Připravované patche a datadisky - novinky, spekulace
|
LesniHU |
Přidané 16-06-2006 20:34
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
crazyivan1970
Oleg had problems logging in, so he asked me to post this. This change is not listed in the readme of Manjuria addon.
Addon is not out yet, hopefully next week. So, add following to the readme when it`s out Big Grin
****
in 4.06 (SoM) changed following
Joystick control input was changed in accordance with pilots' wishes.
Such function adds feel of the real size control column which is way longer than such of Joysick.
Optimized for default settings of Joystick curves. However for some planes would be better any way exponente (recomended in DVD readme-manual version). |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 16-06-2006 20:45
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
1946 addon:
[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/09_small.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/10_small.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/11_small.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/12_small.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/13_small.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/14_small.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/15_small.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/16_small.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/17_small.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/18_small.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/19_small.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://www.rrgstudios.com/img/1946/20_small.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 16-06-2006 21:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
A kam bys to BI nasadil? Me 163 byly používány dost běžně, i když jejich použitelnost ve FB dost dobře nechápu
Ta 152 C se zřejmě sem tam na serverech objeví (Warclouds..), kdyby mohly být u nás na serveru, tak maximálně jeden kousek na Berlínu 1945.
fuči....Me163 běžně byly nasazeny možná u vůdce na stole.....víš co s nima bylo provozních a rizikových problémů???takže o nějakém běžném nasazení nemůže být řeč....
ono ani těch TA moc nelítalo....mno P-80 taky lítaly v itálii na konci války, na rozdíl od jiných měly i bojové lety....a na berlíně by to byla Me262 dobrá protiváha....
jinak :Fuci: bude to chtít osobní cisternu s palivem a stráží (víme jak to v německu bylo) a hlavně velmi tlustý řetěy s visacím zámkem...
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 16-06-2006 21:11
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 16-06-2006 22:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
Vóóóu, některé ty pozemní objektíky jsou fajné |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 16-06-2006 23:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Ad komety a jejich nasazeni.
Nechme mluvit cisla. Me 163B bylo vyrobeno, zkompletovano a predano jednotkam pres 300 kusu co si pamatuju kdyz jsem cetl knizky o tomhle Lippishove ptackovy. Do konce valky si narokovali 16 potvrzenych sestrelu bombarderu. Stihace tusim zadneho, ale k tomu ani nebyly urceni. Ackovych (tak zvane studene komety - urcene k vycviku pilotu) nepamatuju si kolik. Ty se ale tvarove dost lisili a nikdy bojove nezasahli, nemeli ani vyzbroj. Slouzili jako vlecene letouny v pocatecni fazi vycviku pilotu a pak se slabsim bezpecnejsim motorem pro pokracovaci vycvik.
Problemy byli velike. Zivotnost motoru nekolik jednotlivych startu, nektere motory byly jen namontovany, odzkouseny a jako nevyhovujici zase vymontovany. Ne malo tech kramu rachlo na zemi a vzali ssebou i par lidi co bylo kolem, par kusu rachlo ve vzduchu kvuli netesnostem v palivovem potrubi (pohonne hmoty totiz nebyl kerosin, ale nejaka kyselina + okyslicovadlo, oboji desnej sajrajt). Nekolik kusu bylo ztraceno, kdyz piloti vyskocili kdyz jedna slozka toho sajrajtu rozleptala tesneni a zaclo se to vyparovat, v kabine nebylo videt na konec ruky. Nekolik kusu ztraceno kdyz motor zhasnul predcasne, nepodarilo se vycerpat palivo a prilis tezky letoun sel moc rychle na pristani, piloti meli v techto pripadech nakazano se o pristani ani nepokouset a skakat. Nekolik jednotlivych kusu ztraceno/odepsano po priblizeni se M1, kdy letoun se zacal rozpadat. Par jednotlivych kusu pravdepodobne sestreleno strelci bombarderu. Mnoho kusu ztraceno chybama pri pristani. Par kusu zniceno nalety spojencu. Tech par co potkali bombery se potykalo dale s problemy typu zamrzani kanonu, zblbnutim gyro pristroju ktere nebyly stavene na kolme lety a meli indiferentni polohy ve kterych zblbly...
Na obtanu profesora Lippishe ale nutno dodat, ze on se netajil tim, ze ten letoun je nesmysl nasazovat jako stihac, protoze pro Lipishe to byl experimentalni letoun jehoz primarni urceni byl vyzkum letounu letajicich velkou rychlosti. Zajimala ho mez M1. "Stihacku" z toho udelal jen pro to, ze na natlak statu musel aby mohl ve sve praci pokracovat. Konec koncu po valce byl jednim z prednich "externich" odborniku kteri delali na XB1 a v Americe...
Celkem se konce valky dozilo par desitek kusu Me163B, na kterych se pak jako vzdy vyradili dobyvatele s krumpaci. Par kousku (asi 10) zachraneno americany v programu vytezeni perspektivnich tajnych zbrani protivnika. Nekolik z techto zachranenych slo pozdeji do muzei, asi 5 kusu shnilo v prubehu let na letistich v Americe...
|
|
|
|
Vitman |
Přidané 17-06-2006 00:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 131
Založený: 03.10.05
|
Trochu doplním Čutoru (přesné údaje si nepamatuju,už je to dlouho co jsem něco o Kometu četl):
Palivem byl 80% peroxid vodíku,katalyzátor hydrát hydrazinu rozpuštěný v metanolu. Pilot nosil speciální oblek z plastu, aby ho to v případě průniku par do kokpitu nerozleptalo. Letoun se po startu nechal "rozběhnout" na 600km/h a pak pilot začal strmě stoupat. Výstup do 10ti km trval myslím 2:40sec, do 12km něco přes tři minuty. Motor měl tři stupně tahu, palivo stačilo na 7 - 12 minut a muselo se všechno spotřebovat, i páry mohly při smísení sebemenšího množství mimo spalovací komoru vybuchnout. Pokud pilot motor vypnul, nesměl ho nahodit za dřív než 2 minuty.Komet prý 1M překonal, ale trochu mu to srolovalo potah trupu, oficiálně ovšem neověřeno.Zkušební piloti spojenců po valce Komet radši nikdy netestovali v motorovém letu, jen jako kluzák. Je to prostě miloušek. |
|
|
|
313_Volume |
Přidané 17-06-2006 10:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 408
Založený: 02.11.05
|
no, modýlky jsou to pěkné, ale spousta detailů je pro letecký simulátor zbytečně vymazlených - jen to bude ukrajovat z výkonu grafiky a pokud náhodou nepřejedeš panáška s kulometem po hlavě, nikdy si nitkového zaměřovače nevšimneš |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 17-06-2006 10:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
ještě ke kometům - pokud je někdo klofal krumpáčema, nebyli to dobyvatelé nýbrž němci aby dobyvatelům nepadly do rukou. Co já vím komety tuším mají na kontě ještě mosquito a jedno poškozené... |
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 18-06-2006 00:23
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
Me-163 hlavně nebyla schopna samostatně narolovat na runway (nějaké pojíždění absolutně vyloučeno), a ve skutečnosti mohla startovat, pouze natočená co nejpřesněji proti větru. V Ilovi prostě (a bohužel) tyhle podmínky nemá. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-06-2006 04:47
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Když jsem četl nějaké knihy o Kometu, tak mě překvapily spíše jiné problémy spojené s tímhle letadélkem, než profláknutý motor (+palivo), kde má původní představa spočívala v rozleptání jednoho pilota za druhým. Největší ztráty zřejmě působil podvozek.
Ale jinak oproti mnoha jiným typům, které kmáme ve FB k dispozici, bylo nasazení Kometů rozsáhlé. A tím mám na mysli třeba BI-1, Go-229, snad i I-185 + všechno z připravovaného '46 patche krom Arada.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 18-06-2006 09:46
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
rozsáhlé - fuči když to tak napíšeš tak to vypadá že sloužily denně dva roky na frontě......američané prostě přestali lítat kolem jejich základen a bylo hotovo...komet byl náročný na údržbu...musel mít speciální nářadí.....Do335 byl taky na frontě od roku 44(teoreticky a papírově) a vidělo ho snad pár pilotů. Fuči, přijde mi to jako z těch 300 kometů bojově vzlétlo (nepočítám pokusy) hodně malé procento.
BI-1, Go-229 o těch se bavit nemusíme. I-185 na frontě nějakou dobu byly a snad i bojovaly. Takže to "čistokrevný prototyp" není. (Ta-152C naproti tomu převzaté jednotkou byly, ale nebojovaly zřejmě protože nebylo co do nich nalít - v tom má I-185 větší bojové zkušenosti)Ale v v porovnání s nimi je skutečně komet "operačně masivně nasazený letoun) |
|
|
|
Drevokocur |
Přidané 18-06-2006 10:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 280
Založený: 01.10.05
|
Teoretické dohady okolo Me-163, bych ukončil konstatováním že během WWII má Me-163 jeden ověřený a připsaný sestřel, oproti BI-1, Go-229, YP-80 apod...
Takže na každé Berlínské mapě z roku 1945 by asi Me-163 v jednom kusu moh být, byť ho jakkoliv bytostně nesnáším, nejde na rozdíl od Shwalbiny slyšet na kilometr a točí jak Išak ead: |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 18-06-2006 10:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
neříkám že tam nemá být. klidně ať jich tam je 5.....jenom říkám že jejich provoz a krátký dosah a jejich specifika kladly překážky jejich bojovému nasazení. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 18-06-2006 11:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
ten addon 46, je pre mna tak trochu .... .
Jedine hodnotu tam má Arado a pár pozemných jednotiek a mapy.
Inak :no:
Neviem, ale moja predstava o leteckej vojne a lietadiel ktoré lietali počas WWII sa asi nezhoduje s tvorcami IL2.
Ja by som radšej zaplatil/sponzoroval nejaký "normálny" addon s normálnymi lietadlami.
Neviem ale mne fakt chýba Me210, Ju188, Typhoon, SpitXIV, P38F, poriadne Bf109F4 s nádržou, rýchlostné Moskyto, nejaký poradny addon s Francúzskymi lietadlami.
Ja viem príde BoB a tým to celé končí.
Len škoda času, energie , peňazí na lietadlá addon 46.
Podla mna, lepšie by bolo využit čas, peniaze, energiu na BoB alebo na nejaké poriadne lietadlá do IL2.
Len dúfam, že to budú nejako normálne predávať.
edit: i ked najviac sa teším na veci čo pripravujú neoficiálne, mapa Slovenska, Avia atd. Ak teda budú.
Upravil/a Tajpan dne 18-06-2006 11:22
|
|
|
|
Vitman |
Přidané 18-06-2006 14:01
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 131
Založený: 03.10.05
|
Tajpane tyhle letadla si Oleg nechává do datadisků pro SoW. Proto nás už od dob PF krmí výmluvama že není dostatek podkladů nebo nevyhovuje to a tohle v enginu FB. Ty samá letadla se dvakrát špatně prodávají. Kdyby byla ve FB tak si BoB nikdo hned nekoupí a zůstane u toho co zná a umí. Takhle přejdeme na BoB všichni rychle a rádi. Ty prototypy jsou tu od toho, aby nám nacpal aspoň něco a měl placený betatesting FM pro BoB. Tak už to konečně pochop i ty |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 18-06-2006 14:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
no...tajpane docela jsem zvědav nejen na arado...ale i na ten MiG-11 to bude zajímavé éro....ale platné jako P-80 (ostatně jako všechno s vyjímkou právě arada)
je to tak tajpane...souhlasím, Oleg to chce nacpat do BOBu jinak by ho nikdo nehrál, v porovnání se šturmem je tam moc málo letadel. Až bude BOB obsahovat od beneluxu 39 po berlín 45 tak bude konkurenceschopný - možná. |
|
|
|
Pavel |
Přidané 18-06-2006 14:38
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
313_OTU_oblak napsal: Až bude BOB obsahovat od beneluxu 39 po berlín 45 tak bude konkurenceschopný - možná.
Spíš od ČSR 38 po Berlín... včetně prototypu B-135 a Aera 300
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
mkubani |
Přidané 18-06-2006 14:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
Vitman napsal:Ty prototypy jsou tu od toho, aby nám nacpal aspoň něco a měl placený betatesting FM pro BoB. Tak už to konečně pochop i ty
Omyl, VVS 1946 addon bol povodne urceny LEN PRE RUSKY TRH, ktory na rozdiel od zvysku sveta ma o tieto prototypy zaujem.
Asi aj ceskoslovenska komunita by si chcela zalietat napr. na Avii B-35/135, Prage E-51 alebo na Letove S.50. Ja teda urcite. |
|
|
|
Noram |
Přidané 18-06-2006 14:43
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 30.09.05
|
313_OTU_oblak napsal:
je to tak tajpane...souhlasím, Oleg to chce nacpat do BOBu jinak by ho nikdo nehrál, v porovnání se šturmem je tam moc málo letadel. Až bude BOB obsahovat od beneluxu 39 po berlín 45 tak bude konkurenceschopný - možná.
třeba nás Oleg překvapí a bude tam toho víc než jen BoB,
tiše doufám pěkně plosím
Upravil/a Noram dne 18-06-2006 14:46
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-06-2006 15:03
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
313_OTU_oblak napsal:
rozsáhlé - fuči když to tak napíšeš tak to vypadá že sloužily denně dva roky na frontě......američané prostě přestali lítat kolem jejich základen a bylo hotovo...komet byl náročný na údržbu...musel mít speciální nářadí.....Do335 byl taky na frontě od roku 44(teoreticky a papírově) a vidělo ho snad pár pilotů. Fuči, přijde mi to jako z těch 300 kometů bojově vzlétlo (nepočítám pokusy) hodně malé procento.
BI-1, Go-229 o těch se bavit nemusíme. I-185 na frontě nějakou dobu byly a snad i bojovaly. Takže to "čistokrevný prototyp" není. (Ta-152C naproti tomu převzaté jednotkou byly, ale nebojovaly zřejmě protože nebylo co do nich nalít - v tom má I-185 větší bojové zkušenosti)Ale v v porovnání s nimi je skutečně komet "operačně masivně nasazený letoun)
Jo, jenže pokud vím, tak Me 163 byly ve výzbroji operační JG400 (byť asi jen I. Gruppe, už si to úplně přesně nepamatuji) - bojově nasazovány od druhého kvartálu 1944, tedy dříve, než Me 262. Naprosto nesrovnatelné s Do 335. Byť s velkými obtížemi a jen s malým úspěchem, tak se jednalo o bojově nasazené letadlo. Pokud jde o Ta 152 C, tak byly zařazeny k JG301, kde operovaly i Ta 152 H-0 + H-1. A pokud bylo palivo pro Ta 152 H a Fw 190 D, což bylo, tak pravděpodobně bylo i pro Ta 152 C. Ale je to jedno, i kdyby vzlétly všechny vyrobené Ta 152 C i s Ta 152 B, sotva by zaplnily jedinou Staffel, nicméně ze všech prototypů, které jsme mohli v addonu dostat je mi tohle letadlo nejmilejší, protože v jistém směru zosobňuje konečný vývojový článek mých oblíbených Fw 190.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|