May 19 2024 08:34:15
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Korálové moře
Kurtis
Ještě než zrušíte zdejší OT příspěvky:
Co je to "zakufrovat"?
 
3BAP_Cassius Chaerea
To je prostě být někde, aniž bys věděl kde. A primární vliv na to má zakřívení křídlaMrknutí.
 
ZVP_ALEX
Dovolím si poopravit Cassiue "Zakufrovat" sice znamená být někde a nevědět kde, ale vli na to má mizerná předletová příprava pilota a z toho plynoucí vršící se zmatky během letu. I když já osobně neznám pilota, který lítá a nikdy nezakufroval (samozřejně jde o piloty z reálu) Najdou se však tací, kteří tvrdí, že oni nikdy nezakufrovali Ti ovšem ve své podstatě kecají Vyděšenýa nebo jsou druhý, ještě horší případ,Pff že zakufrovali a ani si toho během letu nevšimli, protože je z principu nezajímá kde jsou, hlavně když letí a jejich navigace stojí za h...o a spoléhají se na GPS. Pár takových znám osobně, a někteří z nich jsou dnes dokonce instruktory. CoolTakže bůh potěš jejich žáky.:NaštvanýŠklebící seCool
Upravil/a ZVP_ALEX dne 18-09-2007 14:13
 
3BAP_Bugs
Napríklad Cassius.Šklebící se
 
http://3iap.org
ZVP_ALEX
3BAP_Bugs napsal:
Napríklad Cassius.Šklebící se


Jo je to možný. Neznám ho!
 
3BAP_Bugs
Alex napsal:
3BAP_Bugs napsal:
Napríklad Cassius.Šklebící se


Jo je to možný. Neznám ho!

Ale ja hej.Vyděšený

BTW dnes budem, zajtra letím špeciálku, takže nie.
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 18-09-2007 14:32
 
http://3iap.org
LesniHU
Kurzy spocitany, pravitko nalezeno, ja jsem celkem pripraven :-).
 
AH_Cutora
TAkze dneska prijdes ... To se mi ulevilo, pri predstave ze bych letel sam jsem si uz rikal ze si mam vzit do kokpitu hektak vody na lane za clun a zasoby na 2 mesice nez me najdou...
 
AH_Cutora
Tak jeste jednou, dnes ve 20:30 TS CZ_AH_Special

k222-fw1.fsik.cvut.cz:8768
 
AH_Cutora
18.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace A
19.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace A opakovani

25.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace B
26.9.2007 20:30 - TS AH special - trening navigace B opakovani

2.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 1
3.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 2

9.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 3?
10.10.2007 20:30 - TS AH Special - ostra akce kolo 4?
 
312_strycekFido
ja to rusim, je mi lito ale ty terminy sou fakt mimo, proc to nemoze byt klasicky patek/sobota...
www.312raf.com
 
falkon
Ospravedlnujem sa, ze som dnes nedosiel na trening, ale len teraz som sa vratil.Smutný Zajtra bohuzial tiez nebudem moct, pretoze letim Edieho specku.
 
AH_Cutora
Tak dnes se nas na treningu seslo 4 osadky. Respektive jsme 4 osadky poskladali, 2x VAL a 2x SBD. K memu milemu prekvapeni jsme vsichni bez potizi sesli po 2 hodinach letu nad morem bez jedineho orientacniho bodu zpet na masich letadlovkach. To naznacuje, ze jsme se docela dobre drzeli planovanych trati a ze zaznamenany provoz bude souhlasit s realnym. Mapy realneho provozu zverejnim zitra vecer po odleteni opakovaneho treningu.

Mile prekvapeni. Realna mise bude misto 2 hodin 3,5 hodiny, ale prestavam se toho bat, to pujde.

Hiltos
Cassius
Bugs
Permon
Loyzik
Jack4
Cutora
LesniHU

Takze techto 8 lidi ma splneno co do navigacnich treningu a jsou OK. Ted tedy jeste ti ostatni...







Coralove more, trening A

Pocasi jasno

Vitejte

Takze SBD startuji z vychodnejsi letadlovky, VALy ze zapadnejsi. Obe letadlovky jedou spolu na sever rychlosti 35 km/h, jsou nastavene jako pratelske.


Jsou to 4 a 4 letadla. SBD letaji vychodni 4 trate, VALy zapadni 4 trate. Valy i SBD jsou pratele. Podle ostatnich se neorientujte, lita tam nepratelsky pruzkum, tak at se nechytnete nepritele a neodvede vas nekam do rite...

VALy i SBD maji operacni vysku 3000m, rychlost letu 335 km/h TAS. Neboli pro SBD 150kts IAS, VAL 275km/h IAS.

Mate za ukol zaznamenat co najdete a vratit se zpet. Tak jak je trat naplanovana priletite zpet cca 30km pred svou letadlovku, takze pak lette dolu na jih naproti sve letadlovce asi 30km, pripadne zacnete se hledat...

Seridte si hodinky, mise zacina presne ve 12:00 virtualniho casu!

Goog Luck boys.
Schjoo sintahe opane.


Zde je mapa pruzkumnych letu i se zakreslenim vlastnich letadlovek po 15 minutach. Velikost jednoho ctverce je 100x100km. Jako referencni nula je poloha letadlovek v case 12:00 herniho casu (okamziku startu mise)
http://www.aholub...g_a_01.jpg

To same ale bez vlastnich letadlovek, takze je to trosku prehlednejsi...
http://www.aholub...g_a_02.jpg


Je mi jasne ze jsem vyhlasil tento uterek hoodne an posledni chvili, pardon. Je mi jasne, ze tahle streda dost lidem koliduje s jinou speckou, ale ja ted nemuzu od ctvrtka do nedele a tim je dane ze pokud mame trenovat, tak proste jindy uz neni kdy... Proste tento tyden jak vam to vyjde, ale pristi tyden na tech treningach budu dost dupat...
Upravil/a AH_Cutora dne 18-09-2007 23:37
 
1stCL_Fucida
Ani příští týden bych neměl být schopen na nějaký trénink dorazit.

I když tomu všemu pořád nějak nerozumím..my stíhači budeme 3,5 hodiny dělat co? Dokážu se po předchozí přípravě i bez navigátora navigovat, ale obávám se, že ani s přídavnými nádržemi bych s Mocným nemusel ve vzduchu vydržet tak dlouhou dobu. A jak už jsem předesílal několikrát dříve, naprosto odmítám během jedné akce přelézat z letadla do letadla. To by pro mě znamenalo zlikvidování jakékoliv atmosféry a tedy přepuštění vyhřátých kokpitů někomu, komu by tato možnost nebyla odporná.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
AH_Cutora
Stihac v pruzkumnem kole ma za ukol branit vlastni letadlovku pred nepratelskym pruzkumem. V podstate vis, ze nepratelsky pruzkum neprileti drive nez za 1 hodinu. Takze necelou hodinu budes sedet na palube a pak pujdes do vzduchu hlidkovat pred pruzkumem.

Dalsi varianta je, ze ti zahlasi tvuj pruzkum ze tam a tam potkal nepratelsky pruzkum kurzem to a to a podle toho dopocitas kdy teoreticky dorazi k letadlovce.... takze si muzes naplanovat vzlet dostatecne vcas a pockat si na nej tesne mimo dohled letadlovky aby ji nestihl odhalit...

V utocnych kolech pak bude stihacu vic s ukolem chranit vlastni letadlovku a bombery. Vec generala jak vas rozvrhne....
 
3BAP_Bugs
Hlásenie z tréningového letu, posádka Cassius/Bugs, lietadlo D3A Val
Štart 12:02 (reál 20:52)
nastúpanie do operačnej výšky nad lietadlovkou 12:09 (reál 21:01)
kurz 352° cca 48 min
Kurz 0° cca 16,5 min
kurz 90° cca 6 min
kurz 180° cca 46 min
pristátie 14:10 (reál 23:05)

oeračná výška 3000m, IAS 270km/h

Zistené kontakty:
1. sektor BV33 menšia bojová loď kurz VSV, vysoká rýchlosť cca 35km/h čas 12:52 (reál 21:42)
2. sektor BV42 plavidlo statické natočená J, čas 13:08 (reál 21:58)
3. sektor BW45 menšie bojové pavidlo torpédoborec statický natočený Z čas 13:18 (reál 22:08)
4. sektor BX39 torpédoborec statický natočený J čas 13:32 (reál 22:22)
5. sektor BX33 torpédoborec statický natočený V čas 13:44 (reál 22:34)
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 19-09-2007 09:39
 
http://3iap.org
j4ck41
no my jsme nasli celkem 4 kocabky, z toho 3 obchodni a jednu bojovou - presny casy apod. bude vedet Permon, ja mam poznamenanou jen tu prvni
 
mha
Sry za včerejšek, dorazil jsem až po deváté, dnes také nebudu, letím Edisona, takže příští týden...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
AH_Cutora
Mno je to coop a trva 2 hodiny, takze opozdilci maji smulu Smutný Je potreba prijit vcas a moc se nezpozdit, protoze jak uz to bezi tak uz se nastoupit neda....
 
Permon
Hlášení z treningového letu.
Posátka:VGR_j4ck41/311_Permon
Start 12.00 vystoupáni do výšky 3000m.let od lodí kurzem020 čas 12.08.
První kotakt:CE-29lodˇ
Druhy kontakt:CH-36lodˇ
V
bodě CH-37 kurz 000
Třetí kontakt:CG-39lodˇ
V bodě CH-44 návrat na kurz 180.
Zjištěna lodˇv CG-39
V bodě CH-37 kurz 208.
Zjištěna lodˇvCH-36
Nový kontakt CD-30 lodˇ
Zjištěna lodˇCC-29 jadnáse o lodˇ zjištěnou jako první CE-29
V BY-21 nalezeny mat.let. lodˇe a provedeno bravůrni přistáni p.VGR_j4ck41.
Časy nepsány protože v tom mém bordelu jsem je nemohl najit.Cool




Jsem starý,blbý ale snaživý.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,907,325 návštěv