Doty, viditelnost - zkušenosti
|
1stCL_Fajlow |
Přidané 09-05-2007 17:48
|
Uživatel
Příspěvek: 565
Založený: 02.01.06
|
Zdarec,
zajímalo by mě, jak máte nastavený ovladače ke grafice, conf ini a jak jste spokojený s viditelností: 1) dotů proti vzduchu 2)dotů proti zemi 3) pozemních cílů z větší výšky. Jestli existujou nějaký fígle, jak něco kde povypínat atp.
Kromě bodu 1 mám problém se vším.
tohle je moje nastavení :
4/ Antialiasing 2x ( jen )
5/ Anisotrpic filtering 16x + Enable high quality + quality
6/ Texture preference: Quality
7/ Mipmap Detail level: Quality
8/ Wait for verical sync: always on
9/ Force Z Buffer: force 24 bit
10/ Refresh rate Override: disabled
11/ Additional options: -nic-
conf ini
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=2
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=1
Effects=2
ForceShaders1x=1
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
ATI X1900GT. |
|
|
|
Noram |
Přidané 09-05-2007 17:53
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 30.09.05
|
doty jsem naposledy dobře viděl s mou FX5900XT ,pak co jsem koupil 7čkovou řadu vidím kulové,a s 8800GTS comi poslali po reklamaci 7900GT to samé a sonar ?tak ten mi taky nefunguje s Audigy1,ať zvuk nastavím jak chci,takže rada zní kup starou grafiku ojeb to co to de a uvidíš všechno |
|
|
|
GC3_Messik |
Přidané 09-05-2007 17:55
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
hodně záleží na nastavení rozlišení + antialiasingu a filtrování. Už delší dobu s tím laboruju, úspěšně či neúspěšně. Mám netobook a u něj jsem zaznamenal veliké změny kvalit dle nastavení. Stačí dát z dvou na čtyři AA a hned vidím drastickou změnu. Teď jsem ve fázi, kdy nevidím doty proti zemi vůbec. ale nedávno jsem dosáhl perfektního nastavení, kdy doty byly vidět jako malé černé kamínky. Takže vím, že to nastavit jde jen to chce asi moře času na štelování |
|
|
|
1stCL_Fajlow |
Přidané 09-05-2007 17:57
|
Uživatel
Příspěvek: 565
Založený: 02.01.06
|
myslim že Petras zkoušel dávat ze 2x na 4x antialiasing a šlo mu to hůř. Ale snad to je jen kartou.
|
|
|
|
ivanivanovic |
Přidané 09-05-2007 18:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 136
Založený: 30.03.06
|
No ja dosahujem pomerne dobru viditelnost proti zemi ako som v prevyseni do 2500m. V tedy vidim dot perfektne ale pozor iba na najvzdialenejsi zoom. (nie strelecky) akonahle priblizim grafika sa zlepsi a dot sa strati.
Pravdu povediac kvalitu zeme mam na tej nejhorsej kvalite.
Ale doty proti nekvalitnej zemi vidim skvele. (nemam problem ich zazriet ani sledovat)
je zaujimave to ze potom co som kupil kvalitnejsiu grafiku som vlastne zhorsil grafiku. (ale som spokojny s hladanim dotov)
Cize pomer nekvalitna zem:kvalitnym lietadlam mne osobne zarucuje najlepsiu viditelnost!
Upravil/a ivanivanovic dne 09-05-2007 18:09
|
|
|
|
1stCL_Fajlow |
Přidané 09-05-2007 18:11
|
Uživatel
Příspěvek: 565
Založený: 02.01.06
|
pravda, nekvalitní voda, čili water= 0,1 jí dělá světlou.
ivanivanovic: co driver + conf ini + karta jaký údaje ?
|
|
|
|
ivanivanovic |
Přidané 09-05-2007 20:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 136
Založený: 30.03.06
|
karta je 6600gt
drivre z oficialnej stranky od vyrobcu
rozlisenie 1024x768
ini
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=0
Shadows=0
Specular=1
SpecularLight=0
DiffuseLight=0
DynamicalLights=0
MeshDetail=1
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=1
LandShading=0
LandDetails=1
LandGeom=1
TexLarge=0
TexLandQual=1
TexLandLarge=0
VideoSetupId=3
Water=0
Effects=0
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
netvrdim, ze to musi vyhovovat kazdemu, urcite to nie je na uzivanie si letu. Mne to poskytuje max efektivnost v hladani bodiek
chvilu to trvalo nez som si zvykol na tie hranate kopce a zem.
Upravil/a ivanivanovic dne 11-05-2007 12:11
|
|
|
|
CSL1_Zmije |
Přidané 11-05-2007 11:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 127
Založený: 28.12.06
|
Co rozlišení? To tam ivanivanoviči nemáš.Ideální je snad 1024x768,ale létat s tím je hnus,aspon pro mne, já se celkem rád kochám,něco jako hrabě Kocharowski |
|
|
|
Panek |
Přidané 11-05-2007 11:48
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Já to mám vyladěné o krásy. Rád se kochám a na vyhledávání dotů mám Cassia. |
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 11-05-2007 11:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
Já se taky rád kochám, ale jelikož se kochá vždycky Pánek, tak musím furt hledat doty já. |
|
|
|
ivanivanovic |
Přidané 11-05-2007 12:10
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 136
Založený: 30.03.06
|
jasne rozlisenie 1024x768.
pisal som, je to maximalna efektivnost na ukor kochania sa. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 11-05-2007 13:06
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
dle meho nazoru, cim min zapnute AA, tim mene splyvavy (vuhlazeny) bod s pozadim, ale nejak jsem s tim nelaboroval
... podporuje to ale i zminka o starsich kartach, ktere mely maximalne 2xAA
|
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 11-05-2007 17:21
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Já to mám takhle a vidím docela v poho.Bylo to teda dřív lepší,ale zase to bylo hnusnější ... něco za něco !!!!!
[img]http://img178.imageshack.us/img178/7610/videosetupse3.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://img355.imageshack.us/img355/391/videosetupiisk5.png[/img] is not a valid Image.
u některých nastavení nevím vo co go |
|
|
|
Safrik |
Přidané 11-05-2007 19:10
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
Jop s tím zvukem, Rudidlo mě poradil nezaškrtávat v Setupu Ila v záložce Sound "Audio enhancements and hardware accelaration" výrazně to pomohlo, ale prostě jakákoliv šitová zvukovka je na tom stejně lépe, mám poďobané Audigy
Upravil/a Safrik dne 11-05-2007 23:58
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 11-05-2007 19:43
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Jenom tak pro zajimavost pekny clanek o tom jak moc je viditelne nastaveni AA a AF:
http://www.gamesp...es;title;9
Upravil/a WT_Horrido dne 11-05-2007 19:44
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 11-05-2007 21:55
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Pěkné, díky. |
|
|