Rise of Flight - diskuse o simulátoru z období první světové války
|
BP_Tyrl |
Přidané 20-06-2010 13:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
To bude jak ti u některých letadel po zmáčknutí určitého čudle začne běžet vrtule na volnoběh. Já až do teď myslel, že je to dobrý, jen aby se dala rychleji říznout zatáčka. Když to je volnoběžný delší dobu, tak motor většinou chcípne. |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 20-06-2010 13:57
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
Jo, to je právě ten ,,určitý čudel" Já ho používám při zoomu, aby se mi nepřetočil motor. |
|
|
|
Vilik |
Přidané 20-06-2010 15:13
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Tak to jsou dobrý vychytávky. Ted už se nedivim, že mě pokaždý sestřelej. Já si schválně vezmu spada, protože je to nejrychlejší letadlo. Letim čelně proti někomu na plnej plyn. A když se minem, on udělá nějakou zázračnou otočku a zatinco já schválně letim furt rovně na plnej plyn, on se během jedný sekundy otočí o 180stupnů a už mi sedí za prdelí, letí stejně rychle jako já a šije to do mě. Bezva realismus. |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 20-06-2010 15:22
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
No, když vidím třeba v Rytířích nebes souboje Nieuportů s Fokkerama Dr.1 nebo v Red Baronovi, jak frajer Manfréd školí na Albíkovi toho Camela, tak se občas nad letovými vlastnostmi letadel ve hře taky podivuju
http://www.youtub...YvoI27hytc Modeláři kochejte se
Upravil/a LEON_CZ dne 20-06-2010 15:24
|
|
|
|
Merten |
Přidané 20-06-2010 16:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Co jsem viděl a slyšel tak je to čistě a jen na rotačních motorech nikde jinde jsem si toho v rofu nevšiml.Má ti to hlavně usnadnit přistávání.Ten zoom tam to jde taky použít ale u tak brutálních zoomů mě ani tak nelimituje přetočení motoru jako spíš konstrukce stroje jako takovýho.K tomu zadření nebo zdechnutí.Je snad jasný že rotační motor jede pouze a jen poku de točí to znamená že když to držíš půl minuty a nebo u toho stoupeš a motor se ti zastaví nenadávej na hru ale vlastní blbost .Potom ti pomůže jen výška a zkusit ho znovu roztočit .
Leone prosímtě už nikdy nevytahuj "letový"model z tak kvalitních pohádek jako je red baron a nebo Fly boys to už mi příjde reálnější červená karkulka |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 20-06-2010 17:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Při přistání motor vypínám, při klesání stahuju plyn. A že letíš na plný plyn neznamená, že letíš maximálkou. V těch hadrácích klesá rychlost takřka zázračně. Stačí trochu stoupat a už se na plný plyn placatíš na minimálce. Kdežto, když ten druhej mallilinko klesal, tak má nakoupeno a když tu zatáčku moc neřízne, tak než nabereš rychlost je za tebou. Základ je se neplacatit moc u země a nelést na servery s ikonkama. Bez ikonek uděláš dva tři manoeuvre a s trochou štěstí tě už nenajdou. |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 20-06-2010 18:45
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
BP_Tyrl napsal:
Při přistání motor vypínám, při klesání stahuju plyn. A že letíš na plný plyn neznamená, že letíš maximálkou. V těch hadrácích klesá rychlost takřka zázračně. Stačí trochu stoupat a už se na plný plyn placatíš na minimálce. Kdežto, když ten druhej mallilinko klesal, tak má nakoupeno a když tu zatáčku moc neřízne, tak než nabereš rychlost je za tebou. Základ je se neplacatit moc u země a nelést na servery s ikonkama. Bez ikonek uděláš dva tři manoeuvre a s trochou štěstí tě už nenajdou.
Při přistání tady i motor se staženým plynem na nulu stále vyvíjí nějaký tah, takže si stahuju ještě směs asi na 40% (aby motor ještě běžel, ale netáhl). Bez motoru nerad přistávám, protože si radši během pojíždění ještě zatůruju, aby letadlo drželo směr, nezačlo prudce zatáčet a neohnulo si křídlo o zem.
Dva tři maneuvre Ti pomůžou, pokud nemá soupeř TrackIR. Pokud ho má, těžko ho sestřeseš. Alespoň mně se málokdy někdo ztratí při manévrovém boji ze zorného pole a to nejsem kdovíjakej pilot a mám jen lacinej FreeTrack od Josky.
Upravil/a LEON_CZ dne 20-06-2010 18:46
|
|
|
|
Merten |
Přidané 20-06-2010 20:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
LC_LEON_CZ napsal:
Při přistání tady i motor se staženým plynem na nulu stále vyvíjí nějaký tah ... Sry ale tohle je monstr blbost.Naopak pomáhá ti zpomalit. |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 20-06-2010 20:38
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
Merten napsal:
LC_LEON_CZ napsal:
Při přistání tady i motor se staženým plynem na nulu stále vyvíjí nějaký tah ... Sry ale tohle je monstr blbost.Naopak pomáhá ti zpomalit.
Však si to vyzkoušej. Alespoň u mě motor stále trochu táhne i když mám plyn na nule. Pokud mu uškrtím směs a otáčky ještě víc klesnou, letoun citelně zpomalí. Nepíšu o tom, že motor zastavím úplně, jen snížím otáčky vrtule, která mi pomáhá brzdit stroj.
Upravil/a LEON_CZ dne 20-06-2010 21:02
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 20-06-2010 23:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Bez motoru nerad přistávám, protože si radši během pojíždění ještě zatůruju, aby letadlo drželo směr, nezačlo prudce zatáčet a neohnulo si křídlo o zem.
Jo to mi taky vrtá hlavou. Co má co ve třicítce zatáčet, když motor stojí, vrtule stojí a letadlo najednou chytne šmíra. |
|
|
|
Merten |
Přidané 21-06-2010 00:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
LC_LEON_CZ napsal:
Merten napsal:
LC_LEON_CZ napsal:
Při přistání tady i motor se staženým plynem na nulu stále vyvíjí nějaký tah ... Sry ale tohle je monstr blbost.Naopak pomáhá ti zpomalit.
Však si to vyzkoušej. Alespoň u mě motor stále trochu táhne i když mám plyn na nule. Pokud mu uškrtím směs a otáčky ještě víc klesnou, letoun citelně zpomalí. Nepíšu o tom, že motor zastavím úplně, jen snížím otáčky vrtule, která mi pomáhá brzdit stroj. Mají to udělaný správně.Pokud u karburátorovýho motoru se ti povede ho roztočit jako třeba tady díky náporu vzduchu tak si sám motor nasaje něco málo směsi to ano ale v žádným případě ten motor nemá v ten moment výkon jen výrně vyšší volnoběžný otáčky.Tím že stáhneš směs si trochu pomůžeš ( nižší otáčky vrtule víc brzdí) ovšem v reálu za cenu snížení životnosti motoru (chudá směs mu dobře nedělá) jestli to ale mají taky namodelovaný je ale otázkou . |
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 21-06-2010 07:36
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
TO MERTEN: Jo, to bude asi ono. Teorii sice neznám, ale mám to už vypozorované, že s nižší směsí mi letadlo při přistávání prostě sníží otáčky a rychlost. A věřil bych i tomu, že tady berou v úvahu i tu životnost motoru při chodu v tomto režimu, jak píšeš, protože si s podobnými detaily tady docela tvůrci vyhrají (Bohužel často na úkor zase jiných věcí) |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 21-06-2010 08:13
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
VAF_Vilik napsal:
Tak to jsou dobrý vychytávky. Ted už se nedivim, že mě pokaždý sestřelej. Já si schválně vezmu spada, protože je to nejrychlejší letadlo. Letim čelně proti někomu na plnej plyn. A když se minem, on udělá nějakou zázračnou otočku a zatinco já schválně letim furt rovně na plnej plyn, on se během jedný sekundy otočí o 180stupnů a už mi sedí za prdelí, letí stejně rychle jako já a šije to do mě. Bezva realismus.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 21-06-2010 08:23
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Když to tady tak čtu, vypínání motorů, stahování směsí... ale proč dělat věci jednoduše když se dají dělat složitě.
Ten určitý čudl se jmenuje blip switch, coupe button, Schnirpsknopf, podle národnosti pilota
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 21-06-2010 09:32
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
WT_Horrido napsal:
Ten určitý čudl se jmenuje blip switch, coupe button, Schnirpsknopf, podle národnosti pilota
A k čemu je to teda přesně určeno? |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 21-06-2010 09:52
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
K přerušení zapalování. Rotačnímu motoru neubereš "plynem," pokud chceš ubrat, musíš přerušit zapalování. Proto mají autentické rotační motory takový "nezdravý" kuckavý zvuk.
Třeba u mopedu (Nieuport 28) je to ve hře nadherně slyšet, jednak to má ruční switch, druhak spražený s "plynem." Když ubereš zároveň se přerušuje zapalovaní, motor pak slyšitelně běží nepravidelně (má to tuším tři polohy, max, cestovní kuckání a přistávací kašel).
Ten ruční pak umožňuje se valit na max, ale když např. potřebuješ prudce doleva tak přerušíš zapalovaní a i Dreidecker se ti poslušně (víceméně :-) vrhne do leva.
Ve skutečnosti se ten ruční switch v boji používal málo a opatrně a krátkodobě. Hrozilo, že stále se točící motor plný benzínu a stříkající benzín široko daleko při zapnutí zapalování vesele bouchne, případně smutně zdechne. Oboje pro pilota silně nepřijemné.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 21-06-2010 10:40
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Tady je o tom slovo i praktická ukázka.
http://www.youtub...6PnKUEFX8g
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Merten |
Přidané 21-06-2010 10:48
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Ale stejně je to nádhernej zvuk |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 21-06-2010 18:11
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Tak mě napadlo, že by nebylo k zahození, kdyby každý kdo si jde zaonlajnit se rovnou připojil na TS. Buď si zalítá sám, nebo zaspolupracuje a spolupráce v ROF za anglofrancouzoamerikano.... musí být primisima. Pěkně si germána odtáhnete stranou a pak zažehlíte.
Takže navrhuji BP_TS. První kdo přijde vytvoří novou místnost ROF a už to sviští po cvičišti.
Mě se furt nezobrazuje na kterém serveru kdo je. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 21-06-2010 18:39
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ale radio tehdy ještě nebylo
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|