September 28 2024 20:14:07
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.10 patch
WT_Peci
Jenže podle mě je rozdělní doby odjišťení pum podle druhu pumy (a závěsníku) strašně pracné a strašně složité... nejde jen o to natlouct to do kódu, ale spíš o to sehnat kvalitní podklady. Dle mého to úplně přesahuje rámec šturma a navíc dělat se s tím v téhle 10 let staré hře je ztráta času.
Pokud se v tom chce někdo rýpat, ať se klidně baví, ale myslím si, že jednodušší by bylo, nějakým způsobem přiřadit dobu odjišťování pumy podle typu letadla. Prostě hloubkaři, šturmovici, schlachtgeschwaders by měli jedno časování, diveři stuky a spol další a level bombeři (dle primárního určení, nebrat za slovo, vím, že He-177 byl primárně konstruován aby vydržel i střemhlavé bombardování) by prostě měli časování další. Je mi líto, ale víc času a námahy na tuhle část poletování si podle mého skromného názoru už šturm nezaslouží.
 
Hoper
1stCL_Fucida napsal:
Mít odjišťovací tlačítko pro spouště hlavňové výzbroje a pumy, to bych se asi už pokakal blahem :) A kdyby k tomu byla i možnost ve vzduchu nastavit časovač...ouyeah.. :)

No, na druhou stranu by ty kulomety a kanony jistě zachránily nejedno červené letadlo :)

si nainstaluj Koreu ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_pbarry
313_OTTO napsal:
Já bych to úplně jako šlápnutí vedle neviděl, ale spíš jako šlápnutí hodně šikmo v před. Nápad mi příjde jako dobrý, ale to provedení ne. Nevím jak často He 111 útočili v 50-200m (krom útoků na vodní ploše)??? Do teď se to v ilu dělo a přesně toto odstraňuje, Odstraňuje i použití bomb jako obrané zbraně, neznám žádný záznam že by piloti využívali bomb k ničení na ně útočících letadel. (Pokud se pletu v obou případech, tak mě opravte)


Na východě honili vlaky na železnici nulových výškách. Deník KG55.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
310_cibule
Pavel napsal:
310_cibule napsal:
Kdo má zájem, je v misích USAAF v sekci B 25 testovací mise. Totální tma, paráda. Hlavnmě udržet křížek v pravým úhlu, což prakticky nejde. Doporučuju pro dlouhé zimní večery.


Mimochodem je někde popsaný princip tohodle přístroje ? Co která úsečka vlastně znamená ?

Po pokusech s Bf-110 jsem namachrovaně skočil do Mitchella a ouvej.

Asi si bude muset udělat "odpolední" variantu téhle mise.. jinak to nevidím.

"Od lehkého k těžšímu..." J.A.Komenský Šklebící se

Edit: něco jsem našel - http://en.wikiped...i/AN/MRN-1


Poslal jsem ti odkaz na tu Hoperovu misi v PM.

Není špatná, ale já využívám tu od Daidalů, která je v adresáři Missions.

Nutí mne to letět výhradně podle budíků a ne koukat, kde co lítá či svítí po zemi.

V jaké výši jsi, když ti to zapípá poprvé a podruhé, najdeš v manuálu ke 4.10 (na konci, aspoň myslím, že je ta výška defaultní a nedá se podle libosti upravovat).

Pořád se mi to ještě nepovedlo, tak jak si představuju, ale těch deset hodin tríéninku už se začíná pomalu projevovat. Jinými slovy, ještě se mi přistát nepodařilo Mrknutí

Teď to zkouším co nejvíc přes trim, jakmile vezmeš za knipl, je to většinou ztracený, už ty budíky zpátky nesrovnáš.

Tak držím palce, já se ozvu za dalších deset odlítaných hodin a dám do placu, jaký dělám pokroky Cool

P.S. Hlavně kříž, furt sleduj kříž (na palubce uprostřed dole). Jeho ramena musej svírat pravej úhel a vést zcela svisle resp. horizontálně (tedy ne do strany či nahoru nebo dolů). Je to hrozně citlivý, i na trim (protože každý sebemenší pohyb tě vychyluje s osy dráhy a mění úhel sestupu).
Upravil/a 310_cibule dne 05-01-2011 14:10
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Pavel
Supr díky moc. Zítra dám vědět jak mi to nešlo Šklebící se
IFR Letu zdar !


Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
 
313_OTTO
1stCL_pbarry napsal:
313_OTTO napsal:
Já bych to úplně jako šlápnutí vedle neviděl, ale spíš jako šlápnutí hodně šikmo v před. Nápad mi příjde jako dobrý, ale to provedení ne. Nevím jak často He 111 útočili v 50-200m (krom útoků na vodní ploše)??? Do teď se to v ilu dělo a přesně toto odstraňuje, Odstraňuje i použití bomb jako obrané zbraně, neznám žádný záznam že by piloti využívali bomb k ničení na ně útočících letadel. (Pokud se pletu v obou případech, tak mě opravte)


Na východě honili vlaky na železnici nulových výškách. Deník KG55.


Áha tak dík. a vlastně dyk to dělali i A20 a B25. Pardon tady jsem trošku přestřelil.
 
Hoper
Berry, je dobré honit v He111 vlak v "nulové" výšce ?
rozuměj - vyplatí se riziko zisku ?
a jak jsi psal sám - honili je v Rusku, kdy to měli pod kontrolou - co do stíhačů a co do AAA. Být to jinde/později, tohle by si netroufli...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
311_Tank
Pokud to TD chce udelat realne tak at patricne upravi flaky aby se nam dolu nechtelo.
 
Hoper
počkej, ty chceš říct, že flaky jsou v současné verzi slabé ?

ed: už v práci mne napadlo, že vám udělám misi na šturmútok, kdy bude u cílů flak, ať se ukážete, jak dlouho vydržíte letět v přízemní výšce směrem k cíli nějakých 600m...
Upravil/a Hoper dne 05-01-2011 18:42
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
311_Tank
Kdokoliv kdo lita na ADW je na utok v prisemni vysce na zaflakovane cile zvykly.

Soucasny flak je predevsim retartovany. Ze se snazi zastrelit letadlo skrz vlastni jednotky kopce lesy, jak funguje vazani flaku jednim letadlem atd vime vsichni.

Jetli neco odrazovalo on vetu v extremne nizke vysce byly to malorazne flaky a rucni zbrane.
 
Hoper
ad retard - co píšeš je pravda :) (a je taky pravda, že na ADW se spolupracuje krapet víc)

ad nízká výška a 20mm - mno právě proto jsem to psal :) (a proto se na speciálkové akce dávaly AAA od 37mm výše...)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_pbarry
Hoper napsal:
Berry, je dobré honit v He111 vlak v "nulové" výšce ?
rozuměj - vyplatí se riziko zisku ?
a jak jsi psal sám - honili je v Rusku, kdy to měli pod kontrolou - co do stíhačů a co do AAA. Být to jinde/později, tohle by si netroufli...


Proč se mě ptáš na takové nesmyslné věci ? Co se mi snažíš vyvracet ?

Pár HE111 prostě žehlilo železnici a sypalo bomby, odpověď ottovi, tečka.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
falkon
311_Tank napsal:
Falkone to si delas prdel ze zprumerujes doby potrebny pro odjisteni ze vsech zapalovaci co USAAF a US NAVY pouzivalo tj i rozbusek do 2000lb bomb ?

Nie, nerobim. Uved svoje cisla, ak chces oponovat!

Priemer zahrnajuci len US NAVY cini cca 625 ft, takze okej, casy budu 2/3 uvedenych.


Lynx23 napsal:
No falkone jen tak jsem si to taky projel a me vyslo 233,4m

Viz. PM, kde najdes link na vypocetnu tabulku. Mozes porovnat so svojou.

311_Tank napsal:
jak uz tu nekdo psal rozumnej kompromis je rozdelit bomby do 3 kategorii podle hmotnosti a "namontovat" do nich odpovidajici zapalovace.

Si ochotny to naimplementovat vo svojom volnom case bez naroku na honorar?! Ak mas schopnosti a vedomosti, Team Daidalos ta urcite rad privita vo svojich radach! Mrknutí
 
311_Tank
falkon napsal:
311_Tank napsal:
Falkone to si delas prdel ze zprumerujes doby potrebny pro odjisteni ze vsech zapalovaci co USAAF a US NAVY pouzivalo tj i rozbusek do 2000lb bomb ?

Nie, nerobim. Uved svoje cisla, ak chces oponovat!

Priemer zahrnajuci len US NAVY cini cca 625 ft, takze okej, casy budu 2/3 uvedenych.


Jaky cisla ?! co je to za postup vyzkumu ?

Najdu si jaky rozbusky se pouzivaly v jakejch bombach:
http://www.303rdb...bombs.html
Vidim ze treba pro 100lb bomby se pouzivaly ty 100ft, 450ft a kontaktni rozbusky a netaham do toho nejaky 2000ft rozbusky !

To povazuju za korekni postup !

BTW Z jakej podkladu vubec vychazel TD pri zavadeni toho arming casu a zmenach torped ?
 
Hoper
1stCL_pbarry napsal:
Hoper napsal:
Berry, je dobré honit v He111 vlak v "nulové" výšce ?
rozuměj - vyplatí se riziko zisku ?
a jak jsi psal sám - honili je v Rusku, kdy to měli pod kontrolou - co do stíhačů a co do AAA. Být to jinde/později, tohle by si netroufli...


Proč se mě ptáš na takové nesmyslné věci ? Co se mi snažíš vyvracet ?

Pár HE111 prostě žehlilo železnici a sypalo bomby, odpověď ottovi, tečka.

vyvracet nic, jen se tu snažím občas naznačit, že ojedinělý případ tu podáváte jako běžně konanou činnost, která by měla být brána jako berná mince pro nastavení určitých věcí v simu.
Falkonovo zprůměrování se vám nelíbilo, ale co děláte vy svýma dost často ojedinělýma případama, který jsou vůči běžným postupům v drtivé menšině ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
Hoper, běžný postup u Luftwaffe byl "odjištěno okamžitě po uvolnění ze závěsníku". Alespoň u ETC závěsníků.

Tzn. u Luftwaffe toto nemuselo být v menšíně Úsměv Nicméně jde především o to, aby se do absurdna vyvedeným nereálným diktátem čehosi nedosahovalo reálnějšího průběhu čehosi (nemyslím tento konkrétní příklad). To je slepá ulička.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_pbarry
Hoper napsal:
vyvracet nic, jen se tu snažím občas naznačit, že ojedinělý případ tu podáváte jako běžně konanou činnost, která by měla být brána jako berná mince pro nastavení určitých věcí v simu.
Falkonovo zprůměrování se vám nelíbilo, ale co děláte vy svýma dost často ojedinělýma případama, který jsou vůči běžným postupům v drtivé menšině ?



To že některé letky, některých skupin byly určeny k takovým úkolům nepovažuji za ojedinělý případ. Stroje neměly žádná omezení pro takové akce.

zbytek viz fuči.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
313_Sheddan
Teď to zkouším co nejvíc přes trim, jakmile vezmeš za knipl, je to většinou ztracený, už ty budíky zpátky nesrovnáš.
Nejdřív náklon podle umělýho horizontu, pak klesání podle vária a naladit kouli. Všechno ostatní až potom...
 
http://www.letistechrudim.cz
Hoper
fajn, když to obrátíme - těžkých bomb z bombardérů bylo shozeno daleko více než těch "lehčích"-bude se to tedy brát podle nich - řekl bych úplně stejně zcestná argumentace jako ta vaše ;)

jinak o mačkání čůdlu a poté následném "okamžitém" odjištění jsem tu neřekl ani slovo...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
311_Tank
A z na to ze ve sturmu nejsou ty tezke bombardery ktere by ty tezkebomby schazovaly ve velkem.
Takze vzhledem k portfoliu pilotovatelnych letadel bych se klidne ridil temi mensimi bombami.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,687,012 návštěv