Tajpan napsal:
Chce to len čas, cca ešte tak polrok/rok tomu dávam , aby som mohol kludne povedať , že ktorý je mod lepší a ktorý nie. Ked to UP "poserie" tak odradí ludí a prestanú ju lietať a zmiznú i jej servery. Ked to History "poserie" stane sa to isté.
Jsem už trochu skeptický.
Jak dlouho hodláš čekat, až to bude "dokonalé" ?
Čekal jsem něco jako "alternativní standard" od AAA ale udělali z toho "skládačku" a nebyla bez chyb.
Současné "packy" ikdyž obsahují hodně zajímavé věci ale také nejsou bezchybné a updatují je tak často, že mne to už nebaví ani sledovat . . . .
Začínám si myslet že "alternativní standard" už asi nikdy nevznikne a proto už jen čekám jak DT "oživí" pilota, jestli zavedou větší "engine management" a jaké jiné novinky vydají.
Je to už unavující "bordel" a čím více "packů" tím hůř . . .
. . . kde je Věra Pohlová ?
"dokonalé" to bude asi až vtedy (ak myslíme komunitu v Il2) až ked výjde BoB plus jeden rok.
napr SHIII (simulátor ponorky z WW2) vyšiel na jar 2005. v novembri 2005 sa začali práce na jeho najrozšírenejšom mode GWX , prvá verzia vyšla na jar 2006.
"Nástupca" SH3 ,SH4 vyšiel na jar 2007. ukončenie práce na GWX3.0 bolo na jar 2009. takže času bude ešte vela.
Alternatívny štandard nebude, bude sa používať len tie mody, ktoré najviac oslovia hráčov a najviac vydržia. Ktorý to bude to ukáže čas.
Ak DT vydá svoj patch a bude naozaj skvelý, tak určite bude ťažko sa rozhodovať. takže tieto "štvanice" na hráčov čo používajú teraz UP, budú určite pokračovať. je to prirodzený konkurečný proces, bude záležať len na userov-hráčov, či k tomu budú pristupovať pomocou faktov, dát , argumentov, alebo pomocou nadávok, ohováraní a pod.
Je to podobné ako u každých modov ,ktoré simulujú tú istú spoločnú oblast simu/hry.
ten "bordel" je podla mna viac menej prirodzený jav i s jeho dôsledkami. To isté sa odohrávalo , ked sa uvolnili nástroje a začal každý "modovať" a vznikali rôzne funny, crazy mody. napr SH3.SH4, Rome Total WAR, Mediaval ToTal WAR, OFP-Resistence.
no a ked to bolo už privela, začali sa tvoriť velké mody, s ludmi a teami, ktorý zdielali rovnaký názor.
napr TGW,GWX, NYGM s SH3, Op a RFB, OP u SH4, Total realizmus u Rome. Invasion, CSLA, Liberation, Finnland u OFp-resistance . atd.
A teraz u IL2 vznikajú prirodzeným vývojom nové big-mody ako je History, UP, uvidí sa čo C6, a čo prinesie DT.
A každý z týchto modov bude mať dvojich fanúšikov, a i odporcov.
a bude sa viest malá vojna medzi nimi.
ale zase konkurencia prinesie len to najlepšie.
606_Tempik napsal:
Tajpane, podle mě je UP horší, než AAA pack, protože jsou tam TOTÁLNĚ zprasený letový modely těch kwiatkových letadel. Snaha se cení, s nadšením jsem to vítal, ale po ozkoušení je to trgédie a jak jsem psal - kwitek si udělal noý spity jako odměnu za to, že udělal hadesovi německý letadla co neztrácí éčka při zoomu, zatáčení a líp kroutěj. Viz ten můj příklad na který odpověděl pan Nadlesní z pohledu někoho, kdo tomu rozumí. Když si lidi od UP začnou dělat letadla podle svého, tak je to napitchu.
vtom to nemôžem s tebou súhlasiť. pre mna AAA skončilo v okamžiku ked vyšiel History 4.0.
hlavný dôvod sú SFS súbory s ktorými pracuje History a UP1.8.
Podla mna nik čo má rád fair-play voči sebe i ostatným hráčom, nemôže tolerovať vec, že v AAA si môže hráč jednoduchým spôsobom kopírovania vymeniť DM a FM toho istého stroja. V čase AAA1.0 a 1.1 to sa dalo tolerovať, lebo žiadny iný mod neexistoval.
Add Hades Dm a FM: ber v úvahu jednu vec, OLeg moduje IL2 cca 5-8 rokov. za tú dobu tiež sa mu podarilo pár "kúskov". Najlepší bol , ked laggov zabudol pripočítať 400kg váhy, a to bolo potom na serveroch malagované až hrôza. Vtedy nemalo zmysel meniť lagg3ser4 za la7.
takže ak sa Hades/Kwiatek sekne po ani nie polroku modovania a to ešte robí zadarmo , to sa dá tolerovať.
A že menia Fm a DM? ako modisti majú na to plné právo.
A o tom či je to správne alebo nie, tak či tak rozhodnú hráči.
A že Bf109 v UP je teraz lepšie v zátačke ako Bf109 IL2.
noo , asi Hades a Kwiatek opustili zaužívané názory z 1945-1990 že spit je obratnejší ako bf109 a používajú autorov a knih z 1995-2009 :
bylo sice široce známo, že co do rychlosti dokáže Spit v zátačke uniknou svému nemeckému protivníkovi na menším polomeru, ale tento rozdíl byl mnohem menší, než se obecne vedelo.
atd, atd.
A ak by tam namodelovali šmudleho sloníka s jumbom v chobote, je to len a len ich vec.
a bude len a len na hráčoch či si ten daný mod stiahnu a budú veci v nom akceptovať.
Aby to ale u Sturmovika nakonec nebylo trochu jinak.
Nezdá se mi to tvé přirovnání k masovkám jako OFP a pod.
Zde je komunita o dost menší na to, aby vznikl takovýto "trh" s mody.
A už takhle malé komunitě další tříštění podle typů modu myslím neprospěje.
311_Tank napsal:
Zase bych tu nevyhlasoval krizovou vypravu proti UP. UP 1.8 je defakto rozvrtanej HSFX 4.0 (samotna HSFX 4.0 je debugovana velmi solidne) plus par "novejch" letadel pochybnym FM navrch.
To predsa ani nikto nerobi, ani ziadny dzihad proti modom tu neprevadzkujeme ci ako to nazval Tajpan...
Iba poukazujem na iste negativa, ktore su s modmi spojene a pomenoval som priciny terajsieho stavu a tiez naznacil mozne riesenie.
Znovu opakujem, ze proti modom a priori nic nemam, pouzivam ich (najviac momentalne HSFX) a nikdy som im neupieral isty prinos.
Tajpan mozes mi prosim vysvetlit, kam s tou statistikou HL serverov mieris? Ja z toho chapem, ze sa lietaju mody aj cista verzia, mody sa lietaju v roznych verziach... teda nic, co by nebolo cely cas zrejme. Pocty serverov sa stale menia, UP su tam pochopitelne tiez (podla mojej skusenosti drviva vacsina arkadovych serverov). Priznam sa, ze mi unikol zmysel Tvojho prispevku. Predpokladam, azda mylne, ze tam ide o trend pouzivania dedikacu UP a poukazujes na to, ze na UP bezi 18 HL serverov z celkoveho poctu 110. Toto je momentalny stav? Dakujem za objasnenie...
K HSFX - pouzivali sme v letke upravenu verziu (kvoli istym obmedzeniam na verejnych DF serveroch) ale tiez sme od toho upustili, pretoze tych zasahov a problemov tam bolo neunosne vela, bohuzial.
tak to môžem nazvať konkurečným bojom za použitai všetkých dovolených i zakázaných prostriedkov uvedených v Ženevskej konvencii.
jediné negatívum na modoch,(ako som ti napísal) je len jedno.
v IL2 sú nelegálne.
Môžem napísať 10.000 slov na výhody modov, tento fakt zostane.
druhá vec je , že je len velká škoda, že mody prišli tak neskoro. viem il2 na to nebol stavaný. Ked si len vybavím tie nadávky a stažnosti na IL2 DM a FM , či zo strany REDs alebo Blues, tak teraz len s úžasom sledujem ako sa tolko vecí za velmi krátky čas dali spraviť.
Klobúk dole pred modistami.
Po modelárskej bažine(prirodzený stav) teraz sa vynárajú komplexné velké mody. I so svojimi negatívami, problémami, fanúšikmi i odporcami. Čo je len logické a prirodzené. A len na prospech veci i pre DT i pre samotného Olega a jeho práce na BoB. Aspon vidí čo ludia vlastne chcú.
Hl-štatistika. každý sám nech si vytvorí svoj vlastný názor.
History - predpokladám že ste narazili na to isté, ale pravdepodobne i dalšie neakceptovatelné veci. myslím že sú to len nedorobky ale dajú sa zneužiť.
CZS_Scharck napsal:
Aby to ale u Sturmovika nakonec nebylo trochu jinak.
Nezdá se mi to tvé přirovnání k masovkám jako OFP a pod.
Zde je komunita o dost menší na to, aby vznikl takovýto "trh" s mody.
A už takhle malé komunitě další tříštění podle typů modu myslím neprospěje.
kiež by si mal pravdu.
istý čas som patril onnline česko-slovenkej komunite v SH3, a bolo ta asi 10krát menej ludí ako v IL2. a tie flame ohladom ktorý mod je lepší, ktorý sa má hrať boli zúrivé.
To čo bolo medzi Adlerom a Robom resp Robom a Adlerom je len taký slabá omáčka, len taký predkrm.
ani nevieš ako by som sa rád mýlil.
noo , asi Hades a Kwiatek opustili zaužívané názory z 1945-1990 že spit je obratnejší ako bf109 a používajú autorov a knih z 1995-2009 :
bylo sice široce známo, že co do rychlosti dokáže Spit v zátačke uniknou svému nemeckému protivníkovi na menším polomeru, ale tento rozdíl byl mnohem menší, než se obecne vedelo.
atd, atd.
Tohle by me docela zajimalo jak to ti autori zjistili. Vzali spita a befko a kzkusili to ? V tomhle pripade bych nazory a vysledky testu primoz valecnyho obdobi povazoval za vic relevantni.
Nicmene je pochopitelny ze kdyz si chce natunit to 'svoje' letadlo tak si najde ty nejlepsi zdokumentovany vysledky a postavi to podle neho, bezohledu na podminky testovani atd.
Pak znikaj takovy haluze jako Me-410..
noo , asi Hades a Kwiatek opustili zaužívané názory z 1945-1990 že spit je obratnejší ako bf109 a používajú autorov a knih z 1995-2009 :
bylo sice široce známo, že co do rychlosti dokáže Spit v zátačke uniknou svému nemeckému protivníkovi na menším polomeru, ale tento rozdíl byl mnohem menší, než se obecne vedelo.
atd, atd.
Tohle by me docela zajimalo jak to ti autori zjistili. Vzali spita a befko a kzkusili to ? V tomhle pripade bych nazory a vysledky testu primoz valecnyho obdobi povazoval za vic relevantni.
Nicmene je pochopitelny ze kdyz si chce natunit to 'svoje' letadlo tak si najde ty nejlepsi zdokumentovany vysledky a postavi to podle neho, bezohledu na podminky testovani atd.
Pak znikaj takovy haluze jako Me-410..
Tajpane: Problém není v tom že na modovaném serveru budou všetky Sloníky Jumbo lítat o 500 km/h rychleji než skutečné lítaly za časů WWII. Problém je, že na třeba i nemodovaném serveru budou všetky Sloníky Jumbo lítat tak jak mají - kromě toho pilotovaného jedincem XY, který bude lítat o 500 km/h rychleji.
A to je o čem jsem psal o pár stránek vejš.
Hele: mě je celkem fuk jestli úplně každé letedlo v Ilu je přesně takové jako v reálu. Beru to tak, že úpravy jsou nutné pro zachování hratelnosti. Kdo by asi tak chtěl lítat třeba za Rusy na začátku VVV když ty plečky měly problém udržet se ve vzduchu??? Prostě tvůrci udělali úpravy aby to bylo aspoň trošku vyrovnané.
Pokud mají všichni (třeba) Spitfajristi stejné šance, dané jen jejich "leteckým" uměním (a já jsem nikdy neskrýval že bych byl moooc šťastný kdyby se podařilo nějak do nějakého modu naimplantovat např. zhoršování char. letadla pro pilota "hovadného" je vše v poho. Jakmile jsem zjistil že flígr XY létá na svém Sloníku Jumbo rychleji než já na svém, je to špatně. Mod nemod.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Hele Tajpane, nevím jestli modeři seděli v reálných letounech a testovali je proti sobě...., ale pokud ty letadla nedokáží ani správně pojmenovat a nemají k nim žádné údaje k výkonům a dělají je od oka, tak už to samo o sobě o něčem svědčí...
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
noo , asi Hades a Kwiatek opustili zaužívané názory z 1945-1990 že spit je obratnejší ako bf109 a používajú autorov a knih z 1995-2009 :
bylo sice široce známo, že co do rychlosti dokáže Spit v zátačke uniknou svému nemeckému protivníkovi na menším polomeru, ale tento rozdíl byl mnohem menší, než se obecne vedelo.
atd, atd.
Tohle by me docela zajimalo jak to ti autori zjistili. Vzali spita a befko a kzkusili to ? V tomhle pripade bych nazory a vysledky testu primoz valecnyho obdobi povazoval za vic relevantni.
Nicmene je pochopitelny ze kdyz si chce natunit to 'svoje' letadlo tak si najde ty nejlepsi zdokumentovany vysledky a postavi to podle neho, bezohledu na podminky testovani atd.
Pak znikaj takovy haluze jako Me-410..
..ja sa len decentne zapojim do debaty...
mam dojem ze bf109 a spit niekedy na zaciatku zrejme v dobe emilov popraipde f2 a spit mkI mkII nemali az tak rozdiely v tom zatacani, ano spit mu vedel zdrhnut ale skor to bolo rpeto ze befku by sa zlomilo kridlo. cital som to v knihe a celkom ma to vtedy zarazilo. neviem ci to nebola aj kniha od jozefa prillera jg26, mam dojem ze tam to bolo.....to len ku tym spitom
No to je fakt, Emil a Fridrich byl nachylny na lamani kridel, asi tak jak Mustang. Bohuzel Mustang to ma a E a F nikoliv.
Tady je zajimave srovnani mezi Emilem a Hurricanem: http://www.wwiiai...ne-109.pdf
Edit:
Myslim ze to rada z nas uz videla. Je to valecny test. Myslim ze ten se da povazovat za dost relevantni zdroj jak by to melo litat...
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 06-12-2009 23:45
noo , asi Hades a Kwiatek opustili zaužívané názory z 1945-1990 že spit je obratnejší ako bf109 a používajú autorov a knih z 1995-2009 :
bylo sice široce známo, že co do rychlosti dokáže Spit v zátačke uniknou svému nemeckému protivníkovi na menším polomeru, ale tento rozdíl byl mnohem menší, než se obecne vedelo.
atd, atd.
Tohle by me docela zajimalo jak to ti autori zjistili. Vzali spita a befko a kzkusili to ? V tomhle pripade bych nazory a vysledky testu primoz valecnyho obdobi povazoval za vic relevantni.
Nicmene je pochopitelny ze kdyz si chce natunit to 'svoje' letadlo tak si najde ty nejlepsi zdokumentovany vysledky a postavi to podle neho, bezohledu na podminky testovani atd.
Pak znikaj takovy haluze jako Me-410..
..ja sa len decentne zapojim do debaty...
mam dojem ze bf109 a spit niekedy na zaciatku zrejme v dobe emilov popraipde f2 a spit mkI mkII nemali az tak rozdiely v tom zatacani, ano spit mu vedel zdrhnut ale skor to bolo rpeto ze befku by sa zlomilo kridlo. cital som to v knihe a celkom ma to vtedy zarazilo. neviem ci to nebola aj kniha od jozefa prillera jg26, mam dojem ze tam to bolo.....to len ku tym spitom
Joe Hallenbeck napsal:
No to je fakt, Emil a Fridrich byl nachylny na lamani kridel, asi tak jak Mustang. Bohuzel Mustang to ma a E a F nikoliv.
Myslim ze to rada z nas uz videla. Je to valecny test. Myslim ze ten se da povazovat za dost relevantni zdroj jak by to melo litat...
Jde ale o to, jestli by všechny ty "nepřátelský" testy . . . se "správným" pilotem který to éro znal lépe než "tester odtamtud", nedopadly trochu jinak.
Jsou byť i jen "západní" a "východní" výsledky testů německých strojů na chlup stejné ?
Upravil/a czs_scharck dne 07-12-2009 00:01
jo to asi hej, ja som len chcel podotknut ze tak markantny rozdiel v atacani spita a befek nebol na zaciatku... ale to ze si jeden chalan precita knizku a podla toho plus podla svojej fantaziie namodeluje leitadlo je zle. a ako uz napisali. horsie je ked si desat ludi namodeluje jeden typ lietadla desatkrat podla seba. to potom napitchu take hranie.
ako priklad uvediem..tuto si letim vo fokacovi, pokropi ma mustang a je zo mna svetlo a teplo.ked som si mustanga zobral ja tak som vyspial do neho cely zasobnik a bol som rad ze aspon trocha cadi a nema smerovku.....odvtedy nemam nejako chut lietat serveri kde sa leita modova verzia a kedze na vacsine serverov je modovanie povolene prestal som leitat...
Byl by nějaký zdroj popisující ztrátovost křídla Bf 109 E/F? Já jen že verze G ho měla dimenzované stejně, jako starší F
Jediné vážné strukturální problémy Bf 109, které jsou ale všeobecně známé, nastaly u Bf 109 F-1 v ocasních partiích trupu. Předimenzování této oblasti vedlo k vyřešení potíží jak u běžící série F-1, tak u všech následovníků.
Diskuse o schopnostech točení Bf 109 a Spitfiru je zajímavá V určitém směru měl výhodu Spit, v určitém Bf 109. Dovedu si představit, že na pádovce nebyl Spitfire zrovna úplný "miláček", že Bf 109 byl v takovém režimu předvídatelnější.
Spitfire v ILovi by potřeboval hodně opravit - výškovost jeho motorů je nedobře modelována, akcelerace je celá taková nějaká "pozitivní" (srovnáme-li se shodou snad ze všech testů, že jak 109, tak Fw 190 by měly ve střemhlavém letu hooodně rychle ujet), prostě je to celé dost divné. Ale uvidíme, jaká nás čeká budoucnost v IL-2 i v BoB
ten střemhlavý let je asi neduhem vůbec práce s váhou. Tak jak by měl fokáč ujet spitovi, tak by měl Tempest a Thunderbolt ujet fokáčovi.
Ohledně té pádovky máš asi pravdu. Otázkou však je, kdy měla letadla pádovku, když měl spit o značný kus (v závislsti na verzi obou strojů 10-50%) menší plošné zatížení na křídlech.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
606_Tempik napsal:
Ale ještě by to chtělo vyřadit ty servery, na kterých je nula hráčů. když jsem se snažil najít server s UP cca před týdnem, tak jsem pochodil s prázdnou a nebyl jsem schopný najít nic pořádného. Našel jsem dva servery kde byli lidi, ale byli to arkádové verze s se všemi letadly na obou stranách.
A to je nějaký nejnovější objev že Emil utočil Shitfajra? To už věděli tvůrci Bitvy o Britanii v roce 1969, i když to možná bude tím že jim odborného poradce dělal Galland který o tom veděl prd. Vlastně major Falke.
Emilům a Fricků se lámala křídla běžně, Gustavům a Karlům už né páč byli těžší a létali rychleji
Upravil/a WT_Horrido dne 07-12-2009 11:42
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.