Musím souhlasit s Pipem. Když jsem to video viděl tak jsem byl hodně překvapený změnou a textury z TF 4.312 jsou rozhodně hezčí. Nové textury na mě působý nerealisticky až omálovánkovatě.
cartoon textury jsou to nejlepší co může být aplikováno do současných simů. Realistické textury, často také foto textury vypadají mnohdy dost hnusně kvůli nekonzistenci s okolním prostředím jako jsou domy, pozemní jednotky atd ... jednoduše aby to vypadalo k světu tak zatím na to není výkon pc. Aplikace těchto textur je vrchol nevkusu ... viz DCS ...
Musím souhlasit s Pipem. Když jsem to video viděl tak jsem byl hodně překvapený změnou a textury z TF 4.312 jsou rozhodně hezčí. Nové textury na mě působý nerealisticky až omálovánkovatě.
Tak bohužel k tomuto se přidávám a začínám mne děsit že to použijí
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Mě se to tak děsivé nezdá. Musíme se v tom proletět, jinak to neohodnotíme korektně. Chápu to tak, že je to základ a k tomu budou odstíny počasí a čas.
Dnes jsem jen tak paběrkoval na trubkách a koukal na videa přeletů přes dovereské skály a okolí, mno a řekl bych že už vím co mi vadí na novém konceptu povrchu krajiny od TF. Vadí mi vykřičené až omalovánkové barvy ala ROF a také ostře vyhrazené předěly mezi různorodými políčky...Koukal jsem několikrát na ukázku nových textur/skinů od TF a nemyslím si že by to nějak výrazně změnil jiný dopad světel atd. Jsem fakt v obavách jak to bude vypadat v konečné fázi Nekamenujte mne prostě se s tím nemůžu smířit. Níže přikládám jedno hezké video se stylovým letounem.
PS: dodatečná Hosana tvůrci mapy, opravdu kus poctivého řemesla
YouTube Video
Jen pro ukázku screan z real videa a níž z TF prezentace (je opravdu neuvěřitelné jak v real videu koresponduje kamufláž spitihněva s odstíny krajiny):
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Dnes jsem jen tak paběrkoval na trubkách a koukal na videa přeletů přes dovereské skály a okolí, mno a řekl bych že už vím co mi vadí na novém konceptu povrchu krajiny od TF. Vadí mi vykřičené až omalovánkové barvy
SepiaX napsal:
Jen pro ukázku screan z real videa a níž z TF prezentace (je opravdu neuvěřitelné jak v real videu koresponduje kamufláž spitihněva s odstíny krajiny):
Pro mě je spíš neuvěřitelné, že i reální piloti Spita lítaj na klapkách
Vážněji: Na tom videu je hezky znát, jak moc maj zatím simulace daleko v zobrazování pozemních cílů. Sledoval jsem to v 480p v tom okýnku a přesto bylo velmi hezky vidět silnice, domy a především jedoucí auta. V tomhle konkrétně simulátory zatím selhávají. Moje osobní zážitky z L410 taky říkají, že auta na silnicích jsou vidět. A že z letadla jsem byl schopnej okamžitě poznat, nad kterou vesnicí jsem ... pokud jsem to důvěrně znal ze země. A tohle zatím v simech není až tak uvěřitelně ztvárněno.
Jinak barvy kamufláže se asi dělaj podle převažujících barev ve skutečnosti. Tedy zde to vidím jako neuvěřitelné spíš pro nás, simulanty, páčto v reálu prostě udělaj nátěr podle barvy, kterou je to letadlo umazaný.
Nene ty barvy jsou fakt trochu přepálené, i když možná čerstvě zelené listí (květen) by tak i mohlo být. Pokud to má být srpen, tak je to trochu přepálené a měli by tomu hodit nějaký filtr viz foto reálu.
Next-week I will post an update showing some of the 3D work being undertaken by some of our incredibly talented Team Fusion modellers.
Today there wasn't going to be an update....but at the last minute I decided to just offer you a taster of a couple of aircraft we are currently working on FM's for
Whether they make it for v5.00......well, time will tell, but until next week....here's a little teaser to keep you going
PLEASE READ THE INFO. Don't want any misunderstandings about what you see
Cheers, MP
BTW!!!!
Apologies to anyone whosaw the previous post...in all my excitement I typed Swordfish instead of Gladiator!!! Sometimes it doesn't matter how hard you try...you can still make a pigs ear of a situation by having a brain fart Anyway, all corrected now, cheers, MP
Ne, píšou že je to jen ukázka snahy dostat tyto stroje ze spárů AI...tohle k tomu mají uvedeno na facebooku:
please understand TF wont release 'frankenplanes' only historically correct (as much and as close as we can be) so the cockpits you see are just used as the interface for the pilot to test the aircraft.
This video is to show testing of the FM
Joe neboj taky ve mně hrklo ale kucí z TF to drží za správný konec.
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.