At už lítám v BF-109,ME-110 nebo FW190/cokoliv s bombou tak mám subjektivní pocit že i po odhozu bomby mi letadlo letí stejně těžkopádně jako s bombou,prostě se ta zátěž nezmizí.Takze ví někdo že se skutečně po odhozu bomby "odečte" váha bomby?
vaha bomb se urcite odecte (aspon muj subjektivni pocit), ale zustavaj tam zavesniky jaky nadale ovlivnujou aerodynamiku - takze mozna proto ten pocit tezkopadnosti
Ten isty "pocit" zostava aj ked ma Befko pridavnu nadrz a odhodi ju. Najprv som myslel ze aerodynamicky odpor nadrze sa po odhode strati ale hmotnost benzinu omylom zostava zachovana. Testoval som to totiz nasledovne: v QMB som zvolil lietadlo, spustil let a na 110% plynu som ho nechal trochu prepadnut a samo nastupat (aileronmi som udrziaval priamy smer). Befko ktore najprv odhodilo nadrz vystupalo podstatne nizsie nez clean befko. Myslel som ze je to tou virtualnou hmotnostou nadrze, ale po pokusoch s bombou to skor to vyzera ze to robi odpor instalacie nadrze/bomb racku na bruchu lietadla. Cital som, ze skutocny pilot Bf109 pisal ze instalacia na nadrz vzala lietadlu 20kmh z maximalky. Skusal som ci taky efekt horsej aerodynamiky na stupavost mozu mat trebars pootvorene chladice a je to fakt. Na druhej strane som cital ze plne otvoreny chladic na spitovi mu ubral 2m/s zo stupavosti.
Podla Il2compare je rozdiel v maximalke medzi E-4 a E-4/B 25kph pri zemi - tiez len kvoli bomb racku.
Fw190 je kapitola sama o sebe a s bombou sa dostava este aj pod uroven Mosquita
AH_James_Gastowski napsal:
Mě by spíš zajímalo, jak se odečítá spotřebovaný palivo. To musí být po nějakých stupních, nevěřím, že by se to odlehčovalo neustále...
Palivo se spotrebovava prubezne - devicelink vraci prubezne snizujici se hodnotu. Samozrejme nemuzu tvrdit, ze se z toho i hmotnost prepocitava prubezne, ale moc bych se divil, kdyby tomu tak nebylo.
AH_James_Gastowski napsal:
Mě by spíš zajímalo, jak se odečítá spotřebovaný palivo. To musí být po nějakých stupních, nevěřím, že by se to odlehčovalo neustále...
Palivo se spotrebovava prubezne - devicelink vraci prubezne snizujici se hodnotu. Samozrejme nemuzu tvrdit, ze se z toho i hmotnost prepocitava prubezne, ale moc bych se divil, kdyby tomu tak nebylo.
tak to je drsný. Měl jsem za to, že by to bylo moc náročný, takže je nádrž, dejme tomu, rozdělená na 6 částí a po spotřebování každé části se letadlo o tuto část odlehčí...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.