Nové stroje
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-09-2013 10:09
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
No jo, jenže ve Strike Fighters to má jakýs takýs letový i damage model, tady ho to nemá Tak proč tomu nedat šanci?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
archie1971 |
Přidané 29-09-2013 12:04
|
Nováček
Příspěvek: 79
Založený: 15.06.09
|
Westland Whirlwind Mk.II ("Whirlibomber" nový stroj na SAS
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,37163.0.html
[img]http://img706.imageshack.us/img706/6134/frp2.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
ringlett |
Přidané 29-09-2013 12:51
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Hmm, zajímavé, vypadá krásně na obrázku.
Co je to verze Mk.II?
V reálu to měla být varianta vybavená motory Merlin XX. Nikoli to co je prezentováno, toto by měl být Mk.Ib.
Na WW nebyli nikdy testovány raketové střely v takovémto počtu. Při testech a vývoji raket nesl zkušební exemplář jen jeden závěsník s raketou pod každým křídlem, analogicky jako tomu bylo u Spitfiru Mk.IX a XVI.
Upravil/a ringlett dne 29-09-2013 13:36
|
|
|
|
radko1111 |
Přidané 29-09-2013 13:37
|
Uživatel
Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
Konečne niečo s čím sa bude dať rozpárať heinkel .
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 29-09-2013 15:45
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
i was under the impression we have implemented the Merlin XX, although we tested several other options - the one in this release was voted best sound amongst the testers.
as we said, we pushed this out sooner than originally intended, as it is long overdue and we thought this would make a nice gesture to our members.
Boha, takže ještě větší UFO než jsem čekal.
Ehm, nebyla by vůle u tvůrců HSFX, tohle štípnout, dodělat a zprovoznit s normálními motory, korektním nákladem? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-09-2013 18:55
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Už se o tom na fóru HSFX začínají bavit. Jen doufám, že to nijak nezpomalí vydání...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
radko1111 |
Přidané 29-09-2013 19:15
|
Uživatel
Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
Nezdá sa vám že tam páni kluci nejak zabudli dať air.in riadok alebo som to len ja prehliadol ? Pretože teraz si s tým lietadlom nemôžem zalietať .
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|
|
Koty |
Přidané 29-09-2013 20:27
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Na toho vašeho heinkela stačí pár granátů z lavočky
Heinkel
Půjde k zemi v plamenech.
Nechá za sebou tu hezkou čáru.
A pěkně v kolenech
podlomí se němcům nohy.
A jejich ocelový pták
bude jen hořící vrak.
Pak přistanete za loučkou,
políbíte dívku droboučkou
a řeknete - tak se lítá s Lavočkou.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Bart Simpson |
Přidané 29-09-2013 23:50
|
Uživatel
Příspěvek: 530
Založený: 23.07.10
|
radko1111 napsal:
Nezdá sa vám že tam páni kluci nejak zabudli dať air.in riadok alebo som to len ja prehliadol ? Pretože teraz si s tým lietadlom nemôžem zalietať .
Ja som to tiež skoro prehliadol.
air.ini:
WhirlwindMkII air.WhirlwindA 1 NOINFO gb01 SUMMER
plane_ru:
WhirlwindMkII Whirlwind Mk. II, 1942
weapons_ru:
#####################################################################
# WhirlwindMkII
#####################################################################
WhirlwindMkII.default Default
WhirlwindMkII.2x250lb 2x250 lb. Bombs
WhirlwindMkII.2x500lb 2x500 lb. Bombs
WhirlwindMkII.2xM26 2xM26 Cluster Bombs
WhirlwindMkII.8x5 8x60lb Rockets
WhirlwindMkII.none Empty
" Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - ( J.J. Cale)
|
|
|
|
radko1111 |
Přidané 30-09-2013 15:07
|
Uživatel
Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
Koty ja mám na mysli obdobie BoB u konkrétne roky 1941 až 1942. Olego proste neznáša browning 7,7 takže dať ho dole s takým spitom je jav nemožný .
Mimochodom heinkla kludne vyrieši aj taký Išaka , Rogožrsky IK-3 alebo Hwker Fury s dvoma 12,7 .
Díky Bart vôbec som si to nevšimol .
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 30-09-2013 16:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
radko1111 napsal:
Koty ja mám na mysli obdobie BoB u konkrétne roky 1941 až 1942. Olego proste neznáša browning 7,7 takže dať ho dole s takým spitom je jav nemožný .
Mimochodom heinkla kludne vyrieši aj taký Išaka , Rogožrsky IK-3 alebo Hwker Fury s dvoma 12,7 .
Díky Bart vôbec som si to nevšimol .
a kolik že to těchle potvor za BOB lítalo? Odpovím si sám, tři Mk.I, tyhle UFA žádné. Takhle by možná vypadal v roce 42.
I v reálu měli jednotlivci s výdrží německých bombarďáků problém, jsou zazanamenené případy kdy se postupně na heinklu vystřídalo devět stíhačů a ten prevít ještě doletěl přes kanál na nejblížší pole ... |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 30-09-2013 17:17
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Určitě bys našel i případ, kdy stačila dvouvteřinová dávka.
Tím samozřejmě nechci tvrdit, že pozdější Whirlwindy patří do BoB, nebo že bych je tam chtěl. Pěkné letadlo to ale je a vždy bylo mým favoritem. Mám slabost pro minoritní zajímavé letouny. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 30-09-2013 17:58
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
ringlett napsal:
I v reálu měli jednotlivci s výdrží německých bombarďáků problém, jsou zazanamenené případy kdy se postupně na heinklu vystřídalo devět stíhačů a ten prevít ještě doletěl přes kanál na nejblížší pole ... Jestli to nebude spíš problém ve vzduchu něco trefit. 7.62 munice sice není veliká, ale doporučuju někde sehnat AK 47 a někde si z toho vystřelit. Jsem střílel na vojně z tý český verze na 100m na figuru ležícího střelce. Ten terč byl pověšenej na kolenici zaražené kolmo do země. No a ta kolejnice měla v sobě čisté průstřely. Opravdu s Kalašnikovem proděravíš kolejnici jak kdyby to bylo máslo. Zase doporučuju, jít se podívat na nádraží, jak je taková kolejnice masivní. No a to kalašnikov jako ruční zbraň nebude mít úsťovou rychlost jako ty Browningy a asi i střelu bude mít lehčí. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 30-09-2013 18:05
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Papírová průpalnost není všemocná, viz. rozsáhlé testy pancéřování Fw 190 / Bf 109
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Koty |
Přidané 30-09-2013 18:10
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Rumcajs napsal:
ringlett napsal:
I v reálu měli jednotlivci s výdrží německých bombarďáků problém, jsou zazanamenené případy kdy se postupně na heinklu vystřídalo devět stíhačů a ten prevít ještě doletěl přes kanál na nejblížší pole ... Jestli to nebude spíš problém ve vzduchu něco trefit. 7.62 munice sice není veliká, ale doporučuju někde sehnat AK 47 a někde si z toho vystřelit. Jsem střílel na vojně z tý český verze na 100m na figuru ležícího střelce. Ten terč byl pověšenej na kolenici zaražené kolmo do země. No a ta kolejnice měla v sobě čisté průstřely. Opravdu s Kalašnikovem proděravíš kolejnici jak kdyby to bylo máslo. Zase doporučuju, jít se podívat na nádraží, jak je taková kolejnice masivní. No a to kalašnikov jako ruční zbraň nebude mít úsťovou rychlost jako ty Browningy a asi i střelu bude mít lehčí.
Střely byly různé, do kalašnikova se používá 7,62 x 37 (tuším), do browningu se používá 7,7 mm a dlouhá nábojnice odpovídající zhruba 7,62 x 54. Projektily byly různé (někde tu byla i stránka s jejich popisem). Problém byl v tom, že bylo na Heinkelu trefit nějaké životně důležité části a ty motory byly uloženy tak, že tlustý profil křídla moc prostoru pro přímý zásah nedává. Nádrže jsou na tom podobně, nejzranitelnější je v tomhle případě posádka. Další možností je útok z nějakého úhlu, to pak máte Heinkela pěkně na dlani a i se spitem se dá dobře rozstřílet, problém pak dělají především střelci, kdy není moc času zamířit...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 30-09-2013 18:12
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Předpokládám, že ani Sa-58 a ani Browningy průpalné nepáskovali. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 30-09-2013 18:24
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
No jasně kluci, ale proto těch Browningů bylo tolik, aby se zvedla pravděpodobnost zásahu něčeho důležitého. Zas je prima se podívat na odkrytované letadlo. Kolik je uvnitř různých kabelů, potrubí, táhel, zařízení a většina z nich je tam z nějakého důvodu a hodně z toho jsou důvody podstatné pro to, aby to letělo. Konstrukce může něco absorbovat, ale s každým zásahem se zvyšuje šance na to, že to trefí něco důležitého. Ten problém je skutečně v tom něco trefit. Kdyby všech těch 9 pilotů, jak psal ringlett, trefilo jen 20% střel, byl by z toho letadla cedník na nudle a z osádky karbanátky.
Nějaký reporty o panceřování Bf 109 jsem četl. Ale bylo to myslím Géčko nebo Fko. Závěr byl, že pilot je dobře chráněn proti munici 7.62. Že s puškovou ráží by musel být zásah snad ze vzdálenosti menší jak 100m, aby to prošlo. Proti ráži 12.7mm je pak neúčinné snad s vyjímkou meze dostřelu a proti čemukoli většímu nemá šanci. Ale to je pilot. Takhle není chráněné celé letadlo. |
|
|
|
ringlett |
Přidané 30-09-2013 18:31
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
no do Sa vz.58 jsou i protipancéřové, 120kou to projde na 100 metrů skrz, počítaje v to i motorový blok
Jinak nepopírám případy sestřelu vteřinovou dávkou, ale bylo jich docela málo ... |
|
|
|
Hoper |
Přidané 30-09-2013 18:55
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Rumcajs napsal:
No jasně kluci, ale proto těch Browningů bylo tolik, aby se zvedla pravděpodobnost zásahu něčeho důležitého.
tak nějak, viz:
"Usuzoval jsem, že bombardér se bude pohybovat takovou rychlostí, která umožní pronásledující stíhačce pouze jediný útok, a proto musí být zničen během jediné a rozhodující dvouvteřinové dávky"
Ralph Sorley, 1934
Spočítal si, že při osmi hlavních a 2s palby je nepřátelský stroj tolikrát zasažen a natolik poškozen, že pokud není zničen úplně, je jeho schopnost držet se ve vzduchu velmi malá - a tudíž má problém sám se sebou a na nějaký útok se může - tadá...
Problémem ovšem v reále bylo to, že udržet cíl celé dvě vteřiny v zaměčovači a především dopadu střel byl jaksi problém.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 30-09-2013 18:58
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Rumcajs napsal:
Nějaký reporty o panceřování Bf 109 jsem četl. Ale bylo to myslím Géčko nebo Fko. Závěr byl, že pilot je dobře chráněn proti munici 7.62. Že s puškovou ráží by musel být zásah snad ze vzdálenosti menší jak 100m, aby to prošlo. Proti ráži 12.7mm je pak neúčinné snad s vyjímkou meze dostřelu a proti čemukoli většímu nemá šanci. Ale to je pilot. Takhle není chráněné celé letadlo.
Celé to bylo o tom, že tím pancéřováním právě globálně neproletělo skoro nic. Samotná deska je věc jedna, ale v kombinaci se vším tím hliníkem a přístroji, které jsou za sedačkou, to bylo o něčem jiném. Prostě prošpikovat pilota v pancéřované kabině nebylo nijak snadné. Ale samozřejmě prošpikovat ostatní věci nebyl problém. Hlavně chladicí okruhy byly citlivé.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|