Robo napsal:
Mozno je to moja chyba, ale absolutne nechapem, preco si prisiel s tym uryvkom zo 4.0 readme a kam tym mieris a ako to suvisi s cimkolvek, o com bola v predoslej diskusii rec.
Ano je, ale nevadi, staci, ze to chapem ja.
No mam este taketo dotazy ...
Preco nedokaze originalny engine hry IL-2 reporodukovat skutocne letove vlastnosti lietadiel, aspon priblizne? Myslim tym, preco su az take obrovske odlisnosti napriklad medzi spravanim lietadla v TargetTobruk a IL-2?
Preco sa tvorcovia IL-2 neinspiruju a neporovnaju svoje data s inymi vydarenejsimi simulatormi a nepokusia sa ich implementovat do svojho enginu?
Nemusi to byt ani TT, lebo napriklad ovela starsi Fighter Ace (graficky hroza, ale FM ovela viac podobny tomu z TT), alebo taky Aces High II (tiez graficky slabe, ale pilot a fm navyssej urovni ako v IL-2)
FA ... http://www.youtube.com/watch?v=Z6nyllOUdA4&feature=related
Adler napsal:Ano je, ale nevadi, staci, ze to chapem ja.
A mohol by si aj nam ostatnym vysvetlit?
Adler napsal:Preco nedokaze originalny engine hry IL-2 reporodukovat skutocne letove vlastnosti lietadiel, aspon priblizne?
Pretoze je cca 10 rokov stary. Pytal by si sa tuto istu otazku v roku 2000? Ani ja nie, sral som kocky z toho co sa dialo na monitore a ty tiez.
Adler napsal:Myslim tym, preco su az take obrovske odlisnosti napriklad medzi spravanim lietadla v TargetTobruk a IL-2?
Pretoze sa jedna o dva rozdielne letecke simulatory.
Adler napsal:Preco sa tvorcovia IL-2 neinspiruju a neporovnaju svoje data s inymi vydarenejsimi simulatormi a nepokusia sa ich implementovat do svojho enginu?
Preco teda vsetci na cele s tebou nelietame uz 10. rok tie vydarenejsie simulatory? ?
Upravil/a Robo dne 08-12-2009 18:27
Robo napsal:A mohol by si aj nam ostatnym vysvetlit?
Nemohol.
Robo napsal:Pytal by si sa tuto istu otazku v roku 2000?
Nie, pretoze Sturma lietam od roku 2002 a v roku 2003 (od mojho vstupu do I/JG1 na Booseho popud) som sa na to stale pytal.
Robo napsal:Pretoze sa jedna o dva rozdielne letecke simulatory.
No A? Inspirujem sa predsa tym TOP a nie opacne.
Robo napsal:Preco teda vsetci na cele s tebou nelietame uz 10. rok tie vydarenejsie simulatory?
Pretoze mnou menovane (okrem TT, ktory je beta) sa lietaju tak, ze sa plati mesacny poplatok za pristup do online aren, ktory je na CZ/SK komunitu dost vysoky. Sturma zaplatis raz (alebo aj nie) a lietas kolko chces online. Preto nelietame ine simulatory na baze americkeho businessu.
Upravil/a Adler dne 08-12-2009 18:41
Takze si pochopil, ze globalny FM a FM jednotliveho lietadla su 2 rozlicne veci...
Adler napsal:Nie, pretoze Sturma lietam od roku 2002 a v roku 2003 (od mojho vstupu do I/JG1 na Booseho popud) som sa na to stale pytal.
To bola skor recnicka otazka, narazal som nou na fakt, ze hovorime o bezmala 10 rokov starej pocitacovej hre so vsetkym, co k tomu patri. Podla vsetkeho sa jej reprodukcia letovych vlastnosti lietadiel dari viac nez len priblizne.
Adler napsal:No A? Inspirujem sa predsa tym TOP a nie opacne.
Vsetko nasvedcuje tomu, ze TOP v tomto zanri je zatial stale Il-2 Strumovik.
Adler napsal:Pretoze mnou menovane (okrem TT, ktory je beta) sa lietaju tak, ze sa plati mesacny poplatok za pristup do online aren, ktory je na CZ/SK komunitu dost vysoky. Sturma zaplatis raz (alebo aj nie) a lietas kolko chces online. Preto nelietame ine simulatory na baze americkeho businessu.
A preco lietaju Sturmovika aj vsetci ti ludia mimo CZ/SK komunitu?
Mas nejake konkretne porovnanie systemu FM v Il-2 a v dajmetomu AH2?
Adlere, doporčuji ti zkusit ty placené top online simulátory a brzy vystřízlivíš ohledně toho, co je top a vrátíš se ke šturmovi.
Zkuste se raději bavit o tom co je nahovno v UP a ne o oficiálu. Na to tu jsou vlákna zvlášť, ne?
Já se tu ptal už na pár otázek ohledně věcí v UP co nesedí a jediný kdo mi odpověděl byl LesniHU. Adler dělal že t neviděl a dál si tu mele o tom, jk je UP úžasnej. Nevidím problém, není problém.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
606_Tempik napsal:
Adlere, doporčuji ti zkusit ty placené top online simulátory a brzy vystřízlivíš ohledně toho, co je top a vrátíš se ke šturmovi.
Zkuste se raději bavit o tom co je nahovno v UP a ne o oficiálu. Na to tu jsou vlákna zvlášť, ne?
Já se tu ptal už na pár otázek ohledně věcí v UP co nesedí a jediný kdo mi odpověděl byl LesniHU. Adler dělal že t neviděl a dál si tu mele o tom, jk je UP úžasnej. Nevidím problém, není problém.
Ja nemam s UP ziaden problem, vsetko funguje ako ma. To ze sa nevola lietadlo ako by si chcel, alebo ako to ma byt ja nevyriesim, lebo som ho nerobil. Uz som tu viackrat napisal, kto chce lietat len STOCK lietadla, tak moze ich aj v UP aj v HSFX bez problemov lietat, kto chce modovane, tak lieta modovane. Ak potrebujes technicku pomoc s riesenim niecoho, co ti lezie v UP na nervy, tak som tiez uz dal link na toto forum, kde mozes uplatnit narok a ulavit tvojej dusi. UP budem podporovat dovtedy, pokial nepride nieco lepsie ako UP.
Aces High II aj Fighter Ace som skusal a pacilo sa mi tam vela veci, zial graficky su dost pozadu oproti UP, ci HSFX. Target Tobruk lietam obcasne-pravidelne koli treningom a zazitkom v ramci letky. Co z toho si skusal ty Tempik?
Joe Hallenbeck napsal:
No to je fakt, Emil a Fridrich byl nachylny na lamani kridel, asi tak jak Mustang. Bohuzel Mustang to ma a E a F nikoliv.
Myslim ze to rada z nas uz videla. Je to valecny test. Myslim ze ten se da povazovat za dost relevantni zdroj jak by to melo litat...
Jde ale o to, jestli by všechny ty "nepřátelský" testy . . . se "správným" pilotem který to éro znal lépe než "tester odtamtud", nedopadly trochu jinak.
Jsou byť i jen "západní" a "východní" výsledky testů německých strojů na chlup stejné ?
No budu rad pokud by jsi nejake testy z druhe strany nasel. Docela by me to taky zajimalo.
Kocy24 napsal:
cože mig-17?????? za pět let se šturmoviku nebude říkat letecký simulátor 2. světové války ,ale letecký simlulátor 20. století
asi nie, modisti čo začali robit prvú svetovú do Il2, pravdepodobne skončili.
To znamená, že skončil i tolik očekávaný Canvas Knight ?
No zatial posledne "news" co som cital o Canvas knights bolo ze k ich tymu sa pripojili Holy Grail & Potenz tj. manici co robia pomerna zaujimave efekt mody. Mozno som prehliadol, ale ziadnu znamku o skonceni Canvas knights som nezachytil.
Tý Robo. Ve svých letech by jsi měl dávno vědětm že je rozdíl když někdo: Nemůže pochopit nebo: Nechce pochopit. Protože když nemůže, tak může. Ale když nechce, tak nemůže. Osobně si myslím, že můžeš svůj drahocený čas věnovat něčemu užitečnějšímu a méně jalovému. Až na jednoho tě všichni chápeme. A to je úspěch.
Leda by jsi to měl jako hobby.
Joe, toho se ode mne nedočkáš, nejsem pánem svého času.
Jen jsem narážel na to, které testy jsou ty dostatečně relevantní k určení, že tak nebo tak by to mělo lítat.
Kdo by měl být ten "bůh" No2 po Olegovi, který ukáže "ten jeden správný" test nějakého éra a řekne že TAK to má být . . . . a kolik by sklidil kritiky z té či oné strany ?
To mě znovu vrací k tomu, že pokud by měla být nějaká "alternativní cesta" vedle oficiální verze hry, měla by být jen jedna.
Mohlo by to pak dostpět k situaci, že se vykrystalizují "barevné" packy, každý si bude preferovat ten "svůj", bude chodit na servery "své barvy" ale nebude proti komu lítat . . . protivníci budou mít zase ten "svůj" s těmi "správnými FM/DM" a budou jinde . . .
Těžko prohlásit o jakémkoliv testu, že to je ten, který by mohl být brán jako směrodatný pokud je zde možnost existence stejného nebo podobného testu odjinud a s jinými výsledky.
Nikdy jsem po tom nepátral ale tipnul bych si, že rusové možná taky porovnávali Hurriky a Spity "z dovozu" s německýma érama . . .
Upravil/a czs_scharck dne 08-12-2009 23:48
1stCL_Fucida napsal:
Byl by nějaký zdroj popisující ztrátovost křídla Bf 109 E/F?
Minimálně Oblt. Gustav "Micky" Sprick a Wilhelm Balthasar by mohli vyprávět. Zejména o těch Fkách, ten první o F2 a ten druhý o F4...
Pokud by jsi něco kolem toho našel byl bych jedině rád. Měl jsem vždy za to že 109 byly pevné konstruckce a nečekal bych u nich nějaké problémy se strukuralní pevností. Teď myslím "early" typy E a F.
O těch dvou jsem se dočetl v Na nebi hrdého albionu od Rajlicha, odkazuje se tam na Caldwella:
"Oblt. Gustav "Micky" Sprick Staffelkapitän 8./JG 26 Schlageter, vykonal celkem 192 bojovych akci a je mu prisuzovano 31 sestrelu. 28. cervna 1941 zahynul v boji se Spitfiry, kryjicimi operaci Circus 26. Podobne jako Wilhelmu Balthasarovi se mu stala osudnou pomerne nizka strukturarni pevnost jeho stodevidky. Pri prudkem manevru se mu totiz zbortila prava polovina kridla jeho Bf109F2 (W.Nr. 5743), v jehoz troskach u Gravelines nasel smrt. Tak jako mnoho nemeckych pilotu tak zaplatil nejvyssi cenu za to, ze prof. Willi Messerschmitt projektoval svuj letoun puvodne jako lehky stihaci stroj, jehoz konstrukce vychazela z turisticekho letounu, nestaveneho pro velke namahani.
Caldwell, D.:c. d. s. 142 -143. "
Tu citaci neber jako zdroj. Jen informativne "kde ze jsem to zaslechl a co vlastne".
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 08-12-2009 23:54
alfik napsal:
Tajpane: Problém není v tom že na modovaném serveru budou všetky Sloníky Jumbo lítat o 500 km/h rychleji než skutečné lítaly za časů WWII. Problém je, že na třeba i nemodovaném serveru budou všetky Sloníky Jumbo lítat tak jak mají - kromě toho pilotovaného jedincem XY, který bude lítat o 500 km/h rychleji.
A to je o čem jsem psal o pár stránek vejš.
Hele: mě je celkem fuk jestli úplně každé letedlo v Ilu je přesně takové jako v reálu. Beru to tak, že úpravy jsou nutné pro zachování hratelnosti. Kdo by asi tak chtěl lítat třeba za Rusy na začátku VVV když ty plečky měly problém udržet se ve vzduchu??? Prostě tvůrci udělali úpravy aby to bylo aspoň trošku vyrovnané.
Pokud mají všichni (třeba) Spitfajristi stejné šance, dané jen jejich "leteckým" uměním (a já jsem nikdy neskrýval že bych byl moooc šťastný kdyby se podařilo nějak do nějakého modu naimplantovat např. zhoršování char. letadla pro pilota "hovadného" je vše v poho. Jakmile jsem zjistil že flígr XY létá na svém Sloníku Jumbo rychleji než já na svém, je to špatně. Mod nemod.
ak chceš aby "sloníci" lietali za rovnakých podmienok, musíš akceptovať jednu vec, ktorá v období IL2 - bez modov nemala viac -menej zmysel.
Lietat len na serveroch kde je aktivované CRT2. A ak sú mody : tak len History a UP. tieto dva mody pracujú so SFS súbormi oproti AAA.
A letíš coopku, aktivované CRT2.
Ale ak niekto podla teba lieta rýchlejšie ako ty a vtom istom lietadle
a mode, nemusí sa jednať len o "modovanie". Je velmi pravdepodobné , že používa rôzne legálne triky, ktoré si každá strana/pilot (reds/blues) tají.
Adler napsal:
Ja netusim, co Tajpi myslel ... ale v JG1 sme presli na UP koli tomu, ze v HSFX nebol solvnuty problem s dymiacimi Fweckami a teda sme nemohli nic lietat bez opravy, ktora prisla az teraz (znovuzavretim otvaratelnych kokpitov Fw190). Mozno to myslel Tajpi, ale lepsie bude ak ti to napise on, lebo fakt netusim, co Tajpi mysli. Diskusie o UP, HSFX, C6, SAS a STOCK IL-2 mame vsetky v privatnej casti fora.
plus dalšie veci vo fore. plus dalšie veci.
i v History 4.1.
vyzerá to že Robo ,má pravdu.
Modisti majú skvelé nápady, a na prvý pohlad je so super. ale dotiahnuť a vyladiť to aby to bolo použitelné a kvalitné "povedzme že do DT",
tak na to si asi velmi dlho počkáme.
tak a teraz nech sa ukáže UP ako "poserie" so svojím patchom.
CZS_Scharck napsal:
Mohlo by to pak dostpět k situaci, že se vykrystalizují "barevné" packy, každý si bude preferovat ten "svůj", bude chodit na servery "své barvy" ale nebude proti komu lítat . . .
Jsem netušil, že budu někdy s CZS_Scharckem souhlasit, ale to je tn základní kámen úrazu a prvotní premisa, na kterou páni modeři zapomněli. Původně byly nástroje na modování uvolněny jen s podmínkou, že se nikdo do DM a FM nebude hrabat. Pěkná myšlenka, ale ty "chytřejší" z nás jsou nad ní povzneseni.
BP_Tyrl napsal:
Původně byly nástroje na modování uvolněny jen s podmínkou, že se nikdo do DM a FM nebude hrabat. Pěkná myšlenka, ale ty "chytřejší" z nás jsou nad ní povzneseni.
1stCL_Fucida napsal:
Byl by nějaký zdroj popisující ztrátovost křídla Bf 109 E/F? Já jen že verze G ho měla dimenzované stejně, jako starší F
Jediné vážné strukturální problémy Bf 109, které jsou ale všeobecně známé, nastaly u Bf 109 F-1 v ocasních partiích trupu. Předimenzování této oblasti vedlo k vyřešení potíží jak u běžící série F-1, tak u všech následovníků.
Diskuse o schopnostech točení Bf 109 a Spitfiru je zajímavá V určitém směru měl výhodu Spit, v určitém Bf 109. Dovedu si představit, že na pádovce nebyl Spitfire zrovna úplný "miláček", že Bf 109 byl v takovém režimu předvídatelnější.
Spitfire v ILovi by potřeboval hodně opravit - výškovost jeho motorů je nedobře modelována, akcelerace je celá taková nějaká "pozitivní" (srovnáme-li se shodou snad ze všech testů, že jak 109, tak Fw 190 by měly ve střemhlavém letu hooodně rychle ujet), prostě je to celé dost divné. Ale uvidíme, jaká nás čeká budoucnost v IL-2 i v BoB
ako som vyssie napisal mozno je to v knihe jozefa prillera JG26, ale nie som si isty, cital som to davnejisie,
v knihe ako skoro v kazdej sa rozoberali vyhody a nevyhody kazdeho typu no a u befka bolo spomenute ze tam boli rpoblemy s ulamovanim kridla pri velkych zatazeniach, preto sa piloti clekom aj bali ist do tychto tocivych subojov, no ale keby naplno boli vyuzivane vlastnsoti befka co do utazenych manevru tak bolo na tom befko relativne dobre.
skusim to dohladat ale neslubujem kedy presne....
Me109 at War .1977 Armand van Ishoven
Oberleutnant Erwin Leykauf
:základní rozdíel medzi bf109E a SpitfiremkI bol vtom, že Spitfire bol o niečo MENEJ obratnejší. Bf109E bol mierne rýchlejší a obratnejší vdaka kratšiemu rozpätiu krídiel a lichobežníkovému tvaru krídiel. naviac mal sloty na nábežnej hrane. KED Bf109E letel pomaly, sloty sa automaticky vysunuly...
Mnoho mladých neskušených pilotov si myslelo, že utažené zatáčky môžu lietať len s zatiahnutými slotmi. Pre nás , skúsenejších , naopak práve s vysunutými slotmi začínalo to pravé manévrovanie.
Z toho dôvodu si vela pilotov v 1940 myslelo, že spitfire je obratnejší ako Bf109E.
Osobne sem prošel mnoha souboji so Spitfajrmi a vždy som ich dokázal vymanévrovať.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.