March 28 2024 21:58:30
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
FW 190 D9 1944 a 1945
S5T_Galland
Jakej je mezi nima rozdíl v ilovi a jakej v realu ?

Zamračený
Upravil/a S5T_Galland dne 06-09-2006 08:24
 
www.letectvi.wz.cz
WT_TeeDee
Dora z 44 je v ILovi rychlejší nad 4500m o cca 20km/h. Další rozdíly jsou zanedbatelné.
Dora z 45 má MW50, takže všechny nevýhody s tím spojené...
 
WT_Horrido
A to se pta general stihacu? Mrknutí
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
S5T_Galland
Jen vas zkousim Cool

Pro TeeDee :

A rozdil mezi Erhohte notleistung a MW50 ? Vykony ? Poruchovost ?
Otazka za 10000 Kc :rol:
 
www.letectvi.wz.cz
S5T_Galland
MW50 se nemá zapínat nad 2500RPM ne?
 
www.letectvi.wz.cz
WT_TeeDee
S5T_Galland napsal:
Jen vas zkousim Cool

Pro TeeDee :

A rozdil mezi Erhohte notleistung a MW50 ? Vykony ? Poruchovost ?
Otazka za 10000 Kc :rol:


D9 s MW50 váží o nějakých 120kg více. Výkony jsou do té výšky 4500 prakticky identické jak u rychlosti, tak u stoupavosti a zatáčení...Spíše má navrh dora z 44.
Rozdíl asi bude třeba u přehřívání a spotřeby ve prospěch dory z 44... Do poruchovosti lze asi započíst to, že Erhohte notleistung můžeš zapnout kdykoli bez zničení motoru.
Chceš napsat č.ú.? :tup:
 
WT_TeeDee
A jestli ti to nestačí, tak tě pošlu někam...sem:
http://www.focke-...o213_2.htm
 
Ucho
Prostě r.44 je živější a lepší do aktivního boje; r.45 s ní se zase dobře prchá u země ... :-)
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
313_OTU_oblak
přesně podle požadavků doby...
 
313_Vinky
JJ Letet z FW190D .r.44 je nadheraÚsměvZatraceně dobra mašina.Taky sem proni u Mw50 v r.45 furt hledet na otačkoměr Úsměv :awch:
 
Vogel
Takze je to opravdu tak, MW 50 zapinat jen do 2500 rpm? :uhoh:
 
WT_Horrido
Zapnout to muzes kdy chces. Jen odvaris motor no. Mrknutí
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
S5T_Galland
Vogel napsal:
Takze je to opravdu tak, MW 50 zapinat jen do 2500 rpm? :uhoh:


Doporucuji ho zapinat hned po startu na nějakých 600rpm
Upravil/a S5T_Galland dne 06-09-2006 14:09
 
www.letectvi.wz.cz
S5T_Galland
Jinak jako obvykle děkuji všem, 10000 neposílám :tdown::lol:
 
www.letectvi.wz.cz
Noram
S5T_Galland napsal:
Otazka za 10000 Kc :rol:


S5T_Galland napsal:
Jinak jako obvykle děkuji všem, 10000 neposílám :tdown::lol:


a teď se připrav na žalobu Šklebící se
 
http://noram.youaremighty.com/
WT_TeeDee
3IAP_Noram napsal:
S5T_Galland napsal:
Otazka za 10000 Kc :rol:


S5T_Galland napsal:
Jinak jako obvykle děkuji všem, 10000 neposílám :tdown::lol:


a teď se připrav na žalobu Šklebící se


žádná žaloba, najmu si pár ukrajinců.... :awch:
 
1stCL_Fucida
No..nejzákladnější rozdíl:

"1944"
palivo C3 (96 oktanů), výkon motoru 1900PS v základu (několik nejstarších letadel mělo jen 1750PS, ale i ty byly zřejmě záhy přestavěny na 1900PS), dal se dále zvýšit pomocí "Erhöhte Notlesitung", i když tady se tomu správě říká nějak jinak (snad Sonder Notleistung..), až na cca 2150PS. Těhle letadel - jen tak mimochodem - vůbec netuším, kolik mohlo být vyrobeno. Spíš předpokládám, že více zastoupeny byly stroje s max. výkonem 1900PS a ne 2100 - 2200PS. Ale v ILovi tu slabší verzi nemáme.

"1945"
palivo B4 (87 oktanů..asi Úsměv), letadlo standardně vybavováno zařízením MW50, což funguje podobně jako výše uvedené Erhöhte Notleistung (jo, já vlastně výše nepopsal, jak to funguje..no, to je jedno, když mrkneš na google a zadáš tam MW50, tak najdeš přesnější popis, než bych dal já). V konečném důsledku výkon zvýšený až kamsi k 2100 - 2200PS, občas se uvádí 2240, ale to bude spíš nějaký blud vzniklý dobou. Snad všechny Fw 190 vyráběné od počátku roku 1945 byly v této verzi (někde jsem měl i přesnější data, ale kdo ví, kde je jim teď konec).

No a důvod, proč se vyráběl stroj s MW50 byl zřejmě ten, že nebyl dostatek vysokooktanového paliva C3. Rozhodně to nebyla rychlostní výhoda při letu v nízké výšce Úsměv

Pokud jde o létání v ILovi, tak verze 44 je lepší ve všech směrech. Ale kolik strojů odpovídajících tomuhle bylo skutečně postavených, to se snažím zjistit už asi 4 roky a nic Úsměv.

Resumé: ve skutečnosti létaly sériové D-9 s motorem Jumo 213 A s těmito výkony:
1750PS (pár kusů ze začátky výroby, tedy konec léta 1944)
1900PS (prakticky všechna letadla z roku 1944)
2100 - 2200PS (prakticky všechna letadla z roku 1945)

PS: ale já tyhle své názory dost často měním, ze rok třeba budu tvrdit něco odlišného, až nasbírám další informace Úsměv)

PPS: teoreticky, pokud to Olegovci nasimulovali správně, tak by naše Dora 1944 měla odpovídat 1900PS verzi pokud nepoužiješ právě zařízení na zvýšení výkonu.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 06-09-2006 16:28
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
S5T_Galland
Tak koukám, že MW50 se i dneska vyrábí

http://www.femyer...e.mw50.jpg

:clap::clap:MrknutíMrknutí:tup:
 
www.letectvi.wz.cz
313_Blc
Jo a montujou to do Trabantů, aby se při zemi dotáhly na šestou meďouru ... :tup:
Upravil/a 313_Blc dne 07-09-2006 08:20
 
WT_Schmouddle
Fučida:
Sonder Notleistung (zvláštní nouzový výkon) bylo jen zvýšení kompresních poměrů a veličin kolem toho (časování ventilů atp, v zásadě stejně jako overboost nebo WEP u Spitů a Mustangů)

MW50 je v zásadě vstřikování sraček do motorů pro zvýšení oktanovéhop čísla použitého paliva a dosažení kompresního poměrů adekvátních k palivu s vysokým oktanovým číslem

Vnitřní chlazení motoru výparným teplem vody pominu, není důležité pro porovnání obou systému.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,598,510 návštěv