December 08 2024 13:25:28
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Vlastnosti US stihacek
Glad69
1stCL_Fucida napsal:
co já vím, tak vlastnosti P38 ve velkých výškách byly absolutně nanic krom výkonu jako takového. Ony ty aerodynamické brzdy u P38 nebyly instalovány pronic zanic, podrobnosti najdeš na 3.IAP fóru, kde jsem to kdysi rozebíral Úsměv. Ale možná bys na tohle měl spíš založit jiné téma, abys to tady Winterovi moc nerušil.


Temi vlastnostmi jsem myslel hlavne rychlost. V te dobe uz Amici prestali byt naivni a nenechavali se zatahovat do manevroveho souboje s Zery.
 
http://www.cockneyrejects.net
Hoper
až na občasné vyjimky, třebas R.I. Bong, který se svým Lightem naposled ve svém životě ubral a pak se nestačil divit :-)
Ale ten tam snad měl Hayaté a Hayabusu ...
 
57MH_Zvire
Glad69 napsal:
Temi vlastnostmi jsem myslel hlavne rychlost. V te dobe uz Amici prestali byt naivni a nenechavali se zatahovat do manevroveho souboje s Zery.


To trvalo docela hodně dlouho, než se naučili netočit, ale zoomovat a i přes to se nechalo hodně pilotů zatáhnout do kolového souboje.

Každopádně k té P-39. Coby stihačku ji zase tak moc nevyužívali, protože si US armáda zmršila zadání a nechtěla do motoru kompresor. Tím pádem velmi dobré letadlo odepsala. Proto ho na Nové Guinei a i jinde používali na ničení pozemních jednotek, protože bomby unesla a měla taky velmi dobrou palubní výzbroj. A když se něco dělo, tak se dokázala ubránit i japonskám stihačům.
V Rusku si ji zase nemohli vynachválit, protože tam se bojovalo nízko a proti letadlům, co moc netočili. V Pacifiku se snažili točit a proto dali P-39 špatný hodnocení.
Já to skusím ještě pohledat, ale mám tu šílenej sajgon a nemůžu půlku knížek najít.
 
airspace.cz
Glad69
Hoper napsal:
až na občasné vyjimky, třebas R.I. Bong, který se svým Lightem naposled ve svém životě ubral a pak se nestačil divit :-)
Ale ten tam snad měl Hayaté a Hayabusu ...


Chyba lavky...
Tohle byl McGuire...
Bong se zabil v Shooting Staru
 
http://www.cockneyrejects.net
Glad69
57MH_Zvire napsal:
Glad69 napsal:
Temi vlastnostmi jsem myslel hlavne rychlost. V te dobe uz Amici prestali byt naivni a nenechavali se zatahovat do manevroveho souboje s Zery.


To trvalo docela hodně dlouho, než se naučili netočit, ale zoomovat a i přes to se nechalo hodně pilotů zatáhnout do kolového souboje.

Každopádně k té P-39. Coby stihačku ji zase tak moc nevyužívali, protože si US armáda zmršila zadání a nechtěla do motoru kompresor. Tím pádem velmi dobré letadlo odepsala. Proto ho na Nové Guinei a i jinde používali na ničení pozemních jednotek, protože bomby unesla a měla taky velmi dobrou palubní výzbroj. A když se něco dělo, tak se dokázala ubránit i japonskám stihačům.
V Rusku si ji zase nemohli vynachválit, protože tam se bojovalo nízko a proti letadlům, co moc netočili. V Pacifiku se snažili točit a proto dali P-39 špatný hodnocení.
Já to skusím ještě pohledat, ale mám tu šílenej sajgon a nemůžu půlku knížek najít.


Mam toho doma taky kupu a vychazim z toho co jsem cetl...Jinak od roku 43 je Amici vyuzivali uz prevazne jen k vycvikovym ucelum v USA a velmi okrajove k bojovemu nasazeni...
 
http://www.cockneyrejects.net
57MH_Zvire
Ve 43 měli měli mnohem lepší stroje jak P-39. Oni ji zatracovali celou dobu. :0/
 
airspace.cz
Glad69
57MH_Zvire napsal:
Glad69 - "..... V té době docházelo k paradoxním situacím, že například pumami obtěžkané P-39 doprovázely P-40 jako stíhací doprovod, ačkoli Airacobra byla prokazatelně výkonější...."
Stíhací letadla 1939-45
O tom, že byly v Pacifiku P-39 využívány jako bitevníky se píše ještě v jedné knížce, ale tu jako obvykle nemůžu najít. Naštvaný


Jiste...tohle se odehravalo v severni Africe pri operaci Torch
 
http://www.cockneyrejects.net
Glad69
57MH_Zvire napsal:
Ve 43 měli měli mnohem lepší stroje jak P-39. Oni ji zatracovali celou dobu. :0/


Jasne, ze meli, ale urcite to nebyly P-40.Prave o tom se bavim...Ze ji vpodstate odepsali, kvuli tomu, ze to neodpovidala jejich predstavam o tom jak ma stihacka vypadat.
Kolem P-40 se vytvorila pohadka o tom jak byla na pocatku valky nejlepsi US stihacka.
Jiste, letali na ni AVG, kteri na nich meli kupy sestrelu.
Nicmene Kobra proste byla lepsi...
 
http://www.cockneyrejects.net
Hoper
Glad69 napsal:
Hoper napsal:
až na občasné vyjimky, třebas R.I. Bong, který se svým Lightem naposled ve svém životě ubral a pak se nestačil divit :-)
Ale ten tam snad měl Hayaté a Hayabusu ...


Chyba lavky...
Tohle byl McGuire...
Bong se zabil v Shooting Staru

bezva, todle se mi stává :-((
nechtěl jsem to dohledávat, myslel jsem že si to pamatuju, který z těch dvou to byl
a nepamatuju :-)
jinak jen tak na okraj, z obou udělali hvězdy, ale McGuire byl prý pěkně nesnášenlivej a arogantní chlap :-) a docela spolu "závodili" kdo bude lepší. Něco jako Rečkalov a Pokryškin ;-)
 
Glad69
Hoper napsal:
Glad69 napsal:
Hoper napsal:
až na občasné vyjimky, třebas R.I. Bong, který se svým Lightem naposled ve svém životě ubral a pak se nestačil divit :-)
Ale ten tam snad měl Hayaté a Hayabusu ...


Chyba lavky...
Tohle byl McGuire...
Bong se zabil v Shooting Staru

bezva, todle se mi stává :-((
nechtěl jsem to dohledávat, myslel jsem že si to pamatuju, který z těch dvou to byl
a nepamatuju :-)
jinak jen tak na okraj, z obou udělali hvězdy, ale McGuire byl prý pěkně nesnášenlivej a arogantní chlap :-) a docela spolu "závodili" kdo bude lepší. Něco jako Rečkalov a Pokryškin ;-)


Kua kdyz jsi to napsal, tak jsem Ti chtel jenom napsat JJ,ale pak jsem si vzpomnel, ze zarval i ten druhej a najednou jsem si nebyl jisty ktery a jak...tak jsem na to mrkl.

No co se tyka Reckalova s Pokryskinem, tak to je na samostatnou diskuzi:-).Nicmene oba proslavili Kobrusku
Upravil/a Glad69 dne 24-09-2006 21:02
 
http://www.cockneyrejects.net
WT_Horrido
Hoper napsal:
jinak jen tak na okraj, z obou udělali hvězdy, ale McGuire byl prý pěkně nesnášenlivej a arogantní chlap :-) a docela spolu "závodili" kdo bude lepší. Něco jako Rečkalov a Pokryškin ;-)


Just name me a hero, and I'll prove he's a bum.
Gregory Boyington
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Schmouddle
Ad P38:

Ty "aerodynamicke brzdy" byly ve skutečnosti deflekory turbulentního proudění pro oddálení účinků kompresibility. A ty začínaly na 0,78 Machu a ne v 620 kph indikovaných v 3000 stop, jako v Ilovi.Šklebící se

[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
1stCL_Fucida
P38 při vyšších rychlostech moc snadno zatuhával - a letadlo, které ve vysoké rychlosti úplně zatuhne (ne jako Bf 109, kde se prostě "jen" extrémně zvýší síly v řízení - Lightning byl údajně prakticky neovladatelný), není na zoomování vůbec vhodné. Ta rychlost, při které P38 zatuhl byla ve velkých výškách jen o několik desítek km/h vyšší, než jeho maximálka. Oproti tomu takovému Zeru ve vysokých rychlostech sice velmi ztuhla křidélka, ale výškovka šla stále poměrně lehce. P38 byl ve velkých výškách navíc handicapován svými motory, které byly krajně nespolehlivé - tohle se projevilo hlavně v Evropě, kdy piloti byli až moc často rádi, že mají motory dva a že se v případě nouze mohou schovat do svazu Fortressů.

O tomhle jsme diskutovali na několika fórech, probíraly se i jiné věci - podchlazení motoru ve velkých výškách, možnost/nemožnost vysouvat zvlášť přistávací klapky (pravá/levá), reakce na výchylky křidélek, posilovače křidélek Úsměv. Já na to jen koukal, co všichni kolem mě o tom letadle vědí, já si před tou diskusí totiž myslel, že je to proklatě dobré letadlo Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Schmouddle
Původně jsem sem měl připravené pojednání o tom jak kompresibilita u P38 začíná někde u 0,78 M a že nespolehlivost motorů byl výmysl pilotů, kterým byla v prvních verzích P38 zima a museli si vymyslet důvod proč se mohli vrátit z mise bez vojenského soudu...

Bohužel nám v práci vypadl na chvíli proud a celé to šlo do kytek tak místo toho Googlujte a čtětě (keyword: P-38 compressibility).....

Takhle akorát vzkážu Fučidovi:
Šklebící seKurva co mi chmatáš na Lightninga, pomlouvám ti snad Fokáča?Šklebící se

[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
1stCL_Fucida
ou..soráč Úsměv Jsem na chvilku zapoměl na nesmrtelné spojení Schmouddle + Light Úsměv

tu hodnotu 0,78 - nespletl jsi to s Mustangem? Tadyk se jeden chlapík zmiňuje o tomhle čísle v souvislosti s Ponym:
http://groups.google.cz/group/rec.aviation.military/browse_thread/thread/6ce983d2c59a7322/904f012add7172c1?lnk=gst&q=P-38+compressibility&rnum=3&hl=cs#904f012add7172c1

a tadyk pár slov přímo o Lightu (zmiňuje se tam hodnota MACH 0.65):
http://groups.google.cz/group/rec.aviation.military/browse_thread/thread/ad6309ce675d5ac4/c93042f965ecc5a5?lnk=gst&q=P-38+compressibility&rnum=1&hl=cs#c93042f965ecc5a5
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 25-09-2006 17:17
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
57MH_Zvire
WT_Schmouddle napsal:
a že nespolehlivost motorů byl výmysl pilotů, kterým byla v prvních verzích P38 zima a museli si vymyslet důvod proč se mohli vrátit z mise bez vojenského soudu...


To si jako odskočili na křídlo a chvilku se šťourali v motoru šroubovákem? To trochu nechápu. Vždyť to museli technici poznat?
 
airspace.cz
1stCL_Bumik
Americti technici?? Ty mrkve?? Šklebící seŠklebící se
 
WT_Schmouddle
Já zas někde četl 400mph indikovaných v 30000 stop..Šklebící se

Ono je to ve skutečnosti jedno, pořádnej Lightning je až verze L a tam s deflektorama si lítali jak cepelíni.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
1stCL_Fucida
resp. ta J-25 - nebo kolik. Ty už mají brzdy, to je pak úplně jinej stroj. Poslední eLka s nařvanýma motorama taky stály za to. Já jen právě chtěl poznamenat, že to ve velkých výškách v dobách, kdy P38 hooodně létaly se svazama, že to s nimi nebylo vůbec snadné Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
wolf00
no nekde jsem cosi cetl o tom jak se amici starali o motory v masine kde meli motory uz odlitano, a museli na generalku tak se poslali do dilen a tam se motoru proste udelal vybrus a vydal se do dalsiho letadla... takhle se asi praktikovalo,americke motory pry byli nachylne na zmeny klimatickych podminek mohli skvele slapat v tichomori ale zase pak v evrope delat trable... vsiml jsem si ze americani aspon ze zacatku preferovali na svych stihacich strojich hlavnovou vyzbroj na blizko a na dalku.... prvni verze p36 meli 1x kulomet raze .30 a 1x raze .50 Cool
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

36,072,351 návštěv