November 06 2025 06:37:39
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Speciální palivo - letecká a pozemní technika
rudidlo
Začal jsem zkoumat v jaké míře se používalo vysokooktanové či jinak zvlášť upravené palivo oproti standardu ve WWII technice.
Zatím jsem narazil pouze na tyto stroje (vybral jsem jen ty implementované do ILa):
Fw 190 F-8 (BMW 801 D-2)
Fw 190 A-8/Mistel
Bf 109-G10 (DB 605 DCM) - máme implementovaný tento motor?
DB 601 N
DB 605 DC
Ta 152

Víte ještě o dalších?
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
313_123
čajka létala na 90procentní vodku
novější verze I na cokoli
 
1stCL_Fucida
He he Úsměv. Benziny používané u Luftwaffe máš v podstatě dva, C3 (96 oktanů, = vysokooktanové) a B4 (87 oktanů, = nízkooktanové). Všechny Fw 190 A s motory BMW 801 D-2 létaly na vysokooktanový benzin C3, tj. Fw 190 A-3 - A-9, pravděpodobně včetně několika strojů A-2 (možná i A-1) s tímto motorem (přestavba nebyla nic neobvyklého, i když si nejsem jistý, zda pak nedošlo k přeznačení na A-3). Vysokooktanový benzin používaly i určité typy Fw 190 D, u Ta 152 H si nejsem moc jistý, na jaký benzin fungovalo, ale spíš bych čekal B4.

Takže z implementovaných Fw 190 jsou to tyhle:
A-4, A-5, A-6, A-8, A-9, F-8, D-9 (44)

Pak ještě to bude mít Bf 109 K-4(C3) Úsměv. U Bf 109 je to u označení motoru patrné - DCM, ASCM.. ty, které v názvu motoru mají B, nebo nemají nic, tak létají na nízkooktanový B4.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
LesniHU
No, dost to asi zavisi na tom, kde udelas hranici mezi bezne pouzivanym a specialnim palivem...
 
WT_Peci
No dále bych podotknul, že se tu nějak zapomínáte zmínit o J-2, což nebylo vůbec řídce používané palivo.

Rudidlo - co vlastně sháníš - vrtulové motory, do kterých se lilo něco jiného než B-4, C-3, nebo ti jde i o rozdíly nízkooktanový benzin + MW50 vs. vysokooktanový benzin + MW 50, zajímají tě paliva pro německé roury (J-2 pro švalbiny a šílené směsi pro komet) nebo jdeš vyloženě po takových chuťovkách jako je třeba Fl-Anlaßkraftstoff pro BMW 801 D-2? Tvá otázka je tak široce položena, že na ni není jednoduché odpovědět...
 
1stCL_BlueL
ad Bf109 tam to u tech motoru potazmo paliva neni tak jednoznacne napriklad Bf-109G-14 ktera mela vetsinou motor Db605AM letala taky na C-3....
 
rudidlo
WT_Peci napsal:
No dále bych podotknul, že se tu nějak zapomínáte zmínit o J-2, což nebylo vůbec řídce používané palivo.

Rudidlo - co vlastně sháníš - vrtulové motory, do kterých se lilo něco jiného než B-4, C-3, nebo ti jde i o rozdíly nízkooktanový benzin + MW50 vs. vysokooktanový benzin + MW 50, zajímají tě paliva pro německé roury (J-2 pro švalbiny a šílené směsi pro komet) nebo jdeš vyloženě po takových chuťovkách jako je třeba Fl-Anlaßkraftstoff pro BMW 801 D-2? Tvá otázka je tak široce položena, že na ni není jednoduché odpovědět...
No nejde mi ani tak o přesné specifikace, jako spíše o základní druhy paliv (případně i jiných látek, jako třeba obsahy nádrží pro MW-50) a jejich poměrná dostupnost v průběhu války.
Něco jako
1939 - B4 80% C3 15%, MW50 2%

Stačilo by jen přibližně.
Chytrým hlavám děkuji předem.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
LesniHU
Pro zacatek zkus tohle: http://www.fische...45_toc.htm
jen nevim, jetli tam najdes seznam spotrebovanych tun podle roku a typu, jsou tam spise zakladni udaje o vyrobe a technicke udaje.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,468,431 návštěv