Letecz napsal:
Když je něco dobře vymyšlené, může to být zábavné i stovky let. Třeba šachy. Pořád dokola to samé a pořád to baví miliony lidí Sebemodernější grafika a vymakanější FM s DM budou k ničemu když hra zároveň nenabídne dobře udělaný herní systém. A to platí pro online i offline. Myslím, že by kde kdo uvítal v RoF třeba "zastaralou" kampaň z Red Barona. Nebo u Cloda kdyby byla offline kampaň jako ve stařičkých Their Finest Hours od Lucasfilmu. Nebo ne?
Ano, a nekde to tu drive padlo. Co se tyce to ho Barona...Tedy, ze pokud ted neco v simu neni, neni zcela nezbytne nutne vytvorit neco zcela jineho a noveho, ale proc to nevyuzit a neudelat "totez"...
As for Gameplay and 'historical accuracy' that can only be achieved by mission design and engagement rules, assuming FMs are near enough correct, but this will always be prevented in CoD due to the limitation in numbers the game can support. This is why CoD can never represent the scale of the BoB, the best that can be achieved is a representation of a few of the raids. Mission engagement rules are hard to put in place in a general use on-line server because, for example, most Red pilots are reluctant to fly tight Vic formations, are probably incapable of doing it anyway, and fly combat spread instead for obvious reasons. The kind of scenarios flown in the MMPOG 'Aces High' were the closest I ever came with several hundred participants pre-registered and allocated to Squadrons/Units with clear rules of engagement and a moderator to kick/ban anyone who broke those rules. Oh yes, and you only had one life so you were MUCH more careful about what you did and how/whether you engaged. These take a lot of work to set up, even for a small scale representation of a few raids in CoD. I'm sure the community would really enjoy them but many would not because many just want to dogfight and get kills.
Uz sme teda hodne stari, ked len spominame ale ma z urciteho pohladu pravdu, ale z urciteho podla mna zase nie
Myslene v ramci moznosti nasej komunity a hry IL2 1946:
Uznavam, ze je obtiazne zorganizovat akciu formou velkej specky. To sme uz mnohi zazili, ci uz organizacne, alebo ako ucastnici - velka akcia, velka priprava, velka zabava.
Ale ja si myslim, ze sa daju pripravit spolocne akcie, ktore sa mozu diat napr na tyzdennej alebo mesacnej baze a mozu poskytnut slusnu a 'historicky korektnu' zabavu pre mnohych.
Je tu par DF serverov, ktore maju dost pekne mapy. Mapy ktore nie su tak idelane pre DF styl hrania, ale mozu byt vhodne prave pre coop akcie. Napr z AOE servera mapy Malta a Black Friday
Je to vazne take obtiazne napr pripravit coop akciu nalet LW na Maltu? Akcia na jeden zivot s presne stanovenymi pravidlami?
A nieco taketo robit na napr tyzdenej alebo mesacnej baze?
Ovšem lidi pro které to co píšeš není těžké ti přece simulátory stále kupují. Ale je potřeba "mainstreamu" který zaplatí vývoj. To je ten problém, Sprinkles of War: Skirmishes over the Channel se neprodávají...
Ale ono to moze, podla mna, fungovat aj ako lakadlo pre ten mainstream.
Musime samozrejme odmysliet MMOG, kde sa o tu zabavu platiacich stara samotny vyvojar/vydavatel prevadzkovanim hernych serverov. Ako uz popisal Letecz.
Ked si zobereme ale hry typu IL2 1946... Tieto maju ‘nejaky’ offline a umoznuju ‘nejaky’ online. Tu viacmenej vyvojari vytvorili nastroje, ktorymi si komunita moze tento obsah rozsirit - moznost tvorby novych misii, kampani, zakladanie dedikovanych serverov…
Takze tu si myslim, ze by bol priestor, keby ti vyvojari/vydavatilia (aj skrz nejaku komunitu na ofiko fore) organizovali nejake pravidelne coop polety. Boli by to prave take promo akcie vyuzivajuce/prezentujuce potencial hry, ktore by mali pritiahnut ludi. Bo si myslim, ze ludia reaguju na to, ked sa okolo nich nieco deje co ich zaujima. Ludia si hadam zo zacitku radi precitaju nejaky dobry report, s peknymi obrazkami/videami. Casom mozno uznaju ze to vyzera byt dost dobra zabava a rozhodnu sa zucasnit, tak si to kupia
Takze tu si myslim, ze by bol priestor, keby ti vyvojari/vydavatilia (aj skrz nejaku komunitu na ofiko fore) organizovali nejake pravidelne coop polety. Boli by to prave take promo akcie vyuzivajuce/prezentujuce potencial hry, ktore by mali pritiahnut ludi. Bo si myslim, ze ludia reaguju na to, ked sa okolo nich nieco deje co ich zaujima. Ludia si hadam zo zacitku radi precitaju nejaky dobry report, s peknymi obrazkami/videami. Casom mozno uznaju ze to vyzera byt dost dobra zabava a rozhodnu sa zucasnit, tak si to kupia
Takové akce kupodivu takřka nikdy neorganizují vývojáři (možná někdy v prvopočátcích onl. simů), ale samy komunity. Vývojáři jim k tomu jen vytvoří podmínky - server, nástroje k nastavení serveru apd. Ve WB bývalo a ještě je zvykem lítat organizované scénáře každý týden. Akce je 2 hodinová, založená na nějakých historických událostech, pilot má jen jeden život na 1 hod hry. Žádná složitá pravidla, lidi už jsou za roky slítaní a spousta jich lítá de facto jen tyto akce. V AH se to lítá podobně ale méně často. Účast bývá v řádu několika stovek pilotů. Tohle pořád lidi přitahuje víc než standartní online hraní. De facto report z takové akce mě kdysi přivedl k Warbirds - když jsem si přečetl jak je to organizováno, rozdělení lidí do letek, časy startů, úkoly pro jednotlivé letky, viděl screeny jak společně letadla rolují na start a letí ve formacích atd. ... a uvědomil si, že to všechno jsou lidi, žádné AI, byl jsem úplně u vytržení. Od té doby mě sebelepší offline nebere. Ty jsi se svým nápadem na Squad challenge vykročil podobným a imho správným směrem jak přitáhnout lidi ke společných akcím s nějakým cílem. Není potřeba organizovat megalomanské akce s měsíčními přípravami (i když i to je velký zážitek), ale stačí častější, menší akce kde se piloti pobaví též. Ale chtělo by to zřejmě něco doladit pokud to Il2 systém umožňuje. Třeba nechápu proč se musí mapa měnit každé 2 hodiny? Či proč nejde nastavit aby aspoň začala v určitou hodinu? Ale to je asi na jinou diskuzi.
Takže to chce jednu věc - obsah. Musí to být intuitivní a musí to vtáhnout. Prezentací, od UI po rychlé volby aby bylo ihned vidět co to umí a nijak to neomezovalo a generovanou kariérou, jednak aby to rekonstruovalo skutečné boje, druhak je v tom většina peněz a v neposlední řadě aby se to dalo hrát pořád dokola. Online by měl podporovat přímo výrobce, jako je tomu u všech moderních her, aby se user připojil a hrál. Ne aby třicetiletý maník pátral po netu a byl nucen stát se nováčkem v letce WC kde ho mutující studentík, takto velitel WC_Harpic, nutí trénovat dvakrát týdně protože on má času dost...
Vůbec nejlepší je organizace akcí na zaheslovaných diskusních fórech, kde se to hemží členy WC_něco, odkazy na modré/červené/růžové téma a odkazy na stahování map a skinů. Nemůže být nic masovějšího než tohle.
Upravil/a WT_Horrido dne 17-04-2012 08:25
Ta poslední věta - ono to tak někde funguje ? Že by nějaký mlaďásek nutil fotříky trénovat, když má zrovna pan velitel náladu ?
Jó kdysi, v jedné modré letce, to tak prý bylo. Jenže pan velitel nebyl mlaďásek (vůči zbytku letky). A taky se mu na to letka celkem rychle ...
Jinak zpět k tématu - Horri, tohle být u simu (leteckého) tak je to prima. Bylo by to velmi dobře a možná by to i znamenalo nárůst lítačů (co si to i koupí).
Jenže...
Jenže mi tu máme už x (hmm, a dost možná X) posledních let poměrně dost sterilní prostředí.
Flanker a jeho následovníci - čistě sim. Ve své době velmi dobrý a podařený (mno... ale kromě kampaně ve Falconovi neměl a nemá konkurenci). Žádná kampaň (od výrobce), ač kdysi mektali o maníkovi, co prý vymyslel nejlepší dynamickou kampaň. S povzdechem, že to prý tehdejší PC nebyly schopné utáhnout (hmm, a co ty současné ? ...)
Ale protože v dané kategorii nic jiného není, lítá se. V současné době nevím jak moc, ale stále lítá.
Ač to zabíjejí projekty ala jeden sim - jedno letadlo, navíc vyvýjený místo jednoho roku roky dva. A problémově připojitelný na předchozí verze...
Šturm - taky super sim, ale bez "děje" a nějakého osobnějšího přístupu k hráčovi.
microsoftí Fly-něco - starý MSFS byl suprový v možnostech navigace, komunikace - "reálného" provozu. Ovšem bez reálnějšího FM. Takže jen pro hrstku bláznů, co si nabušili checklist startu Jumba a pak letěli pět hodin z letiště na jiné letiště. S reálným počasím (a nereálným startem a přistáním).
Jakýže jsou jeho následovníci ? MSFSX byl tak dokonalý (graficky) že v době svého vydání šel hrát jen na PC lidí, co nevěděli co s penězma. A i těm to poškubávalo... A současný Flight ? Nevím, jestli to je mojí GK, ale ten sim mi připadá jako krok o 10let zpět. A stále se stejným FM a nerozbitným DM...
RoF - zde je vidět jakási snaha. Ale je to zatím jen snaha a hrozně v počátku. Sice tu máme hangár, ale jaksi se jím nedá procházet a dojít si k letadlu, na kterém bych se zrovna chtěl proletět. Že by byl v hangáru nějaký ruch mechaniků, nedejbože rozruch způsobící manželka náčelníka letiště ... Prostě jen mrtvý hangár (s išakem).
Pak tu máme konzolovky, které jsou dělané pro nemagory ale lidi, co se chtějí bavit a střílet (vraždit enemáky jak na běžícím pásu). Ty mají sice nějaký "děj" a snahu zapůsobit na normálního člověka, ale ... Horri, kolik tědlech konzolovek aktivně hraješ ? Kolik jich je hráno zdejší komunitou (nějak pravidelněji) ?
Neútočím, ptám se konstruktivně...
A máme tu nějaký výhled do budoucna ?
DCD - dělají složitý sim se složitou avionikou a FM/DM - nedá se předpokládat, že by do toho foukli i nějaký děj, příběh...
stařičký (a dobrý) Il-2 - budeme rádi, když DT opraví to, co se opravit dá a přidají to, na co budou mít sílu. O zbytek se musí postarat komunita.
RoF - uvidíme. Já to teď nesleduju, tak vůbec netuším. Ale zahlédl jsem jakési rozladěné komentáře...
BoBek (a jeho pokračovatelé) - budem rádi, když dají sim jako takový do chodivého stavu. A pak se budou věnovat "jen" přidávání map a na ně pár letadel... Stávající tým nemá na to, aby do simu udělal nějakou kampaň, natož s dějem...
MS - měli (a asi i mají) tendenci dělat sim blízký normálním lidem (viz úkoly v novém Flightu), ale s politikou, že prodávají Zero za skoro 7ojro a bez kokpitu....
Takže lidi, co chtějí lítat trošku podle reálu (bráno s rezervou :) prostě mají smůlu. A obávám se, že ještě docela dlouho mít budou. Proč ?
Už to tu někdo napsal - s výkonem PC a GK se budou snažit o efekty. A budou "zapomínat" na zábavu. A taky možná to je trošku tím, že na vymyšlení té zábavy musí být povaha a šikovnost...
A ještě drobné poznání (mé osobní z nedávné doby) - online hra udělá na hráče vždy větší dojem. Boj proti živému člověku je prostě nesrovnatelný s AI (snad za 10+ let ;) Nemusí to být nutně jen čistě proti živému nepříteli. Je naopak velice zábavné bojovat s nepřítelem a zkoumat, jestli je to živoň nebo AIčko. A pokud živoň, jak schopný. A když pak nějaké takové éro celý upocený sestřelíš, zjistíš, že to bylo "jen" AI ;)
Ale ono ne vždy se dá online létat. Ne kvůli konektivitě, ale kvůli tomu, že prostě na serveru nejsou lidi. Nelítám tak často, ale když mám chuť a čas, tak omrknu Zeke - 0-4 lidi. A i když se tam připojím, že by se třebas mohli nalákat lidi - mrtvo :( AH sem tam občas někdo, ale kde jsou doby plného serveru... I Spiti mají problém... Takže zábava na plném serveru je (pro mne) už jen na velkých speckách (ta poslední byla opravdu povedená).
Co pak zbývá ? Pustit si to offline. Jenže... Jenže co offline u šturma ? Quick misi s "zkoušet" masakr na bomberech ? Nebo jestli mne bude bavit nedostižné nahánění "ulítávajícího" AI v nějakém japíkovi ? Tady by bodla ta kampaň.... Pamatujete simy, které vám po letu ukázaly trasu letu s vyznačením střetů, vítězství a pádů ? A že se dalo na ně kliknout a ono se vám pak ukázalo detaily k danému "incidentu" ? A pak v novinách proběhla zpráva, že ten a ten udělal to a to ...
Stárnem a vymejšlíme kraviny. Dětství se už nevrátí ;)
jinak druhý pohled na toto téma:
TC 17. dubna 2012
o tom jsme už bavili mnohokrát, lidi, kteří rozhodují o komerční úspěšnosti hry takovýhle věci nezajímaj
Hoper 17. dubna 2012
komerční úspěšnost je stále v offlinu
TC 17. dubna 2012
to jistě ano
ale DK zajistí znovuhratelnost po delší dobu, to tě jako producenta moc nezajímá. Ty potřebuješ prodat X kopií první půlrok. Vždycky prodáš líp F-16 jakkoli udělanou a s pár statickejma misema než třeba MiG-29 s DK.
A i kdybys udělal F-16 s DK, tak to DK tě bude stát tolik jako samotný letadlo a ktomu třeba F-18 navíc.
na tom něco je.
Vyvíjet DK před vydáním simu je nákladné. A po vydání simu, pokud uspěje, je snaha lidi u něj držet - čliž vydávat něco rychle po sobě - a to opět DK není...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Rozladěné komentáře jsou u všeho, čím více lidí něco létá tím více jsou vidět chyby. Podstatné je, že ROF je nucen způsobem financování "něco dělat." Je to jistá naděje a je to i jistý průzkum trhu, kterého se možná jednou někdo chytne. Snad.
Dynamická kampaň jako je ve Falconu, to je dneska jako jít s kanónem na vrabce. Nevím proč se všichni odkazují na kampaň ve Falconu, imho mi to připadá jen jako dobrá výmluva aby se nemuselo dělat nic. Stejně jako "orientace na online" není nic jiného než výmluva proč se vysrat na AI. Red Baron, European Air War, Aces over ... neměli dynamickou kampaň a nevěřím tomu, že je dnes tak hrozně nákladné spáchat hybrid generované a scriptované kampaňe. Oni na to prostě serou protože v simech lidi akceptují to co by v jiném žánru bylo nemyslitelné a ještě jsou na to snad hrdí, je to smutné... nic víc se k tomu nedá říct.
Je zajímavé že dvě hry vyráběné "na koleně" jsou současnou špičkou. BOB2 v AI a OFF v kampani. V OFF si můžes i sám vyplnit Abschuss list, typ, čas, (podle toho co si zapamatuješ) a engine to posoudí a přízná nebo nepřizná sestřel.
Na konzoli hraju pouze sportovní hry, vlastně mám konzoli jenom kvůli NHL. Hrát FPS na gamepadu je perverzní a letadélka jsem zkoušel, ale zatím nekoupil, chce to joy a co se týče utrácení dávám přednost PC.
Financování RoF - má to jisté výhody a jsou i další, kteří se pokouší o něco podobného (DCS, MS). Uvidíme, jestli to je cesta pro budoucnost. Aby prodali, musí dělat věci, které chtějí lidé. Ale 1milionů lidí se nejde zavděčit stejnou věcí - mohla by to být cesta do pekel :) (čekám, kdy budou američtí RoFisté volat po P-51 do RoF :)
DK z Falcona v sérii DCS není kanon na vrabce. A dost možná by ani nebyla v Il-2 / BoB - toť můj názor. U prouďáků lze v menší skupině docílit podstatných ovlivnění fronty, takže tam se to hodí 100%. U vrtulí je to již problém - tam by hráč musel být zrnkem písku na pískovišti a i tak by nějaké výraznější změny nebyly. O to by to ale byla jednodušeji udělatelná kampaň :)
A zatím jsem neslyšel výmluvu na to, že "kampaň jako ve Falconoj už udělat nejde, proto ji nebudeme dělat". Nečtu, takže nevím, ale moc se mi to nezdá.
Ano, orientace na online neznamená, že se AI udělá debilní a pak se bude říkat, že online není třeba. V rámci větších počtů letadel (jednotek obecně) na bojišti / v simu je AI třeba. A bude třeba. Ono naštve i blbej autobus, když si jede po silnici a potká nouzově sednuté Zero. A klidně si to do něj narve, protože ví, že jemu se nic nestane a pofrčí si to dál. Za takhle inteligentní AI děkuji. A při tom by stačilo (v tomto případě) tak málo...
Co je BOB2 a OFF ? :)
A k těm konzolím - konzolové hry jsou dělané "hratelně". Musí zabavit i laiky (chtěl jsem napsat lajky :D ). Protože lítací fanoušek (nejen Horri) nějak nesnese, že neřídí tyčkovitou kvedlou ale kvedlou placatou. A že nemá pořádný kokpit. A má neomezenou munici. A když kroutí, tak kroutí nějak divně. A rychle a rovně letět nemůže, protože nepřítel je vždy za rohem před tebou.
Takže pro lítací fanoušky ten sim musí být reálnější.
Ale pak vývojářům už nezbývá čas na tu zábavu...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
...
Takze tu si myslim, ze by bol priestor, keby ti vyvojari/vydavatilia (aj skrz nejaku komunitu na ofiko fore) organizovali nejake pravidelne coop polety. Boli by to prave take promo akcie vyuzivajuce/prezentujuce potencial hry, ktore by mali pritiahnut ludi. Bo si myslim, ze ludia reaguju na to, ked sa okolo nich nieco deje co ich zaujima. Ludia si hadam zo zacitku radi precitaju nejaky dobry report, s peknymi obrazkami/videami. Casom mozno uznaju ze to vyzera byt dost dobra zabava a rozhodnu sa zucasnit, tak si to kupia
To je vyloženě nesmysl, víš jak vždycky dopadně fuči při těch svejch monstrózních speciálkách, to ti vydavatel/vývojář nebude riskovat.
EDIT: A pokud by při takové PR akci odhalil někdo chybu, tak by to vyvolalo mnohem větší tlak na její opravu.
Příklady jsou hned dva, letitá MS FS s havárií při přistání z důvodu nějakého bugu (a co si dramaturg ČT vybral, né start a let s radiokomunikací, ale tu havárii) a pak čítování Ivanů na jediném MS v Číně.
Upravil/a clone9cz dne 17-04-2012 11:05
No pokud někdo mluví o dynamické kampani pak automaticky myslí tu ve Falconu ne? Nikde jinde v leteckém simu snad dynamická kampaň nebyla. Ani CFS3 neměl plně dynamickou kampaň, byť se tam tuším dala změnit historie... A kampaň ve Falconu ve srovnání s např. s DGen je těžký kanón. Něco co zvládne jeden amatér z garáže nezvládne profesionální tým? Připadá mi divné, že není čas na něco co potenciálně zvedne počet kupujících.
BOB2 je Battle over Britain 2, OFF je Over Flander Fields.
WT_Horrido napsal:
...
Něco co zvládne jeden amatér z garáže nezvládne profesionální tým? Připadá mi divné, že není čas na něco co potenciálně zvedne počet kupujících.
tady možná nastupuje ta úvaha TCho
zkus se zeptat (neoficiálně, soukromým kanálem) lidí z 777, jestli by někdy šli do dynamické kampaně nebo prostě mají ekonomicky spočítané, že se to nevyplatí
a zkusíme poprosit Roba, jestli to umí protlačit k BoBkařům :)
taky mne napadlo - proč by se tyhle dva týmy nemohly dohodnout a ten engine pro DK zkusit nechat udělat, i třebas externistům
a na vývoji se podělit
prostě vymyslet základ a na tom pak stavět pro ten svůj jeden určitý sim...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Myslíš engine dynamické kampaně jako middleware? A udělat sbírku na kickstarteru, to je teď populární. To by jistě bylo zajímavé, pokud je to technicky možné, ale já mám dojem že ti tři hlavní se vnímají jako konkurence, navíc jsou to týmy s úplně odlišnou filozofií.
Škoda že v simech nejsou takové "hvězdy" jako Tim Schafer nebo Brian Fargo... i když, co teď vlastně dělá Lawrence Holland?
Upravil/a WT_Horrido dne 17-04-2012 12:37
ad konkurence - a teď si vem, že by "dostali" rozjetou kampaň (ideálně dynamickou) a pak už by bylo jen na nich (v rámci konkurence) jak by s ní naložili :)
ti tři páni mi ale vůbec nic neříkají
a vy ostatní - neříkejte, že vám jo :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
WT_Horrido napsal:
No pokud někdo mluví o dynamické kampani pak automaticky myslí tu ve Falconu ne? Nikde jinde v leteckém simu snad dynamická kampaň nebyla.
Jestli mě paměť neklame, měl dynamickou kampaň stařičký Their finest Hour:BoB a potom Secret Weapons of Luftwaffe právě od Hollanda/ Lucasfilmu. Vzpomínám, že za Luftwaffe se BoB dal vyhrát, za RAF prohrát. Mimo jiné tam byl třeba super feature, že sis mohl pojmenovat piloty své letky, oni získávali zkušenosti bojem a pak sis je mohl přidělovat jako své wingmany - až člověk povýšil na příslušnou pozici. To mělo šťávu Dodnes jsem nepochopil proč to následně nikdo v žádném jiném simu nezopakoval, prakticky snad až dodnes.
Whatever the player's tactics, the success or defeat are determined by several overall Winning/Losing conditions. In particular, there are 8 factors which make up the German war economy in SWOTL:
1.GERMAN FIGHTER PILOTS
2.DEPLOYED GERMAN GRUPPEN (LUFTWAFFE GROUPS)
3.AVIATION FUEL
4.JET FUEL
5.GASOLINE IN STOCK
6.MUNITIONS IN STOCK
7.BALL BEARINGS IN STOCK
8.TRANSPORTATION CONDITION
Of these 8 factors, only the first 4 have direct impact on the Luftwaffe. The last 4 factors are general war industries, and so they affect only the German ground forces. American Campaign Battles will have as a goal the destruction of the war industries (Strategic Bombing), the Luftwaffe (D-Day Air Superiority), or both (Final Victory). German Campaign Battles concern the defense of the same elements.
WT_Horrido napsal:
A o čem tady chceš teda diskutovat když ty tři neznáš? :)
Lawrence Holland dělá aktuálně hovno, alespoň to tvrdí wiki.
:P
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Heleďte, když tu píšete o jménech wingmanů - neměl to i šturm v té jeho "kariéře" ? Nebo to bylo v jiném simu ?
Nějak si mlhavě vybavuju, že jsem se snažil WGčka chránit - právě díky tomu, že jsem ty spolupiloty "znal" jménem...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.