Dolet G4M1
|
LesniHU |
Přidané 17-02-2007 20:02
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Potreboval bych spolehlivou informaci o doletu Betty verze G4M1-11 (to je ta letatelna v ilovi). Pokud mozno vcetne fotky prislusneho dokumentu v anglickem jazyce a vcetne omacky okolo (specifikace rezimu letu a neseneho nakladu).
Nemate nekdo neco takoveho, pekne prosim? |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 17-02-2007 20:10
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Hu, já bych zase potřeboval porovnání F4U-1D s japonskejma érama ve speciálce Kjúšů. Ty to máš tak nějak všechno po kupě, ne? Dík.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Noram |
Přidané 18-02-2007 14:17
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 30.09.05
|
Hu zkus mrknout tady http://myallbooks...le&sid=849
Edit: přesný odkaz na rapidshare http://rapidshare...y.rar.html
Upravil/a Noram dne 18-02-2007 14:20
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 18-02-2007 18:10
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
310_cibule napsal:
Hu, já bych zase potřeboval porovnání F4U-1D s japonskejma érama ve speciálce Kjúšů. Ty to máš tak nějak všechno po kupě, ne? Dík. Jedina informace, kterou ti muzu dat ja navic oproti il2compare je:
utikej pred vsim a kdyz to bude ki84, tak navic hodne kric do radia :-)
Diky, Diky, Norame, tohle prave mam a jsou tam konfliktni udaje - v textu je uveden dolet, ktery souhlasi s tim, co se da najit na netu, zatimco v tabulce vykonu je asi o tretinu mensi. A ja nevim, co je s tou tabulkou... |
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 18-02-2007 19:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
LesníHu můžu dát dotaz přímo na autora a dovědět se nějaké další podrobnosti. Pls, když tak mi dej přesný dotaz přes PM. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 18-02-2007 21:46
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
LesniHU napsal:
310_cibule napsal:
Hu, já bych zase potřeboval porovnání F4U-1D s japonskejma érama ve speciálce Kjúšů. Ty to máš tak nějak všechno po kupě, ne? Dík. Jedina informace, kterou ti muzu dat ja navic oproti il2compare je:
utikej pred vsim a kdyz to bude ki84, tak navic hodne kric do radia :-)
Dík, hned jsem o něco klidnější.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
57MH_Zvire |
Přidané 18-02-2007 21:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1287
Založený: 30.09.05
|
310_cibule napsal:
Hu, já bych zase potřeboval porovnání F4U-1D s japonskejma érama ve speciálce Kjúšů. Ty to máš tak nějak všechno po kupě, ne? Dík.
To je jednoduchý. Ki-84 a Ki-100 tě doženou a sestřelí, jak se už několika američanům stalo a to jak ve vodorovném letu, tak ve stoupání. V dajvu je to horší, tam má F4U navrch. |
|
|
|
zajaczik |
Přidané 26-11-2009 23:14
|
Nováček
Příspěvek: 87
Založený: 11.03.08
|
57MH_Zvire napsal:
310_cibule napsal:
Hu, já bych zase potřeboval porovnání F4U-1D s japonskejma érama ve speciálce Kjúšů. Ty to máš tak nějak všechno po kupě, ne? Dík.
To je jednoduchý. Ki-84 a Ki-100 tě doženou a sestřelí, jak se už několika američanům stalo a to jak ve vodorovném letu, tak ve stoupání. V dajvu je to horší, tam má F4U navrch.
no... právě, zéru stačí tak 530 a pomalu odpadají součástky ( )
corsair by měl v klidu snést 720...... BY ...zvýrazňuju :-D
PS: zvíře... máš úplně úžasný obrázek |
|
|
|
Lavo |
Přidané 27-11-2009 11:08
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 437
Založený: 30.09.05
|
57MH_Zvire napsal:
To je jednoduchý. Ki-84 a Ki-100 tě doženou a sestřelí, jak se už několika američanům stalo a to jak ve vodorovném letu, tak ve stoupání. V dajvu je to horší, tam má F4U navrch.
Ospravedlnujem sa za OT ,ale Ki-100 co je v Ilovi Korzara NIKDY nedobehne pokial pilot nerobi hovadiny X-krat overene , ale Ki-100 udajvuje Korzara jedna radost XX-krat oskusane .Uz Ki-61 posle kazdeho americana okrem P-47 v dajve do prdele....Ki-100 je strasne podmotorovana a naopak Ki-84 premotorovana.....prepacte za OT. |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 27-11-2009 11:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
Lavo napsal:
....Ki-100 je strasne podmotorovana a naopak Ki-84 premotorovana.....prepacte za OT.
Jo, to jsem taky cumel jak mne v horizontu nad hladinou dotahla Kikina. Celej Corsair mne byl k hownu, a to by mel mit maximalku o cca 30km/h vyssi.... |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 27-11-2009 12:14
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Lavo napsal:
Ki-100 je strasne podmotorovana a naopak Ki-84 premotorovana.....prepacte za OT.
Myslíš ve hře, nebo v reálu?
Ki-61-II motor Ha-140 (1450 koní) vzletová hmotnost 3825 kg
Ki-100 motor Ha-112-II (1500 koní) vzletová hmotnost 3495 kg
Takže ta Ki-100 by podmotorovaná být neměla. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 27-11-2009 18:55
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
zajaczik napsal:
no... právě, zéru stačí tak 530 a pomalu odpadají součástky ( :( )
corsair by měl v klidu snést 720...... BY ...zvýrazňuju :-D
PS: zvíře... máš úplně úžasný obrázek :)
Zero dá (cenzurováno :)) ), jen nesmíš bejt jouda a jít dolů kolmo...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 28-11-2009 00:15
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Lavo napsal:
57MH_Zvire napsal:
To je jednoduchý. Ki-84 a Ki-100 tě doženou a sestřelí, jak se už několika američanům stalo a to jak ve vodorovném letu, tak ve stoupání. V dajvu je to horší, tam má F4U navrch.
Ospravedlnujem sa za OT ,ale Ki-100 co je v Ilovi Korzara NIKDY nedobehne pokial pilot nerobi hovadiny X-krat overene , ale Ki-100 udajvuje Korzara jedna radost XX-krat oskusane .Uz Ki-61 posle kazdeho americana okrem P-47 v dajve do prdele....Ki-100 je strasne podmotorovana a naopak Ki-84 premotorovana.....prepacte za OT.
Ki84 nie je premotorovaná, ale je správne namodelovaná.
Problém je , že jej správny názov by mal byť napr
Ki84 - usa version, model 1946.
Oleg si za vzor pre vojnovú Ki84(1944-45) zobral Ki84(1946). do ktorej miesto klasického vojnového japonského 85okt benzínu ( plus rôzne dalšie prísady, ktoré znižovali obsah paliva) nahradili 150okt americkým benzínom, plus už jeden z posledných verziíí motora. Preto je Ki84 taká výkonná.
Oleg/USA/KI84 - 690km/h jap Ki84(1944-45) - 620-640km/h.
V Gendovom meči , je uvedený podobný príklad s N1K2.
ked skončila vojna, američania prevážali japonské lietadlá na testy.
Do N1K2 dali plné nádrže, plus plné podvesné nádrže, stroj bol bez streliva.
Palivo usa 150okt, miesto klasického jap85okt.
A doprovod robili plne vyzbrojené Corsary, ktoré mali povolené strielať ak by japonskí piloti robili problémy.
Po vzlete, japonský piloti s troma N1K2 zamávali doprovodným Corsárom , dupli na plyn a v pohode im uleteli.
Naštastie teraz Oleg sa trafil a jeho N1K2 sa približne rovná vojnovej N1K2 (cca 590km/h).
Podobne ako Ki84 si za vzor pre vojnovu J2M3 a J2M5 si zobral americké verzie z povojnového obdobia.
Oleg/USA J2M5 max 690km/h , voj jap J2M5 sa udáva cca 612-620km/h.
dodatok, a sorry za OT.
Upravil/a Tajpan dne 28-11-2009 00:15
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 28-11-2009 01:26
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
To Tajpan |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 28-11-2009 08:41
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
To není ještě tak úplně přesný ohledně té Ki-84 (o těch dalších moc nevím)
Když tam naliješ jen jiný palivo, tak nedosáhneš takhle brutálního výkonu navíc. Paradoxně můžeš i něco ztratit. Musíš se k tomu ještě pošťourat v jiných věcech v motoru (např. kompresor),abys zvýšil plnící tlak směsi do válců. Kouzlo víceoktanového paliva není v tom, že by bylo lepší, či výkonnější, ale v tom, že ho do válců nacpeš víc a díky tomu to udělá větší bum.
Takže do té Ki-84 nejen dali výceoktanový a kvalitnější benzin, ale museli se pošťourat i v motoru, mělo to naleštěný křídla a sundanou barvu (barva dělá opravdu dost. klidně i několik desítek km/h). Životnost takového motoru už je ale ve hvězdách, když není pro tyhle plnící tlaky nijak upraven a srovnal bych to s tuningem běžných aut - výkon navíc, ALE se sériovkou to už tolik společného.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
jofe |
Přidané 28-11-2009 09:08
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 242
Založený: 30.09.05
|
Tempík má pravdu. V lete som lietal na Z-142 so 78-mičkou a za mesiac so 100LL a vo výkone sa neprejavil žiaden rozdiel. Jediný problém 78 bol, že v lete chytá po vypnutí samozápaly. |
|
|
|
alfik |
Přidané 28-11-2009 14:14
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Přesně. Samozápaly a četnost explosivního hoření jsou jediné rozdíly, a pokud naliješ kvalitnější palivo do motoru bez jakýchkoli dalších úprav tak se nezmění nic. Prostě to bude jen míň "rachtat".
Pokud by ale došlo k záměně paliva za o hodně výbušnější (nafta, benzín za nedej bože snad toluen, éter či něco podobného) tak se smíchy neudržíš až budeš honit písty aj s ojnicema v luftě
Podotýkám že jsem kdysi ve svých telecích vyzkoušel co udělá éter s nafťákem z Toronu, a píst prorazil karter a letěl cca 30m. Vyzkoušeno, fakt to po mně neopakujte!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Lavo |
Přidané 28-11-2009 16:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 437
Založený: 30.09.05
|
Tajpan napsal:
Ki84 nie je premotorovaná, ale je správne namodelovaná.
Problém je , že jej správny názov by mal byť napr
Ki84 - usa version, model 1946.....
Tajpan,Tajpan ty betar,zle si cital moj prispevok,pretoze ja netvrdim ,ze je zle namodelovana ale premotorovana,to znamena zle nasimulovana....a J2M3 si sa netrafil ten je aj u Olega Ok 596 km/h , J2M5 to je neskutocny ulet 696 km/h...niekde okolo 9000m... |
|
|
|
Hoper |
Přidané 28-11-2009 19:13
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
tak nám ty dva nechte....
už takhle za japs skoro nikdo nelítá a ještě aby měli plečky...
;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 29-11-2009 19:17
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Lavo napsal:
Tajpan napsal:
Ki84 nie je premotorovaná, ale je správne namodelovaná.
Problém je , že jej správny názov by mal byť napr
Ki84 - usa version, model 1946.....
Tajpan,Tajpan ty betar,zle si cital moj prispevok,pretoze ja netvrdim ,ze je zle namodelovana ale premotorovana,to znamena zle nasimulovana....a J2M3 si sa netrafil ten je aj u Olega Ok 596 km/h , J2M5 to je neskutocny ulet 696 km/h...niekde okolo 9000m...
o J2m3 som nepísal, ten je v relatívne poriadku. Len J2m5 je také malé ufo.
Ki84 , je správne namodelovaná. je namodelovaná podla amerických tabuliek s americkým palivom.
Initial Hayate testing at Tachikawa in early summer 1943 saw test pilot Lieutenant Funabashi reach a maximum level airspeed of 624 km/h (387 mph) in the second prototype, although this is claimed by the manufacturer, the actual top speed was 580-590 km/h (360-366 mph), but after the war a captured example was tested by the U.S. Army with a high quality 140 octane fuel the Japanese didn't have acess, alongside a well-adjusted engine, and achieved a speed of 687 km/h (426 mph)
Mala nazývať Ki84 usa 1946. problém je vtom, že Ki84 bola stavaná na velkú rýchlost (požadovalo sa rýchlost cca 680km/h) a i motor bol stavaný na vysokooktánové čísla, lenže taký benzín v Japonsku už nebol).
Podobne ako Bf109G2, je to Bf109G2 z konca roku 1943. (iné vrtanie valcov/motor a palivo ) |
|
|