Stacionary Ship/Test Runway (nechteny start ze vzduchu)
|
clone9cz |
Přidané 26-05-2007 18:29
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
uz asi tyden se peru s nekonecnym umistovanim tri Test Runway 1 reprezentovanymi jednou HOME BASE na Test Runway 4 tak, aby letadla startovala z nich a ne ze vzduchu a uz nekolikrat sem si myslel, ze jsem prisel na system, jak toto zajistit - otestoval jsem vsechny ctyri RWY, jednu podruhe, a pak na mape nechal jen test RWY1 a RWY4 s home base - ale vzdycky to skoncilo tal, ze bych nejraci zastrelil jednoho rusa
nevite jak na to ?
neznate nejaka me skryta pravidla pro umistovani Test RWY ?
jedine co vim, je ze bezpodminecne musi sedet pozice Test RWY a HOME BASE
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-05-2007 19:14
|
Fusioner
Příspěvek: 12075
Založený: 29.09.05
|
slyšel jsem cosi o nepřekrývání se
má to nějakou souvislost ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 26-05-2007 19:42
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
ne, "graficky" se neprekryva ani ta Test RWY4, protoze jsem ji vytvoril puvodne z Test RWY 1
o nejake bezpecne oblastii (resp vzdalenosti od sebe) se take neda uvazovat, nekde mi funguji Test RWY tesne vedle sebe, jinde zase ne
|
|
|
|
313_Blc |
Přidané 26-05-2007 21:59
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 25.02.06
|
Vím , že obě černé test runwaye (jedna je 3 a druhá 4 .. asi už si to nepamatuju) jsou nastavené tak, že z jedné se startuje ve vzduchu a z druhé ze země. Graficky sou stejné, akorát jedna z nich je zároveň s povrchem a druhá je vyvýšená - no a myslím, že z té vyvýšené se startuje ze země. |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 26-05-2007 22:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
Clone, bojujes zoufale a zbytecne.
Startovat se da pouze z Runw. 1. a 2. Ze zbyvajicich dvou se VZDY narodis ve vzduchu, at je plesknes kamkoliv.
Btw: Priste hod dotaz na forum, usetris si hodiny casu. Alespon ja jsem je u toho kdysi stravil pri pokusu o totez (chtel jsem udelat poctive polni letiste...) |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 26-05-2007 22:26
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
tak to asi nevite, ze kdyz date HOME BASE na Test RWY4 a vedle ni Test RWY 1, tak muzete startovat ze zeme prave z ty Test RWY 1
resim tedy problem, ze to nekdy vyjde a nedky ne, ale jde to
|
|
|
|
313_Blc |
Přidané 26-05-2007 22:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 25.02.06
|
To je to co říkám ... Myslím, že se dala test runvay vyvýšená a na to home base, tak se staruje ze zeme, ale pokud je tam ta co je zárověň se zemí , tak se startuje ze vzduchu ... Mám tak udělané nějaké mapy |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 27-05-2007 09:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Ta dálniční RW a ta vyvýšená černá RW umožní místy start ze země. Ovšem ne všude. Keříky nevadí, ale vadí když ti leze kopeček do RW. Dle čeho hra hodnotí, zda kopeček vleze do RW či zda budou oba konce RW trčet do vzduchu, nikdo netuší. V prvním případě startuješ ve vzduchu, v druhém zažiješ ošklivou mimořádku při přistání. Volné, rovné, použitelné fleky se nejlépe hledají v okolí řek a silnic. Všude jinde je to jako hledat jehlu v kupce sena. A teď pozor. Pokud najdeš flek, kde RW netrčí do vzduchu a startuje to ze země a vedle ní plácneš druhou RW, tak je možné, že letadla rodivší se na té druhé RW budou startovat ze vzduchu. A to i na moři, kde do tý zasr...ý RW nemůže trčet žádne zku....ej kopec. Hlavně nadávej na RW,kde startují těžké bombry žádné stíhačky. Rodí se na jedné hromadě a vybuchují. Dvě home Base by se neměli protínat. Pak nikdo netuší co se kde narodí. |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 27-05-2007 17:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
clone9cz napsal:
tak to asi nevite, ze kdyz date HOME BASE na Test RWY4 a vedle ni Test RWY 1, tak muzete startovat ze zeme prave z ty Test RWY 1
resim tedy problem, ze to nekdy vyjde a nedky ne, ale jde to
Muzes mne postnout na ukazku jednu takovou mapu? Treba spolecne prijdem na to, kde je zakopanej pes.
Resil jsem to vsemy moznymi zpusoby, zkousel to i Schmouddle, ale vzdycky jsme meli stejny vysledek.
Placal jsem to na desitky mist na ruznych mapach, transformoval, prevracel, zoomoval a kdovi co jeste, ale vysledek pokazde stejny. Ani u RW3 jsem nedostal letadlo na zem, i kdyz jsem mel stoprocentne vyloucenu jakoukoliv terenni i objektovou kolizi.
A pri tech testech jsem zjistil i jeden zajimavy ukaz. Pokud pristanes na RW4 a pokousis se ji opustit, tak se vzdy na jeji pomyslne hrane kola letadla propadnou pod teren a ulomi se podvozek... |
|
|
|
Mungo |
Přidané 27-05-2007 20:52
|
Uživatel
Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
Moja (zatial) jedina skusenost s tymito "Runway". Tu tenku som neskusal, robila psie kusy. Zaujimave je, ze na Zeke_vs_Wildcat tym maju vystlane letiska a da sa odtial lietat.
Zvysne 2 runwaye su svine, ako pisu - ziadna terenna vlna ci objekt, inak je z toho airstart.
Krizit sa mozu, ale podmienkou je, aby k vzajomnemu krizeniu doslo na tej polovici drah, na ktorej sa nenachadza "spawnpoint". Inak su z toho airstarty.
Blba vec pri ich umiestnovani - ak aj stastne umiestnite tu drahu, moze sa vam stat, ze pri "Perfect" mode a vysokom nastaveni "Forrest" vam z nej bude vytrcat nejaky ten genericky stromcek bez kolizneho modelu.
Potom musite verit tvorcovi mapy, ze sa nesekol |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 28-05-2007 02:25
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
uz sem na to asi prisel ?
letiste jsem po dlouhe dobe zkoumani, bez nejakeho konkretniho duvodu, zacal rozmistoval do tvaru pismene V, pricemz jsem daval startovaci drahy po paru tak, aby vzdy jeden par startoval k pruseciku prodlouzenych uhlopricek (X) a druhy par smerem od nich ... a ono se zacalo darit skoro samo (uplne tedy ne, ale stacilo uz jen dvakrat-trikrat posunout dve soubezne runway, a to uz je sakra rozdil oproti hodinovemu zkoumani, proc to nejde tady a ani o pet kilometu vedle na uplne placaty rovine)
testovacich runway na mape kurlandu jsou teda dneskem pripraveny
A jelikoz jsem pri tom jeste prisel na jednu nemilou vec (nektere kere se nevykresluji z kasickeho pohledu map editoru a to ani z male vysky pri max detailech ), jal jsem se prekontrolovat, uz asi po pate, vsechny runway pres ENTER (kvuli par kerikum jsem nektere i premistil a opet prezkousel na spravny start ze zeme), a kdyz jsem byl u kontroly predposledni, tak ziram na dva bily vingly par set metru za Test Runway 1
Test Runway 4 je proste delsi nez 1 !
[img]http://clone9.stopiv.cz/gallery/albums/album31/test_runway_4_enter_mode.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://clone9.stopiv.cz/gallery/albums/album31/test_runway_4.jpg[/img] is not a valid Image.
... pridejte si k tomu Mungovo zjisteni
Mungo napsal:
...
Zvysne 2 runwaye su svine, ako pisu - ziadna terenna vlna ci objekt, inak je z toho airstart.
Krizit sa mozu, ale podmienkou je, aby k vzajomnemu krizeniu doslo na tej polovici drah, na ktorej sa nenachadza "spawnpoint". Inak su z toho airstarty.
...
a hned vam bude jasny, proc mi ty RWY zacaly fungovat pri rozmisteni do V
PS: nevim sice, jestli by my tyhle informace driv pomohly, ale ted jsme aspon o neco chytrejsi vsichni
EDIT: jeste mam jeden poznatek z ENTER modu FMB, pri stisknuti praveho mysi jde totiz pohybovat i HOME BASE, se kterou se v beznem modu hybat neda ... tak na to bacha
Upravil/a clone9cz dne 28-05-2007 02:49
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 28-05-2007 08:37
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Jak poznáš na kterém konci RW se ti budou rodit letadla? Kromě klasické metody pokus, otočka. Já mám jakousi teorii o jižním a západním konci RW, ale zatím neni potvrzená. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 28-05-2007 08:48
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
OFT: na mape DF_WT_Malta_1943 je jedna runway posiata kríkmi a stromami. A dá sa v pohode vzlietnuť. Ale pristáť som sa neodvážil. |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 28-05-2007 10:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
clone9cz napsal:
...kvuli par kerikum jsem nektere i premistil a opet prezkousel na spravny start ze zeme...
Pozor jeste na jednu vec. Ty generic stromy a kere na mape jaksi zahadne putuji.
Kdysi jsem umistil na nejake mape palebne postaveni do generickeho lesicku, no, bylo to moc pekne.
Potom jsem nahral mapu, ze si to jako proletim v modu online a cucim, ze stromy zmizely a palpost tam cuci na planine, jen ho vyzobnout... |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 28-05-2007 12:05
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
To ovšem nejsou stromy, ale Entové. Enty by mohl vyprávět. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 28-05-2007 12:07
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
BP_Tyrl napsal:
Jak poznáš na kterém konci RW se ti budou rodit letadla? Kromě klasické metody pokus, otočka. Já mám jakousi teorii o jižním a západním konci RW, ale zatím neni potvrzená.
letadla se rodi na leve strane pri resetovani pootoceni pres "5" na numericky klavesnici a pokud dojde ke startu ze vzduchu, objevuji se presne na druhem konci runway, nikoliv ve stredu HOME BASE
add soubezne umisteni dvou runway v tesne blizkosti
pri puvodnim navrhu kurlandu jsem vetsinu takto umistenych runway posunul tak, aby nezacinaly drahy na stejne urovni, aby se prvni letadla nerodily primo vedle sebe, ale kousek za sebou, toto se mi osvedcilo jako naprosto nevhodne reseni, nejmene v polovine pripadu se mi totiz rodily letadla ve vzduchu, vradil jsem se tedy k osove soumernemu umisteni a vs zase klapalo jak melo
Upravil/a clone9cz dne 28-05-2007 12:20
|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 07-08-2008 09:58
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
nechci zakladat novy vlakno, takze to postnu semka:
na Italii delam v Coopu letiste mimo mapu z TestRunway4 a zjistil jsem takovou zajimavost ze kdyz maj letadla nastavenej TakeOff tak se nerodej za sebou ale "vedle" sebe vpravo v uhlu 45° ... takze kdyz chci mit 12 masin ve 4 letkach po trech, tak tam mam 3 odstupnovany rady, ale nejen to ze se rodej takhle blbe, ale navic velitelsky stroje jsou na sebe neuveritelne namackany a u toho zbytku se mezery mezi jednotlivejma strojema postupne rozsirujou
nema uz s timhle nekdo nejakou zkusenost co s tim?
Upravil/a j4ck41 dne 07-08-2008 10:00
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 07-08-2008 12:56
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
dle meho je to klasicka formace rozeni AI letadel, proste letadla se rodi odstupnovany doprava, a tak musis ruzne formace alespon vyskove odstupnovat, jinak se ti pri ceste k prvnimu WP hned semelou
zmenit startovaci formaci se mi nepovedlo, takze jsem B17 odstupnoval ca po 5-10m, zmenil formaci na prvnim WP a druhym WP je vyskove sladil ... jina metoda mi neni znama
|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 08-08-2008 11:12
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
no jo, me jenom prekvapilo, ze se takhle v "letovy" formaci rodej i na letisti, takze aby se mi tam vsichni vesli musel jsem tam nahazet asi 7 runwayi
btw. kdyz jsem si chtel udelat bojovy kridlo B-17 dle historickeho schematu tak jsem musel davat kazdou Pevnost samostatne ... akorat jeste nemam vyzkouseny jak se to bude chovat az budou menit kurz
Upravil/a j4ck41 dne 08-08-2008 11:14
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 08-08-2008 12:49
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Pokud udelas klasicky box tak se posrazeji, v lepsim pripade se to rozpadne a posrazeji se az pak.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|