doktorkop napsal:
Stejně-pokud jdou upravovat textury,tak je to potenciálně taky cheat.
Takovej průhlednej kokpit,čisté bílé textury na mapách,možnost ovlivnit default skiny.....víc mě zatím nenapadá
A jestli to dobře chápu,tak CRT2 hlídá jen zásahy do FM DM ne?
Hodinu před tebou jsem napsal, že byť je to nepochopitelné, tak zřejmě ne.
doktorkop napsal:
Stejně-pokud jdou upravovat textury,tak je to potenciálně taky cheat.
Takovej průhlednej kokpit,čisté bílé textury na mapách,možnost ovlivnit default skiny.....víc mě zatím nenapadá
A jestli to dobře chápu,tak CRT2 hlídá jen zásahy do FM DM ne?
On si někdo vážně dává čistě bílé textury místo textur terénu? Chápu, že to může být taktická výhoda při sledování soupeře, ale na takovej pohled před sebou se snad nedá koukat dýl jak dvě minuty, ne? Mně je na zvracení jen vidím v RoF ty zářivé čistě bílé kamufláže letadel některých hráčů, na kterých není jediná hranka obtáhlá, natož když budu mít takhle monotónně bílý před sebou celý terén, to pak člověk už nemá vůbec pocit, že hraje nějakej simulátor
alfik napsal:
Do téhle diskuse jsem se ještě nezapojil???
Tak to udělám teď. Vogon bude vědět o čem píšu líp než ostatní neb jsme to spolu probírali v Kostelci cestou do muzea.
Když se objevily mody, byl jsem hodně nadšen ze zvuků. Méně, ale stále ještě nadšen (nebo alespoň velmi potěšen) jsem byl z lítatelnosti dříve nelítatelných letadel. Jsem totiž skalní bitevníkář a kamioňák, do stíhačky lezu jen z nezbytí. A proč méně nadšení? Protože ty uvolněné lítadla jsou původně AIčka a nemají až tak moc realistický FM a DM.
Pak přišel leden tohoto roku - a já prakticky ze dne na den zmizel ze serverů s Ilem. Co se stalo? Proč? Co bylo tak drastické že mě - absolutního Ilového magora který lítal nejmíň hodinu denně - zhnusilo?
Odpověď zní - jeden známý (jmenovat je zbytečné neb nelítá a ani nelítal Ila) mi na mém vlastním počítači s mým vlastním Ilem dokázal že lze obejít jakékoli nastavení CRT jaké si na serveru dáte. Trvalo mu to cca 20 minut a je to nafurt - teď bych mohl kamkoli s čímkoli.
Tolik k *packům.
EDIT: Gramatická chyba. Odstraněno nadbytečné ukazovací zájmeno. Zajímavé je, že si gr. a sémant. chyb všimnu vždycky až je pozdě
Veľmi jasne a myslím, že pochopiteľne vysvetlené! Oháňať sa CRT je mierne povedané nezmysel a alibizmus!
Adler napsal: Ale ty ocividne nechces nic s UP mat, tak naco to dalej rozhrabavat, ze?
Keby bol UP kvalitne a transparentne spraveny, tak by nebol problem prijat ho ako novy standard.
A co ine v momentalnom stave ma na to, zastupit stock dedikac, okrem UP dedikacu? (dedikac s mds a trebars len so stock fm/dm lietadlami + nejake bombre + crt2 a mas pekne vyzerajuceho olegoveho sturma)
Pokial nepride nieco zo strany DT, co posle UP, HSFX a ine mody do dochodku, tak asi dedikace s UP budu pribudat, ako ubudat. Casovo vsak uz nevidim priestor, aby DT nieco prevratne priniesol, pretoze ak to chcete mat take kvalitne ako popisujes a neprezentovat nedorobky, tak neviem ci to stihnete do vydania SoW. Celkom ocakavam aj to co prinesie ten prerobeny BoP, lebo reporty tvorcov su velmi posobive o tom, ako upravili aj letovu stranku, aj graficku stranku na nastaveni "realistic simulation".
Informacia pre tych, ktorych skutocne zaujima praca DT. Vsetko co sa tyka FM je a bude pred vydanim testovane skupinou skutocnych pilotov (4-5). Jeden z nich je byvaly stihaci pilot RAAF a terajsi kapitan A-380 Qantas Airways.
Z CZ komunity sme pri testovani 4.09 (najma Avie) zneuzili Krakena (nie Crakena), ktory tiez ma nieco za usami.
Takze asi tolko k nasemu pristupu k FM.
Upravil/a mkubani dne 04-12-2009 19:51
Adler napsal:A co ine v momentalnom stave ma na to, zastupit stock dedikac, okrem UP dedikacu?(dedikac s mds a trebars len so stock fm/dm lietadlami + nejake bombre + crt2 a mas pekne vyzerajuceho olegoveho sturma)
To, co tu popisujes ma ale velmi daleko od UP a napadne sa to ponasa na BP SM...
Adler napsal:Pokial nepride nieco zo strany DT, co posle UP, HSFX a ine mody do dochodku, tak asi dedikace s UP budu pribudat, ako ubudat. Casovo vsak uz nevidim priestor, aby DT nieco prevratne priniesol, pretoze ak to chcete mat take kvalitne ako popisujes a neprezentovat nedorobky, tak neviem ci to stihnete do vydania SoW.
To uz nechaj na Daidalos Team. Vsetko je zatial na velmi dobrej ceste, casu je este dost, niektore prevratne veci su uz nachystane, ine sa chystaju, kvalita bude taka ako sa patri na oficialne pokracovanie. Uvidime, ako to bude so Sturmovikom po vydani SoW, moj nazor je, ze sa este bude hrat aj potom, uvidime ako sa veci vykrystalizuju... Tiez nemyslim, ze sa UP a pod poberu do dochodku, budu koexistovat ako alternativa pre istu skupinu hracov.
Adler napsal:Celkom ocakavam aj to co prinesie ten prerobeny BoP, lebo reporty tvorcov su velmi posobive o tom, ako upravili aj letovu stranku, aj graficku stranku na nastaveni "realistic simulation".
Tiez som zvedavy, ocakavam letecky sim a la NFS, cize arkadovku, ale rad sa necham prekvapit.
mkubani napsal:
Informacia pre tych, ktorych skutocne zaujima praca DT. Vsetko co sa tyka FM je a bude pred vydanim testovane skupinou skutocnych pilotov (4-5). Jeden z nich je byvaly stihaci pilot RAAF a terajsi kapitan A-380 Qantas Airways.
Z CZ komunity sme pri testovani 4.09 (najma Avie) zneuzili Krakena (nie Crakena), ktory tiez ma nieco za usami.
Takze asi tolko k nasemu pristupu k FM.
A jak vlastně vypadá postup testování ? Docela mě to zajímá. Už se tím 9 let živím, tož ... profesionální deformace.
mkubani napsal:
Informacia pre tych, ktorych skutocne zaujima praca DT. Vsetko co sa tyka FM je a bude pred vydanim testovane skupinou skutocnych pilotov (4-5). Jeden z nich je byvaly stihaci pilot RAAF a terajsi kapitan A-380 Qantas Airways.
Z CZ komunity sme pri testovani 4.09 (najma Avie) zneuzili Krakena (nie Crakena), ktory tiez ma nieco za usami.
Takze asi tolko k nasemu pristupu k FM.
Mna by skorej zaujimalo, ci uvazujete o komplexnejsom namodelovani vlastnosti cloveka (stamina, reakcia na pretazenie z hladiska na posed v lietadle - velmi dolezite koli BO a RO limitom, stabilita pohladu oci voci kokpitu pocas kvrdlania s lietadlom, zorny kuzel a tym sposobene rozmazanie okrajov kuzela, posunutie pilotovych oci/kameri z miechy smerom dopredu k nosu a tym adekvatne posunutie osi vo vodorovnej osi pri otacani hlavy, zakazanie priblizovania pohladu/dalekohladu pri realistickom nastaveni ......... atd ....... atd .........)
Upravil/a Adler dne 04-12-2009 20:37
Adler napsal:Mna by skorej zaujimalo, ci uvazujete o komplexnejsom namodelovani vlastnosti cloveka (stamina, reakcia na pretazenie z hladiska na posed v lietadle - velmi dolezite koli BO a RO limitom, stabilita pohladu oci voci kokpitu pocas kvrdlania s lietadlom, zorny kuzel a tym sposobene rozmazanie okrajov kuzela, posunutie pilotovych oci/kameri z miechy smerom dopredu k nosu a tym adekvatne posunutie osi vo vodorovnej osi pri otacani hlavy, zakazanie priblizovania pohladu/dalekohladu pri realistickom nastaveni ......... atd ....... atd .........)
Adler, mozem sa ta opytat, ci si v zivote pilotoval skutocne lietadlo a ci by si vobec dokazal aspon trochu objektivne zhodnotit cokolvek, co by Oleg alebo DT vytvorili? Alebo by si automaticky negoval vsetko, co sa tebe nepozdava. Odpovedz si na to sam. Ja to tu s tebou rozberat nebudem.
Nepilotoval, ale letel v malom aj velkom ako pasazier a na konzultacie pilotovania realneho stroja mame v letke Herr Fokera a pokial zil moj dedo, tak som jeho unavoval s tym ako co lieta a ako to posobi na cloveka, lebo lietal na povojnovych piestovych vycvikovych strojoch ...
A ty si lietal?
Upravil/a Adler dne 04-12-2009 20:52
Adler napsal:Mna by skorej zaujimalo, ci uvazujete o komplexnejsom namodelovani vlastnosti cloveka (stamina, reakcia na pretazenie z hladiska na posed v lietadle - velmi dolezite koli BO a RO limitom, stabilita pohladu oci voci kokpitu pocas kvrdlania s lietadlom, zorny kuzel a tym sposobene rozmazanie okrajov kuzela, posunutie pilotovych oci/kameri z miechy smerom dopredu k nosu a tym adekvatne posunutie osi vo vodorovnej osi pri otacani hlavy, zakazanie priblizovania pohladu/dalekohladu pri realistickom nastaveni ......... atd ....... atd .........)
3BAP_Bugs napsal:
Ja sa teda k starej garde ani k starým harcovníkom nepočítam, z pohľadu tých čo túto hru resp. už Warbirdy lietali online v čase, keď som bol vďačný za každé pípnutie modemu na dialupe, som úplný mliečňak. Netuším, čo je reálne lietanie, ak nepočítam lety na dovolenku či služobku, alebo pár letov na leteckých dňoch. Nemám ani báňu o technických parametroch leteckých motoroch, a o vlastnostiach správania sa lietajúcich aparátoch len veľmi hmlisto a matne tuším.
Hra IL2 je moja srdcovku od svojho zrodenia. O jej jadre a srdci a fungovania vnútorných orgánov veľa toho neviem. Z pohľadu bežného užívateľa veim kam, kde a čo plácnuť aby som čo to zmenil dolnil doladil.
Pamätám si chaos, ktorý vždy na online nebi zavládol, kde Oleg vydal nový oficiálny patch. Aj keď mal len veťmi krátke trvanie a vedeli sme, že to bude dočasné, stále to spôsobovalo istú nervozitu a rozladenie, kým sme sa všetci skonsolidovali.
Ako píše Jirka, zo začiatku vydania prvých modov som bol zvedavý, vyskúšal som čo sa mi dostalo do ruky a aj keď ma niektoré "novinky" zaujali a možno aj nadchli, začal som pociťovať stále väčšie rozčarovanie , ktoré prevyšovalo tie pozitívne pocity. Z môjho pohľadu jediný prínos modov mimo pár grafických úprav bolo dolpnenie NIEKTORÝCH typov do hry, ale vedel by som ich kľudne oželieť.
A ten chaos v servroch omodovaných, neomodovaných, verzia hentaká onaká maková! Bože, netresci, ale uderi!
Vďaka DT za vydaniu 4.09 sa online svet trochu stabilizoval, aj keď možno je to len subjektívny dojem. Ak by som si ja mohol niečo požiadať k Vianociam, tak by to bol patch 4.10, ktorý by dokázal vyblokovať všetku UI UP a podobné ptákoviny vhodné pre "tiežnadšencov REALISTICKÉHO lietania" nech sa na posledných lastovičkách virtuálnych vojen stretávame s rovnakými podmienkami nech úspech či neúspech vo virtuálnom boji je plne na zručnostiach jednotlivca.
Machen, len jedna poznámka. Ak si myslíš, že diskuzia je len o jednom názore, tak to ťa zkutočne ľutujem. Buď si vypočuješ aj druhú stranu a posnažíš sa ju pochopiť, alebo presvedčiť skutočnými argumentami o svojom názore, alebo sa zmier zo skutočnosťou, že oponenti budú vždy a všade. Alebo vieš čo, vyprdni sa na to, veď jedine tvorcovia UI UP a pod sú jediní zvestovatelia tej navyššej pravdy, ktorá bude šírená medzi pospolitým ľudom a kto neuverí, toho presvedčia vhodnými donucovacími prostriedkami.
Tak pod toto se klidně podepíšu.
Současný stav je přesně to, čeho jsem se po vydání prvních módů bál. Desítky serverů, desítky verzí.... Módy jsou fajn ale pro mě tak leda na off line.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.