Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
Robo |
Přidané 01-06-2013 11:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
X Novotny napsal:
Tak to je pecka! Je to z "CloDu" a spousta zastánců CloDu to odmítá že je to hnus!
Hnus to bol na prvych obrazkoch, kde to renderoval nejaky trkvas a nemalo to ziadne farby ani kontrast.
Hnus: http://forum.il2s...entry11990
Lepsie: http://forum.il2s...ach_id=349
Zmetok: http://static2.cd...en-018.jpg
Upravil/a Robo dne 01-06-2013 11:21
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 01-06-2013 11:21
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Napříště bude všechno z CLODu. CLOD je matka simulátorů.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Robo |
Přidané 01-06-2013 11:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Vsetko nie, ale kokpit Befka urcite ano. A je to tak dobre. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 01-06-2013 11:24
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
S tímhle bych počkal až bude z BoS taky něco od základu předělaného v Photoshopu.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Robo |
Přidané 01-06-2013 11:32
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Zatial oba zverejnene kokpity mali povod v BoM / CloD, pricom F-4 pochopitelne zdielala casti modelu a mnohe textury z E-4.
Photoshop - to je normalny screen je z prvej verzie CloDu, asi si uz zabudol ako vyzeral dym, trasirky a kokpity. Je to prvy obrazok vygoogleny ako 109 Clod kokpit, dostatocne velky na to, aby si clovek vsimol totozne textury istych casti, napr magneta, ale aj cela plynovka a ine casti. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 01-06-2013 12:09
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
První verze v Photoshopu to je.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 01-06-2013 12:18
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
No já tedy nevím ale mě ta F4 připadala více jak ze starého Šturma než ze zmetka.Nechce se mi věřit,že by 777 připustili možnost dělat něco na tak starém enginu jako má Clod když sami mají engin svůj,který umožňuje mnohem kvalitnější textury světlo a efekty než zmetek.Podle mě 777 brzy pochopí,že se sice spojili s někým kdo z vývoje CloDa má desetileté zkušenost ale pro výrobu moderní hry jsou nepoužitelné.Inu starého psa novým kouskům nenaučíš. |
|
|
|
Robo |
Přidané 01-06-2013 15:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Textury aj model z CloDu to su. |
|
|
|
Baron |
Přidané 01-06-2013 17:37
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Zbytocne sa hadate - Robo ma pravdu. Zakladom su textury z CoD. 777 davnejsie hovorili, ze pouziju uz hotove textury s miernou upravou pre engine RoF, ktory zas upravia pre BoS (alebo tak nejak to tam pisal myslim ze Jason). Prezentovane Lagg3 a Bf-109F su toho dokladom. Lagg3 bol k videniu davno predtym, nez sa oficialne potvrdilo, ze 777 budu robit Druhu svetovu. Za novy je mozno povazovat Ju87D (i ked ani tam si niesom na 100% isty, ze ide o povodny model z dielne 777 ). Mimochodom, CoD ma zatial najkrajsie kokpity ake som v simulatoroch videl.
A nakoniec cisto sukromny nazor, s ktorym nemusite suhlasit: pokial to bude v BoS pracovat tak ako ma a vyzerat tak ako ma (tzn. skvele) - tak pre mna za mna nech su textury aj z babkinej fujary. Chcem lietat kvalitny simulator, bavit sa letom a kochat sa krasou hry - a nie spekulovat nad tym, kto vytvoril tu-ktoru texturu.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
SepiaX |
Přidané 01-06-2013 17:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 01-06-2013 18:04
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Nech toho, jo, Barone. My se tady chceme kvalitně pohádat, jestli je CoD zmetek anebo zmetek. A ty do toho s těmahle defétistickejma kecama. Jestli bude v BoS jenom čárka ze zmetka, tak nelítám. SLYŠÍTE, NELÍTÁM! A Vy si s tim dělejte, co chcete. Mate to marný. Nebudu a nebudu.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 01-06-2013 18:26
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
310_cibule napsal: ... Jestli bude v BoS jenom čárka ze zmetka, tak nelítám. SLYŠÍTE, NELÍTÁM! A Vy si s tim dělejte, co chcete. Mate to marný. Nebudu a nebudu.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 01-06-2013 18:35
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
NE! Poslední slovo.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 01-06-2013 19:11
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Upravil/a Baron dne 02-06-2013 00:28
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 01-06-2013 19:50
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
310_cibule napsal:
Nech toho, jo, Barone. My se tady chceme kvalitně pohádat, jestli je CoD zmetek anebo zmetek. A ty do toho s těmahle defétistickejma kecama. Jestli bude v BoS jenom čárka ze zmetka, tak nelítám. SLYŠÍTE, NELÍTÁM! A Vy si s tim dělejte, co chcete. Mate to marný. Nebudu a nebudu.
O tom,že je CLoD zmetek se tady nikdo hádat nebude protože to všichni ví.. A asi nebudeš sám kdo si nezalítá BoS jestli se do toho budou pořád montovat ty vrtáci co "vyrobili" zmetka. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 01-06-2013 20:20
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No tak hurá.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 01-06-2013 21:07
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Kuňa neprobíralo se tady náhodou že "dílčí věci" , které dělal tým rezdělený do několika skupin, byly vpořádku jen když to polétech samostatného vývoje chtěli spojit dohromady, tak to nešlo?
čili : tzv. textury jsou špatně?
Engine je špatně? (mluvím teď CLoDu)
Jestliže tvoří ti co zbyli z olegovců se 777 jeden tým , potom je jasné, že léta své práce nespláchnou je tak do hajzlu.
Nenávidím ožralého hajzla který zneuctil a znesvětil asi největší symbol
české státnosti.
A já občanem česka nebudu nebudu a nebudu.
PS
Za tohle mám banána - to je jisté |
|
|
|
saldy |
Přidané 01-06-2013 21:44
|
Diskutující
Příspěvek: 3651
Založený: 29.01.09
|
Stačilo málo a se symbolem státnosti se u nás točilo péčko, takže tohle mě nechává chladným |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 01-06-2013 21:57
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Bierglass napsal:
606_Tempik napsal:
Bierglasy a není jedno kdo dělal texturu? Na textuře téměř není co pokazit a když ji 777 uznali za dobrou, tak nevidím jediný důvod ji nepoužít. To co dělá simulátor simulátorem nemá s nějakými texturami téměř co dělat.
Tak za prvé: ve slově Bierglasi se píše měkké "i" a ne tvrdé
za druhé: asi jsi neporovnával RoF a Clod prtože jinak by jsi takovouhle hovadinu nemohl napsat.Zpracování textur je dáno i použitým "enginem" hry.Tak ,že jestli použijí
ten z CloDa tak je to v háji,další zmetek na trhu
za třetí: i kdyby byl legendární" Rudý Baron" dokonalým simulátorem tak by pro mne v grafické podobě ve, které ho znám byl nehratelný.Od BoS očekávám,že to bude hra
na moderním Enginu,graficky pěkná,která poběží plynule a bude obsahovat co nejmenší množství Bugů a jiných chyb a co nejvíce se blížící tomu co se tady
nazývá simulátorem.(také jinak řečeno RoF z 2.WW a ne CloD)Toto myslím očekává většina hráčů tedy pravděpodobně až na tebe soudě podle tvé reakce.
Jop, tak se mi ráno o půl šesté popletlo "I". Ale aspoň ti to zvedlo ego.
V další větě si hned v podstatě odporuješ s předchozím tvrzením. Proávě proto, že záleží na enginu, tak je v podstatě jedno, kdo udělá texturu. Texturu letadla zvládne udělat 90% vlastníků a uživatelů (i základních) Photoshopu. Takže opravdu nevidím jediný důvod, proč by zrovna textura letadla (která nemusí být špatná jen proto, že ty máš mindrák vůči tvůrcům CLODU) nemohla být použitá. On by v poodstatě nebyl problém použít ani hiresové textury pro starého Ila. Textura je jen textura a záleží na 3D modelu a hlavně na tom, jak to pak bude běhat. Jelikož jsou většinou textury ve sjednocených formátech, tak je opravdu jedno, kdo je dělá. Hru tím opravdu zkazit nemůže (pokud nebereme zprznění barevných schémat).
A jak ve výsledku bude letoun vypadat s onou texturou nezáleží jen na ní, ale právě na tom modelu, na způsobu nasvícení a dalších věcech.
Pokud máš teda za to, že textura zabuguje hru, tak nazdar.... |
|
|
|
Bierglass |
Přidané 02-06-2013 00:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
606_Tempik napsal:
Bierglass napsal:
606_Tempik napsal:
Bierglasy a není jedno kdo dělal texturu? Na textuře téměř není co pokazit a když ji 777 uznali za dobrou, tak nevidím jediný důvod ji nepoužít. To co dělá simulátor simulátorem nemá s nějakými texturami téměř co dělat.
Tak za prvé: ve slově Bierglasi se píše měkké "i" a ne tvrdé
za druhé: asi jsi neporovnával RoF a Clod prtože jinak by jsi takovouhle hovadinu nemohl napsat.Zpracování textur je dáno i použitým "enginem" hry.Tak ,že jestli použijí
ten z CloDa tak je to v háji,další zmetek na trhu
za třetí: i kdyby byl legendární" Rudý Baron" dokonalým simulátorem tak by pro mne v grafické podobě ve, které ho znám byl nehratelný.Od BoS očekávám,že to bude hra
na moderním Enginu,graficky pěkná,která poběží plynule a bude obsahovat co nejmenší množství Bugů a jiných chyb a co nejvíce se blížící tomu co se tady
nazývá simulátorem.(také jinak řečeno RoF z 2.WW a ne CloD)Toto myslím očekává většina hráčů tedy pravděpodobně až na tebe soudě podle tvé reakce.
Jop, tak se mi ráno o půl šesté popletlo "I". Ale aspoň ti to zvedlo ego.
V další větě si hned v podstatě odporuješ s předchozím tvrzením. Proávě proto, že záleží na enginu, tak je v podstatě jedno, kdo udělá texturu. Texturu letadla zvládne udělat 90% vlastníků a uživatelů (i základních) Photoshopu. Takže opravdu nevidím jediný důvod, proč by zrovna textura letadla (která nemusí být špatná jen proto, že ty máš mindrák vůči tvůrcům CLODU) nemohla být použitá. On by v poodstatě nebyl problém použít ani hiresové textury pro starého Ila. Textura je jen textura a záleží na 3D modelu a hlavně na tom, jak to pak bude běhat. Jelikož jsou většinou textury ve sjednocených formátech, tak je opravdu jedno, kdo je dělá. Hru tím opravdu zkazit nemůže (pokud nebereme zprznění barevných schémat).
A jak ve výsledku bude letoun vypadat s onou texturou nezáleží jen na ní, ale právě na tom modelu, na způsobu nasvícení a dalších věcech.
Pokud máš teda za to, že textura zabuguje hru, tak nazdar....
Můžeš mi ukázat kde jsem napsal,že textura zabuguje hru? Ty asi nelétáš ani Rof ani Clod co?Jinak by jsi asi hned pochopil jaký je mezi nimi rozdíl.Nazdar |
|
|