No Rume mě by zajímalo jak to že se ti ten Spit nerozebral nebo alespoň neklepal protože ručka tachaku na dorazu a nic?
No jsem se díval na to video a nejvíc tam je 410 MPH. Si to zkus, při 410 se Spitu nic neděje. V jednu chvíli v tý strmý části dajvu se dvakrát zachvěje. Teď jsem to zkoušel. Možná nějaká úprava od TF. Vytáhlul jsem Spita na 430 MPH aniž by se poškodil. Při 420 se tedy už klepal.
Rumcajs má pravdu.
Spit je i po patchi docela příjemné letadlo. Od doby co jsem začal hrát CLOD jsem poprvé zařval až včera a vlastní blbostí, kdy jsem při návratu domů nad korunami stromů nečuměl při seřizování GYRO kompasu před sebe a vrazil jsem do země....
Je to o taktice. Držím si výšku + rychlost, a když se podmínky boje začnou obracet v můj neprospěch, tak to prostě otočím hlavou dolů a v klesání na maximálce se snažím zmizet buď do mraků a nebo úplně pryč. V podstatě se to neliší od toho co jsem četl v knize od D. Badera a jiných přeživších pilotů. Alfou a omegou vzdušného boje je Výška + rychlost = přežití.
Rumcajs má pravdu.
Spit je i po patchi docela příjemné letadlo. Od doby co jsem začal hrát CLOD jsem poprvé zařval až včera a vlastní blbostí, kdy jsem při návratu domů nad korunami stromů nečuměl při seřizování GYRO kompasu před sebe a vrazil jsem do země....
Je to o taktice. Držím si výšku + rychlost, a když se podmínky boje začnou obracet v můj neprospěch, tak to prostě otočím hlavou dolů a v klesání na maximálce se snažím zmizet buď do mraků a nebo úplně pryč. V podstatě se to neliší od toho co jsem četl v knize od D. Badera a jiných přeživších pilotů. Alfou a omegou vzdušného boje je Výška + rychlost = přežití.
Je to tak. Jak jednou odpověděl Erich,létání není nic těžkého,jde jen o to umět rychlost proměnit ve výšku a opačně
Nejsem zastáncem modropatche ale Rume v čem tvé video jakož to oponentura vyvrací onu zmíněnou netočivost popř. horší netočivost? Počítám že úspěšně padnout shora na nic netušící befko umí i starší stroje než Hurrik:-)
Video není vůbec o parametrech letadla. Video je o tom, že vyhrávat souboje točením je víceméně zlozvyk. Vlastně vůbec vyhrávat soubojem je zlozvyk. Nejlepší vítěztví je to, kde protivník nemá žádnou šanci. O tom je to video.
Spitfire i Bfko jsou rovnocené v tom, že se obě letadla dají použít tak, že druhý nedostane šanci. Obě letadla mají svojí taktiku, když se to nepovedlo a je třeba se bránit a mohou alespoň limitovaně vzdorovat, když jsou v nevýhodě. Není to ROF a Albatros vs Camel, kde ten Albík má šanci jen a pouze když pilot Camelu spí a ještě k tomu tak, že Albíkovi sám vběhne před hlavně.
Nemyslím si, že by se TF snažil nějak preferovat tu či onu stranu. Změny co dělají, dělají tak, aby byly podložený. Nebo aby se tomu alespoň blížili v rámci svých možností. Zkrátka mě to baví za modré i za červené a nevidím na žádné straně překážku vítězit. Tedy ne na straně simu. Většinou je člověk sám sobě největší překážkou.
Není to tak do důsledků jak píšeš podle mne. Měl jsi štěstí že za tebou neletělo ještě jedno a nebo dvě Bf jak se zhusta přiházívá (určitě jsi viděl vláček několika letadel) Také to tak praktikuji někdy když mám výškovou převahu a myslím že valná část virt.pilotů. Jedině do těch schrumáží kde je deset letadel nejít a nechat ty lodě a nebo jiné cíle zbobardovat-zničit co máš hlídat. Jestli budeš striktně používat nějakou metodu jako solista, proč ne. Jestli jsi se koukal za sebe tak nemusíš nic vidět, ale proti moři a z výšky jsi vidět krásně. Myslím si, že tam jsou tak dvě Bf když padám, aby jich tam záhy bylo pět. Té druhé 109 co jde po tobě se vyhneš a stratíš rychlost. Bf stoupá a jde po tobě třetí a tak dokola. Vybral jsi si jednu situaci ale tu vítěznou jako já ve videich . Těch situací je ale mnoho a ne vždy výjdou. Potom jedině celou mapu lítat v10 - 15 tis. feetů a když se tam přestěhujeme všichni, tak se půjde do 20 tisíc a tak dále. Mě se také jednou dříve podařilo sestřelit v honičce 3 bf, ale vím že to nebylo pravidlo a podle toho to nemohu poměřovat. Joo, ty máš tu methodu vycizelovanou. Nedávno jsem to zažil kdž jsi mě tou methodou zabil. Už abychom měli ATC a hlásky a flaky tak jak to bývalo
Ale Pepe, já netočil štěstí. Samozřejmě nejsem schopen vyloučit, že někde v okolí není další letadlo, o kterým nevím. Ale to není pointa, nemůžeš čekat, že díky utažené zatáčce budeš pravidelně vyhrávat proti dvoum. Stejně tak nelze čekat, že přežiješ vždy, když na kěhoho dajvuješ. Nakonec i Hartmanna několikrát sestřelili. To video jsem natočil jako reakci na nářky, že to teď s Spitama nejde. Jde. Jde to dokonce velmi dobře, Nepozoruju rozdíl v úspěšnosti, když lítám Bfko a když lítám Spita. Většinou vyhraju, sem tam umřu. A umřu skoro vždycky po školácké chybě. Tedy poté, co se nechám nalákat do zatáčkového souboje, nebo se nechám natáhnout příliš nízko k zemi. Skoro nikdy neumřu, když si zachovám trpělivost. Jak ve Spitu, tak v Bf.
Ale Pepe, já netočil štěstí. Samozřejmě nejsem schopen vyloučit, že někde v okolí není další letadlo, o kterým nevím. Ale to není pointa, nemůžeš čekat, že díky utažené zatáčce budeš pravidelně vyhrávat proti dvoum. Stejně tak nelze čekat, že přežiješ vždy, když na kěhoho dajvuješ. Nakonec i Hartmanna několikrát sestřelili. To video jsem natočil jako reakci na nářky, že to teď s Spitama nejde. Jde. Jde to dokonce velmi dobře, Nepozoruju rozdíl v úspěšnosti, když lítám Bfko a když lítám Spita. Většinou vyhraju, sem tam umřu. A umřu skoro vždycky po školácké chybě. Tedy poté, co se nechám nalákat do zatáčkového souboje, nebo se nechám natáhnout příliš nízko k zemi. Skoro nikdy neumřu, když si zachovám trpělivost. Jak ve Spitu, tak v Bf.
Tak to má ale být ta debata. Já nepatřím k vynikajícím pilotům. Jen jsem zaregitroval nárůst zrychlení a přesné střelby. Ale možná to tak je správně a k tomu se musí vyjádřit tak trochu fanšmejkři přes technická data a také skvělý virtuální piloti. Tvůj názor také beru. Já jen že je našlapáno a nedostaneš se na mapu Dunquerk která dříve zela prázdnotou a kolikrát tam pletovlo opravdu pár Bf a to jsem tam lítal Spita I. Ta tlačenice není jen kvůli Patchi aby viděli jak je upavená scenerie a mola na hrázi. Jinak jsme zaregistroval nářek jen jednoho červeného a samosebou mé nadávky když co rána to zásah do hlavy. Ale na to mám tak trochu nárok si zanadávat ne? Už jsem z toho byl dost frustrovaný
Pepe, ono je jasný, že aktuálně má Bf trochu navrch. Ale zkus to. Zkus si vlézt do tý 109 a něco sestřelit. Přijdeš na to, že to není tak zadarmo. Nakonec uvidíš, že na serveru je velmi rozdílná množina pilotů. Několik čelních má většinu sestřelů. Rozdíly v efektivitě mezi piloty jsou klidně 1:10. A možná i víc. A vsaď se, že i v tý 109 si budeš připadat jak Alenka v říši divů. A za chvilku budeš nadávat na Spitfajry, že se tomu nedá utéct.
Přesto si myslím, že tak jak je to teď, je Bfko lepší volba pro solo lovce, jako jsem já. Ten Spitfire má, alespoň v mých rukou, míň šancí na zdrhnutí, když něco nejde podle očekávání. Ale sundat Bf? Stačí dobře mířený trrrccc. Co podle mě chybí je větší škála poškození motoru. Vysazení motoru po zásahu více kulkama. Rychlejší ztráta výkonu při větším poškození atp. To je aktuální handicap Britských .303 zbraní. Ty mraky kulek sice vyřadí letadlo, většinou mu ale zbývaj ještě dvě minuty, kdy stále může bojovat. Zatímco po zásahu 20mm je to většinou okamžitý konec.
Úplně nerozumím, jestli to myslíš vážně nebo ironicky.
Já jsem samozřejmě zanamenal, že prudce narostla frekvence Pkček při zásahu kanonem. Vzhledem k mé omezené zkušenosti s reálným umíráním po zásahu letadla takovým granátem na to nemám úplně jasný názor. Zbývají pocity a ty mi tak nějak říkají, že aktuální stav věcí je přehnaný. Zatímco dřív mi přišlo, že těch PK po zásahu kanonem je relativně málo. Ale jak jsem řekl, sám na vlastní kůži jsem to nezažil, jsou to jen pocity. Zkrátka nedivil bych se, kdyby tam byla chyba a kdyby záměr nebyl takový. A i kdyby byl záměr takový, protože se jedná jen o simulaci, nedivil bych se, kdyby ten záměr byl korigovaný. Máš k tomu nějaké bližší informace?
Pepe, ono je jasný, že aktuálně má Bf trochu navrch. Ale zkus to. Zkus si vlézt do tý 109 a něco sestřelit. Přijdeš na to, že to není tak zadarmo. Nakonec uvidíš, že na serveru je velmi rozdílná množina pilotů. Několik čelních má většinu sestřelů. Rozdíly v efektivitě mezi piloty jsou klidně 1:10. A možná i víc. A vsaď se, že i v tý 109 si budeš připadat jak Alenka v říši divů. A za chvilku budeš nadávat na Spitfajry, že se tomu nedá utéct.
Přesto si myslím, že tak jak je to teď, je Bfko lepší volba pro solo lovce, jako jsem já. Ten Spitfire má, alespoň v mých rukou, míň šancí na zdrhnutí, když něco nejde podle očekávání. Ale sundat Bf? Stačí dobře mířený trrrccc. Co podle mě chybí je větší škála poškození motoru. Vysazení motoru po zásahu více kulkama. Rychlejší ztráta výkonu při větším poškození atp. To je aktuální handicap Britských .303 zbraní. Ty mraky kulek sice vyřadí letadlo, většinou mu ale zbývaj ještě dvě minuty, kdy stále může bojovat. Zatímco po zásahu 20mm je to většinou okamžitý konec.
To si stále nerozumíme. Já vůbec nemluvím o tom že je to lehké nebo těžké. Jen své pocity. Určitě nezlehčuji účelově. To ode mne snad nečekáš a také jsme mluvili spolu na TS. kdo létá ještě bf a nebo jiné éro obivuji. Mě by se to sakra pletlo. Skoušel jsem jen G-50. Bf mělo určitě navrch, to všichni vědí a berou na vědomí, ale záleží jak navrch. To neposoudím korektně. Mě se zdálo laickým pohledem že ano a jetli příjde veterán a řekne že je to Ok a že to tak bylo, tak dobrý.
Pepe, ono je jasný, že aktuálně má Bf trochu navrch. Ale zkus to. Zkus si vlézt do tý 109 a něco sestřelit. Přijdeš na to, že to není tak zadarmo. Nakonec uvidíš, že na serveru je velmi rozdílná množina pilotů. Několik čelních má většinu sestřelů. Rozdíly v efektivitě mezi piloty jsou klidně 1:10. A možná i víc. A vsaď se, že i v tý 109 si budeš připadat jak Alenka v říši divů. A za chvilku budeš nadávat na Spitfajry, že se tomu nedá utéct.
Přesto si myslím, že tak jak je to teď, je Bfko lepší volba pro solo lovce, jako jsem já. Ten Spitfire má, alespoň v mých rukou, míň šancí na zdrhnutí, když něco nejde podle očekávání. Ale sundat Bf? Stačí dobře mířený trrrccc. Co podle mě chybí je větší škála poškození motoru. Vysazení motoru po zásahu více kulkama. Rychlejší ztráta výkonu při větším poškození atp. To je aktuální handicap Britských .303 zbraní. Ty mraky kulek sice vyřadí letadlo, většinou mu ale zbývaj ještě dvě minuty, kdy stále může bojovat. Zatímco po zásahu 20mm je to většinou okamžitý konec.
To si stále nerozumíme. Já vůbec nemluvím o tom že je to lehké nebo těžké. Jen prezentujii své pocity. Určitě nezlehčuji účelově. To ode mne snad nečekáš a také jsme mluvili spolu na TS. kdo létá ještě bf a nebo jiné éro obivuji. Mě by se to sakra pletlo. Skoušel jsem jen G-50. Bf mělo určitě navrch, to všichni vědí a berou na vědomí, ale záleží jak navrch. To neposoudím korektně. Mě se zdálo laickým pohledem že ano a jetli příjde veterán a řekne že je to Ok a že to tak bylo, tak dobrý. To by RAF byla bez pilotů během půl roku
PS: Dnes jsem se opět nedostal na Dunquerk 100/100
After looking at the weapons code again, we realized there was a calculation error in the method we used for determining dispersion due to wing flex and vibration on Wing mount MG/FF weapons.
Hope to be able to change this in the next week or so, in the meantime our apologies to the sore heads out there... bear with us... and CHECK SIX!!!
After looking at the weapons code again, we realized there was a calculation error in the method we used for determining dispersion due to wing flex and vibration on Wing mount MG/FF weapons.
Hope to be able to change this in the next week or so, in the meantime our apologies to the sore heads out there... bear with us... and CHECK SIX!!!
No tak to bude fajn. Aktuální stav by dlouhodobě vedl k frustraci na červené straně.
After looking at the weapons code again, we realized there was a calculation error in the method we used for determining dispersion due to wing flex and vibration on Wing mount MG/FF weapons.
Hope to be able to change this in the next week or so, in the meantime our apologies to the sore heads out there... bear with us... and CHECK SIX!!!
No tak to bude fajn. Aktuální stav by dlouhodobě vedl k frustraci na červené straně.
A také k nedůvěryhodnosti TF a to si přeci jen nemohou dovolit. Totiž, neměl jsem od Patche poškozoné letadlo například křídlo a podobně. Vždy tma. Oni se dříve také dobře trefili což o to to, ale ještě jsem neviděl, že brankář v kopané dal čtyři góly zápas co zápas. Díky Válče za dobré zprávy
No tak to bude fajn. Aktuální stav by dlouhodobě vedl k frustraci na červené straně.
Nejde o frustraci, jde o to že někdo potvrdil Fakt. A může klidně být že někdo potvrdí že i další záležitosti které jsou údajně schizofrenní a nepravdivé, opraví TF jako chybu výpočtů. Proto bych zde neobhajoval ani "Ń" páč bych mohl narazit
Při vší úctě bych po 3 až čtyřech letech v měsíci na stroji druhé strany nevyvracel ni nepotvrzoval vůbec nic
PS: změnilo se mnohé na obou stranách, posouzení nechám na fundovaných nicméně já se bavím. Modrých je třikrát více než kdy jindy, přibylo spousty nových nicků a soubojů
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.