Alpha-version of IL2BOS: Poznatky z testování.
|
Bierglass |
Přidané 03-02-2014 21:01
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
X Novotny napsal:
Hoši malá otázečka, vy koukáte něčím jiným než očima??? Že na tom svém pohledu potřebujete simulovat opilecký stav??
No TrackIr mně byl v autě na rozhlížení úplně na ho................. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 03-02-2014 21:48
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
BMW je BMW
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
veikso |
Přidané 03-02-2014 22:43
|
Uživatel
Příspěvek: 832
Založený: 15.01.08
|
Z 0 na 100 za 5 vteřin, nepohodlí...
Z pohledu člověka který se někdy svezl na motorce k pousmání |
|
|
|
autodeath |
Přidané 03-02-2014 22:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 106
Založený: 07.10.11
|
No jo, no ... a to jsem uz radeji ani nezminoval, ze vam ve vsech hrach za kniplem tech bajecnych stroju vesele dovadi kyklop se zrakovym ustrojim o ohniskove vzdalenosti cca 2mm ... |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 05-02-2014 18:04
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Pročítám si teď na Il2 foru vlákno k LaGG3. http://forum.il2s...rformance/
Co je zajímavý je to, že podle toho vlákna vývojáří již na konci prosince tvrdili, že FM je na 90% hotov. Hmm. Ale co je ještě zajímavější je to, že někdo testoval turn performance v prosinci a došel k závěru, že LaGG točí 360 stupňů optimálně za 25s. Což je docela pod očekávanýma hodnotama, které by měly být někde na 21s. A co je ještě hezčí, že 1 února to testoval někdo znocu a naměřil 18s. Což je docela rozverné číslo, které nám z LaGGa udělá hnedle Jak 3. Navíc prý hodně vylepšili chování při přetažení. No ale největší vodvaz je to, že žádná z těchto změn nebyla nijak zmíněna v patch notes. Klasicky si tohle nechávají pro sebe, i když tedy změna turn rate z 26 na 18s je rozhodně docela dramatická věc.
Pak už jen připomenu to svojí neslavnou plochou zatáčku, kterou taky potichu upravili. Zde ale dospěli k slušnému výsledku, páčto výsledek by měl odpovídat těm 110 stupňům za minutu při 50% směrovky. 18s na ustálenou zatáčku pro LaGG3 ale asi (snad) bude ještě předmětem revize. Nebo máte někdo zdroje, který by takový výkon podporovaly? |
|
|
|
Farky |
Přidané 06-02-2014 11:36
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Nebude lepší počkat se zpochybňováním FM až vývojáři řeknou - FM je na 100% hotový a takhle bude vypadat při vydání, můžete se vrhnout na testování? To že ještě upravují FM je v pořádku. Stejně tak je v pořádku, že se nezmiňují o každém detailu co v nové verzi změnili. Nezmiňují nic v patch notes, protože žádné patche nedělají. Ladí hru před jejím vydáním, to je to co v tuhle chvíli dělají.
Ta debata na ofiko fóru je zábavná. Zejména části kde někdo vyžaduje misi se standardní atmosférou aby se mohli letadla porovnat s reálem. Není povinností vývojářů umožnit ty letadla testovat hráčům za podmínek které si nadiktují.
U sériového LaGGu-3 29. série (No. 31212912) naměřili v květnu 1942 v NII VVS čas zatáčky 21s.
Pilotní manuál pro LaGG-3 s motorem M-105P a M-105PF říká, že při náklonu 60°-70° je doba zatáčky 22 - 23s.
V CAGI naměřili čas zatáčky u LaGGu-3 s motorem M-105PF 18-19s. Tenhle LaGG byl ale oproti 29. sérii odlehčený, jednalo se o zkušební stroj nebo LaGG-3 66. série. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-02-2014 11:47
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Bierglass napsal:
X Novotny napsal:
Hoši malá otázečka, vy koukáte něčím jiným než očima??? Že na tom svém pohledu potřebujete simulovat opilecký stav??
No TrackIr mně byl v autě na rozhlížení úplně na ho.................
Nezlob se Biere, ale já se ptal na oči! A s tím ani TiR ani sluchátka nebo auto či snad boty nemají nic společného. A ani rozbory toho co dělá oko a co mozek je mimo, prostě naprosto mimo. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-02-2014 11:48
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Rumcajs napsal:
Pročítám si teď na Il2 foru vlákno k LaGG3. http://forum.il2s...rformance/
Co je zajímavý je to, že podle toho vlákna vývojáří již na konci prosince tvrdili, že FM je na 90% hotov. Hmm. Ale co je ještě zajímavější je to, že někdo testoval turn performance v prosinci a došel k závěru, že LaGG točí 360 stupňů optimálně za 25s. Což je docela pod očekávanýma hodnotama, které by měly být někde na 21s. A co je ještě hezčí, že 1 února to testoval někdo znocu a naměřil 18s. Což je docela rozverné číslo, které nám z LaGGa udělá hnedle Jak 3. Navíc prý hodně vylepšili chování při přetažení. No ale největší vodvaz je to, že žádná z těchto změn nebyla nijak zmíněna v patch notes. Klasicky si tohle nechávají pro sebe, i když tedy změna turn rate z 26 na 18s je rozhodně docela dramatická věc.
Pak už jen připomenu to svojí neslavnou plochou zatáčku, kterou taky potichu upravili. Zde ale dospěli k slušnému výsledku, páčto výsledek by měl odpovídat těm 110 stupňům za minutu při 50% směrovky. 18s na ustálenou zatáčku pro LaGG3 ale asi (snad) bude ještě předmětem revize. Nebo máte někdo zdroje, který by takový výkon podporovaly?
Tohle bych teď naprosto neřešil. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 06-02-2014 11:58
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Kdo ví jestli vůbec používají kalibrované stopky
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-02-2014 13:21
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Samozřejmě že je otázka, jak to ti hoši měřili. V tom může být hodně neštěstí. Pokud to měřili vod voka, byť se stopkama, pak se nedá mluvit o měření. Já tohle umím přesně změřit v CloDu, maj tam ten device link a ten se dá číst a tak ... nebudu to rozvádět. Umím to změřit. Takže vím, že v CloDu je třeba ta plochá zatáčka rychlejší, než by měla být. Jestli implementujou něco jako Device Link do BOSu, budu to moct přeměřit taky. Ostatně o Device Linku už jsem na foru četl, že takovou možnost zvažují. Jsem zvědavej. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 06-02-2014 15:44
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Tedy já jsem tak rád, že vůbec netuším, za kolik dle kterých tabulek (vývojářských, firemních, testovacích) a různých osobních svědectví pamětníků točil ten který LaGG či jakékoliv jiné éro třistašedesátku (minimálně u Rusů, Italů a Japonců to bylo u každého jednotlivého kusu jiné). Mám daleko klidnější spaní
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 06-02-2014 16:34
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
310_cibule napsal:
Tedy já jsem tak rád, že vůbec netuším, za kolik dle kterých tabulek (vývojářských, firemních, testovacích) a různých osobních svědectví pamětníků točil ten který LaGG či jakékoliv jiné éro třistašedesátku (minimálně u Rusů, Italů a Japonců to bylo u každého jednotlivého kusu jiné). Mám daleko klidnější spaní
Klidné spaní nemají jednom modří, kteří se bojí, že je ten LaGG utočí
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-02-2014 16:41
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Shadowdeath napsal:
310_cibule napsal:
Tedy já jsem tak rád, že vůbec netuším, za kolik dle kterých tabulek (vývojářských, firemních, testovacích) a různých osobních svědectví pamětníků točil ten který LaGG či jakékoliv jiné éro třistašedesátku (minimálně u Rusů, Italů a Japonců to bylo u každého jednotlivého kusu jiné). Mám daleko klidnější spaní
Klidné spaní nemají jednom modří, kteří se bojí, že je ten LaGG utočí Modří jsou již dávno vytrénováni a netočí. Modří vědí, že mají ... tu ... vertikálu. Šak byli nad kanálem a podměrečných točáků si užili až do omrzení. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 06-02-2014 17:20
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
310_cibule napsal:
Tedy já jsem tak rád, že vůbec netuším, za kolik dle kterých tabulek (vývojářských, firemních, testovacích) a různých osobních svědectví pamětníků točil ten který LaGG či jakékoliv jiné éro třistašedesátku (minimálně u Rusů, Italů a Japonců to bylo u každého jednotlivého kusu jiné). Mám daleko klidnější spaní :)
moje slova :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 07-02-2014 20:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Ano, souhlasim. Jestli neukazou kompletni MSA odmitam uvěřit jakémukoliv udaji
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 07-02-2014 20:26
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak viditelnost dotů zlepšili. To je fajn. A přijde mi, že skutečně nesejde tolik na zoomu, tedy to nebude jak v ROFu, že člověk bude zoomovat jak magor. Ještě by to mohli zpětně promítnout i tam.
Flak je bych řekl taky hezkej. Rozhodně se mi líbí víc než v CloDu, kde se flak projevuje tím, ně najednou vyskočí sada červených hlášek a je po letadle. Tady to hezky cinká. Dostal jsem díru do kabiny, pak druhou, třetí, rozsekalo to budíky a vše se stylovým kovovým "břink". Tedy nevím, jak moc je to reálné, málokdy sedím ve 109, když po mě střílej. Ale je to hezké.
Asi trochu zvedli stabilitu těch letadel. Přijde mi, že se teď líp míří na pozemní cíle. Že to je stravitelné. |
|
|
|
Paulus |
Přidané 08-02-2014 16:00
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Objevil se mi bug.
Nepohybuje se mi páka plynu v kokpitu. Motor zvukově reaguje.
Pokut hýbu kormidlem, hýbou se v kokpitu jak pedály, tak i plynová páka.
Je to jen u mne?
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 08-02-2014 16:15
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Paulus napsal:
Objevil se mi bug.
Nepohybuje se mi páka plynu v kokpitu. Motor zvukově reaguje.
Pokut hýbu kormidlem, hýbou se v kokpitu jak pedály, tak i plynová páka.
Je to jen u mne? Na Il2 foru si na to lidi taky stěžujou. U mě to sice funguje, ale nepohybuje se plynová páka. Plyn jde, ale páka stojí. Maj to nějak zavšivený.
edit. Jsem se na to šel znovu podívat a je to jak u tebe. Pedály pohybují i plynovkou. Ale plynovka pohybuje u Bf 109 tím přepínačem na stoupání vrtule. Je to na plynovce ten kolébkovej přepínač.
Upravil/a Rumcajs dne 08-02-2014 16:21
|
|
|
|
313_123 |
Přidané 08-02-2014 16:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
mám to samý |
|
|
|
VioletLightning |
Přidané 08-02-2014 17:28
|
Nováček
Příspěvek: 83
Založený: 11.03.09
|
- Message list při dání pauzy během hry přibyl nebo tam už byl ? Je to dobrá věcička...
- Stále mám vlastní armádu jako modrou, ač mám v menu nastaveno, že má být červená. Když si vlezu do befka (s odporem ), po objevení se na letišti vidím popisky červené, ale hned vzápětí se změní na modré. To samé se mi pak stalo, když jsem vlezl zase do LaGGa. Navíc jsem zaregistroval, že auto bylo označené jako Horch ale se změnou barvy se změnilo na Gaz...
- zaregistrovali jste, že při změně pohledu exter/inter se již kamo načítá okamžitě ? Kokpit se ještě kratičce doostřuje, ale je to znatelně kratčí a už téměř snesitelné
- zkuste někdo střílet z kanonu u LaGGa. Přijde mi, že ač vypálím jeden náboj, zvuk zazvučí jakoby při dvou. Nevím, jestli to nesimuluje natažení závěru, ale ... Dělá mi to jak u 37, 23, tak i 20. Kulomety nejsem schopen rozlišit
- když si v menu vybírám payload a znovu kliknu na již vybraný (abych rozbalovací menu zavřel), nic se nestane. Musím kliknout na jiný, tím se mi výzbroj vybere a menu zavře. Pak musím znovu menu rozbalit a vybrat ten chtěný...
(Chápu, že je to alfa a chápu, že možná o tom vývojáři vědí. Ale třeba taky ne)
Jo a k tomu joyi - mrkněte, v jaké poloze je knipl ve hře vůči středové poloze vašeho joye. Takže veškeré úpravy (ať sw tak hw) jsou vlastně číty... |
|
|