November 21 2024 16:04:02
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 1
Tyler Durden

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Ovládání a létání s Me 262
MATY
Prosím zkušené piloty o základní rady s ovládáním Vlaštovky.Smutný
Mé první kroky na startu vedly k mohutným plamenům na motorech.
Vím, že se musí velmi opatrně pracovat s přípustí, ale proč to chytí, když velmi pomalu uberu plyn až na nulu atd...?

Děkuju za poskytnuté zkušenosti.
 
57MH_Zvire
No... Vlaštovka je taková trochu zmatená a mám pocit že se lyší patch od patche. Co jsme se na jednom MFLF bavili s jedním pilotem, tak s reálnou Vlaštovnou se nesmělo jít s plynem pod 25% tahu tuším. Když se podíváš na plynovku, tak je tam v jednom místě té drážky takovej zlom a pod to by jsi neměl jít.
 
airspace.cz
WT_Horrido
Svalbinka chyta kdyz se ubere? Tak to slysim poprve.
U realne 262 zalezelo na otackach turbin ne na praci s pakou pripusti (mimo prudkych pohybu samozrejme :-) a pokud jsem se dobre dival co ukazuje budik tak to ma Oleg nasimulovano vicemene spravne.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
312_Pinky
S plynem musis citlive - chyta pri rychlem pridavani... rychle stazeni ji nevadi, ale pridavat pak musis zpet s citem... Chce to trochu cviku.. z nuly na 100% plynulym tahem za 5s a vic be melo byt celkem ok...
Pinky
 
MATY
No právě, Horri. Já totiž nevím o Švalbině vůbec nic. Co ty otáčkoměry mají správně ukazovat? Nepochybuji o relativně správném nasimulování od Olega. Proto prosím znalé o několik bpdů základních úkonú startu motorů, startu vlastního letounu, pojezdu, vypínání motorů atp.
Ještě trochu o sobě. Několik let již létám, ale pouze off, a velmi často pročítám toto i jiné diskuze. Teprve nyní jsem se odhodlal sednout do Švalbinky. Mám poměrně dost nalétáno jak v modrých tak červených stojích, tak jsem to chtěl zkusit i v tomto stroji. Proto jsem prosil o informaci o základních úkonech.
Díky všemÚsměv
 
Wutz
Startuj motor při 10% plynu. Nestahuj plyn na nulu , někdy chcípne. Jestli ti běží oba motory si kontroluj na palubní desce. Zbytek jako jakákoli jiná mašina, jen přistání může bejt ošidný , protože si nemůžeš pohrávat s plynem, chce si to párkrát zkusit.
 
1stCL_Fucida
MATY napsal:
No právě, Horri. Já totiž nevím o Švalbině vůbec nic.


http://airwar.val...efault.htm
hodně zjednodušený popis v češtině

http://www.vector...me262.html
detailnější popis v angličtině, mimochodem tohle jsou jedny z mých oblíbených stránek Úsměv.

Co ty otáčkoměry mají správně ukazovat? Nepochybuji o relativně správném nasimulování od Olega.


On Oleg zase úplně všechno správně nesimuluje Úsměv. Správné hodnoty, co mají být na budících, myslím zmiňuje v Křídlech Luftwaffe Eric Brouwn - v Levných knihách na Václaváku byla k dostání snad za stovku, hodně dobrá koupě.

Koukni se i tady..určitě pár důležitých informací najdeš (pilotní manuál přeložený do Aj):

http://www.zenosw...ndbook.pdf

Proto prosím znalé o několik bpdů základních úkonú startu motorů, startu vlastního letounu, pojezdu, vypínání motorů atp.


Motory startuj postupně, myslím, že samy automaticky naběhnou tak na 5% - 10% výkonu, tak měj stejně nastavenou i plynovou páku, po startu prvního motoru je lepší plyn úplně stáhnout a vrhnout se na druhý. Klapky ven. Necháš ustálit otáčky na obou motorech, zapneš si ovládání na oba najednou, chytneš naplno brzdy a pomalu vytáhneš plyn až na 100 procent, klidně tomu dej deset vteřin, uvolni brzdy, během rozjezdu se nesnaž mašinu předčasně táhnout do vzduchu, akceleruje jen pomalu ve srovnání s vrtulovými protějšky, nech rychlost zvednou alepsoň na 270km/h, pokud pojede více, tak jen lépe. Po startu nestoupej, ale v klidu zasuň nejdříve kola (zatím ignoruj přehřívání, chvilku to vydrží), pak klapky (dej bacha na prosednutí) a nech růst rychlost alespoň k 500km/h, pak stáhni plyn tak na 80% a začni zvolna stoupat.

Na těch 80% můžeš létat jak se ti zlíbí a těžko tě něco dožene, při jakémkoliv útoku na níže letící letadlo je ale lepší trochu zpomalit, ve střemhlavém letu to akceleruje dost slušně a mohl bys ztratit křídla. Hlavní je, abys veškeré manipulace s přípustí paliva prováděl jen jemně, jinak motory mohou zhasnout, nebo hcytnout, jak už jsi sám poznal, mně obvykle trvá stažení o 10% takové 3 vteřiny.

Ještě pár pouček:
1) netoč, jamile ztratíš rychlost, tak ji 262 nabírá jen dost pomalu.
2) nestoupej prudce (pod vysokými úhly náběhu = moc prudce k nebi), ale raději mírně a udržuj vysokou rychlost
Jamile to dostaneš trochu do ruky, tak budeš absolutně nesestřelitelný Úsměv.

Ještě trochu o sobě. Několik let již létám, ale pouze off, a velmi často pročítám toto i jiné diskuze. Teprve nyní jsem se odhodlal sednout do Švalbinky. Mám poměrně dost nalétáno jak v modrých tak červených stojích, tak jsem to chtěl zkusit i v tomto stroji. Proto jsem prosil o informaci o základních úkonech.
Díky všemÚsměv


Zkus to online, je to něco úplně jiného Úsměv Hodně štěstí Úsměv.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 12-01-2007 15:33
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Jp-
JJ vcelku jak to fučida popisuje eště pár poznámeček - pokud máš plynovku tak si jí před startem stáhni na nulu občas tam totiž il hned po nahození kopne to co je zrovna nastavený. Což znamená hnedka požár. Pokud stim máš rolovat tak nahoď oba motofy plyn hezky po 5-ti % plynu tak na 25-40% narolovat brzdy na overheat kašli a pomalu plnej plyn povolit a jedéém. Zblitek jek fučida.
Jo bacha na sprejery rozzuřená P-47 nebo P-51 zvlášť sz gyrem tě trefí na 800m a motory na 262 sou heslo a stačí se na ně špatně podívat a hned hořej.
JJ vyraz online to je trošku jiná liga než Ai. Šklebící se
 
LesniHU
K tem motorum:
-kdyz ma motor male otacky a prudce pridate plyn, zacne horet. Ve vyssich otackach muzete s plynem manipulovat skoro jak chcete.
-kdyz ve velkych otackach prudce stahnete plyn na nulu, motor obcas chcipne. Nekdy dokonce tak, ze nejde nastartovat. Pomaha nestahovat plyn na nulu, ale nechat 10 az 20%, alespon na par sekund.
-startovat motor se da i pri plnem plynu. Je to asi nejrychlejsi zpusob, jak ho dostat do plneho tahu.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,006,394 návštěv