March 05 2021 17:19:39
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 1
CSW_Cassius Chaerea

· Registrovaní piloti: 2,687
· Nejnovější pilot: PedroGonzales
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Dolet G4M1
LesniHU
Potreboval bych spolehlivou informaci o doletu Betty verze G4M1-11 (to je ta letatelna v ilovi). Pokud mozno vcetne fotky prislusneho dokumentu v anglickem jazyce a vcetne omacky okolo (specifikace rezimu letu a neseneho nakladu).

Nemate nekdo neco takoveho, pekne prosim?
 
310_cibule
Hu, já bych zase potřeboval porovnání F4U-1D s japonskejma érama ve speciálce Kjúšů. Ty to máš tak nějak všechno po kupě, ne? Dík.
Je suis blb.
 
Noram
Hu zkus mrknout tady http://myallbooks...le&sid=849


Edit: přesný odkaz na rapidshare http://rapidshare...y.rar.html
Upravil/a Noram dne 18-02-2007 14:20
 
http://noram.youaremighty.com/
LesniHU
310_cibule napsal:
Hu, já bych zase potřeboval porovnání F4U-1D s japonskejma érama ve speciálce Kjúšů. Ty to máš tak nějak všechno po kupě, ne? Dík.
Jedina informace, kterou ti muzu dat ja navic oproti il2compare je:
utikej pred vsim a kdyz to bude ki84, tak navic hodne kric do radia :-)

Noram napsal:
Hu zkus mrknout tady http://myallbooks...le&sid=849


Edit: přesný odkaz na rapidshare http://rapidshare...y.rar.html
Diky, Diky, Norame, tohle prave mam a jsou tam konfliktni udaje - v textu je uveden dolet, ktery souhlasi s tim, co se da najit na netu, zatimco v tabulce vykonu je asi o tretinu mensi. A ja nevim, co je s tou tabulkou...
 
XXX_Dazz
LesníHu můžu dát dotaz přímo na autora a dovědět se nějaké další podrobnosti. Pls, když tak mi dej přesný dotaz přes PM.
 
310_cibule
LesniHU napsal:
310_cibule napsal:
Hu, já bych zase potřeboval porovnání F4U-1D s japonskejma érama ve speciálce Kjúšů. Ty to máš tak nějak všechno po kupě, ne? Dík.
Jedina informace, kterou ti muzu dat ja navic oproti il2compare je:
utikej pred vsim a kdyz to bude ki84, tak navic hodne kric do radia :-)


Dík, hned jsem o něco klidnější.
Je suis blb.
 
57MH_Zvire
310_cibule napsal:
Hu, já bych zase potřeboval porovnání F4U-1D s japonskejma érama ve speciálce Kjúšů. Ty to máš tak nějak všechno po kupě, ne? Dík.


To je jednoduchý. Ki-84 a Ki-100 tě doženou a sestřelí, jak se už několika američanům stalo a to jak ve vodorovném letu, tak ve stoupání. Úsměv V dajvu je to horší, tam má F4U navrch.
 
airspace.cz
zajaczik
57MH_Zvire napsal:
310_cibule napsal:
Hu, já bych zase potřeboval porovnání F4U-1D s japonskejma érama ve speciálce Kjúšů. Ty to máš tak nějak všechno po kupě, ne? Dík.


To je jednoduchý. Ki-84 a Ki-100 tě doženou a sestřelí, jak se už několika američanům stalo a to jak ve vodorovném letu, tak ve stoupání. Úsměv V dajvu je to horší, tam má F4U navrch.


no... právě, zéru stačí tak 530 a pomalu odpadají součástky ( Smutný )
corsair by měl v klidu snést 720...... BY ...zvýrazňuju :-D
PS: zvíře... máš úplně úžasný obrázek Úsměv
 
Lavo
57MH_Zvire napsal:
To je jednoduchý. Ki-84 a Ki-100 tě doženou a sestřelí, jak se už několika američanům stalo a to jak ve vodorovném letu, tak ve stoupání. Úsměv V dajvu je to horší, tam má F4U navrch.


Ospravedlnujem sa za OT ,ale Ki-100 co je v Ilovi Korzara NIKDY nedobehne pokial pilot nerobi hovadiny X-krat overene , ale Ki-100 udajvuje Korzara jedna radost XX-krat oskusane .Uz Ki-61 posle kazdeho americana okrem P-47 v dajve do prdele....Ki-100 je strasne podmotorovana a naopak Ki-84 premotorovana.....prepacte za OT.
 
WT_Pedropan
Lavo napsal:
....Ki-100 je strasne podmotorovana a naopak Ki-84 premotorovana.....prepacte za OT.


Jo, to jsem taky cumel jak mne v horizontu nad hladinou dotahla Kikina. Celej Corsair mne byl k hownu, a to by mel mit maximalku o cca 30km/h vyssi....Vyděšený
 
http://www.wtigers.org/
olda Olde maly
Lavo napsal:
Ki-100 je strasne podmotorovana a naopak Ki-84 premotorovana.....prepacte za OT.



Myslíš ve hře, nebo v reálu?

Ki-61-II motor Ha-140 (1450 koní) vzletová hmotnost 3825 kg
Ki-100 motor Ha-112-II (1500 koní) vzletová hmotnost 3495 kg

Takže ta Ki-100 by podmotorovaná být neměla.
 
Hoper
zajaczik napsal:
no... právě, zéru stačí tak 530 a pomalu odpadají součástky ( :( )
corsair by měl v klidu snést 720...... BY ...zvýrazňuju :-D
PS: zvíře... máš úplně úžasný obrázek :)

Zero dá (cenzurováno :)) ), jen nesmíš bejt jouda a jít dolů kolmo...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
Tajpan
Lavo napsal:
57MH_Zvire napsal:
To je jednoduchý. Ki-84 a Ki-100 tě doženou a sestřelí, jak se už několika američanům stalo a to jak ve vodorovném letu, tak ve stoupání. Úsměv V dajvu je to horší, tam má F4U navrch.


Ospravedlnujem sa za OT ,ale Ki-100 co je v Ilovi Korzara NIKDY nedobehne pokial pilot nerobi hovadiny X-krat overene , ale Ki-100 udajvuje Korzara jedna radost XX-krat oskusane .Uz Ki-61 posle kazdeho americana okrem P-47 v dajve do prdele....Ki-100 je strasne podmotorovana a naopak Ki-84 premotorovana.....prepacte za OT.


Ki84 nie je premotorovaná, ale je správne namodelovaná.
Problém je , že jej správny názov by mal byť napr
Ki84 - usa version, model 1946.

Oleg si za vzor pre vojnovú Ki84(1944-45) zobral Ki84(1946). do ktorej miesto klasického vojnového japonského 85okt benzínu ( plus rôzne dalšie prísady, ktoré znižovali obsah paliva) nahradili 150okt americkým benzínom, plus už jeden z posledných verziíí motora. Preto je Ki84 taká výkonná.
Oleg/USA/KI84 - 690km/h jap Ki84(1944-45) - 620-640km/h.
V Gendovom meči , je uvedený podobný príklad s N1K2.
ked skončila vojna, američania prevážali japonské lietadlá na testy.
Do N1K2 dali plné nádrže, plus plné podvesné nádrže, stroj bol bez streliva.
Palivo usa 150okt, miesto klasického jap85okt.
A doprovod robili plne vyzbrojené Corsary, ktoré mali povolené strielať ak by japonskí piloti robili problémy.
Po vzlete, japonský piloti s troma N1K2 zamávali doprovodným Corsárom , dupli na plyn a v pohode im uleteli.
Naštastie teraz Oleg sa trafil a jeho N1K2 sa približne rovná vojnovej N1K2 (cca 590km/h).
Podobne ako Ki84 si za vzor pre vojnovu J2M3 a J2M5 si zobral americké verzie z povojnového obdobia.
Oleg/USA J2M5 max 690km/h , voj jap J2M5 sa udáva cca 612-620km/h.

dodatok, a sorry za OT. Šklebící se
Upravil/a Tajpan dne 28-11-2009 00:15
 
olda Olde maly
To Tajpan VyděšenýŠklebící seSmutnýCoolMrknutí
 
606_Temp
To není ještě tak úplně přesný ohledně té Ki-84 (o těch dalších moc nevím)
Když tam naliješ jen jiný palivo, tak nedosáhneš takhle brutálního výkonu navíc. Paradoxně můžeš i něco ztratit. Musíš se k tomu ještě pošťourat v jiných věcech v motoru (např. kompresor),abys zvýšil plnící tlak směsi do válců. Kouzlo víceoktanového paliva není v tom, že by bylo lepší, či výkonnější, ale v tom, že ho do válců nacpeš víc a díky tomu to udělá větší bum.
Takže do té Ki-84 nejen dali výceoktanový a kvalitnější benzin, ale museli se pošťourat i v motoru, mělo to naleštěný křídla a sundanou barvu (barva dělá opravdu dost. klidně i několik desítek km/h). Životnost takového motoru už je ale ve hvězdách, když není pro tyhle plnící tlaky nijak upraven a srovnal bych to s tuningem běžných aut - výkon navíc, ALE se sériovkou to už tolik společného.

„Já nestojím proti náboženství, nýbrž proti náboženství zvrhlému, které potřebuje politiky, aby jej hájili.“
TGM
 
http://no606.ic.cz/
jofe
Tempík má pravdu. V lete som lietal na Z-142 so 78-mičkou a za mesiac so 100LL a vo výkone sa neprejavil žiaden rozdiel. Jediný problém 78 bol, že v lete chytá po vypnutí samozápaly.
 
alfik
Přesně. Samozápaly a četnost explosivního hoření jsou jediné rozdíly, a pokud naliješ kvalitnější palivo do motoru bez jakýchkoli dalších úprav tak se nezmění nic. Prostě to bude jen míň "rachtat".
Pokud by ale došlo k záměně paliva za o hodně výbušnější (nafta, benzín za nedej bože snad toluen, éter či něco podobného) tak se smíchy neudržíš až budeš honit písty aj s ojnicema v luftě Úsměv
Podotýkám že jsem kdysi ve svých telecích vyzkoušel co udělá éter s nafťákem z Toronu, a píst prorazil karter a letěl cca 30m. Vyzkoušeno, fakt to po mně neopakujte!
"Vidím velký špatný. Hodně budeš někde." Jolanda
Navigare necesse est. Vivere non est necesse!
Who dares, wins!
 
Lavo
Tajpan napsal:

Ki84 nie je premotorovaná, ale je správne namodelovaná.
Problém je , že jej správny názov by mal byť napr
Ki84 - usa version, model 1946.....


Tajpan,Tajpan ty betar,zle si cital moj prispevok,pretoze ja netvrdim ,ze je zle namodelovana ale premotorovana,to znamena zle nasimulovana....a J2M3 si sa netrafil ten je aj u Olega Ok 596 km/h , J2M5 to je neskutocny ulet 696 km/h...niekde okolo 9000m...Mrknutí
 
Hoper
tak nám ty dva nechte....
už takhle za japs skoro nikdo nelítá a ještě aby měli plečky...
;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
Tajpan
Lavo napsal:
Tajpan napsal:

Ki84 nie je premotorovaná, ale je správne namodelovaná.
Problém je , že jej správny názov by mal byť napr
Ki84 - usa version, model 1946.....


Tajpan,Tajpan ty betar,zle si cital moj prispevok,pretoze ja netvrdim ,ze je zle namodelovana ale premotorovana,to znamena zle nasimulovana....a J2M3 si sa netrafil ten je aj u Olega Ok 596 km/h , J2M5 to je neskutocny ulet 696 km/h...niekde okolo 9000m...Mrknutí


o J2m3 som nepísal, ten je v relatívne poriadku. Len J2m5 je také malé ufo.
Ki84 , je správne namodelovaná. je namodelovaná podla amerických tabuliek s americkým palivom.

Initial Hayate testing at Tachikawa in early summer 1943 saw test pilot Lieutenant Funabashi reach a maximum level airspeed of 624 km/h (387 mph) in the second prototype, although this is claimed by the manufacturer, the actual top speed was 580-590 km/h (360-366 mph), but after the war a captured example was tested by the U.S. Army with a high quality 140 octane fuel the Japanese didn't have acess, alongside a well-adjusted engine, and achieved a speed of 687 km/h (426 mph)

Mala nazývať Ki84 usa 1946. problém je vtom, že Ki84 bola stavaná na velkú rýchlost (požadovalo sa rýchlost cca 680km/h) a i motor bol stavaný na vysokooktánové čísla, lenže taký benzín v Japonsku už nebol).

Podobne ako Bf109G2, je to Bf109G2 z konca roku 1943. (iné vrtanie valcov/motor a palivo )
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

03-03-2021 00:05
Joe Hallenbeck ... PM

22-02-2021 19:41
Čerstvá hláška na SpaceX ... proč jsou tak úspěšný? Motory/rakety tam dělaj Němci :-)

16-02-2021 14:16
A DelanClip by ti nestačil?

16-02-2021 08:38
Jestli to Ninjo pořídíš, udělej nám zde pak nějakou recenzi, jakožto první průkopník Úsměv

16-02-2021 08:37
Zřejmě jde o "dokonalou" kopii TrackIR5. Ale problém může být driver. Nebude to moci používat originál driver a pak je otázka zda ten čínský bude fungovat.

15-02-2021 21:44
Zdravím. Mám dotaz, má tady někdo zkušenost s TrackIR 5 z AlliExpres? Děkuji za odpověď.

12-02-2021 16:20
Ahojte, prosím mrknite na tento môj špecifický problém. Potrebujem pomôcť : https://vwings.ne...os
t_321171

11-02-2021 14:45
No, kdyby to v jedné hře nezačalo dělat artefakty, tak bych si toho ani nevšiml.

09-02-2021 13:44
no tak, tak by to ještě 5 let vydrželo Šklebící se

09-02-2021 11:45
Vydrží 95°C

25,520,948 návštěv