Fascinuje mě jak jsou lidi schopni obhajovat ojeb. Koupit si za své peníze něco s primitivním obsahem za který by se místama styděla i dvaosmšestka, navíc totálně prolezlé chybama, a jěště z toho nakonec udělat přednost. Valit na fórech že jako ze 70% je všechno v pohodě a podobné kraviny a pak nadšeně hýkat nad nějakým amatérským patchem který nemá upravovat třicet procent, ale kupodivu úplný základ leteckého simulátoru jako jsou letové modely.
Jasně proč se namáhat s obsahem když si to vlastně muže každý udělat sám. Že na takovu geniální jednoduchou věc nepřišli i ostatní tvurci her.
Ti hlupáci nevidí ten potenciál všech těch osmdesáti "zákazníků" co si dělaji dle své invence obsah, hledají si vše na netu, zařídí si sami vše od komunikace až po server a létají v neděli ve 20.00, ale ne všichni protože se na jeden existující server nevejdou. Ti co nelétají se ovšem nenudí protože dělají noční screeny krásné grafiky. To je to terno, ty peníze, ta budoucnost...
Hopere nebudu zkoušet generátor, koupil jsem si HOTAS a pedály na létání, ne na práci v posraném generátoru.
Ostatní blbosti proč něco není jak by mohlo být se tu už probraly stokrát. Nejsou peníze protože to nikdo nekupuje a nikdo to nekupuje protože TO OBJEKTIVNĚ STOJI ZA HOVNO a ne proto že by to bylo umění. A když v tom náhodou byly peníze bylo to velkolepě posráno s ohňostrojem a fanfárama.
Jak bude vypadat BoS vím uplně přesně, bude v DX11, 64-bitový a podporovat dvanáctijádrové procesory, protože to je to nejdůležitější.
Horri, pověz mi prosím o hře, kde (za podmínek výpočtů rovnajících se našim simů) může hrát i 90 lidí najednou.
Dál mi prosím pověz, proč nejsi ochoten si spustit QM v DCS - je to offline a je to bez námahy. Dokonce na to ani nepotřebuješ kvedly.
K jednoduchému spuštění stačí DVĚ kliknutí:
[img]https://ovarek.cz/pic/DCS/Screen_130226_183620.png[/img] is not a valid Image.
Pokud si vybíravý můžeš si s tím vyhrát:
[img]https://ovarek.cz/pic/DCS/Screen_130226_183811.png[/img] is not a valid Image.
A pokud jsi vybíravý a náročný, můžeš si pak ještě kliknout na Edit Mission ;)
A pak mi prosím pověz, čím jsem ve svém předchozím příspěvku omlouval nějaký ojeb.
Četl jsi ho celý ?
Upravil/a Hoper dne 15-07-2016 16:36
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hopere libovolnou hru může hrát více než devadesát lidí najednou. A dokonce i libovolně kdy chtějí i mimo neděle 20:00 hod aniž by to mělo vliv na obsah toho co hrají.
Ale protože tvůj výhled z gheta je dost omezen na online multiplayer probíhající na jednom serveru, tak takových her asi moc nebude. ROF? Arma? A co jako? Co to má společného s tím že nahrážka obsahu ti diktuje podmínky za kterých můžeš hrát něco co mělo být součástí hry?
Proč bych měl pouštět QM v DCS? Bojový pilot si během své kariéry pouští editor a naklikává si tam počasí, mapu, složitost či počet vláčků v okolí nebo co? Je na něm něco speciálního co jsem ještě neviděl? Znamení světlé budoucnosti? Že jako někde dokonce existuje i neuvěřitelně bohatý offline obsah v podobě QMB?
Celý tvů příspěvěk je obrana ojebu. Snažíš se dokázat že nejde o ojeb, ale o technické/koncepční omezení.
Horri, tvůj výhled je nějaký pokřivený - neviděl jsem RoF server, kde by bez problémů lítalo pravidelně 90+lidí (a lítaly tam mmj i bombery).
S Armou bohužel nevím, to holt musí říci jiní, ale já co vím, tak třebas Nam z BF2 je stále omezen jen na 32 lidí. To samé CoJ.
Proč tedy nejde v BF2 hrát 100 vs 100 lidí ? Proč ani v RoFku nejde hrát 100 vs 100 lidí (když vezmu to tvé "libovolnou hru může hrát více než devadesát lidí najednou")
Proč se v DCS píše:
Network code improved for greater stability.
Note: Although many improvements and optimizations have been made, we still highly recommend 16 player limit when hosting complex missions.
(docela by mne zajímalo, jestli 90+ lidí může hrát najednou v jednom spojení Diablo3)
Ale podivuji se nad tím, proč píšeš o libovolné hře - neřekl bych, že takový Need For Speed World toho počítá tolik, co i byť jen starý Šturm. Takže pokud sis nevšiml, psal jsem o hře, která je výpočetně na úrovni Šturma (simů).
Proč by sis měl pouštět QM v DCSW ?
Protože jsi tu psal o primitivním obsahu.
A já ti na to odpověděl, ať si vyzkoušíš QM v DCSW.
A co mi na to odpovíš ty ? Že: "Hopere nebudu zkoušet generátor, koupil jsem si HOTAS a pedály na létání, ne na práci v posraném generátoru."
Pokud nechceš, nepouštěj, ale pak nemůžeš vykládat něco o primitivnosti obsahů...
Pokud od hry pro sebe vyžaduješ jen a jen offline kariéru případně 100+ online arény, pak si hledej takové hry, které to umí a dokáží tě v tomto směru uspokojit (z té přehršle her, které se za posledních 10let udělali, kolik jich tvé kritérium splňuje ? Je jich alespoň deset ?). Jsou lidé (a troufám si tvrdit, že jich je oproti takovým, jako jsi ty, nesrovnatelně více), kteří chtějí ve chvíli volna přijít, sednout si a odreagovat se (čili např pustit QM ve šturmovi, FM [ať jsem přesnější) v DCSW, apod.) A pro tuto daleko širší plejádu se dělají hry (bavíme se obecně, ne teď o tvém oblíbeném produktu). Kupní síla je rozhodující a pokud chceš něco, co se bude líbit tobě a pár dalším zoufalým bláhovcům, budeš si to muset udělat sám.
Zeptám se tě jinak - pokud přijdu do prodejny Volvo a řeknu - chci XC90 Executive v plné palbě, ale ne s koženýma vyhřívanýma sedačkama, ale obyčejnýma vyhřívanýma sedačkama, co myslíš, že mi tak asi řeknou ?
A řeknou mi to proto, že je to ojeb ?
ed: ojeb to je, ale na zákazníka ;)
Upravil/a Hoper dne 26-02-2013 20:53
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hori, je zrejmy tvoj 'standpoint'.
Pre teba, si myslim, je CLOD a jemu podobne bezobsahove simy kopa hnoja, ktore ti nestoja za to seriozne sa im venovat. Preto samozrejme ty nikdy nepochopis (bo nechces pochopit) ako moze niekto (aj len 90 ludi) stracat cas s takymito srackami.
Podla teba v tom nie su ludia a nie su tam peniaze.
Ja len nechapem, preco sa teda nezoberes a nejdes hrat tie simy kde ten obsah, ti ludia a peniaze su? Napr War Thunder. Je tam tisice ludi denne a tlacia do toho urcite spustu prachov a to znamena ze to ma buducnost a vsetky tie veci okolo.
Mas priestor sa tam vyburit so svojim HOTASom a vo vlaknach tychto hier mozes postovat mrte pozitivnych zazitkov, obrazkov, videii, ... a tak motivovat ludi aby prestali hrat tie sracky a isli hrat nieco ine ( mozno to aj pravidelne hravas, akorat to nie je moc 'vidno' ).
Pokial ti ani prechod na iny sim nevyhovuje, mozes veselo zmenit zaner. Simy dospeli do stadia bezobsahovych ojebov bez ludi a penazi? Neni nic lahsie ako switchnut zaner.
Ked to dokazal Martin Kenwright (a jeho kolegovia) ako vyvojar simov (DID), tak to zvladne kazdy jeden hrac si myslim.
Mozes sa vrhnut na automobilove hry pod znackou Evolution Studios a uzivat si 'dokonale' WRC, MotorStorm a ich novy pripravovany DriveClub pre PS4.
Pre nas ostatnych (90 ludi) nie je CLOD a jemu podobne simy ojeb. Napr pre mna konkretne ta kupa za to stala a uzivam si cas straveny s touto hrou. Nevidim nic spatne na tom ze vyvojari simov mozno obdivuju model FSX a jeho neustale prekvitajuci third party trh a chcu to napodobnit aj vo svojich tituloch.
Kazdopadne verim, ze penazi a ludi je v tomto zanri dost. Dokazuje to nie len prekvitajuci War Thunder, ale aj spojenie 777 a 1C a spustenie vyvoja BOS.
CLOD nezabil zaner, aj ked sa to mnohi z nas mozu snazit tvrdit. Zaner tu stale je a pise svoju vlastnu pritomnost a buducnost. Kto to nechce vidiet, je zaslepeny mozno svojou neuvazenou kupou. A teraz nadava, ze za svoje prachy nedostal to co si on predstavuje.
PS: Hori, samozrejme ta nemozem (ani nechcem) nutit do toho co mas robit. Pre mna za mna kludne dalej pis ake su to ojeby pokial si myslis, ze je to prinos pre simy a ich komunitu. Aj to je forma prejavu a prispenia. Urcite sa takto do tej krasnej simulatorovej buducnosti dostaneme rychlejsie a vo vacsej pohode
Nevo kdyby ti byl zřejmý můj "standpoint" nedoporučoval by jsi mi War Thunder, levelovací online střílečku.
Ne, v žánru nejsou lidé. Model FSX plus bezobsažné online létání je zcela nevhodné pro bojový simulátor a nezájem lidí to dává dostatečně najevo. Proto se spojilo 1C se 777 a zahodilo, ach tak geniální, CLOD. V 777 mají alespoň trošinku představu co láká lidi. A navíc jsou snad schopni to dodat ve funkčním stavu.
Ne, v žánru nejsou peníze. Kdyby tam byly neprodával by současný nejúspěšnější bojový simulátor letadla po kusu stejně jako to dělají DCS. Ti dokonce prodávají v případě FC patche.
Nechci se plést do všeho,ale jednu připomínku mám.
Myslím si také že naopak peníze v letecké simulaci nejsou. Nikdy to nebylo odvětví pro masy hráčů. A na to jak pracné a složité jsou je i finanční stránka silný faktor. Nejde o to za kolik to uděláš,ale kdo tě v té nejisté oblasti zajistí tak jako třeba hloupatou střílečku CoD kterou hrají pidilidičkové až po starce včetně spousty leteckých nadšenců.
Myslím že peníze v tomhle nikterak nevládnou, jo IL-2 ve své době byl boom a asi něco po delší době v tomhle odvětví i vydělal...
A jako další příklad toho jak velký je to business, je počet vydaných projektů. Joo doba kdy se to dělalo jinak a simulace byla jinde(níž, slabé stroje) ale bylo to neorané pole a vše se dalo prodat je dávno fuč a dobře to všichni víme.
Můžete pokračovat hoši.
Len poznámku k počtu ľudí na serveroch RoF: v sobotu prebiehala akcia Total War na serveri Syndicate. Server bol nastavený na 125 ľudí. Bol som tam osobne a môžem povedať, že bolo naraz "vo vzduchu" viac ako 100 pilotov. ALE! Pri 80 začali hodne veľké lagy a pri počte nad 85 pilotov to bolo jednoducho nehrateľné. Takže nasledoval reštart serveru, počet ľudí znížený na 95. Situácia sa opakovala, pri 80 pilotoch vo virtuálnom vzduch nastal lagfest, pri 85 nehrateľné.
Total War sa zúčastnil i sám veľký Jason (nick v hre 777 Studio ) - sám skonštatoval v jednej chvíli "unplayable".
EDIT: opravené preklepy
Upravil/a Baron dne 27-02-2013 14:47
Jedna poznamka co sa tyka modelu FSX, bezobsazneho online lietania a penazi v leteckej simulacii:
Most all modules have met our sales expectations, and this includes both the extremely detailed DCS series like A-10C, Black Shark, and P-51D and the more shallow learning curve titles like Flaming Cliffs 3.
Matt Wagner
Eagle Dynamics
A druha poznamka sa tyka War Thunder:
Kludne si clovek moze za 50emerickych kupit 'Pacific starter kit' s dvomi lietadlami a dvomi singleplayer kampanami. Nikde tam nevidim nutnost levelovania. A myslim, ze aj obtiaznost si moze kazdy vybrat podla toho ako mu to vyhovuje.
Online levelovacia strielacka je len jedna z moznosti
Já bych jen doplnil jednu důležitou věc. V době, kdy se objevil první Sturmovik, tak všichni hráli online maximálně Kvejka, spousta lidí přešla právě z FPS her. Co také jiného byl Sturm než FPS v 3D prostoru.
Tomu odpovídal i zjednodušený letový model, model poškození, AI stálo za prd, ale pro lidi, kteří poprvé v životě měli použít kloubouček, aby se rozhlídli kolem a udělali třeba barrel roll místo kroucení v jedné letové hladině to byla to zábava jako prase... A díky lepšímu internetu se začalo "bojovat" i online. A to byl adrenalin, protože to bylo opravdu těžké, ale ne zase tak moc a tím pádem i odměna v podobě sestřelu byla velice sladká.
Pak se ale do žánru dostaly tisíce akademiků a teoretiků a milovníků letadel a jejich historie (kteří to nakonec ovládli až do hořkého konce). Ti potom tlačili všechny - podotýkám všechny vývojáře simů, k co největšímu realismu. Letadlo málo kroutí, málo stoupá, má špatnou maximálku, nedá se sestřelit, 20mm kanon dělá malé dírky a nemá vliv na letový model atd... A tak se vydalo touto cestou - protože to většina zákazníků chtěla.
Jenomže nakonec tento způsob narazil na ... přírodní zákony. Prostě dokonalé to nikdy nebude a ani být nemohlo a nedokonalost nebo zjednodušení, musí být nahrazeno něčím navíc, extra, co hráče potěší, a on nebude remcat na forech, že Spit letí v maximálce v 10 km o 30km pomaleji než v reálu... koho to totiž sere? Jenom naprosté magory, kteří neumí střílet a lítat. Těm dneska říkám kochači... ti totiž chtějí letět v tom total reálném letadle z druhé světové, ale ne jako bojový pilot, ale jako pilot ultralajtu, který se kochá čudlíky, na které může klikat a úplně touží, aby mu tam začalo něco blikat a on to mohl "řešit" s vytištěným pilotním manuálem v ruce, samozřejmě místo samotného boje. A když se na něj vrhne nějaký bojový krvelačný a agresivní hráč, sejme ho, tak bude remcat, že ho ustoupal, nebo ukroutil, ale von měl podle budíků všecko správně, takže chyba musí být v simu...
Tím pádem, se z komunity stala komunita lehce nasratelných důchodců či čekatelů na důchod. Mladí lidé vymizeli, protože komunita i hra samotná je naprosto nesrozumitelná, cizí. Není důvod investovat svůj čas a další peníze, protože odměna, či pocit spokojenosti, nepřijde, anebo ne taková, jakou by si to usilí zasloužilo.
Spousta z vás čerpá ze svých mnohaletých zkušeností, ve svých začátcích jste si nemuseli číst kydy hujerů, nemuseli jste strávit desítky hodin NASTAVOVÁNÍM hry, aby to nepadalo.
Dnes je komunita tak malá, že se nenajdou lidé, kteří vám věnují svůj čas a lítají s vámi pravidelně. Všechno si začátečník musí projít sám, aby nakonec šel na nějaký online server a byl tam snadnou kořistí žehličů, kdy 40 minut lítá, aby někoho našel a do minuty je mrtvej a může znovu. Dnes už je vše jinak. Takový CLOD je naprosto nepřátelský vůči novému zájemci. Nejen tím, že je zabugovaný, že musí mít zájemce další HW za desítky tisíc. ODMĚNA je potom NULA. Anebo ne, ano - jedna odměna - může si udělat screenshot, když se začíná stmívat.
Točíme se tu pořád v kruhu. Magoři chtěli total realitu, výsledkem je 80 lidí - to jsou ti "magoři", co se v tom rochněj jako prasátka. Zbytek, ty tisíce lidí, odešly jinam.
Horri má tady pravdu - základ je obsah, to je ta přidaná hodnota, to je to umění vývojáře, tvůrce hry. Jediný obsah v podobě složitého modelu letadla v jinak zabugované a prázdné hře, je o ničem, je to smrt, sami jste to viděli. CLOD je historie, odloženo, doufám, že nebude nikdy zapomenuto, že tudy cesta nevede.
Upravil/a Opitze dne 01-03-2013 10:49
Ty tisíce lidí odešly ještě před BoBkem (viď, Opitze, Turbo, Kyzo, Ikare, Edi, Lazy, Trubky, Vogone...)
A nevím, které lidi myslí tou "80tkou"
Desítky hodin NASTAVOVÁNÍ byly (a jsou) ve Šturmovi, Opitz už je asi dlouho mimo, že tohle zapomněl. A samozřejmě nejen ve šturmovi.
Základ je obsah - souhlas, nicméně si říkám, že když základ nové hry (BoS) má být Il-2 Sturmovik (1946), tak pro tu komunitu, která tu ještě stále je, to moc přínosem nebude. (nebo se pletu ??)
Jistě, pro nováčky v tomto žánru to bude super věc - jednoduchá a líbivá, pro namlsané (a zmlsané) veterány to bude jen o něco hezčí "dědeček".
Takže pevně doufám, že k tomuhle základu bude do startu BoS vloženo i něco "navíc" - ten obsah, který tu ještě není nebo naopak byl, ale jinde a ve Šturmovi chyběl (dynamické počasí z FC3, dynamická kampaň z F4, příběh z RB, ovládání motoru z BoB atd atd).
Jo a nováček to má těžké na jakémkoliv serveru (jakékoliv hry, nejen simů), pokud ten server (hra) jede několik let ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Uz som sa sam seba pytal, ze kde tolko si
Ja nehovorim, ze ty alebo Hori hovorite zasadne odveci. S vela vecami mozem s vam suhlasit.
Ja len nechapem ten vas (hlavne tvoj Opitz) mucenicky postoj.
Ok, prisiel IL2, prisli ludia od FPS, prisli ludia od NFS, ... IL2 odchadaza (konkretne jeho najslavnejsia era uz davno odisla) a ludia sa proste zbalia a odidu tiez. Ti co chcu, ostanu a najdu si to svoje - ROF, CLOD, WT, DCS, SF, FSX, XPlane, AH, WWIIOL, ... je toho stale mrte vela.
Tak vo co go? To ze nemuseli odist keby to a tamto!? Ako som pisal, aj vyvojari uspesnych leteckych simov odisli inam, napr. spominany Martn Kenwright, dalej napr. Sid Meier (ano ten Sid Meier). A odisli, bo vedeli ze v buducnosti pride CLOD a zabije zaner?? Asi nie.
Jedine co vam mozem odporucit je miesto toho neustaleho brojenia zacat konecne nieco robit, aby ten zaner nestagnoval. Mam na mysli robit nieco konkretne, nieco pre komunitu, alebo sa skusit zamestnat v nejakom vyvojarskom studiu a pokusit sa pretlacit svoju predstavu komercne uspesnej leteckej hry.
To si vazne myslite, ze neustalim stvanim ludi niekomu prospievate? Ze tym prospievate zanru? Ze tym prospievate vyvoju novych titulov? Ze tym prospievate komunite?
Pridem ako novacik k simom a chcem si zahrat CLODa a jedine co sa mi dostane od takych ako ste vy je to, ze CLOD je smrt a odlozeno a ze tadialto cesta nevedie!?
Pridem ako novacit k simom a chcem si zahrat WT a jedine co sa mi dostane od inych vam podobnych je to, ze WT je sunt bo to nie je simulator bo je to online levelovacia strielacka!?
Vazne si myslite, ze uz tak skromna komunita nadsencov leteckej simulacia sa takto rozrastie!!!?
Konecne prestante plkat a zacnite sami vytvarat ten OBSAH (aj moralny) ktory vam chyba. Ano, tak ako pisal Hoper, otvorte si Mission Buildre a vytvorte nam super obsahovu pribehovu kampan do nejakej hry, radi si zahrame (a povieme aj kamosom). Ano, hodte koncept obsahoveho pribehoveho leteckeho simu na papier a chodte za nejakymi vyvojarmi a skuste to presadit.
Alebo jednoducho dalej vykrikujte do sveta svoju jedinu pravdu.. (nechcel by som zit s vami v dobe inkvizicie, to by vyzeralo keby sme sa nahodou odklonili od 'pravdy'
Nevo, já myslím, že jsi trošku nepochopil, co jsem napsal. Pokud ti dělá problém fakta a pravda, tak pak samozřejmě není třeba diskutovat a teoretizovat.
Já jsem tu napsal v jakém kontextu Sturm vznikl, jak vznikl zájem o něj i o tom, jak ten zájem poklesl a pak de facto zcela zanikl. Zatímco ostatní FPS hry se rozvíjely a přinášely a přinášejí nové a nové tituly, které se prodávají po milionech, z FPS Sturmovika se stal "sim" - totiž něco velice vznešeného a elitního, a stal ze z toho svět pro pár lidí (v poměru s ostatní hráčkou bází), bez života, bez naděje, bez nových nápadů, jedním slovem skomírající žánr...
Já to prostě viděl, vidím a nejsou to jen mé pocity. Za svou kritiku jsem byl zabanován navždy jak na 1C tak i na simHQ. Protože moderátoři nebyli schopni objektivního, nezaujatého moderování, ale stali ze z nich jen sprostí cenzoři, kteří mazali a banovali vše, co nebylo pochvalné či jen nicneříkající plky...
Pořád nechápete, že ten úpadek žánru stále ještě neskončil. že to stále pokračuje. CLOD to akceleroval jako nic předtím, a dokud nebude BOS, žádné masy nových lidí nečekejte a už vůbec nečekejte kvetoucí, živoucí a početnou komunitu lidí, kteří se tou hrou baví a společně ji třeba i rozvíjí. Jako 10, max. 20 lidí v ČR a SR fakt není početná komunita.
Další poznámka. Moje názory jsou dlouho dobu konzistetní a jsou ve shodě (faktické, nikoliv formální) s lidma, které jmenoval Hoper.
A o práci pro komunitu zde hovoří ten pravý - Nevo... Sám ví, jak se organizují soutěže, které se zúčastní tři lidi, takže to celé zruší. Nevím, kolikrát to ještě udělá, než ho to přestane bavit... Možná už přestalo, jako téměř každého. (edit.nebyl to Nevo, ale Novotňas, díky za upozornění od Horriho)
Komunita totiž nikdy nenahradí chybějící obsah, navíc pokud developer je arogantní blbec, který ví všechno nejlíp a akorát slibuje (slyšeli jste o tom jak to bude super s SDK?).
Prostě a jednoduše, lídrem, monopolem, byl maddox games a svůj monopol zcela nezvládl a nabídl nevhodný, špatný produkt, který zničil trh, odhnal zákazníky ke konkurenci. Simy mají velice tvrdou konkurenci v jiných hrách, nakonec je to o tom, jak lidi tráví svůj volný čas a tráví ho tak, co je baví. Právě proto musí být naprosto vyjímeční, pozitivně vyjímeční. Jinak není šance. A jak mohl Luthier vůbec pustit do výroby, do lisu, takový humus, který s úsměvem prodával lidem po celém světě? Tak veliký humus, že simHQ čekalo mnoho měsíců, než udělalo recenzi, aby se nemuseli poblejt, případně oběsit za své hujerství?
Většina lidí, je stále offline, nezajímá je online svět, fora, kecy, soutěže, prsení se online statistikama. Celé to bylo prostě špatně, od sklepa až po půdu a nyní jsme ve fázi pomalé, bolestné obnovy žánru (je už tady nějaké pozitivní očekávání kolem BoSu, ale fakticky ještě tento pokus o obrodu nemá žádný reálný výsledek, abych byl zcela přesný). Spousta těch, co odešla se už nevrátí, bude velmi těžké je dostat zpět a jak chcete nalákat nové lidi?
Stojíte na spálené zemi a čekáte, že na ni někdo jiný začně okamžitě zasévat nové semeno. To prostě nejde. Něco může být tak zničeno, že je to odepsané na několik let. Někdy úplně navždy.
Co říkám je to, že se musí opustit model "simulátoru" bojových letadel, a musí se vrátit model "hraní si" na piloty. Kdo nechápe ten rozdíl, s tím prostě nemůžu dál diskutovat.
Upravil/a Opitze dne 01-03-2013 12:55
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.