto 45-75cm a nemam zadny problem
sturmovik, rfactor a arma v pohode
SW automaticky rozposna, ktera hra je slustena a nahraje odpovidajici profile - pro kazdy jde nastavit ruzna citlivost na vsech 6 osach
problemy jsem mel jedine s umistenim TIR4 na monitor a trackclips luchatka, jak monitor tak sluchatka mam mirne receno atipicky
odezva je primerena cene, zpozdeni je sice znat, ale i tak ma TIR neskutecne rychly odezvy (core2duo e6700 GF7900GTX obvykle v 1600x1200 pripadne 1920x1200)
- u sturmovika sem to jen zapnul a vycentroval
- u rfactor jsem musel prevratit jednu osu
- u army jsem musel upravit osu vyklaneni na strmejsi, abych sebou nemusel klatit
PS: osobne chystam prezentaci jak Sturmovika tak TIR4 pro par znamejch ... osobni pozvani, v pripade zajmu, bych nevylucoval
Upravil/a clone9cz dne 31-05-2007 01:24
|
|
|
|
rodier |
Přidané 31-05-2007 06:29
|
Nováček
Příspěvek: 10
Založený: 30.05.07
|
mne by zajimalo jak vty arme udelali to vyklaneni ;-)
jinak oni tam pisou na ofic. webu ze kazda hra co ma mouselook tak je defakto podporovana.. mne by stacilo abych proste v kazde fps/rpg otocil hlavou a ono to klidne otocilo na miste celou postavickou (a tim i pohledem)..
jinak zkousim ted ten freelock a je to na nic ;-D |
|
|
|
Rufu |
Přidané 31-05-2007 06:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
rodier napsal:
mne by zajimalo jak vty arme udelali to vyklaneni ;-)
jinak zkousim ted ten freelock a je to na nic ;-D
Stačí skouknout prezentační video a už to vidíš ne?
A stejně to dopadne tak že TIR koupíš protože všechno ostatní je cca o 2 třídy horší. |
|
|
|
rodier |
Přidané 31-05-2007 09:31
|
Nováček
Příspěvek: 10
Založený: 30.05.07
|
rufu - ja to myslel spis interne ;]
ad tir .. no spis je to o tom ze premyslim zda ho vubec vyuziju.. zas tak moc nelitam/nejezdim a nejakej vliv na hru to imho moc nema.. a preci jen porad sou to 4000kc |
|
|
|
rodier |
Přidané 31-05-2007 09:43
|
Nováček
Příspěvek: 10
Založený: 30.05.07
|
jeste se chci zeptat.. vty zakladni edici je proste jen ten track ir 4 pro a nic vic? a to funguje? kdyz nebudu mit na hlave zadnou tu antenku? ) nebo jak to je?
nebo teda koupit radeji to bundle i stou antenou? ale kam se ta antena na hlavu zapoji? ja nemam sluchatka :-D teda nejaky bych tu vystrachal ale ja je nerad pouzivam..
nejak nechapu za co se ten track clip pricvakne k hlave ;-DD
http://www.naturalpoint.com/trackir/01-store/0-resources-store/item_trackclippro_colors.jpg
|
|
|
|
Jp- |
Přidané 31-05-2007 09:54
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
V základní edici je snímač (ta sviňa na postavení na monitor + parohy + CD).
Ne hlavu ti to nesnímá, ňáký parohy musíš mít vždycky, track Ir snímá ty kontrastní body co soupřilepený na parohách
Clip sou parohy na přicvaknutí na sluchátka s diodama nakonci ,takže je líp rozeznávanej a nemusíš se oběžovat s čepicí, ale já mam parohy bez klipu taky na sluchátkách a de to.
S jakou anténou??
Upravil/a Jp- dne 31-05-2007 09:57
|
|
|
|
Noram |
Přidané 31-05-2007 12:03
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 30.09.05
|
rodier napsal:
jinak oni tam pisou na ofic. webu ze kazda hra co ma mouselook tak je defakto podporovana.. mne by stacilo abych proste v kazde fps/rpg otocil hlavou a ono to klidne otocilo na miste celou postavickou (a tim i pohledem)..
tohle funguje s každou fps pokud si pustíš v TrackIR složce Mouse Emulation ,ale ve většině stříleček je to na pikaču pokud tam máš jen 2 osy(hrál jsem na tom Doom3 a zlatá myš)
v ArmA je to lepší tam můžeš otáčet samotnou hlavou a jít jinam |
|
|
|
WT_Peci |
Přidané 31-05-2007 12:20
|
Uživatel
Příspěvek: 1355
Založený: 30.09.05
|
rodier napsal:
mne by zajimalo jak vty arme udelali to vyklaneni ;-)
jinak oni tam pisou na ofic. webu ze kazda hra co ma mouselook tak je defakto podporovana.. mne by stacilo abych proste v kazde fps/rpg otocil hlavou a ono to klidne otocilo na miste celou postavickou (a tim i pohledem)..
jinak zkousim ted ten freelock a je to na nic ;-D
a dokážeš si představit, jak blbě se ti s tím bude mířit při střelbě? |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 31-05-2007 15:08
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
ArmA je kategorie sama pro sebe
prvni, ceho si kazdy vsimne, je dead zona uprostred obrazu, ktera zamezuje zmene vektoru pohledu prave pri mireni
tim se samozrejme miri lip, protoze se vam nepohybuje cely obraz, ale jen miridla a cil na statickem pozadi
naopak to ma neblahy vliv na hrace zvykle rozhlizet se mysi, pri jejim pohybu se totiz dlouho nic nedeje a vektor pohledu se meni az po dosazeni konce dead zony ( jeji velikost jde samozrejme nastavit, ale rozsah jsem nezjistoval)
nezbyde tedy nic jineho, nez se zacit rozhlizet klavesnici, coz je pri spouste uzitejch tlacitek pro ovladani pesaka temer nadlidskej ukol ... nebudem-li pocitat jen rozhlizeni se o 45° vpravo a vlevo, "nezbyde" nam tedy nic jineho, nez poridit TIR ... vlastne bych se odvazil tvrdit, ze je ArmA primo stvorena pro TIR, nejde tedy jen o nejakou podporu HW ci SW
v praxi totiz funguje tak, ze je mys a TIR samostatne zarizeni, ktere spolu koexistuje aniz by se navzajem ovlivnovalo (TIR jde mapovat jako joystick na jakekoliv analogove funkce)
pokud napriklad sedite ve voze (bez namirene zbrane) a zapnete minimapu, tak mate moznost zaroven se rozhlizet pres TIR a posouvat mapu kurzorem mysi, coz samozrejme pres mode emulace kurzoru socasne nemuze jit
vyklaneni
vyklaneni je standardne namapovano na osu X, pokud tedy clovek posune hlavu doprava, pesak se vykloni doprava a to v bocich, nikoliv jen hlavou - samzrejme klavesy Q a E jsou po ruce a lze je pouzit taky, s TIR se ale muzete vyklonit jen o tolik, kolik skutecne chcete
Upravil/a clone9cz dne 31-05-2007 15:10
|
|
|
|
Rufu |
Přidané 11-06-2007 13:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Rodiere něco jsem pro tebe našel http://www.vplane...adeng.htmlapropo viděl to vůbec někdo někdy?
Je to v jednom českým bazárku. |
|
|