Kukulo napsal:
Nehovorim o nutnosti ani sa nehadam o pravdu. Naznacujem len ze "2sekundovy" mod bol uz davno zavedeny a odistenie trvalo 2.5s. Nedavno tu vyhorel jeden flejm o tom aky je il arkadovy letovym modelom, zjednoduseny v zbranovych systemoch a mody ho posuvaju blizsie k realite. Tak sa jeden z ultrarealnych modov v pozmenenej podobe dostal do patchu a je to tu...
Tenhle mod sem podrobil kritice uz kdyz se objevil v UP ale tam moje pripominky byli odbyty slovy: "Kdyz se ti to nelibi tak si ho vypni"
Ten mod teda delal:
+ redukoval blast radius bomb
+ delal gausovej ? rozptyl bomb pri dopadu
- zaved nesmyslnej 2,5s arming na vsech bombach
- zaved poddimenzovany torpeda s odhazovejma parametrama daleko od reality
Z miho pohledu se dostalo do 4.10 ta zkurvena cast a ta co byla dobra nejak ne.
Tak nějak. Jestliže v realu bomby odhazovaly z přízemních výšek a není to možné, tak ten tvůj ultrarealisticky mod Kukulo asi nebude tak ultrarealisticky.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
To "ultra" preto lebo bol v "Ultra Packu". Ale vlastne nie som si isty ci ho prebral HSFX z UP alebo naopak. Slovna hracka.
Proste, ked sme sa vadili o ucinnosti zbrani, mod ktory to upravoval bol natolko kontroverzny ze sa prestal pouzivat (teda oficialne v UP/HSFX). A ten nemalo ludi povazovalo za posun dopredu a nemalo ho odsudilo. Teraz mame v patchi (tj. nemozeme to vypnut, cize to plati pre vsetkych) stazene bombardovanie z malych vysok a nestretlo sa to s nejakym velkym uspechom (aspon nie tu). Tak sa mi vidi ze nakoniec ten stary "arkadovy" sturm mal asi dost slusne vyvazene vlastnosti predtym ako sa do nich sahalo. A frflali sme aj tak
Mne osobne sa dost paci napr. zavedenie obmedzeni pre odhod torped (vyska a rychlost).
taktika spojencov, bitevníky:
por. David Green 73.sg určená k bievným útokom Taliansko
-letka 4-6 Spitfire
-operačná výška 3000m
-útok ,:zníženie rýchlosti, polvýkrut ,strmhlav nálet pod 60 stupnov
-odhod bômb - výška1219m
27.peruť USAAF A36A
-operačná výška 2400-3000m
- vysunutie aerodynamických brzd, polvýkrut
- odhodenie bômb pri výške 600-1200m , uhol, klesania 72stupnov
Dodatok k LW : našiel som peknú fotku FW190 od SG u Anzia, strmhlav bombardovanie pod 65 stupnami.
Perlička: niečo k bitevným náletom v nízskych výškách
taktickké pokyny ACC pre Mustang 26.9.1943
pri rýchlosti 453km/h a mini. výške je zorné pole omezené a ciele sa objavujú rýchlo. treba mať skúsenosti a zachovávať ostražitost.
bylo zistené, že pri vysunutý klapiek na 5% bude sa trochu omedzovat rýchlost,ale na druhej strane je vplyvom klopivého momentu na hlavu , lbude epšia možnost sledovat ciel.
Upravil/a Tajpan dne 03-01-2011 12:29
Mně se torpéda ještě vůbec nepovedlo odhodit. Vždycky prej podle hlášky nějak nezaplují do vody či co. A to jsem letěl opravdu pomalu (na pádovce) a prakticky v nulový výšce. Ještě že to není můj denní chléb
Nevím jak zvýší realitu něco, co nemá s realitou nic společného.
A nechápu jak si vůbec někdo může dovolit do téměř oficiálního patche hry, která se tváří jako simulátor reality zapracovat cokoli, aniž by si z historických podkladů ověřil, je-li to vůbec pravda. Upřímně řečeno, doufal jsem, že Daidalosové budou postupovat poněkud lepším způsobem než Olegovským "jedna paní povídala, tak to tak musí být".
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Pragr napsal:
Nevím jak zvýší realitu něco, co nemá s realitou nic společného.
A nechápu jak si vůbec někdo může dovolit do téměř oficiálního patche hry, která se tváří jako simulátor reality zapracovat cokoli, aniž by si z historických podkladů ověřil, je-li to vůbec pravda. Upřímně řečeno, doufal jsem, že Daidalosové budou postupovat poněkud lepším způsobem než Olegovským "jedna paní povídala, tak to tak musí být".
Ale v simu se neobjevily prvky, které by neměly s realitou nic společného. Naopak, jsou v zásadě reálné. Naše diskuse by neměla vést směrem ano/ne, ale spíše "do jaké míry". Tzn. můžeme se bavit o tom, zda jsou 2 vteřiny moc, nebo málo, ale bylo by krokem zpět se bavit, zda ano, či ne. Navíc tě mohu ujistit, že DT prakticky v každém ohledu pracují na základě historických pramenů, povětšinou jištěných z více zdrojů. To, co píšeš, je tedy zavádějící.
311_Tank napsal:
The eastern wall appeared unbreached at 12:06, when two planes from 464 Squadron attacked it from an altitude of 50 feet, with eight 500lb bombs.
Operation Jericho
Mne osobne sa dost paci napr. zavedenie obmedzeni pre odhod torped (vyska a rychlost).
Jak sem tu ukazoval opar stranek zpatky ty parametry jsou dost mimo, nekdy az dvojnasobne.
operace Jericho není dobrý příklad - kolikrát že se opakovala ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
1stCL_Fucida napsal:
Mně se torpéda ještě vůbec nepovedlo odhodit. Vždycky prej podle hlášky nějak nezaplují do vody či co. A to jsem letěl opravdu pomalu (na pádovce) a prakticky v nulový výšce. Ještě že to není můj denní chléb :D
mno nezalpují ti do vody, protože nemáš k té rychlosti ještě výšku :)
u už nevím čeho to bylo, ale počítal jsem do 300 -
rychlost 240 / výška 60
rychlost 250 / výška 50
až do 280 / 20
:)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Já jsem se naučil házet takto: Výška 20 m, rychlost 250/km/h, lehce potlačit, odhoz a už to fičí Čiliže jsem to pochopil tak, že nesmí padnout na plocho a tak to takhle zapichuju.
Pragr napsal:
Nevím jak zvýší realitu něco, co nemá s realitou nic společného.
A nechápu jak si vůbec někdo může dovolit do téměř oficiálního patche hry, která se tváří jako simulátor reality zapracovat cokoli, aniž by si z historických podkladů ověřil, je-li to vůbec pravda. Upřímně řečeno, doufal jsem, že Daidalosové budou postupovat poněkud lepším způsobem než Olegovským "jedna paní povídala, tak to tak musí být".
Ale v simu se neobjevily prvky, které by neměly s realitou nic společného. Naopak, jsou v zásadě reálné. Naše diskuse by neměla vést směrem ano/ne, ale spíše "do jaké míry". Tzn. můžeme se bavit o tom, zda jsou 2 vteřiny moc, nebo málo, ale bylo by krokem zpět se bavit, zda ano, či ne. Navíc tě mohu ujistit, že DT prakticky v každém ohledu pracují na základě historických pramenů, povětšinou jištěných z více zdrojů. To, co píšeš, je tedy zavádějící.
Zdielam Fuciho nazor. Je to odpoved ako na bomby tak na torpeda.
311_Tank napsal:
The eastern wall appeared unbreached at 12:06, when two planes from 464 Squadron attacked it from an altitude of 50 feet, with eight 500lb bombs.
Operation Jericho
Mne osobne sa dost paci napr. zavedenie obmedzeni pre odhod torped (vyska a rychlost).
Jak sem tu ukazoval opar stranek zpatky ty parametry jsou dost mimo, nekdy az dvojnasobne.
operace Jericho není dobrý příklad - kolikrát že se opakovala ?
Operation Tidal Wave
Opravdu nechapu proc zde nekteri naprosto tvrdosijne obhajuji 2s odjistovani bomb kdyz uz tady mnoho lidi dolozile ze historicky slo hazet bomby i z velmi male vysky a ze se to tak i delalo.
Co kdyby sme treba zredukovali vsem letadlum munici na polovinu sice to nebude vubec realne ale bude to o hodne tezsi a tim i vic realisticke !
1stCL_Fucida napsal:
Aha, takže není problém, že letím moc vysoko, ale že letím moc nízko? :)
kdybys lítal za červený, případně žlutý, tak ti řeknu, že nejsi ponorka, abys to odhazoval pod vodou :))
ale jako modrému ti poradím - zkus jít ještě níž :DD
;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
1stCL_Fucida napsal:Ale v simu se neobjevily prvky, které by neměly s realitou nic společného. Naopak, jsou v zásadě reálné. Naše diskuse by neměla vést směrem ano/ne, ale spíše "do jaké míry". Tzn. můžeme se bavit o tom, zda jsou 2 vteřiny moc, nebo málo, ale bylo by krokem zpět se bavit, zda ano, či ne. Navíc tě mohu ujistit, že DT prakticky v každém ohledu pracují na základě historických pramenů, povětšinou jištěných z více zdrojů. To, co píšeš, je tedy zavádějící.
Však jsem to tak myslel. Nemám nic proti "arming delay", ale zavést 2.5sekundy jako default pro všechny bomby bez možnosti to jakkoli to editovat je podle mého hloupost. Notabene, když se velmi snadno dá ověřit, že ta hodnota je nesmyslná.
Na rovinu říkám, že bych dal přednost tomu, opravit chyby v již existujících věcech, např. chybně namodelovaný výkon Allisonu u P-40E (ten mám ověřený i pod 4.10) než zavádět nové vymoženosti, které si ani nejsou autoři ochotni/schopni ověřit.
311_Tank napsal:
The eastern wall appeared unbreached at 12:06, when two planes from 464 Squadron attacked it from an altitude of 50 feet, with eight 500lb bombs.
Operation Jericho
Mne osobne sa dost paci napr. zavedenie obmedzeni pre odhod torped (vyska a rychlost).
Jak sem tu ukazoval opar stranek zpatky ty parametry jsou dost mimo, nekdy az dvojnasobne.
operace Jericho není dobrý příklad - kolikrát že se opakovala ?
Operation Tidal Wave
Opravdu nechapu proc zde nekteri naprosto tvrdosijne obhajuji 2s odjistovani bomb kdyz uz tady mnoho lidi dolozile ze historicky slo hazet bomby i z velmi male vysky a ze se to tak i delalo.
Co kdyby sme treba zredukovali vsem letadlum munici na polovinu sice to nebude vubec realne ale bude to o hodne tezsi a tim i vic realisticke !
311_Tank napsal:
Co kdyby sme treba zredukovali vsem letadlum munici na polovinu sice to nebude vubec realne ale bude to o hodne tezsi a tim i vic realisticke !
Presne tak, nebo muzeme dat limit na minimalni vzdalenost strelby stihacum. treba 150m od cile, jinak strely cili vubec nic neudelaj. To by IL2 priblizilo k realne obtiznosti vzdusnych souboju (i kdyz by to byla kravina ale priblizilo by to obtiznost k realite mozna vice nez 2s u bomb ). A to neni spatny napad, ze? Co by na to povedeli asi stihaci.
Nebo muzeme simulovat stres u pilotu tak, ze pri souboji se kazdych 30 sekund na 5sekund zatmy obrazovka...
A kdyz uz tam tedy takovy nesmysl byt musi, proc sakra nejde alespon vypnout...
EDIT (doplněk):
Ale nic, nema cenu tu plakat nad rozlitym mlekem, ale mrzi me proste toto:
Muj synovec (12 let) celkem pekne poletuje na normalni obtiznost, umi i pristavat s realistic landing. Sliboval jsem mu novy patch s novyma vychytavkama. Ted mu ho ale nemuzu nainstalovat, protoze by samozrejme nic netrefil (uz ted si obcas prepne na nekonecno munice aby uspel), protoze tahle dvou sekundova blbost nejde vypnout (kdyz jde sakra vypnout/zapnout nesmrtelnost tak proc ne toto). Zapominate ze je to pouze hra a kdyz to nekoho prestane bavit, tak to proste prestane hrat.
Dalsi vec (ode me naposledy) bych Vam chtel pripomenout, ze pokud mate limit 2 sekundy a minimalni vysku odhozu 30m, neznamena to ze budete odhazovat v tech 30ti metrech, ale ve vetsine pripadu min tak v 50-60m, kvuli nerovnostem terenu. u dive bomb style pak take patricne drive nez jsou ty limity. 2 sec jsou sice celkem realnou dobou, co bomby letely skutecne vzduchem, ale ne dobou aktivace bomb. Proto v nasem ultra super realistickem simulatoru budeme muset odhazovat drive, nez MUSELI ve skutecnosti.
U patche 4.10 se bitevnik musi naucit utocit s kazdym druhem bitevniho letounu zvlast, to sice zni super realisticky, ale problem je, ze se bude muset naucit s kazdym druhem zvlast kvuli jinym duvodum nez ve skutecnosti. Navic to hodne odradi bitevniky na online DF serverech, kde se celkem casto meni mapa a typy letadel.
Pokud patrite mezi stihace, nebo vyskove bombry, tak si zkuste rozbit jeden tank na hole plani jednou bomou aby jste pochopili oc tu jde. Nebo bohate staci oficialni learnig mission IL2 - ground attack, kde i pri nadherne provedenem ukazkovem naletu jako z historickeho filmu, bomby ani v jednom pripade nebouchnou. Tot vse.
Upravil/a Lynx23 dne 03-01-2011 23:46
1stCL_Fucida napsal:
Mně se torpéda ještě vůbec nepovedlo odhodit. Vždycky prej podle hlášky nějak nezaplují do vody či co. A to jsem letěl opravdu pomalu (na pádovce) a prakticky v nulový výšce. Ještě že to není můj denní chléb
Fuči, v příručce k patchi máš hladiny a rychlosti pro všechna torpéda vypsaný. Pro německý platí rychlost 300km/h, výška 100 metrů.
300/100 se dobře pamatuje a pro ju88/he111 to jsou pohodové rychlosti. LT5B mají 250/40 a třeba pro ju88 je to už problém.
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 03-01-2011 14:12
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Pragr napsal:
Na rovinu říkám, že bych dal přednost tomu, opravit chyby v již existujících věcech, např. chybně namodelovaný výkon Allisonu u P-40E (ten mám ověřený i pod 4.10) než zavádět nové vymoženosti, které si ani nejsou autoři ochotni/schopni ověřit.
Ohledně toho Allisonu vůbec nic nevím. Pošli mi pls konkrétní informace na mail. Mrknu na to a případně zkusím někde zaprudit
EDIT: díky pb
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 03-01-2011 14:21
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.