November 22 2024 17:52:29
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy
 Vytisknout diskuzi
Nové stroje
1stCL_Fucida
Tak nějak...zcela bez chlazení maximálně pár desítek vteřin. Zkoušel jsem v autě Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
Hele žádnej motor nevydržel a nevydrží střelbu byť z 7.62 mm ráže. Prostě časem se něco ujme a poškodí/zničí to něco důležitého. To že někdo vyprázní zásobníky při střelbě na nějaký cíl, vůbec neznamená, že to šlo do toho cíle. Si třeba přečtěte, jak Hartman absolvoval ten stíhací kurs a na závěr stříleli na ten vlečný cíl. A jak byl překvapenej, jak málo to trefil v porovnání s tím, kolik toho vystřílel. Pokud vím, piloti Hurriků popisovali, když se tedy trefili, že to vypadá, jako by ten cíl krájeli na kousky. Páčto žádný letadlo není až tak pancéřovaný, aby sneslo 2 vteřiny trefující se střelby těch 8mi browningů. To je 2s * 8kulometů * 20ran/s = celkem 360 děr. To by musel být zázrak, aby tohle něco neprovedlo. Navíc pokud je to dobře provedený a stříleno na konvergenci, bude těch cca 300 děr docela blízko u sebe. Problém je trefit a udržet tu trefu těch pár vteřin. Větší ráže má tu výhodu, že i krátká trefa a pár děr nadělá zaručenou paseku. Navíc to může obsahovat větší nálož či zápalné látky.
Jinak Tempík má samozřejmě pravdu s tím chladícím okruhem. Trefa do chlazení je vždy fatální. Tedy pokud není chlazení víceokruhový. Je možná dobře připomenout, že všechny WW2 vodní chlazení byly alespoň částečně přetlakový. A tedy porušení těsnosti vedlo k téměř okamžité ztrátě tlaku v chladícím systému. A pokud to bylo trochu vejš, mohla taková ztráta tlaku znamenat, že se chladící kapalina začala okamžitě vařit a tedy přestala chladit. Ty vteřiny až desítky vteřin nejsou nijak přehnané. Je řeč o moterech 1000 koní + a takové potvory generují mnohem víc tepla, než fichtl doma na dvorku.
 
1stCL_Werner
Tady je docela hezky vidět jak moc přesně se střílelo Mrknutí
YouTube Video



1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
606_Temp
No to je další rozdíl mezi Ilem a reálem. Trefit něco v reálu nebyla až taková sranda. V ilovi ti kdejakej jouda co u toho prosedí 5 hodin denně ustřelí křídlo třicítkou na 800 metrů, bo má zoom, nemlátí s ním v kabině géčka a herní engine počítá rozptyl dost optimisticky Úsměv
Pak mělo smysl mít hodně hlavní a používat brokovnicovej efekt, aby se to ujalo. Američtí stíhači měli schválně nastavenou konvergenci každé hlavně trochu jinak, aby jejich střely pokryli větší prostor.
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Werner
Na třicítku nešahej, ta měla jeden z nejmenších rozptylů ze všech kanónů a kulometů Úsměv
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
606_Temp
Na nic ti šahat nehodlám. Ale v reálu třicítkou stříleli na sakra menší vzdálenosti, než co nám předvádí snipermod v ilovi.
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_pbarry
606_Tempik napsal:

Na nic ti šahat nehodlám. Ale v reálu třicítkou stříleli na sakra menší vzdálenosti, než co nám předvádí snipermod v ilovi.


Tohle tvrzení můžeš doložit čim pls. Kde se o tom kdo zmiňuje ?
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
magot
606_Tempik napsal:

Na nic ti šahat nehodlám. Ale v reálu třicítkou stříleli na sakra menší vzdálenosti, než co nám předvádí snipermod v ilovi.

V kódu by měli být nastavený podle reálných hodnot, žádný fejky. Možná Lesník by k tomu mohl říct víc ...
 
1stCL_Werner
Jeden takovej cheater
YouTube Video



Upravil/a 1stCL_Werner dne 02-10-2013 21:12
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
606_Temp
606_Tempik napsal:

Na nic ti šahat nehodlám. Ale v reálu třicítkou stříleli na sakra menší vzdálenosti, než co nám předvádí snipermod v ilovi.


Určitě jsem to někde četl. Na větší vzdálenosti stříleli MGčkama a až na jistotu pálili třicítkama. Pokud máš někde ty info o běžném střílení třicítkou na 500+ metrů, tak se přít nebudu. Samozřejmě jiné to bylo proti svazům bombardérů a jiné ve stíhacím boji. To je snad ale jasné a nemusel jsem to zmiňovat, nebo ano?
Edit: tak ano, měl jsem to zmínit.
Cheater trefil na 200 m rovně letíci B-17. Beru jako důkaz k sestřelování stíhačů na 500+ m v ilovi.
Upravil/a 606_Temp dne 02-10-2013 21:13
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Werner
Nad 500 metrů netrefuje ve šturmu nikdo, zas nepřeháněj.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
606_Temp
Šklebící se Šklebící se Šklebící se Šklebící se
 
http://no606.ic.cz/
radko1111
Motor bolo ťažké zničiť to uznávam Mrknutí no čo ostatné časti ??

Tu je vidieť že v motore sú neni žiadne diery a predsa to schytal Úsměv .

[img]http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2013/04/aircraft-wreck-battle-of-britain.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2013/04/aircraft-wreck-battle-of-britain-8.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2013/04/aircraft-wreck-battle-of-britain-17.jpg[/img] is not a valid Image.

Tu je pekne vidieť aké slabé sú 7,7 (tie diery v tom krídle skoro ako z malorážky)

[img]http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2013/04/aircraft-wreck-battle-of-britain-6.jpg[/img] is not a valid Image.
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
 
1stCL_Werner
Tohle je Spitfire na 500m.
To je v podstatě hraniční trefitelný dostřel čehokoliv. Kdybys na tuhle vzdálenost střílel 30, tak ti těch 65 granátů moc dlouho nevydrží.
Trochu obektivity, do tý frustrace Mrknutí

Reálně většina mých sestřelů s MK 108 je pod 300m.

imageshack.us/a/img716/1482/we74.jpg
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Koty
Ano - první granát letí zpravidla vždy mimo a jelikož ty třicítky docela cukaj s letadlem, něco jako oprava pomocí trasírek na tudle vzdálenost neexistuje Úsměv
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
1stCL_pbarry
606_Tempik napsal:

Určitě jsem to někde četl. Na větší vzdálenosti stříleli MGčkama a až na jistotu pálili třicítkama. Pokud máš někde ty info o běžném střílení třicítkou na 500+ metrů, tak se přít nebudu.


No já právě jediný info o "třicítce" mám o jejím relativně častém zasekávání vlivem přetížení a zničujícím účinku v cíli. Proto mě zajímá kde si co četl ty.

Tvrzení že tě ve šturmovi lámou třicítkou na 500m+ je asi hooodně subjektivní. Už s ohledem na to, že tu vzdálenost nemáš jak změřit. Je to jen další plácání slámy.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
magot
Taky rozžhavená hlaveň může snižovat přesnost v RL. Takže první a desátá dávka už jdou trochu jinak.
To není v ale Iloj počítaný ...
 
Joe Hallenbeck
Pořád tu diskutujete o účinnosti zbraní, ale tím nejdůležitějším byl pilot který musel manévrovat s érem tak, aby alespoň na chvíli udržel protivníka v zaměřovači. Navíc tam nahoře jim šlo o kejhák a moc dobře to věděli. My sedíme na zadku v obýváku a mnohem snáze se můžeme zhluboka nadechnout a "zamířit". Kombinace stresu - rozrušení, fyzického vypětí atd. byly hlavní faktory přesnosti střelby. Přesná střelba si vyžaduje klid a soustředění a nemyslím si, že tam nahoře nějaký klid byl. Přesná střelba uprostřed boje na život a na smrt vyžaduje jistou dávku chladnokrevnosti, což není u lidí zase tak samozřejmá vlastnost. Takže nějaké rozptyly zbraní, nebo zahřívání hlavní je zanedbatelným vlivem IMHO.
Přesně jak tu bylo řečeno, to že někdo vystřílel všechnu munici v boji ještě neznamenalo, že každý vystřelený projektil skončil v cíli a vsadil bych se, že množství zásahů ku množství vystřelené munice se pohyboval tak do 2 %.
313_FlyBoy
RY-C
 
1stCL_Werner
Jinak když jsme u rozptylů zbraní narazil jsem jednou na pro mě překvapující údaje a tak je mám uložený, třeba to někoho bude zajímat. Menší rozptyl samozřejmě neznamená, že se bude lépe zasahovat, důležitější bude pro snadnou střelbu vyšší úsťovka a plošší trajektorie.

Manuál ke G-6/U4 uvádí:
Při nastřelování zbraní je přijatelný rozptyl pro dvojici MG 131, když všechn 21 ran z každé hlavně padne na 100 metrů do čtverce 100x100 cm.
Pro MK 108 všechny střely z 11 musí na 100 metrů padnout do čtverce 30x30 cm.

Nejednalo se tedy o žádný granátomet.

A ještě jedna zajíavá citace.

Here are the results of a lenghty research into dispersion data, which is quite hard to come by...
The data is based on 100% diameter dispersion with 1 mil = 1/1000th of rad, the kind of mount is precised next to the weapon. 75% dispersion diameter is supposed to be half the 100% diameter which seems quite true for most weapons, this value is provided when quoted in the source (M2 data for instance).

We can clearly see the impact of the wing mounting compared to engine mounting, the later seems to have absorbed recoil and vibration much better... indeed dispersion is at least 2 times greater with wing mounted weapons.
Engine mount are the most efficient but nose mounting or cowling mounting does not provide the same amount of precision the mount being much more prone to vibration it seems.

Note that US data on the M2 is confusing since the reference data comes from a P-38 nose mounted M2, but the US manuals use the same dispersion data for wing mounted weapons. Either the P-38 mounts are really up to no good or the manuals make a wrong assumption when it comes to wing dispersion. I tend to believe the later, i think the wing mounted M2 would have had a dispersion of at least 12mils and probably more.

If you quote this data on other sites/bbs please precise the source being AAW. TIA

H means Height (or max dispersion diameter) as i previously used vertical and lateral dispersion values.

D means distance.

Units are metric.

German Weapons
-----------------------
MG-17 Cowling mounted (Bf 109F-2 / Bf 109F-1 actual tests)
H = 0.60 / 0.8 m
D = 100 m
R/D = 60/10000 80/10000
= 6 mils / 8 mils

MG-131 Cowling mounted (Fw 190A - theorical max)
H = 1m
D = 100m
H/D = 100/10000
= 10 mils

MG-151/15 Engine mounted (Bf 109F-2 actual test)
H = 0,35 m
D = 100 m
H/D = 35/10000
= 3.5 mils

MG-FF Engine mounted (Bf 109F-1 actual test)
H = 0,2 m
D = 100m
H/D = 20/10000
= 2 mils (very tight patern)

MG-FF Wing mounted (Bf 109E-3 actual test)
H = 0,35 m
D = 100m
H/D = 35/10000
= 3.5 mils

MG 151/20 Engine mounted (Bf 109G-6 - theorical max)
H = 0.3m
D = 100m
H/D = 30/10000
= 3 mils

MG 151/20 Wing mounted - inner (Fw 190A - theorical max)
H = 0.7m
D = 100m
H/D = 70/10000
= 7 mils

MG 151/20 Wing mounted - outer (Fw 190A - theorical max)
H = 0.8m
D = 100m
H/D = 80/10000
= 8 mils

MK 108 Engine mounted (Ta 152 - therorical max)
H = 0.35
D = 100m
H/D = 35/10000
= 3.5 mils

Allied Weapons
------------------
M2 Nose mounted P-38 (USAAF 1944 Gunnery manual)
H = 1.88 m
D = 229 m
H/D = 188/22900
= 8.2 mils (75% = 4.1 mils)

Hispano 20mm Nose mounted P-38 (USAAF 1944 Gunnery manual)
3 mils 75%
6 mils 100% assumed

1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Powerty
Souhlasím s Hallenbeckem. Stres, odpor v řízení atd. Myslím, že na tom videu od Wernera je dost jasně vidět jak jim to lítá sem tam.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,017,449 návštěv