Textury,které jsou napsány pro Engin CLoDa nemusí běhat na Enginu 777.A v tom je právě ten problém aby 777 nenapadlo kvůli několika napsaným texturám zahodit svůj Engin z RoF a použít Engin ze zmetka,čímž by jsme se dočkali od studia od ,kterého se to nečeká zmetka 2.Jen tak mimochodem,od té doby co si 777 plácli s Olegovcema má každý patch v RoFu tolik chyb jako nikdy předtím.I když nebudu řešit funkčnost textur na jednotlivých Enginech tak textury RoFu jsou podle mě prostě hezčí.A to nejen textury letadel ale i země budov atd.Možná jediné co má CloD hezčí textury je pozemní technika.
Letadla nádherný, řeky nádherné ( kéž by byly i v CoDu), lokomotiva krásná a to co je kolem toho je krásné. Je to krásný simulátor ten RoF. Opravdu, ale textury země ne. Vypadá to jako obrázky ze slabikáře když jsem chodil v době temna jak tomu dnes říkají zloději, do první třídy. Ale to není to proč to nelítám. To jen k těm textůrám.
Upravil/a Pepe dne 02-06-2013 12:18
Zjisti si jak se dělají textury a jak fungují a pak to zkus znovu.
Ty z pro ne nějakého nepochopitelného důvodu pořád odmítáš akceptovat,že ty tvoje textury se musí také hýbat.To co s nimi umožňuje hýbat je program,který se nazývá Engine.Tento program také kromě jiného určuje možnosti DM a FM. Co na tak triviální věci nechápeš?Asi to opravdu nemá smysl.................Konec
Letadla nádherný, řeky nádherné ( kéž by byly i v CoDu), lokomotiva krásná a to co je kolem toho je krásné. Je to krásný simulátor ten RoF. Opravdu, ale textury země ne. Vypadá to jako obrázky ze slabikáře když jsem chodil v době temna jak tomu dnes říkají zloději, do první třídy. Ale to není to proč to nelítám. To jen k těm textůrám.
To co říkáš je do jisté míry dáno věcí osobního vkusu.Co se líbí jednomu,nemusí se líbit druhému a nijak to nevypovídá o tom co je lepší nebo horši.Mně se třeba zem v CloDovi nelíbí ale to neznamená že je horší než v RoF.Naopak se mi v CloDovi líbí více falky,auta tanky což však opět nic neznamená.Každý to vidí jinak.A jak píšeš o té lokomotivě je ještě krásnější když jí odstřeluješ a uděláš nějaké ty dírky a z každé té dírky uniká pára.Lokomotiva jede dál a když jí pára dojde zastaví a je tvoje.Stojící cíl této velikosti už není problém.Jako další v pořadí si vyberu sanitní vagon aby se ti ranění zbytečně dlouho nestresovali co s nimi bude
PS : protože Tempík dozajista létá obě ty hry docela by mne zajímalo jak to vidí on
Upravil/a Bierglass dne 02-06-2013 16:18
Bierglasi.... otevři si prosím složku s texturami a podívej se jak to vypadá. Opravdu je jedno, na jaký engine oblíkneš texturu. Textura ti opravdu nepokazí engine hry. Pokud má textura použitelné rozlišení a pokud má správnou paletu barev a sedí na 3D model, tak je úplně jedno, kdo ji dělal. Vir ani bug co by pokazil hru do ní opravdu nedostaneš.
Mě na vzhledu záleží až sekundárně, takže se ke vzhledu textury země vyjadřovat nebudu. Ani v jednom z titulů mi nepřijde nepoužitelná. To mi stačí.
Tak určitě ty textury kokpitu jsou neskutečně hnusné a nepoužitelné...
[img]http://img694.imageshack.us/img694/4739/2013060200003.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img855.imageshack.us/img855/2128/2013060200002.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img694.imageshack.us/img694/3920/2013060200001.jpg[/img] is not a valid Image.
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Textury,které jsou napsány pro Engin CLoDa nemusí běhat na Enginu 777.A v tom je právě ten problém aby 777 nenapadlo kvůli několika napsaným texturám zahodit svůj Engin z RoF a použít Engin ze zmetka,čímž by jsme se dočkali od studia od ,kterého se to nečeká zmetka 2.Jen tak mimochodem,od té doby co si 777 plácli s Olegovcema má každý patch v RoFu tolik chyb jako nikdy předtím.I když nebudu řešit funkčnost textur na jednotlivých Enginech tak textury RoFu jsou podle mě prostě hezčí.A to nejen textury letadel ale i země budov atd.Možná jediné co má CloD hezčí textury je pozemní technika.
Ja tomu teda moc nerozumim, ale fakt bych se nebal, ze 777 kvuli texturam ( pokud by to vubec byl technicky duvod a nutnost ) zahodi vsechno a najednou zacne delat zase "Clod". Muj pohled na vec je, ze tahle parta ma jeste rozum a dokaze delat funkcni veci s nohama spise realisticky na zemi. Rozhodne lepe, nez Clod...Zadna megalomanie, naopak cekam, ze plno lidi bude po vydani nakrknutych, ze to je v tom ci onom ocesane...Klikatura je jen jeden priklad za mnoho dalsich. Od zacatku rikali rovnou, ze pokud neco pujde pouzit a uznaji to za pouziti schopne, tak to klidne pouziji. Bozinku, proc by ne, vzdyt to muze usetrit mnoho vseho mozneho. Cas, prachy, lidi...A co se tyce kokpituz Cloda, to jak vypadaji, to je podle me z celeho Cloda jeste tak vec ktera ma kvality.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Textury,které jsou napsány pro Engin CLoDa nemusí běhat na Enginu 777.A v tom je právě ten problém aby 777 nenapadlo kvůli několika napsaným texturám zahodit svůj Engin z RoF a použít Engin ze zmetka,čímž by jsme se dočkali od studia od ,kterého se to nečeká zmetka 2.Jen tak mimochodem,od té doby co si 777 plácli s Olegovcema má každý patch v RoFu tolik chyb jako nikdy předtím.I když nebudu řešit funkčnost textur na jednotlivých Enginech tak textury RoFu jsou podle mě prostě hezčí.A to nejen textury letadel ale i země budov atd.Možná jediné co má CloD hezčí textury je pozemní technika.
Co to tady meleš za nesmysly, než něco napíšeš tak si buď nejdříve vědom že dané problematice alespoň trochu rozumíš.
---
kvalita textur je solidní jak v CLODu tak v ROFu, pokud si někdo myslí že ne tak ať si nějakou texturu zkusí nejdříve vytvořit a pak může objektivně kritizovat ...
Upravil/a magot dne 03-06-2013 00:46
Letadla nádherný, řeky nádherné ( kéž by byly i v CoDu), lokomotiva krásná a to co je kolem toho je krásné. Je to krásný simulátor ten RoF. Opravdu, ale textury země ne. Vypadá to jako obrázky ze slabikáře když jsem chodil v době temna jak tomu dnes říkají zloději, do první třídy. Ale to není to proč to nelítám. To jen k těm textůrám.
To co říkáš je do jisté míry dáno věcí osobního vkusu.Co se líbí jednomu,nemusí se líbit druhému a nijak to nevypovídá o tom co je lepší nebo horši.Mně se třeba zem v CloDovi nelíbí ale to neznamená že je horší než v RoF.Naopak se mi v CloDovi líbí více falky,auta tanky což však opět nic neznamená.Každý to vidí jinak.A jak píšeš o té lokomotivě je ještě krásnější když jí odstřeluješ a uděláš nějaké ty dírky a z každé té dírky uniká pára.Lokomotiva jede dál a když jí pára dojde zastaví a je tvoje.Stojící cíl této velikosti už není problém.Jako další v pořadí si vyberu sanitní vagon aby se ti ranění zbytečně dlouho nestresovali co s nimi bude
PS : protože Tempík dozajista létá obě ty hry docela by mne zajímalo jak to vidí on
Přesně jsi to vyjádřil ( Co se líbí jednomu, nemusí se líbit druhému....) A tak je to i se simulátory ne? RoF je krásný sim, ale co naplat, když se mi více líbí CoD-II Světová, myslím letadla (i stěmi nedostatky).
Textury,které jsou napsány pro Engin CLoDa nemusí běhat na Enginu 777.A v tom je právě ten problém aby 777 nenapadlo kvůli několika napsaným texturám zahodit svůj Engin z RoF a použít Engin ze zmetka,čímž by jsme se dočkali od studia od ,kterého se to nečeká zmetka 2.Jen tak mimochodem,od té doby co si 777 plácli s Olegovcema má každý patch v RoFu tolik chyb jako nikdy předtím.I když nebudu řešit funkčnost textur na jednotlivých Enginech tak textury RoFu jsou podle mě prostě hezčí.A to nejen textury letadel ale i země budov atd.Možná jediné co má CloD hezčí textury je pozemní technika.
Co to tady meleš za nesmysly, než něco napíšeš tak si buď nejdříve vědom že dané problematice alespoň trochu rozumíš.
---
kvalita textur je solidní jak v CLODu tak v ROFu, pokud si někdo myslím že ne tak ať si nějakou texturu zkusí nejdříve vytvořit a pak může objektivně kritizovat ...
Tak,že abych mohl kritizovat třeba nějaké auto tak ho musím nejdřív vyrobit?No to jsi se předvedl programátore.
Textury jsou obrázky, které se nanesou na objekt letadlo vyrobené v enginu hry, aby se tak stalo musí splňovat normy daného enginu.
Pokud tedy textury splňují co je požadováno tak je jedno kdo je udělal, protože to je jen oblečení pro objekt
Pokud si vzpomínám tak prvné modované letadla v Il2 byly jen amaterský přemalované objekty letadel obsažených v ilovy takže He111 letala jako Mustang.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Texturov%C3%A1n%C3%AD
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.