March 05 2021 16:41:04
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 4
CSW_Rannisokol, 310_cibule, Opitz, Rumcajs

· Registrovaní piloti: 2,687
· Nejnovější pilot: PedroGonzales
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Dolet G4M1
1stCL_Fucida
Tajpane - a proč byli Japonci tak hloupí, že motor konstruovali/nastavili pro vysokooktanové palivo, které neměli? Úsměv Já vím, že tohle bývá rádo považováno za vysvětlení, ale v důsledku to bůhvíjaký smysl nedává. Nehledě na to, že by bylo logičtější namodelovat stroj dle jeho válečných výkonů Úsměv

Motor je konstruován s ohledem na určitou oktanovou "náročnost", od toho se odvíjejí plnicí tlaky a kompresní poměry. Kvůli tomu může být do motoru přidáván nějaký antidetonátor, který de facto uměle zvyšuje oktanové číslo paliva a zvyšuje tak jeho antidetonační vlastnosti.

Ale třeba se to tu už psalo, jen jsem přečetl pouze Tajpanův příspěvek Úsměv Jo a LesnimuHU taky ještě furt dlužim nějaká slibovaná data Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
Tajpan napsal:
Podobne ako Bf109G2, je to Bf109G2 z konca roku 1943. (iné vrtanie valcov/motor a palivo )


Cože?
Je v prostoru prostor, v něm je náš vesmír, v něm planeta Země, na ní člověk, v člověku srdce a v srdci Bůh.
V Bohu je prostor, v něm je náš vesmír, v něm planeta Země, na ní člověk, v člověku srdce a v srdci Bůh.
 
Tajpan
1stCL_Fucida napsal:
Tajpane - a proč byli Japonci tak hloupí, že motor konstruovali/nastavili pro vysokooktanové palivo, které neměli? Úsměv Já vím, že tohle bývá rádo považováno za vysvětlení, ale v důsledku to bůhvíjaký smysl nedává. Nehledě na to, že by bylo logičtější namodelovat stroj dle jeho válečných výkonů Úsměv

Motor je konstruován s ohledem na určitou oktanovou "náročnost", od toho se odvíjejí plnicí tlaky a kompresní poměry. Kvůli tomu může být do motoru přidáván nějaký antidetonátor, který de facto uměle zvyšuje oktanové číslo paliva a zvyšuje tak jeho antidetonační vlastnosti.

Ale třeba se to tu už psalo, jen jsem přečetl pouze Tajpanův příspěvek Úsměv Jo a LesnimuHU taky ještě furt dlužim nějaká slibovaná data Šklebící se


a prečo by boli Japonci hlúpi? Úsměv
zadanie na Ki84 bolo na jar 1942 po obsadení nepoškodených a kvalitných naftových polí na Jáve a Sumatre.
Nik z konštruktérov nemohol predpokladať , že cca o 2 roky vypukne naftová kríza a bude sa musieť vystačiť z naftovými poliami niekde na severe Japonska. Mrknutí
 
Tajpan
WT_Horrido napsal:
Tajpan napsal:
Podobne ako Bf109G2, je to Bf109G2 z konca roku 1943. (iné vrtanie valcov/motor a palivo )


Cože?

sa musíš vrátiť niekde do 2006/7?, ked sa to preberalo. niečo s valcami, 1.42ATA a C3 či čo.Spýtať sa musíš Blue boys, mezek nie je mojím oblúbencom. Úsměv
 
606_Temp
No Tajpane. Letadlo možná na výrobu bylo zadané v roce 42, ale ten motor co do Kikiny cpali byl motor z roku 44/45. Devítkovej spit s 25lb taky vznikl prakticky jen novým motorem z pětky a neodvážil bych se tvrdit, že se s tím počítalo už v roce 41.
Ohledně G2 a vrtání čehosi co popisuješ jsi vedle. Zas šlo pouze a jen o plnící tlaky, které prostě G2 běžně nesnesla, ikdyž máme namodelovanou tu přeboostovanou, co občas ve vzduchu chytala sama od sebe. Ale s vrtáním to nemělo moc společného. Stejně jak A3 fokáčům snižovali plnící tlaky, protože jim to dělalo bordel a tu co si udělala komunita kolem modly fokáče v modech je tahle naboostovaná.
„Já nestojím proti náboženství, nýbrž proti náboženství zvrhlému, které potřebuje politiky, aby jej hájili.“
TGM
 
http://no606.ic.cz/
Tajpan
Tempík, ved obidvaja hovoríme o tom istom len inou cestou.
Len mna osobne nezaujímajú prílišné detaily. Mrknutí
Ki84a,1944, Ki84b,1944 ktorú máme v Il2 je urobená podla podkladov Ki84 (vyrobená z 1945) s testami v 1946 s 140/150lb palivom.
to palivo je jediná 100% doložená vec. tie ostatné sa môžeme len domievať. ano, či nie.
N1K2 - stoje na prelet boli použité bojové stroje, ale demobilizované. odmontované vrtule, pneumatiky, ošetrenie motorov. kamufláž majú pôvodnú, len s novým natretým americkýn znakom. na fotografiách je vidieť aj viditelné poškodenia kamufláže, otery na boku trupu a na kryte motorov. Dokonca pri prvom predlete museli pristáť , kvôli uniku paliva z nádrže.
Jediné vylepšenie bol . americký benzím. ale i to stačilo aby Corsairom zdrhli.
Siden-Kai 343-A-19 je možno vidiet v Pensacole na Floride.
ale tam je naozaj velmi krásny a nalakovaný až až . Vyděšený
Bf109G2,1942 ved hovorím, až niekedy na jesen 1943. Mrknutí
 
Hoper
Tajpy, tak třebas byly ty Shideny skutekně tak dobré.... :)))
(a jen rýpnutí - zrychlení s prázdným érem je přeci něco jiného než jeho maximálka, né ?? )
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
Tajpan
Hoper napsal:
Tajpy, tak třebas byly ty Shideny skutekně tak dobré.... Úsměv))
(a jen rýpnutí - zrychlení s prázdným érem je přeci něco jiného než jeho maximálka, né ?? )

plné nádrže, plné podvesná nádrž plus znovu namontované zbrane ale bez munície a oproti tomu nažhavené corsáry s povolením strielať .
 
Hoper
stejně tak plné nádrže v Korzárech a plná munice...
o kolik že je Korzár těžší než Shiden ?
a když hoši zrychlili, tak to amíci nečekali (mysleli si, že jsou posraní strachy a plní rozkaz, nečekali to)


(četl jsem to též...)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
Hoper
nebo jinak - pokud mi budeš ve vesnici v autě sedět za zadkem a chtít mne předjet
a budeš čekat na značku konce obce
já pojedu na uloudanou čtyřku - slabých 50 dle budíku (u tebe)
a já 100metrů před ní začnu zrychlovat (z trojky) - ujedu ti nebo ne ? ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
Hoper
hele, to, že jim ti "kluci" ulítli je super
oni z toho měli radost
já z toho mám radost
ale dělat z toho "paušál"....
;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
WT_Horrido
Hehe, agentura JPP v praxi. DB605A byl pořád jeden a tentýž, pořád se stejným palivem jen s jiným reduktorem (DB605B, DB605C). Motorům byly na několik měsíců seřízením zkrouhnuty maximalní možné výkony protože životnost motorů stála za hovno a v roce 1943 se vratily původní tovární hodnoty. V Olegově G-2 je onen "papírový" motor a vzhledem k tomu ze nejsou ve Šturmu G-4 je to uplně v pohodě.

BTW to je prostě daň za plnou prdel letadel k ničemu, žádné není pořádně.
Je v prostoru prostor, v něm je náš vesmír, v něm planeta Země, na ní člověk, v člověku srdce a v srdci Bůh.
V Bohu je prostor, v něm je náš vesmír, v něm planeta Země, na ní člověk, v člověku srdce a v srdci Bůh.
 
WT_Peci
WT_Horrido napsal:
..... to je prostě daň za plnou prdel letadel k ničemu, žádné není pořádně.


Rouhač! Antikrist! Na hranici s ním! Šklebící seŠklebící seŠklebící se
 
606_Temp
Tajpan napsal:
Tempík, ved obidvaja hovoríme o tom istom len inou cestou.
Len mna osobne nezaujímajú prílišné detaily. smiley
Ki84a,1944, Ki84b,1944 ktorú máme v Il2 je urobená podla podkladov Ki84 (vyrobená z 1945) s testami v 1946 s 140/150lb palivom.
to palivo je jediná 100% doložená vec. tie ostatné sa môžeme len domievať. ano, či nie.

No určitě to palivo není jediná doložená věc, jen nikdo tu asi nemá kopi i toho reportu. Každopádně jsem chtěl jen poukázat na to, že nalitím paliva s vyšším oktanpvým číslem bez jiných zásahů prostě není možné získat víc výkonu. To palivo je lepší jen v tom, že snese větší teploty, které vznikají při větším plnícím tlaku. V létě se proto u někteých benzinových motorů používá víceoktanovější benzín, než v zimě. |Rozdíl výkonu žádný, ale má to vliv na vznícení směsi.
„Já nestojím proti náboženství, nýbrž proti náboženství zvrhlému, které potřebuje politiky, aby jej hájili.“
TGM
 
http://no606.ic.cz/
Tajpan
606_Tempik napsal:
Tajpan napsal:
Tempík, ved obidvaja hovoríme o tom istom len inou cestou.
Len mna osobne nezaujímajú prílišné detaily. smiley
Ki84a,1944, Ki84b,1944 ktorú máme v Il2 je urobená podla podkladov Ki84 (vyrobená z 1945) s testami v 1946 s 140/150lb palivom.
to palivo je jediná 100% doložená vec. tie ostatné sa môžeme len domievať. ano, či nie.

No určitě to palivo není jediná doložená věc, jen nikdo tu asi nemá kopi i toho reportu. Každopádně jsem chtěl jen poukázat na to, že nalitím paliva s vyšším oktanpvým číslem bez jiných zásahů prostě není možné získat víc výkonu. To palivo je lepší jen v tom, že snese větší teploty, které vznikají při větším plnícím tlaku. V létě se proto u někteých benzinových motorů používá víceoktanovější benzín, než v zimě. |Rozdíl výkonu žádný, ale má to vliv na vznícení směsi.


test ruských pilotov P39D v firme Bell- USA s americkým vysooktánovým palivom
620km/h, s stúpavostou 5000minut do 5 minút.
Test ruských pilotov P39D v SSSR s ruským palivom.
590km/h, do 5000m za 5.8minut.
odporúčaná odtučnovacia procedúra na vyrovnanie straty výkonu -
zbavanie sa cca 300-400kg výbavy.
pancierový plát za pilotom, pancierovanie reduktora , kyslíkových nádob, odstránie nadbytočných rádiostaníc, a dalšia výbavy.
 
606_Temp
Ano. Pro použití palia s nižším oktanem museli snížit plnící tlaky a proto klesl výkon. Proč myslíš, že když němcům došel C3 a přecházeli na B4, tak museli pro dosažení stejných plnících tlaků a výkonů srát vodu do válců? Z úplně stejného důvodu. Výkon motoru se odvozuje od plnícího tlaku. Plnící tlak limituje oktanové číslo paliva. Jednoduchá rovnice.
„Já nestojím proti náboženství, nýbrž proti náboženství zvrhlému, které potřebuje politiky, aby jej hájili.“
TGM
 
http://no606.ic.cz/
LesniHU
Tajpan napsal:
Tempík, ved obidvaja hovoríme o tom istom len inou cestou.
Len mna osobne nezaujímajú prílišné detaily. Mrknutí
Ki84a,1944, Ki84b,1944 ktorú máme v Il2 je urobená podla podkladov Ki84 (vyrobená z 1945) s testami v 1946 s 140/150lb palivom.
to palivo je jediná 100% doložená vec. tie ostatné sa môžeme len domievať. ano, či nie.
Zvlastni, velmi zvlastni, ze ted zrovna koukam na vysledky toho testu a je datovan March 1945. Zdroj, ze byl testovan se stopadesati oktany (ta stoprocentne dolozena vec)? Proc by to potreboval pri pouziti metanolu? Zdroj, ze v japonskych rukou dosahoval nizsich vykonu? Mozna mame ruzne testy...
 
3BAP_Rohlos
Ale zpět k tématu. G4M1 dolítne ku*evsky daleko.Mrknutí
 
3BAP_Bugs
Taká veľká mapa v ilovi ani nie je, a to hovorím aj o pacifických mapách. Teda nikdy som to neskúšal a mapa Iwojima a pod sú teda dosť veľké, ale myslím, že by to v pohode šlo. pri nastavení na cestovný režim + mix paliva, nábeh vrtule a level.Mrknutí
 
3iap.org
310_Gringo
3BAP_Rohlos napsal:
Ale zpět k tématu. G4M1 dolítne ku*evsky daleko.Mrknutí


Nemáš pravdu, já myslím, že po čertech dalekoŠklebící se To je dokázaný
Upravil/a 310_Gringo dne 01-12-2009 10:23
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

03-03-2021 00:05
Joe Hallenbeck ... PM

22-02-2021 19:41
Čerstvá hláška na SpaceX ... proč jsou tak úspěšný? Motory/rakety tam dělaj Němci :-)

16-02-2021 14:16
A DelanClip by ti nestačil?

16-02-2021 08:38
Jestli to Ninjo pořídíš, udělej nám zde pak nějakou recenzi, jakožto první průkopník Úsměv

16-02-2021 08:37
Zřejmě jde o "dokonalou" kopii TrackIR5. Ale problém může být driver. Nebude to moci používat originál driver a pak je otázka zda ten čínský bude fungovat.

15-02-2021 21:44
Zdravím. Mám dotaz, má tady někdo zkušenost s TrackIR 5 z AlliExpres? Děkuji za odpověď.

12-02-2021 16:20
Ahojte, prosím mrknite na tento môj špecifický problém. Potrebujem pomôcť : https://vwings.ne...os
t_321171

11-02-2021 14:45
No, kdyby to v jedné hře nezačalo dělat artefakty, tak bych si toho ani nevšiml.

09-02-2021 13:44
no tak, tak by to ještě 5 let vydrželo Šklebící se

09-02-2021 11:45
Vydrží 95°C

25,520,564 návštěv