4.10 patch
|
Farky |
Přidané 02-01-2011 18:50
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Hopere, ten citát ukazuje že se bomba stihla odjistit i v malé výšce. To že byla načasovaná na nějaký spoždění s tím vůbec nesouvisí. Ale to ty určitě dobře víš, tak nezlob.
Řeknu ti jaký chci čas odjištění - takovej aby odpovídal praxi za WWII. Nic jiného nechci.
Když to vyženu do absurdna - příště si někdo vzpomene, že se málokdo trefil z dálky a z velkýho úhlu a že my se takhle trefujeme běžně což je nereálný. Tak nám třeba zbraně budou fungovat jen pokud bude cíl v určitým úhlu a určitý vzdálenosti. Že to takhle v reálu nebylo? Nevadí, udělalo to hraní šturma "reálnější" tak je to ok. Tenhle princip je přinejmenším divnej. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 02-01-2011 19:32
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Farky napsal:
Hopere, ten citát ukazuje že se bomba stihla odjistit i v malé výšce. To že byla načasovaná na nějaký spoždění s tím vůbec nesouvisí. Ale to ty určitě dobře víš, tak nezlob. :D
Řeknu ti jaký chci čas odjištění - takovej aby odpovídal praxi za WWII. Nic jiného nechci.
Když to vyženu do absurdna - příště si někdo vzpomene, že se málokdo trefil z dálky a z velkýho úhlu a že my se takhle trefujeme běžně což je nereálný. Tak nám třeba zbraně budou fungovat jen pokud bude cíl v určitým úhlu a určitý vzdálenosti. Že to takhle v reálu nebylo? Nevadí, udělalo to hraní šturma "reálnější" tak je to ok. Tenhle princip je přinejmenším divnej.
už nebudu zlobit ;) :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
WT_Peci |
Přidané 02-01-2011 19:34
|
Uživatel
Příspěvek: 1355
Založený: 30.09.05
|
pánové, v té vaší diskusi tady smíláte v absolutnmí většině dohromady dvě věci:
1. odjištění bomby
2. iniciaci výbuchu
odjištění bomby probíhá těmi způsoby, jak jsem již popisoval výše vdiskusi asi před 10 dny - tj. hlavně na principu drátu, nebo vrtulek (v naprosté většině případů).
Iniciace výbuchu je potom dána konstrukcí pumy a může k ní docházet v zásadě dvěma způsoby -
1. přímou iniciací výbuchu při dopadu (bez zpoždění) - jednoduše si to můžete představit asi tak, jako výstřel z pistole - úderník iniciuje zápalku (třeskavinu), ta zapálí obsah náboje (slož) a dojde k výstřelu. A úplně stejně to funguje i s tou obyčejnou pumou
2. iniciací se zpožděním - tam to funguje poněkud složitěji, co se týká iniciace třaskaviny. Ve většině případů je to záležitost nějaké chemické reakce, kdy po jejím skončení dochází k odpálení třaskaviny. Dá se to představit asi tak, jako když zapalujete různě dlouhou zápalnou šňůru... Podle toho (a podel druhu použité pumy) se nastavovaly zapalovače pum, nebo se dávaly různé zapalovače s různou dobou iniciace.
Obecně se smiřte buď stím, že to je namodelováno optimálně, nebo si najdete tak měsíc času, abyste nastudovali nejpoužívanější druhy pum a způsoby iniciace a pak to reportovali Daidalosům a budete doufat, že to půjde namodelovat.
btw - sice jsem šturma už dlouho neletěl, ale mám pocit, že nastavení zpoždění pum v menu nastavení letounu bylo - ono to zmizelo? |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 02-01-2011 19:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
WT_Peci napsal:
btw - sice jsem šturma už dlouho neletěl, ale mám pocit, že nastavení zpoždění pum v menu nastavení letounu bylo - ono to zmizelo?
Zpoždění pum tam stále je, ale znamená, za jak dlouho po dopadu pumy bouchnou. Neznamená to, že musí být minimálně dvě sec. ve vzduchu. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 02-01-2011 20:04
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
z readme pro PF
Můžete si přidat soubory s hudbou dle vlastního uvážení do adresáře hry Samples/Music/Directory .
Hudba by měla být v souboru Windows WAVE, MPEG 1.3 formátu. Zvukové soubory jsou přehrávány
v náhodném pořadí.
Na rozdíl od hudby, hrající v předehře a na pozadí Hlavní nabídky, můžete v každém jednotlivém adresáři
mít více hudebních souborů. Ty jsou pak přehrávány v náhodném pořadí.
oni se vám přehrávají v náhodném pořadí ???
Upravil/a Hoper dne 02-01-2011 20:05
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 02-01-2011 20:08
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Pár dní zpátky jsem dostal informaci, že minimálně na Fw 190 byly pumy odjištěny v průběhu letu přímo pod křídlem/trupem. Používalo se k tomu jakési elektrické nabití kondenzátrů v pumě, které inicioval tlačítkem pilot. U bombardérů nevím. Jestli je to pravda, pak je současné 2 sec. odjišťování poněkud nadsazené. Předpokládám, že stejně tak se odjišťují pumy i dnes.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 02-01-2011 20:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Já si osobně taky myslím že 2 sec. jsou blbost. Vím, že ve Vietnamu se konvenční bomby odjišťovali těsně před startem, na runway. Píše to J. M. Broughton ve své knize Thud.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
Merten |
Přidané 02-01-2011 20:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Jsem jedinej kdo házel na most ze 4km 4xsc500 a ne jen že jsem neviděl dopady(chuj s tím) ale ani explozi?To jako kromě toho stupidního min. dvou vteřinovýho pádu plombičky ještě daidalos namodeloval selhávání bomb ve stylu fuj voda tu já nerada tak nebouchnu a nebo je to jen jeden z řady(hromady) bugů a chyb? |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 02-01-2011 20:26
|
Fusioner
Příspěvek: 15045
Založený: 29.09.05
|
možná to máš jozbitý...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 02-01-2011 20:27
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Mertene, na mosty bacha, jsou mnohem odolnější, než bývaly.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Merten |
Přidané 02-01-2011 20:48
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Most neřeším řeším to že mi opakovaně nebouchly bomby |
|
|
|
Anonymní uživatel |
Přidané 02-01-2011 21:00
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
Spomina si niekto na to ked tie "2 skundy" boli este "modom" v jsgme s nazvom (ak sa nemylim) 00_RealisticBomb&TorpedoFusing? Nie je to tak davno co sme taketo a podobne ficuriny povazovali za ultramoderne a posuvajuce ila o mile dopredu.
Z readme k tomu modu:
"About Bombs.
Bombs now have a 2.5 second arming time (not selectable by player). If they travel in the air after being dropped for less than 2.5 seconds, they will not explode. So, suicidal Jabo and skip-bombing attacks, where the player drops the bomb at 5 or 10m height, will not be possible anymore. Minimum drop height is about 35m for aircraft in level flight, even less for aircraft diving.
These modifications have been done to improve realism, but nonetheless to keep still a good playability. But, taking everything in account, I think it will be much more difficult to hit a ship. Now in IL-2, hitting a ship it's laughably easy, either by torpedo bombing or skip bombing. In real life, it was terribly difficult. With this mod, it's about half-way, not too easy, not too difficult."
Myslim ze sme na tom este lepsie ako ked boli "2sekundy" len jsgme modom |
|
|
|
313_123 |
Přidané 03-01-2011 07:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
už nejsem hrdým majitelem 4.10
jak to tak pročitám se modlím aby mě 4.10 nedali na ADW
už se vidím jak zastavuji postup modrých tanků v.r.41 s čajkou a bombama (už ted je to v celku sebevražda)
jinak proti 4.10 zas tak moc nemám jen mě přijde taková nějak divně splácaná
no až na ni vyjde UP+budou funkční jiné mody (grafika, AI)
věřím že si ji tam zas šoupnu a budu si ji užívat aspon offline
na který daidalos i přes sliby zatím totálně prdí |
|
|
|
tramp |
Přidané 03-01-2011 09:03
|
Nováček
Příspěvek: 82
Založený: 05.10.05
|
jako by jsi mi mluvil z duše |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 03-01-2011 09:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
1stCL_Fucida napsal:
Pár dní zpátky jsem dostal informaci, že minimálně na Fw 190 byly pumy odjištěny v průběhu letu přímo pod křídlem/trupem. Používalo se k tomu jakési elektrické nabití kondenzátrů v pumě, které inicioval tlačítkem pilot. U bombardérů nevím. Jestli je to pravda, pak je současné 2 sec. odjišťování poněkud nadsazené. Předpokládám, že stejně tak se odjišťují pumy i dnes.
Dodnes se pouziva vrtulkove odjisteni.
Venkovni podvesy zajistene dratem, vnitrni bez dratoveho jisteni.
[img]http://www.beldman.eu/foto%27s%20rick/mk-82-dfst9107823.jpg[/img] is not a valid Image.
Jinak ano Tanky se nicly dost blbe bombami i raketami vetsina tanku pripsanych raketam posadka opustila ve strachu co by se stalo kdyby se raketa nahodou trefila.
Bomby tanky spise jen imobilizovaly a ty pak byly nasledne opusteny.
Upravil/a 311_Tank dne 03-01-2011 09:43
|
|
|
|
Pragr |
Přidané 03-01-2011 09:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
Kukulo napsal:
Spomina si niekto na to ked tie "2 skundy" boli este "modom" v jsgme s nazvom (ak sa nemylim) 00_RealisticBomb&TorpedoFusing? Nie je to tak davno co sme taketo a podobne ficuriny povazovali za ultramoderne a posuvajuce ila o mile dopredu.
Z readme k tomu modu:
"About Bombs.
Bombs now have a 2.5 second arming time (not selectable by player). If they travel in the air after being dropped for less than 2.5 seconds, they will not explode. So, suicidal Jabo and skip-bombing attacks, where the player drops the bomb at 5 or 10m height, will not be possible anymore. Minimum drop height is about 35m for aircraft in level flight, even less for aircraft diving.
These modifications have been done to improve realism, but nonetheless to keep still a good playability. But, taking everything in account, I think it will be much more difficult to hit a ship. Now in IL-2, hitting a ship it's laughably easy, either by torpedo bombing or skip bombing. In real life, it was terribly difficult. With this mod, it's about half-way, not too easy, not too difficult."
Myslim ze sme na tom este lepsie ako ked boli "2sekundy" len jsgme modom
2.5 sekundový "delay" pro odjištění bomb, nutně nezaručuje realitu. Například ve "War of their own, Bombers over Southwest Pacific" od Metthew Rodmana je doslova "time of fuze arming was changed from 2.5 +/-0.25 seconds to 1.9 +/- 0.15 seconds and fuze standardized as AN-M 120 A1. This allowes altitude of release to be reduced to approximately 60feet for individual bomb, but clusters required 100 feet altitude" To se týká parafrag bomb. U volně padajících bomb je to samozřejmě trochu jinak. Při taktice "masthead attack" nalétávaly bombardéry ve výšce 50stop, ze které odhazovaly bomby. Doba letu bomby od vypuštění do zásahu cíle je udávaná v takovém případě na 1.8 sekundy (zdroj: Assistant Chief of Air Staff, Intelligence, US Army Air Forces, "Masthead Attacks Against Shiping", Air Force General Information Bulletin 13, [July 1943] p. 23). 2-2.5 sekundový "arming delay" by znamenal, že taková taktika nefungovala, jelikož se bomby nestačily odjistit. Což není pravda.
Upravil/a Pragr dne 03-01-2011 09:51
|
|
|
|
Anonymní uživatel |
Přidané 03-01-2011 10:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
Nehovorim o nutnosti ani sa nehadam o pravdu. Naznacujem len ze "2sekundovy" mod bol uz davno zavedeny a odistenie trvalo 2.5s. Nedavno tu vyhorel jeden flejm o tom aky je il arkadovy letovym modelom, zjednoduseny v zbranovych systemoch a mody ho posuvaju blizsie k realite. Tak sa jeden z ultrarealnych modov v pozmenenej podobe dostal do patchu a je to tu... |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 03-01-2011 10:11
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Tak jsem trénoval a dá se to. Už to teda nejde ve vodorovném letu 20 metrů nad zemí, ale tak zhruba ze 600m, úhel cca 45° mezi 300 - 200 m mám cíl přesně v zaměřovači. Přitáhnu a jak cíl zmizí pod čumákem odhodím a přitahuju. Úspěšnost 50 - 70 %. U tanků menší. Ono bude hodně záležet na autorovi mapy. Když dá 10 tanků do pole ve dvacetimetrových vzdálenostech s požadevkem na 100% zničení, tak to bude blbě. Když dá tanky do skupinek po třech v počtu 20 ks s požadavkem na 75% zničení, tak se to dá udělat. |
|
|
|
torr |
Přidané 03-01-2011 10:26
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
zkoušel někdo il2 s těmi zápalnými bombičkami proti tankům?mám na mysli ty skleněné s hořlavinou o váze 2,5kg,co dokáží propálit panciř .ty mají taky ty 2s? |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 03-01-2011 11:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Kukulo napsal:
Nehovorim o nutnosti ani sa nehadam o pravdu. Naznacujem len ze "2sekundovy" mod bol uz davno zavedeny a odistenie trvalo 2.5s. Nedavno tu vyhorel jeden flejm o tom aky je il arkadovy letovym modelom, zjednoduseny v zbranovych systemoch a mody ho posuvaju blizsie k realite. Tak sa jeden z ultrarealnych modov v pozmenenej podobe dostal do patchu a je to tu...
Tenhle mod sem podrobil kritice uz kdyz se objevil v UP ale tam moje pripominky byli odbyty slovy: "Kdyz se ti to nelibi tak si ho vypni"
Ten mod teda delal:
+ redukoval blast radius bomb
+ delal gausovej ? rozptyl bomb pri dopadu
- zaved nesmyslnej 2,5s arming na vsech bombach
- zaved poddimenzovany torpeda s odhazovejma parametrama daleko od reality
Z miho pohledu se dostalo do 4.10 ta zkurvena cast a ta co byla dobra nejak ne. |
|
|