Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
To jsi mne uklidnil protože to všeliké problikáváni, šuteringování + ty Magotem zmiňované stíny, přičítám osekanému nastavení ale.. Doufám že to ještě chvilku budou dopékat páč to masíčko je ještě stále krapet tvrdé😀
Na křídlech problikávají kompletní sady textur jakoby DCS chvílemi nevědělo kam s jednotlivými částmi.
A ten na tvrdo ustřižený olej na skle mne taky bude otravovat dlouho než si zvyknu:-)
Ovšem na co si nezvyknu je ruway a přilehlé okolí to je hnus velebnosti! Nerozmanitost textur z toho dělá jakýsi fraktálně surealistický mišmaš.
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Mustanga vzal čert, ten se doladí ale ty "polní" letiště a hangáry jsou teda škaredý jak noc. Vše je jaksi stavěno na gridu malých čtverců který mají své opakující se nudné textury, tráva, beton, zpevněná zem ..
Zřejmě se vůbec se nesnažily aplikovat velkoplošné ručně kreslené textury jako v to je BOSu a Clodu ..
SepiaX napsal:
To jsi mne uklidnil protože to všeliké problikáváni, šuteringování + ty Magotem zmiňované stíny, přičítám osekanému nastavení ale.. Doufám že to ještě chvilku budou dopékat páč to masíčko je ještě stále krapet tvrdé😀
Na křídlech problikávají kompletní sady textur jakoby DCS chvílemi nevědělo kam s jednotlivými částmi.
Připomínám, že jde o video ze streamu, což na kvalitě obrazu zrovna nepřidá. Stejně tak build mapy, který mají k dispozici, je jakási starší preaplha verze. Ale ano, práce na tom mají ještě dost.
Začínám se v tom ztrácet. Co je tedy ten zmetek na poli next gen flightsimů? Je to CloD, BOS, nebo tuto DCS? Opět mám pocit, že dějiny jdou mimo mě a někdo mi něco sprostě zamlčel.
SepiaX napsal:
Ovšem na co si nezvyknu je ruway a přilehlé okolí to je hnus velebnosti! Nerozmanitost textur z toho dělá jakýsi fraktálně surealistický mišmaš.
Koukám Nervi má nejspíš nekorektně nastavený lod bias s anizotropním filtrováním mixnutý s nějakou metodou antialiasingu a to pak provede jak je vidět na screenu. Tedy jeho video zdroj nelze použít jako referenční kvalitu na porovnání schopností enginu.
Začínám se v tom ztrácet. Co je tedy ten zmetek na poli next gen flightsimů? Je to CloD, BOS, nebo tuto DCS?
Tak Zmetek byl myslím terminus technicus vytvořený Horridem pro CLODa? . Ale samozřejmě jej lze aplikovat na cokoliv .
Z téhle rané verze bych nedělal unáhlené závěry. Když vyšlo BoSko, tak se mi chtělo brečet více...i když tam to bylo spíše kvůli letovým modelům, než kvůli grafickému pojetí, nebo nějakým HW problémům.
Začínám se v tom ztrácet. Co je tedy ten zmetek na poli next gen flightsimů? Je to CloD, BOS, nebo tuto DCS?
Tak Zmetek byl myslím terminus technicus vytvořený Horridem pro CLODa? . Ale samozřejmě jej lze aplikovat na cokoliv .
Z téhle rané verze bych nedělal unáhlené závěry. Když vyšlo BoSko, tak se mi chtělo brečet více...i když tam to bylo spíše kvůli letovým modelům, než kvůli grafickému pojetí, nebo nějakým HW problémům.
Jasně. Za mě to byl spíš úsměv nad tím vším. Já nemám problém s žádným z těch simů. CloD jsem hrál až do omrzení. BOSko taky. DCS zatím moc ne, ale jen kvůli tomu, že to nemá WW2 obsah.
Jinak jistě, ty první veřejné alfy či bety BOSka, co ještě neměly ani trim, Befkové papírové motory, netočící FW ze kterých nebylo vidět, Jakovlevovy vrtulníky na klapkách a jiné vylomeniny dávaly lidem celkem zahulit, pokud již předtím měli nějaké povědomí o WW2 létání.
V každém případě až bude tato Normandie, tak bude přímé porovnání CloD versus DCS. A na to jsem zvědavej. Jak moc to bude odlišný zážitek graficky. A jak moc poutavé bude DCS herně. CloD je herně poutavej hodně. Je planeset, je bitva, jsou cíle, je v tom napětí.
Rumcajs napsal:
Jinak jistě, ty první veřejné alfy či bety BOSka, co ještě neměly ani trim, Befkové papírové motory, netočící FW ze kterých nebylo vidět, Jakovlevovy vrtulníky na klapkách a jiné vylomeniny dávaly lidem celkem zahulit, pokud již předtím měli nějaké povědomí o WW2 létání.
Já měl na mysli ještě starší období v rámci původní betaverze pro "předplatitele". V některé inkarnaci jsem absolutně neměl pocit letu, chovalo se to jako vlaštovka. Tedy přesně to, čeho si teď na BoX tolik cením. Takové ty drobnosti, které uvádíš výše, přišly až později .
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.